Postat 11 March 2012 - 09:22 PM
Asa faceti talibanilor ?!? Bravo!!! Halal sa va fie !!! Nu suflati nici o vorba ca iesiti la Alexandri?!? Daca am fi stiut in timp util, probabil veneam si noi (eu si Dan2) intr-o masina pana acolo... ;) ...
...............
Mama-mama ce vant a fost !!!...Ma uit la pasaroii aia mari (Rascalul si Piperul...)...Cu greu au decolat si au aterizat !!!
@lipitorul - Ce era nenea cu picajele alea ?!? Aveai ceva cu cameramanul?!? :D ....
Frumos mai zboara Ursu' !!! Super-avion!!! :drinks:
@Farm-Fly - Banuiesc ca tu ai fost cu Acromaster... :) ...Se potriveste de minune muzica cu felul in care evolueaza aavionul !!! :rofl:
OF!!! Sa vina o data caldura si vremea buna, ca tare mi-e dor de-un zbor !!! Azi chiar nu era vreme de zburat avioane mici !!
..............
@Tantar - Cu placere!!! Nu ai pt. ce!
Asculta-ma si pune pe ZERO un motor mai turat (cu mai multi kv)...Altfel o sa-ti para rau!!! Chinezii pun din fabrica motoare neturate ca sa coste mai putin (un motor cu 750kv consuma mai putin curent si necesita ESC de 20-30A)...In plus, motorul in sine cred ca e mai nepretentios sau mai ieftin (nu stiu)...daca e low-kv.
...Probabil ca le motorizeaza asa si pt. ca zboara mai lent...mai "scale" si unii clienti asta vor...De ce sa nu mai cumpere clientii dupa aceea motoare si ESC-uri de la ei pt. up-grade ?!? :)...Marea majoritate a clientilor schimba motoarele astea lente ulterior, pt. ca nu dau performantze bune!!!...E plin YouTube-ul de filme cu fiecare model de avion cu diverse up-gradeuri...
...Elicea tripala...Nu te agatza prea tare de acest tip de elici !!! Ofera mai multa fortza de tractiune pe ascensiuni la verticala, dar nu dau suficienta viteza avionului...Daca vrei viteza, alegi elici cu 2 pale...si cu pas mare.
...Citeste specificatiile motorului ales si vei gasi elicea indicata. In plus, cred ca ar fi bine sa faci un test cu un wattmetru sa vezi ce curent consuma motorul cu mai multe modele de elici (asta ca sa nu-l arzi)...Depinde ce vrei...Daca vrei aspect "scale" alegi elici cu 3 pale. Daca vrei performantze (viteza) alegi elici cu 2 pale...
...Nu te speria de motoarele turate (cu kv-ul mare) !!! Sant mult mai misto, mai ales pe acest tip de avion !!!
1 - Suna mai misto in aer (mai ales ca e vorba de un avion de vanatoare WWII...)
2 - Dau performantze mult mai bune (viteza)
3 - Ai rezerva de putere in situatii dificile (iar la warbirduri se intampla des aceste situatii !!!)
4 - Pe un astfel de avion e mult mai indicat un motor mai mic/usor, dar cu nerv, pt. ca si asa aceste avioane au sarcina alara destul de mare...Punand un motor mai usor dar nervos +LiPo mai in fatza, usurezi avionul si va fi mult mai usor sa-l aterizezi sau sa-l zbori cu viteza redusa...Lucru care nu e posibil la un avion cu sarcina alara 63 gr/dmp (cum are ME-ul meu...)...Eu vreau sa-i fac flapsuri la al meu, ca sa compensez acest neajuns...(mai ales ca e si pregatit pt. flapsuri...)
...........Eu daca as alege un motor pt. avionul acela, as alege ori un Turnigy 3536-1300 kv - XP Aerodrive de 105 gr, ori un NTM 3536-1400 kv de 117 gr....Daca ai pe avion un motor mai turat, poti sa zbori cu el la turatie mai joasa (mai incet)...dar daca ai un motor lent, nu-ti ramane decat sa zbori lent ("scale")...Nu ai de ales...Singura varianta e sa te mai joci din elici, dar prea mult nu poti sa faci, pt. ca esti limitat de inaltimea trenului de aterizare (de garda la sol)...
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz