Jurnal de zbor Braila-Galati sau Galati-Braila...
#1682
Postat 02 June 2012 - 09:20 PM
adi elicopter gl, la 02 June 2012 - 05:12 PM, a spus:
Asta este filmarea :
http://http://www.yo...feature=g-all-u
E Revo brushless T8
Hpi Sprint 2
Hpi E10
Extra 300
Beaver
Blade Red Bull 130x
Blade Mcpx
Carbon Cub SS
0744 562746
0740183627
#1683
#1685
Postat 03 June 2012 - 06:13 AM
trageti niste cadre de la start cu bumbleeul si dupa aia goana la VASILE si FPV..pe susea de la INDEPENDENTA pana unde vrei ..booon apoi fuga la vreo tiliviziune locala si poate iese civa io ma multumesc cu 1% din profit ca de ideea se plateste (mai iau si io cate ceva matiriale o elice ,o echie..deale maruntele)..bafta
galati
#1687
Postat 03 June 2012 - 07:38 AM
Robert_Damian, la 02 June 2012 - 10:43 PM, a spus:
Gradina Botanica:
...Ce-i cu caracatita aia zburatoare???? :)
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#1690
Postat 03 June 2012 - 08:13 AM
incepatoru, la 03 June 2012 - 08:09 AM, a spus:
Da. "Avea mersu' leganatu' ",...... vorba cantecului! S-apoi ce naiba sa vezi nou la ANL? Trebuie noutati, d'aia ma gandeam la alta locatie! Trebuie sa mai gasim ceva, poate spre Vanatori sau Giurgiulesti!
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#1692
Postat 03 June 2012 - 01:08 PM
Am facut si o mica filmare, ce-i drept nu profesionala:
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#1693
Postat 03 June 2012 - 10:13 PM
http://youtu.be/rgFMMz6m9m8
Aceasta postare a fost editata de tantar: 03 June 2012 - 10:14 PM
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#1700
Postat 05 June 2012 - 02:24 AM
hype, la 04 June 2012 - 07:24 AM, a spus:
Mai urmeaza sa confectionez cupola si sa vad unde montez accu.Aripa nu va ramane asa insa la un zbor de proba,merge.Dupa aia va zbura catre George.
Super! Iese la aer...Iese sa se ventileze... :)
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#1701
Postat 05 June 2012 - 10:59 AM
#1702
Postat 05 June 2012 - 01:38 PM
incepatoru, la 05 June 2012 - 10:59 AM, a spus:
La mine ieri a fost cu ghinion,m-am apucat sa trag suprafetele pe 0 cu intentia sa pornesc si sa reglez motorul pentru relanti la 2min. cu acceleratie brusca in blana.Toate bune si frumoase pana a inceput sa balbaie din senin servoul la gaz.A ramas blocat pe ambalat.L-am inlocuit si in timp ce ma pregateam sa pornesc a inceput sa miroase a plastic incins, pana sa ma dumiresc a inceput sa iasa fum.Unul din cele doua servouri de pe lift.Am scos o pereche de pe extra,montaj,proba si o mare dezamagire,nici o reactie.Receptorul mort.L-am inlocuit si am facut teste pana a piuit opticul 6 sport ca nu mai are curent.Am bagat la incarcat, multumit, ca figurile astea nu le-a facut in aer.Receptorul era de pe aripioara si era beton.Pacat de el.Servourile erau de pe saracia rosie.Ori erau super obosite,ori impactul cu solul si-a spus ultimul cuvant.Lucru sigur,nu va vedea lumea de sus top star-ul, pana nu sunt eu convins 120% ca nu mai am parte de vre-o anomalie sau de vre-un ghinion.
#1703
Postat 05 June 2012 - 01:42 PM
Sunt si eu din Galati, m-a prins si pe mine microbul asta de ceva timp si daca nu deranjez as vrea sa vin si eu la o intalnire a voastra.
Ca aeromodele, pana acum pot sa spun ca am incercat un Electro Rookie de la Graupner cu care am zburat de ceva timp si o aripa zburatoare "Assasin" cumparat de pe crashtesthobby. Aripa zburatoare, nu am reusit sa o zbor sub nici un chip, are viteza mult prea mare, dupa mine nici nu e foarte stabila neavand stabilizatoare verticale si ca urmare e destul de lovita. Noroc ca e din EPP si inca mai rezista.
In schimb Electro Rookie e mai domol, iar mai nou am pus pe el si un fma copilot asa ca e o joaca de copil sa il pilotezi acum.
Teo
#1704
Postat 05 June 2012 - 02:26 PM
theodor_gl, la 05 June 2012 - 01:42 PM, a spus:
Sunt si eu din Galati, m-a prins si pe mine microbul asta de ceva timp si daca nu deranjez as vrea sa vin si eu la o intalnire a voastra.
Ca aeromodele, pana acum pot sa spun ca am incercat un Electro Rookie de la Graupner cu care am zburat de ceva timp si o aripa zburatoare "Assasin" cumparat de pe crashtesthobby. Aripa zburatoare, nu am reusit sa o zbor sub nici un chip, are viteza mult prea mare, dupa mine nici nu e foarte stabila neavand stabilizatoare verticale si ca urmare e destul de lovita. Noroc ca e din EPP si inca mai rezista.
In schimb Electro Rookie e mai domol, iar mai nou am pus pe el si un fma copilot asa ca e o joaca de copil sa il pilotezi acum.
Teo
Fii bine venit in club,baietii se vor sesiza, tu, urmareste locurile de intalnire ptr.zbor si prezinta-te cu toata increderea.
#1706
Postat 05 June 2012 - 03:17 PM
http://www.youtube.c...8OxynCBUbM#!...
tare nu??
#1708
Postat 05 June 2012 - 05:02 PM
E Revo brushless T8
Hpi Sprint 2
Hpi E10
Extra 300
Beaver
Blade Red Bull 130x
Blade Mcpx
Carbon Cub SS
0744 562746
0740183627
#1709
Postat 05 June 2012 - 06:23 PM
hype, la 05 June 2012 - 01:38 PM, a spus:
................................
Breeee!!!...Ieri a fost sarbatoare (mare!!!)!!!...Nu se cade sa lucrezi in astfel de zile!!!...Nu sant neaparat un tip bisericos, dar "experienta" mi-a aratat ca de fiecare data cand lucrez in zi de sarbatoare sau duminica, e imposibil sa nu se intample ceva rau...atunci sau mai tarziu...Iar cum zborul e ruleta ruseasca....si tine de noroc...
....Am facut si eu o gluma de genul acesta de curand...Am mesterit ceva, duminica, la RYAN (pasaroiul pt. Deproniada...) dar nu am iesit la zbor atunci...Am zburat la 4 zile dupa...Rezultatul?!?...Dupa 4-5 zboruri reusite, cu decolari/aterizari excelente, dupa ultima decolare, la 30 de sec. s-a starnit din senin vantul (din ce in ce mai tare...fluturau hainele pe mine...)...M-a prins cu avionul sus...L-am tinut in vant la o inaltime sigura, pret de vre-o 5-10 min, in sperantza ca se va mai domoli vantul...Dar cum acumulatorii nu tin nelimitat, m-am hotarat sa-l aterizez cu orice risc...Am reusit sa-l pilotez OK pana la 3 m de sol (cu toate rafalele puternice de vant...) dar cand am considerat ca trebuie sa reduc motorul si sa-l las sa coboare, la prins o pala de vant, l-a intors pe o parte si l-a trantit de pamant, de am zis ca nu mai aleg nimic din el...
...Acum o sa repar o saptamana, dupa prostia de a lucra duminca!!!...Am de reconstruit ambele capete de aripi...Oare nu puteam sa stau linistit in acea duminica si sa ma uit la televizor, sau sa ies la plimbare prin oras cu prietenii ?!? :p
..................................
Referitor la servo-uri...Am patit si eu faza de care spui tu, de 2 ori...Prima data pe FunCub...mirosea a ars in avion...Noroc ca nu am mai zburat...Acasa am gasit mufa servo-ului de profundor topita...Cred ca am fost la un pas sa ard si receptorul !!!...Anterior am vazut ca profundorul are tendinta de a ramane agatzat pe urcare, dar am zis ca e din cauza tijelor de comanda...si am continuat sa zbor asa...pana a aparut mirosul de ars...
...A doua oara, chiar acum pe RYAN...am folosit niste servo-uri SH (necunoscute)...Noroc ca am facut probe prelungite (exact cum spuneai tu...pt. a pune suprafetzele pe 0...)...Dupa ceva timp unul din servo-urile de eleroane a inceput sa ramana agatzat...Dar aleatoriu, nu mereu...Am suspectat initial o legatura proasta a firelor, dar pana nu am schimbat servo-ul, nu s-a rezolvat problema...
.........................
Cred ca cu servo-urile trebuie avuta mare grija....In primul rand cele care provin dupa un avion lovit, nu stiu in ce masura mai prezinta sigurantza...Se pare ca mai devreme sau mai tarziu cedeaza...
...Apoi, cred ca e indicat ca la constructia unui avion nou sau restaurat masiv, ar trebui puse servo-uri noi...chiar daca nu e prea economica metoda asta...Totusi urmarile pot fi muuult mai scumpe in cazul in care un servo vechi cedeaza in zbor...
...Am impresia ca nu numai angrenajele se strica...Una din problemele care apar la servorurile vechi, este defectarea potentiometrului (probabil se murdareste...se oxideaza in timp...)...E posibil ca si motorasul (la servo-urile de 9-17 gr) sa se puna in scurt...
........................
Bine ca s-au intamplat toate astea in timpul probelor la sol...!!! :good:
...Pacat de receptor, dar asta e!
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#1710
Postat 05 June 2012 - 06:29 PM
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz