Jurnal de zbor Braila-Galati sau Galati-Braila...
#961
Postat 26 January 2012 - 12:00 AM
Cu putin noroc, probabil ca va veni si momentul acela... :angry2:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#962
Postat 26 January 2012 - 02:35 PM
hype, la 18 January 2012 - 06:50 PM, a spus:
e bun: https://picasaweb.go...feat=directlink ??
#963
Postat 26 January 2012 - 05:39 PM
victorio, la 26 January 2012 - 02:35 PM, a spus:
Victoras,eu te am la suflet de prieten si tu rasucesti cutitul in rana? Nu stii ca nu mi-a trecut buba numita BOSSANOVA? Spre sac la tine,afla ca atunci cand a iesit din peisajul aeromodelistic a facut-o cu mandria si demnitatea unui model docil ce era,ramas fara alimentare la electronica.Uite de aia am adunat maruntaiele imprastiate la Tecuci si am venit sa o inmormantez la V.A. alaturi de TopStar,ala prabusit din plictiseala de tine,si onania lui Viorel.Nu uita ca la inmormantari de natura asta,Geana a dat tonul. B) :lol:
#964
Postat 26 January 2012 - 05:54 PM
dan1972, la 26 January 2012 - 12:00 AM, a spus:
Cu putin noroc, probabil ca va veni si momentul acela... :lol:
Modelul din filmulet costa cca70.000 chel.Pana dai buf la banca nationala,pot sa-ti dau cartea de vizita sau sa te pun in relatie cu Dl.Frunza. http://webtv.realita...ul-din-clinceni Asta este omul,iar la bord avea un elev. B)
#971
Postat 26 January 2012 - 08:42 PM
victorio, la 26 January 2012 - 08:37 PM, a spus:
..VICTORE"' io n-am nimic vorbeam de omu"(
Victoras,eu te am la suflet de prieten si tu rasucesti cutitul in rana? Nu stii ca nu mi-a trecut buba numita BOSSANOVA? Spre sac la tine,afla ca atunci cand a iesit din peisajul aeromodelistic a facut-o cu mandria si demnitatea unui model docil ce era,ramas fara alimentare la electronica.Uite de aia am adunat maruntaiele imprastiate la Tecuci si am venit sa o inmormantez la V.A. alaturi de TopStar,ala prabusit din plictiseala)
....mama ce-i fac cand i-l prind..(sa filmeze careva ca e de pomina..)
#975
Postat 26 January 2012 - 09:43 PM
victorio, la 26 January 2012 - 09:04 PM, a spus:
Corect,Victoras.Fata de avioanele ce zburau in ziua aia t40-ul lui Viorel era un avorton,deci? Bine ca a dat de pamant cu el,a primit impuls, zbura si repara modele serioase.Filmati fratilor,ca fugareala va fi intre Midget mustang si cu ce se hotaraste Viorel (termic sa fie Talibane) O dam odata cu ghiocelul si le reparam iarna urmatoare daca mai avem ce alege din scobitori? :yahoo:
#976
Postat 26 January 2012 - 10:38 PM
victorio, la 26 January 2012 - 08:32 PM, a spus:
Da place ca de aia am consumat gazul,sa aiva inmormantare la loc cu verdeata,totusi,ramane la suflet.Extra L,S,Leky,yak,midget,mustang,etc.nu dau placerea zborului ca ONANIA aia numita Bossanova.Cunoscatorii stiu,restul,rog sa incerce senzatiile.Zbor 3d,e la indemana cu 1000 de modele. Am avut privilegiul sa montez si sa zbor ce exista pe piata noastra.E ceva care nu satisface placerea zborului linistit,de agrement,fara griji.Ori,eu liniste si relaxare caut,in zborul unui acrobat 3d.Pentru relax am un T60,personalizat bergenbier,actualmente e deschilotat in ideea personalisarii proprii,rosu,predominant alb, fara atingere la culorile sportive.
#977
Postat 26 January 2012 - 11:25 PM
Se rezolva...Ceva prafuri in ceaiul de seara si e gata !!! :yahoo: :rofl:
Revenind la un ton ceva mai serios....Multumesc frumos pt. intentie!!! Deocamdata e la stadiul de vis...
Il stiu pe "nenea cu avionu'"...Ne-am intersectat asta vara la Vadeni...Este superb avionul acela !!!...Are pana si tapiserie din piele bej "Alcantara"...ca sa nu mai vorbim de starea tehnica...
...Chiar nu pricep cum a reusit sa piarda o roata...in filmul asta...!!!
...Dar nu e neaparat sa cumperi o asemenea bijuterie...Eu am vorbit mai mult cu baietii de la Tulcea...Aveau un avion "Savana" (chiar si vand asa ceva...) si am inteles ca ar costa undeva la 20...30.000 euro...Nu am retinut daca cu sau fara motor...Chiar daca e ceva mai uratel, e suficient cat sa-ti satisfaci microbul cu zborul...iar motorul am inteles ca ei folosec un motor auto, de Subaru, boxer 4 cil. ...
Despre asta e vorba:
Uite-l si pe nenea @lipitorul . Salutare nenea! :drinks:
@gunman - Ce faci nenea?!? Mergi under-cover ??? ...Nu spui nimic despre faptul ca ai readus la viata si cel de-al doilea Rascal 110 ??? Salutare nenea!!! :drinks:
Priviti si dovada:
@victorio - (@incepatoru am un filmulet cu un crash de-a @lipitorulu)
Vrem sa vedem !!! :rofl: ...Poporul vrea capul lui Voda !!! :yahoo:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#978
Postat 27 January 2012 - 12:27 AM
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#979
Postat 27 January 2012 - 10:03 AM
dan1972, la 26 January 2012 - 11:25 PM, a spus:
Se rezolva...Ceva prafuri in ceaiul de seara si e gata !!! :yahoo: :rofl:
Revenind la un ton ceva mai serios....Multumesc frumos pt. intentie!!! Deocamdata e la stadiul de vis...
Il stiu pe "nenea cu avionu'"...Ne-am intersectat asta vara la Vadeni...Este superb avionul acela !!!...Are pana si tapiserie din piele bej "Alcantara"...ca sa nu mai vorbim de starea tehnica...
...Chiar nu pricep cum a reusit sa piarda o roata...in filmul asta...!!!
...Dar nu e neaparat sa cumperi o asemenea bijuterie...Eu am vorbit mai mult cu baietii de la Tulcea...Aveau un avion "Savana" (chiar si vand asa ceva...) si am inteles ca ar costa undeva la 20...30.000 euro...Nu am retinut daca cu sau fara motor...Chiar daca e ceva mai uratel, e suficient cat sa-ti satisfaci microbul cu zborul...iar motorul am inteles ca ei folosec un motor auto, de Subaru, boxer 4 cil. ...
Despre asta e vorba:
Imagine203.jpg
Uite-l si pe nenea @lipitorul . Salutare nenea! :drinks:
Imagine275.jpg
@gunman - Ce faci nenea?!? Mergi under-cover ??? ...Nu spui nimic despre faptul ca ai readus la viata si cel de-al doilea Rascal 110 ??? Salutare nenea!!! :drinks:
Priviti si dovada:
@victorio - (@incepatoru am un filmulet cu un crash de-a @lipitorulu)
Vrem sa vedem !!! :rofl: ...Poporul vrea capul lui Voda !!! :yahoo:
asta este al lui nr2 este al meu bineinteles cu 95 la suta ajutor de la marian
#980
Postat 27 January 2012 - 02:55 PM
dan1972, la 25 January 2012 - 06:16 AM, a spus:
Zboara excelent! Ma gandesc sa-l scot in acest weekend la zbor pe zapada sau pe lacul inghetat. In ce sens nu zboara bine al tau?
#981
Postat 28 January 2012 - 07:31 PM
victorio, la 26 January 2012 - 08:47 PM, a spus:
Mor cumva curiosii??Ne risacam.
@Dan,a fost vorba de un obstacol pe calea de rulaj,perspicacitatea,inteligenta si multele ore de zbor si-au spus cuvantul cand a cerut turnului zbor de revir.Era in cabina cu un elev pilot,deci :hi: :hi: Cand am zis chel,nu era vorba de motor ci de sistemele navigatie,are preinstalat tot ce tine de siguranta umana,implicit model.In parasuta coboara modelul cu piloti cu tot.Nu umbla cu prafuri la matusa ca e de rau la autopsie,mai bine arata-i peisajul de pe un bloc turn si mira-te ce frumos planeaza.Cu doi martori buni,nici la proces nu te cheama.Glumesc desigur,ai totusi grija sa fii tu mostenitorul si nu motanul matusii. :o :D :db: Mai bine asa :good: si devii :D pentru matusa :p
#983
Postat 29 January 2012 - 06:07 AM
@incepatoru - Bravo domnule !!!...Si nu spui nimic... B) ... Incep sa iasa la lumina zburatoarele !!! Imi place mult modelul asta !!! :good:...Cand il scoti la zbor ??? ...Mai trebuie si ele aerisite, ca altfel intra mucegaiul in ele...
@hype - :rofl: :rofl: :rofl: ...Ma recunosc invins !!!...Nu m-a dus imaginatia asa de departe... :rofl:
...Daaa...Stiu ca sistemele de securitate au evoluat f. mult...E excelenta treaba aia cu parasuta pt. avion!!!...
Adevarat...jos palaria pt. aterizarea/decolarea fara o roata !!!! :hi: :hi: ....Ciar trebuie sa fii meserias ca sa nu rupi avionul in doua la o faza de genul asta...
...Cred ca asta e visul vietii mele...Sa reusesc sa-mi cumpar un avion ultra-usor si sa pot zbura acolo unde vreau...Ar fi o varianta mult mai ieftina cu moto-deltaplanul, dar o vad ca o varianta mult mai primitiva si mai necomfortabila...Ma gandesc ca e tare stranie ideea de a nu avea nimic in jur, cand esti la 2-300 m in aer.....Dar nu e de neluat in calcul...
Ma gandesc ca e mult mai nestresant sa fii inchis intr-o cabina si sa poti fi mai relaxat pt. observatie si manevrele de pilotaj...Asta face posibil si zborul pe timp de iarna...lucru care mi se pare imposibil cu deltaplanul...
Repet...pana acum nu am avut curaj sa zbor cu un avion real (ca pasager...mi-e frica de mor) dar cred ca o sa ma mobilizez cat de curand...Si probabil ca daca as ajunge sa pilotez eu, ar fi altfel...Probabil ca tentatia ar fi atat de mare, incat as uita de frica...
...Deja pt. mine masina si motocicleta nu mai prezinta prea mare interes, de cand cu virusul cu zburatoarele... :drinks:
@adioperator - Daaa! Ma gandeam sa il scot si eu la zapada pe al meu...Mai ales ca i-am pregatit si schiuri...Dar parca e prea frig...Cred ca o sa mi se lipeasca mainile pe telecomanda pe gerul asta...
.......................
FunCub-ul meu face o chestie ciudata...Daca il reglez din trim-urile telecomenzii sa zboare drept, virajele pe o parte le ia prea violent (ca si cand l-as ajuta din deriva...vireaza imediat si pune botul in pamant de la jumatatea virajului)...iar pe partea cealalta, aproape refuza sa ia virajele...le ia cu coada atarnand si cu botul oblic in sus (un soi de zbor cutit...)...Tot in faza asta, daca incerc sa fac un looping, il face incomplet...Pleaca pe o directie ciudata intr-un fel de spirala...
...Daca trimez deriva (carma) in asa fel incat sa ia virajele identic pe ambele parti, in linie dreapta zboara cu coada intr-o parte si am remarcat ca in felul asta nici nu mai prinde aceeasi viteza (e logic...zborul cu coada intr-o parte e un mod de a reduce viteza unui avion...)...
Am masurat cursa eleroanelor...e identica la ambele eleroane...Am verificat unghiul parghiilor servo-urilor pt. eleroane si sant simetrice...Deci nu e de aici problema...
............................
Treaba asta m-a dus cu gandul la faptul ca are ceva stramb...e stramb de undeva...Pana acum nu am acordat prea mare atentie simetriei, pt. ca e un model din spuma...e mai elastic decat un balsa si ca zboara oricum...Se pare ca nu e asa !!!
...In plus, in permanentza am tot schimbat cate ceva pe el si n-am reusit sa-mi dau seama pana acum cum ar trebui sa zboare unul nou...Ba am schimbat motoru...ba i-am facut eleroane...ba i-am redus diedrul aripilor (la origini a fost EasyCub...)...apoi i-am facut flapsuri...am inceput sa zbor cu acumulatori mai mari/grei...si nici o data nu a fost de 2 ori la fel...
...M-am apucat sa fac masuratori...cu sfoara...cu ruleta...etc...Am gasit coada plecata intr-o parte aprox 20 mm...si ampenajul vertical lipit stramb cateva grade in aceeasi parte...
Probabil fuselajul a fost lipit gresit si apoi s-a incercat compensarea acestui fapt prin pozitionarea stramba a ampenajului vertical...
Acum am sectionat fuselajul pe lungime si l-am relipit drept...Acum e drept...
Am taiat si ampenajele si le-am relipit aprox. drept, dar nu am mai reusit sa ies cu el la zbor...sa vad cum zboara...Sper sa se fi remediat problema asta...
...........................
O alta faza aiurea...Nu reusesc sa-mi dau seama care e unghiul corect al motorului...A avut o perioada in care daca acceleram la maxim, incepea sa urce pe o panta abrupta...Asta se pare ca am rezolvat-o...Am inclinat motorul in jos (cum scrie in manualul lui...)...In schimb nu-mi dau seama daca inclinarea laterala (spre dreapta e corecta, pt. ca avionul a luat cateva crash-uri urate...)...Pare sa fie OK...O sa incerc sa-i fac reglajul fin, in functie de felul in care zboara...
...........................
O alta faza aiurea...Nu reusesc sa-mi dau seama unde sa montez acumulatorul...Asta si pt. faptul ca zbor cu mai multe tipuri de acumulatori diferiti (2200 si 5000 mAh)...El zboara, dar nu reusesc sa-mi dau seama daca nu cumva nu coboara prea abrupt la aterizare...daca nu cumva ridicarea botului cand prinde viteza (cu acceleratia la max.) nu e cumva din cauza faptului ca e prea greu de bot, incerc sa compensez asta trimand profundorul mai mult pe ridicare si asta sa genereze urcare, cand prinde viteza (cand viteza aerului pe profundor creste...
Am aceasta dilema, pt. ca sant f. multe moduri de a-l regla ca sa zboare, dar rezultatele sant diferite...
...........................
O alta faza aiurea...cu care m-a cam dezamagit...e faptul ca i-am pus un motor puternic (3542-920kv) cu elice 12x6 si zboara f. lent...Prin filmele pe care le-am vazut pe You-Tube, am vazut FunCub care zboara extrem de repede cu motor 3536...3542...
Tractiune ar avea...pt. ca aproape ca urca la verticala, chiar si cu acumulator de 5000...decoleaza in 2-3 m....etc...Dar nu prinde viteza...Asta ma duce cu gandul la o aerodinamica proasta (zboara cu coada intr-o parte...sau cu coada in jos ca sa compenseze un CG prea in fatza...chiar nu stiu...)...
...Oricum...nu prinde viteza mai de isprava decat daca il bag in picaj...
..........................
Ramane sa-l vad cum zboara dupa taieturile / corectiile pe care i le-am facut la coada...Dar sincer am rezerve ca va zbura cum trebuie...cu toate ca acum pare drept...Chiar mi-e frica oarecum sa-l ridic prima data in aer...pt. ca stiu ca va fi cu surprize... :rofl:
Ce recomandari poti sa imi dai referitor la echilibrare...la pozitia CG-ului...+ alte chestii utile pe care le-ai observat tu la al tau....?!?
.........................
Tu cu ce il decolezi pe al tau din zapada ?!? Cu rotile alea mari, sau ai flotoare ??? Eu i-am facut schiuri doar in fatza...Am vazut pe You-Tube ca se comporta excelent cu schiuri...Poate chiar mai bine decat pe roti...
Am pus cateva poze ceva mai sus...in paginile anterioare...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#984
Postat 29 January 2012 - 11:48 AM
@dan,prima senzatie este frica(sa vezi ce simti cand incepi actiunea urcarii in avion)pe urma mai e un moment ciudat cu stomacul in timpul rulajului si a desprinderii de sol.Priveliste si tot ce vei percepe dupa aia compenseaza totul iar dupa aterizare,vei zambi fericit si dusmanilor.Vei zice:MAI VREAU O DATA :drinks:
#985
Postat 29 January 2012 - 02:12 PM
dan1972, la 29 January 2012 - 06:07 AM, a spus:
@adioperator - Daaa! Ma gandeam sa il scot si eu la zapada pe al meu...Mai ales ca i-am pregatit si schiuri...Dar parca e prea frig...Cred ca o sa mi se lipeasca mainile pe telecomanda pe gerul asta...
.......................
Am mutat discutia pe topicul dedicat FunCub-ului pentru a nu ne lua la rost moderatorii.
#987
Postat 30 January 2012 - 07:59 AM
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#988
Postat 31 January 2012 - 05:27 PM
dan1972, la 30 January 2012 - 07:59 AM, a spus:
Nu probabil,ci sigur,prin sugestionare si autocontrol.Greu e prima data pe urma rutina va avea un cuvant de spus. :good:
#989
Postat 31 January 2012 - 07:10 PM
..chestia cu rutina ma refeream...bafta
#990
Postat 31 January 2012 - 09:16 PM
Oricum...mult mai mult ma atrage sa zbor cu un avion ultra-usor, decat cu un avion de linie...Cel mai probabil este sa incep cu un moto-deltaplan...cand voi avea bani...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz