Jurnal de zbor Braila-Galati sau Galati-Braila...
#841
Postat 27 December 2011 - 07:19 PM
...Cred ca cel mai indicat ar fi sa se intre pe drumul din dreapta locului de zbor (langa tufe)...drum care e f. bun...Eu acolo imi las masina de fiecare data cand merg la zbor...Este si ferita de avioane...Chiar e OK!
...Nu sant eu in masura sa fac morala cuiva, pt. ca nu am nici un merit in descoperirea/amenajarea acelui camp, dar e pacat sa-l distrugem...sa-l facem numai transeie !!! Si asa nu avem prea multe locuri de zbor pe langa Braila !!!
...Asta ca sa nu mai vorbesc de cutiile de Red Bull si de servetelele umede aruncate pe acolo !!! B)...Acum am fost prea inghetzat si abia daca am reusit sa-mi demontez avionul, dar probabil urmatoarea data voi strange eu toate gunoaiele intr-o sacosa...Pe mine nu ma deranjeaza sa le iau in masina si sa le arunc la un tomberon !!!
Imi cer scuze daca am deranjat pe cineva, dar eu asa gandesc!
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#842
Postat 27 December 2011 - 08:00 PM
dan1972, la 27 December 2011 - 07:19 PM, a spus:
...Cred ca cel mai indicat ar fi sa se intre pe drumul din dreapta locului de zbor (langa tufe)...drum care e f. bun...Eu acolo imi las masina de fiecare data cand merg la zbor...Este si ferita de avioane...Chiar e OK!
...Nu sant eu in masura sa fac morala cuiva, pt. ca nu am nici un merit in descoperirea/amenajarea acelui camp, dar e pacat sa-l distrugem...sa-l facem numai transeie !!! Si asa nu avem prea multe locuri de zbor pe langa Braila !!!
...Asta ca sa nu mai vorbesc de cutiile de Red Bull si de servetelele umede aruncate pe acolo !!! :vava:...Acum am fost prea inghetzat si abia daca am reusit sa-mi demontez avionul, dar probabil urmatoarea data voi strange eu toate gunoaiele intr-o sacosa...Pe mine nu ma deranjeaza sa le iau in masina si sa le arunc la un tomberon !!!
Imi cer scuze daca am deranjat pe cineva, dar eu asa gandesc!
Subscriu si intaresc ca sunt in asentimentul tau,nu e nici o rusine sa ne pastram curatenia la locul de zbor.Cine vede curatenie va aprecia,cand ramane mizerie,ramane discreditare la adresa tuturor.Refuz totusi sa cred ca e vorba de cineva dintre ai nostri.
#844
Postat 27 December 2011 - 08:25 PM
incepatoru, la 27 December 2011 - 08:10 PM, a spus:
Bun,a inpins modelul sa-l porneasca,oare?Nu frate,ai nostri nu distrug pista mai ales ca terenuri de zbor gasim greu.Personal,stiu cum e sa strangi din b....ca se termina gazul si vacile nu se miscau decat in pas-balet :unknw:
#851
Postat 28 December 2011 - 02:34 AM
...Si bun...Treaba cu urmele in pamant, probabil a fost neintentionata...Probabil cel in cauza nu si-a dat seama ca pamantul era moale si o data intrat...faptul este consumat...
Ce am spus eu este doar o propunere...o idee...Am observat ca masinile pot sta mult mai bine si mai ferit pe drumul din dreapta...In plus pe drum, pamantul e batatorit...nu-ti murdaresti nici masina... :good: ...
................
Cat priveste gunoaiele nu vreau sa comentez mai mult, pt. ca nu vreau sa supar pe nimeni...Le voi aduna eu cu prima ocazie...Nu e nici o problema...Nu ma deranjeaza...Poate asta o sa atraga totusi atentia!!!
Imi pare rau ca n-am mai fost in stare sa le adun azi, pt. ca eram prea inghetzat...Abia spre miezul noptii mi-am revenit din hipotermie... :clapping: ...Dar chiar n-am mai putut...Am luat totul in brate si mi le-am strans/aranjat in masina (statia...acumulatorii...alte acareturi..)
................
@andrei_me - Esti nebun !!! Dumnezeule !!! Cum ai reusit sa stai in frigul de azi sa descarci 5 acumulatori ??? :huh:
................
@incepatoru - WOW !!! Vad ca ai avut ceva spor la lucru !!! :) ...E super avionul !!! Sa-l folosesti cu placere si fara evenimente aiurea!!! Sper sa am ocazia sa-l vad si eu !!!
Mi s-a parut sau ai pus un 2 timpi pe el ?!?
...Poate in primavara, cu putin noroc te insotesc si eu la zbor cu un Piper Cub de 1.720 mm ... B)
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#854
Postat 28 December 2011 - 11:37 AM
http://www.youtube.c...=1&feature=plcp
Asta este filmata cu lentile de 170 grade :
http://www.youtube.c...feature=related
Aceasta postare a fost editata de didip: 28 December 2011 - 11:38 AM
E Revo brushless T8
Hpi Sprint 2
Hpi E10
Extra 300
Beaver
Blade Red Bull 130x
Blade Mcpx
Carbon Cub SS
0744 562746
0740183627
#855
Postat 28 December 2011 - 05:58 PM
incepatoru, la 27 December 2011 - 09:24 PM, a spus:
Oare de ce-mi creste pulsul la amintirea motivului pentru care am fost nemotivat la R.R?
Pui cumva paie pe foc cand stii ca ma seaca?
Bine,ai 1-0 ajunge mingia si in teren la mine!
Ps.Sa stapanesti sanatos galbioara si la +infinit aterizari ca la carte ;)
#856
Postat 28 December 2011 - 06:30 PM
hype, la 27 December 2011 - 08:25 PM, a spus:
@Dan,chestia cu ora deschiderii trenului de aterizare nu are legatura cu tragerea de maneca a celor crescuti la bunici.Ma repet,sunt in asentimentul tau.
Bun,a inpins modelul sa-l porneasca,oare? M-am referit la aeromodel,si persiflam lasarea urmelor pe terenul de zbor,aluzie la faptul ca ai nostri nu fac chestii din astea,deci,nu e din club,sau,daca e,considera te rog ca si-a insusit critica.Stii vorba,ajunge o bata la un car cu oale. :drinks:
#857
Postat 28 December 2011 - 09:09 PM
#859
Postat 28 December 2011 - 11:03 PM
...Nu am intentionat sa fac atmosfera pe aici sau sa trag de maneca pe cineva, pt. ca nu sant in postura asta...Sant nou pe aici si nici nu am nici un merit in descoperirea si amenajarea acelui camp de zbor...
Am vrut doar sa trag un semnal de alarma si am venit cu idei referitor la accesul masinilor...Banuiesc ca toti zburatorii isi doresc un camp de zbor curat si neted...
...Eu m-am chinuit mult timp pe tot felul de campuri neamenajate, pana sa-mi spuna baietii de campul de la Martacesti...Chiar imi dau seama cat de util este !!!
...Sa speram ca ajunge doar o bata la acel car cu oale !!! :o :lol:
Multumesc inca o data pt. ajutor!!!
.........................
@INCEPATORU - Multumesc pt. invitatie!!! Sper sa pot veni si eu sambata 31.12 la Alecsandri...cu "Liliacul" meu...Nu am fost nici o data acolo, dar am inteles in linii mari unde este...Voi lua legatura oricum cu zburatorii de aici din Braila.
...Amicul meu nu cred ca va putea veni...Am inteles ca e de serviciu exact pe 31...
Sper sa fie vreme buna...Tinem oricum legatura...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#861
Postat 29 December 2011 - 07:43 AM
@HYPE - E OK! Am inteles perfect de prima data aluzia cu trenul de aterizare...E OK! Multumesc frumos pt. sustinere ! Eu in mesajul anterior am vrut doar sa detaliez, ca sa ma fac mai bine inteles...
...Nu am intentionat sa fac atmosfera pe aici sau sa trag de maneca pe cineva, pt. ca nu sant in postura asta...Sant nou pe aici si nici nu am nici un merit in descoperirea si amenajarea acelui camp de zbor...
Am vrut doar sa trag un semnal de alarma si am venit cu idei referitor la accesul masinilor...Banuiesc ca toti zburatorii isi doresc un camp de zbor curat si neted...
...Eu m-am chinuit mult timp pe tot felul de campuri neamenajate, pana sa-mi spuna baietii de campul de la Martacesti...Chiar imi dau seama cat de util este !!!
...Sa speram ca ajunge doar o bata la acel car cu oale !!! :D :)
Multumesc inca o data pt. ajutor!!!
.........................
Da' pe voi ce va apuca cu terenul de zbor , ia incercati si heli .... decolezi si de pe capota masinii... :yahoo:
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#862
Postat 29 December 2011 - 10:34 AM
incepatoru, la 28 December 2011 - 09:09 PM, a spus:
Momentan sunt blocat la continuitate,colac peste pupaza am si o belea de gripa.Abia pe 30 spre seara ajung acasa,iau legatura cu @Dicu&gasca :D
#865
Postat 29 December 2011 - 11:03 AM
andrei_me, la 29 December 2011 - 10:36 AM, a spus:
Eu am dat deja ultimul zbor pe anul asta:
Mai Pilo, cum era proverbul ala cu datul afara pe usa si intratul pe geam ? Nu ai de unde sa stii dar intrebi si tu un om mare. Deci moderatorii te-au dat afara definitiv cu userul "Pilo" si tu ai revenit cu numele mai vechi, alea cu care ai terorizat un forum intreg anii trecuti. Ma gandeam ca penalizarea se aplica unei persoane, nu unui nume care se poate schimba de oricate ori. Dar sunt convins ca ai facut iar promisiuni ca te faci baietel cumintel si, din nu stiu ce motive, cineva chiar te-a crezut. Sau daca vrei sa te dai alta persoana, macar nu mai pune filme cu tine sa te recunoasca lumea...
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#866
Postat 29 December 2011 - 11:12 AM
incepatoru, la 29 December 2011 - 10:55 AM, a spus:
Servo blege...n-am cursa pe directie(am servou cu niste dinti lipsa si am limitat din epa sa pot zbura)Dar vin ele metalicele...si de atunci incep.
Matale ai dat un acrobat pe o macheta...nu te inteleg zau...:)
Aceasta postare a fost editata de andrei_me: 29 December 2011 - 11:13 AM
#867
Postat 29 December 2011 - 11:19 AM
#868
Postat 29 December 2011 - 06:18 PM
andrei_me, la 29 December 2011 - 11:12 AM, a spus:
Matale ai dat un acrobat pe o macheta...nu te inteleg zau...:blink:
Daca a dat un acrobat pe o macheta,inseamna ca acrobatul ala nu oferea satisfactia scontata de @incepatoru,la o adica macheta da bine in sufragerie,se asorteaza ea cu ceva pe acolo,daca partile sunt multumite,e ok.O vorba de la noi spune ca nu e treaba magarului de unde beau oile apa. :pardon: :pardon: :pardon:
#869
Postat 30 December 2011 - 04:20 AM
...Fiecare zburatoare are farmecul ei si fiecare individ are preferintele lui...Uite...eu spre exemplu nu agreez avioanele acrobate...Dar e doar parerea mea...Elicopterele mi se par interesante, dar mi se par prea imobile si parsive...Dar iar...e doar parerea mea...Gusturile nu se discuta !!! :drinks:
.....................
@andrei_me - Zboara fain "dracia" ! Totusi ti-as recomanda sa nu mai zbori pe deasupra apei...Doamne fereste sa se termine acumulatorul si sa-ti taie ESC-ul motorul...sa apara vre-o defectiune...un servo care cedeaza exact atunci...etc...nu prea vad cum il mai recuperezi iarna din apa, fara barca...Ia-o ca pe un sfat!!! :good:
2 - De ce mai zbori avionul daca stii ca ai un servo defect?!? Chiar vrei sa-l faci scobitori si nu stii cum?!?...Exact asta a facut/patit amicul meu Dan2...Stia ca are un servo care nu mai functioneaza corect, mi-a dat mie avionul sa-l zbor de 2 ori, iar cand a incercat el sa-l zboare, exact la decolare a cedat servo-ul si avionul s-a dus tzintit in pamant...fara drept de apel...Un servo nu te intreaba cand vrei tu sa cedeze !!! Cedeaza cand vrea el...!!! :excl:
E pacat de avionul ala !!! Nu-ti bate joc!!!
3 - Referitor la schimbul acrobat/scale...Un avion "scale" zboara cu totul si cu totul altfel decat un acrobat sau altceva...Nu se compara...E o anume placere sa vezi avionul pe care il pilotezi ca arata si zboara exact ca avionul 1:1...
In plus, am inteles ca Decathlonul are niste caracteristici de zbor exceptionale !!! In mana unui pilot experimentat, poate face acrobatie fara nici o problema...Loop...Roll...Hammer-Head...Low-Pass inversat....Cutit...Hoover...Ce vrei tu...Dar fac muuuult mai real si mai firesc toate aceste manevre....
Si peste toate astea, avioanele "scale" mostenesc avioanele reale cu calitati si defecte...Au personalitatea lor...E o alta filozofie in care trebuie sa intri...s-o pricepi...
Daca ma intrebi pe mine, aeromodelele de acrobatie au un zbor ireal...au o comportare nefireasca in aer...lucru care nu mi-a placut nici o data la ele...Dar repet...Gusturile nu se discuta...E loc pt. toti sub soare...
4 - Citeam intr-un post mai vechi de-al tau...in legatura cu Mustang-ul de Art-Tech....ca nu te impaci cu el...ca la aterizari are tendinta sa se rastoarne (angajeze)....Daca o sa-i accelerezi putin motorul chiar inainte de aterizare (adica faci aterizarea cu un pic de motor...) ai sa vezi ca nu se mai angajeaza !!! Nu mai ateriza fara motor !!! Avioanele de vanatoare au in general suprafatza portanta mica si incarcare mare pe aripa...pt. viteza si stabilitate...Si profilul aripilor e mai subtire decat la celelalte avioane...tot pt. viteza...Daca te-ai uita la filmele de prezentare de pe YouTube, ai vedea ca toata lumea recomanda acelasi lucru (aterizare cu un pic de motor...) si toti spun ca au alte caracteristici de zbor...
Exact la avioanele din razboi se vede maiestria !!! In plus, e exact ce scriam mai devreme...Avioanele "scale" au personalitatea lor si mostenesc caracteristicile de zbor ale avioanelor reale, cu bune si rele....Ori exact asta e placerea !!!...Sa experimentezi diverse tipuri de avioane, care sa se comporte cat mai apropiat de avioanele reale...
...Asa cum tu nu intelegi de ce @INCEPATORU a schimbat acrobatul pe un "scale", la fel nici eu nu te inteleg de ce zbori MX2-ul cand ai Mustang...Dar e alegerea ta! Nu??? :D
....................
@HYPE - Excelente proverbele !!! :drinks:
2 - Hai la zbor !!! Lasa gripa acasa !!! :pardon:
....................
@Incepatoru - Lasa-l ca nu stie ce spune !!! Nici nu-si imagineaza cat de misto zboara Decathlonul ala de 1,6m !!!...Alta gasca in alta traista ...Abia astept sa-l vad zburand !!!
2 - Ce ati mai stabilit pt. sambata ?!? La ce ora va strangeti acolo si cam cat se sta de obicei la zbor???...Ca sa-mi pot face si eu o idee...
Multumesc!
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#870
Postat 30 December 2011 - 06:42 AM
...N-am mai gasit filmul pe care-l cautam dar e relevant si acesta.
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz