Jurnal de zbor Braila-Galati sau Galati-Braila...
#753
Postat 08 December 2011 - 11:07 PM
Si eu am cochetat cu ideea asta mai in tinereti...Chiar am avut chitara clasica...apoi chitara electrica...am avut si o compozitie proprie...dar nu am avut un profesor si am abandonat...
Sper sa mai am ocazia sa mai pun mana pe o chitara electrica!!!
....Se pare ca toti cei de aici avem ceva altfel... B)
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#754
Postat 08 December 2011 - 11:16 PM
...Cum Dumnezeu nu ne-am intalnit ?!?...Si noi (Eu si Dan2) mergem tot la Martacesti...De obicei mergem dupa 15:00, ca sa se linisteasca vantul...E un moment pe la 15:45...16:00 pana la apus, cand se linisteste vantul acolo...
...Nu ati gasit niste bucati de elice pe acolo?!? :unsure:
...Cred ca maine vom ajunge acolo (tot dupa 15:00...15:30)...daca reusesc sa termin de lipit avionul... B) ...Sper sa fie vremea buna !
Chiar ar fi fain daca ne-am intalni la zbor !!!
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#756
Postat 09 December 2011 - 11:41 PM
Astazi am fost la zbor la Martacesti, pe la 16:00, eu si cu Dan 2. A fost vreme buna, dar a fost al naibii de frig si de umed...
....Initial a zburat Dan 2 si a trebuit sa-l asist (n-am zburat...) din cauza emotiilor pe care le avea in urma crash-urilor ...A zburat rezonabil, pana cand a descarcat un acumulator (20 min.) si totul s-a terminat bine...Wing Tiger-ul a zburat excelent !!!
Eu am zburat dupa aceea si exact cum nu-mi doream, n-am mai prins prea multa lumina...Imediat dupa decolare, era sa pierd avionul, exact in zona si in felul in care l-am scapat si data trecuta...Spre Nord...Am facut un cerc, iar cand l-am pus cu vantul din fatza, a inceput sa ridice botul...sa se intoarca pe o parte...iar a ridicat botul....si se indepartase amenintator...luat fiind de vant...Cu greu l-am adus inapoi si cu niste emotii uriase !!! :ph34r:
...Abia acum inteleg dece pilotii militari de avioane, sant consiliati psihologic, dupa fiecare incident aiurea...
Culmea e ca am pus acumulatorul mai in fatza (CG mai in fatza) pt. ca am vazut ca bate putin vantul...Dar...
Pana la urma i-am trimat profundorul un pic pe coborare si s-a calmat...Dar deja aveam emotii si am zburat f. cuminte...Am facut doar cercuri, la diferite inaltimi....
Problemele au plecat de la faptul ca dupa ultimul crash, am tot umblat la profundor, directie si trim-urile acestora si nu a fost reglat corect...Pe langa toate astea, acum are pe el un motor f. usor (2825...de 47 gr.) iar greutatea este repartizata aiurea pe el...In plus e si f. usor, raportat la suprafatza portanta uriasa...Are incarcare alara 28 gr/dmp...E demna de un planor... :huh:
Urmeaza sa-i schimb sapt. viitoare motorul (cu un 3542 de 135 gr)...si ESC-ul si mai mult ca sigur se va rezolva problema pt. ca va avea greutate pe bot...
....Mi-e ciuda, pt. ca dupa crash, am inceput sa zbor prea prudent si cu emotii....Si doar ce scapasem de emoti !!!...Dar asta e. O sa-mi treaca...
Inainte, incepusem sa zbor mai incisiv...mai cu viteza...chiar si cu ceva acrobatii...Nimic din ce imi propusesem acasa, nu am facut pe campul de zbor...
Nici frigul nu ne-a dat pace...Din 5 in 5 min. a trebuit sa aduc avionul la sol si sa-mi bag mainile in buzunare 2...3 min...Nu am reusit sa zbor decat 20 min. pana s-a descarcat primul acumulator...Am zburat mai mult pe intuneric...
La final, eram asa de inghetzat incat a trebuit sa stau cu mainile in buzunare cateva min., ca sa reusesc sa demontez aripile avionului...
...Dar una peste alta, a fost un zbor reusit, fara crash-uri si cu aterizari line si asta ma linisteste !!! :yahoo:
Maine vrem sa iesim iar la zbor...Sper sa fie vremea buna !!!
.............................
@incepatoru - Tare faza cu spalatul vaselor !!! :rofl: ...Doar o soapta si s-a rezolvat !!! :yahoo:
....Stiu ca ei au zburatoarele in portbagaj mai mereu...si daca au chef, se opresc si dau un zbor...
In fine...E mai greu sa ne sincronizam, fiindca fiecare are un program....etc...Oricum...eu ies la zbor chiar si singur....orice ar fi, chiar daca m-as bucura sa ne adunam mai multi......Dar chiar vreau sa zbor !!!
Am de gand sa ies la zbor si pe zapada cu Fun Cub-ul. Am furat modelul pt. schiuri...urmeaza sa le fac... :D...Am vazut ca decoleaza/aterizeaza excelent pe schiuri...
Priviti aici:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#762
Postat 10 December 2011 - 09:39 AM
incepatoru, la 10 December 2011 - 07:31 AM, a spus:
Cu fan jet'ul nu'i nimic ... sa vezi cum e cu 600'le dupa tine =@
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#764
Postat 10 December 2011 - 10:01 AM
incepatoru, la 10 December 2011 - 09:40 AM, a spus:
Bazai ceva pe la 15.00 , gradina publica ...dam show fara bani ?
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#765
Postat 10 December 2011 - 11:55 AM
E Revo brushless T8
Hpi Sprint 2
Hpi E10
Extra 300
Beaver
Blade Red Bull 130x
Blade Mcpx
Carbon Cub SS
0744 562746
0740183627
#767
Postat 11 December 2011 - 04:32 PM
#769
Postat 11 December 2011 - 10:40 PM
Sambata am fost la Martacesti, iar astazi in poligonul auto...
Eu am ajuns la concluzia ca avionul meu (Fun-Cub) zboara mai bine cu mai multa viteza (mai ales pe vant...) asa ca i-am dat maxim...:-)....Sambata...cu tot vantul...treburile au fost OK...Am zburat pana s-a intunecat complet...Dar astazi, in ciuda unei vremi linistite si a unui zbor frumos...cursiv...la ultima aterizare, a intrat pe pista unde am aterizat, exact in acel moment o masina cu 2 cocalari, care nu stiu ce faceau pe acolo (se tot invarteau fara sa lase impresia ca ar vrea sa invetze soferie...)...Apucasem sa cobor avionul la 1 m de sol si nici viteza nu prea mai avea...Iar motorizarea slaba, nu-mi permite decolari violente...Am reusit sa corectez traiectoria avionului in ultimul moment si am evitat la 1 m (max) impactul cu masina respectiva, dar melteanul de la volan a trecut cu o roata spate peste o aripa a avionului meu... :angry: =@ ...
...Noroc ca e din EPO...Urmeaza sa-i fac un "tratament" cu apa fierbinte, pt. ca s-au impregnat pietrele din asfalt pe dosul aripii...Iar pe extrados are urma de cauciuc de iarna... B)
...Daca eram la zbor cu un avion din balsa, imi faceam rost de scobitori pt. un an...
............................................
...Mi-a placut locul acela, pt. ca acolo pot exersa aterizari pe pista cu asfalt...dar nu cred ca mai fac imprudentza sa merg in week-end pe poligon la zbor!!! E stresant sa simti ca daca se descarca acumulatorul, nu stii daca o sa ai unde sa aterizezi sau nu...In plus, nu stii la ce sa fii atent mai intai...La avionul ridicat in aer, sau la meltenii care se fatzaie pe acolo cu masinile...Ba mai mult...Culmea nesimtirii !!! O blonda care venise sa exerseze pe acolo, impreuna cu "frend-ul" ei, a oprit masina exact in dreptul nostru pe pista...ca sa fumeze...Ii trebuiau ceva mai mult de 1 neuron sa poata sa-si dea seama ca incurca daca stationeaza acolo...Am fost nevoit sa aterizez avionul mult mai departe din cauza lor...Si ca sa incurce si mai mult, a exersat si o pornire din rampa...exact locul unde ne-am asezat noi, ca sa fim mai feriti...Asta cat timp eram cu avionul in aer...
.............................
Zilele astea am exersat si cateva decolari cu flapsurile deschise...E nebunie !!! :yahoo: Avionul decoleaza cu acceleratia la jumatate...3 sferturi...in 2-3 m....si incepe sa pluteasca in aer cu viteza redusa pe langa sol...Problema e ca deocamdata nu am o motorizare rezonabila si daca nu am grija...ori sa inchid flapsurile imediat dupa decolare...ori sa tin profundorul usor pe coborare, avionul pierde viteza si are tendintza sa se angajeze...Asta pt. faptul ca motorul nu are puterea sa sustina urcarea pe o panta mai pronuntata...Dar urmeaza sa soseasca zilele astea ESC-ul de 45A si voi monta motorul nou (3542)...Abia astept sa-l vad cum zboara....pt. ca vad ca acum, cand ii pun pe el acumulatorul greu de 5000 mAh are tendinta sa se stabilizeze si sa zboare mai corect...Cu motorul mic (BL2825) si acumulator de "doar" 2200 mAh mai mult planeaza...Nu-l mai aduc la sol... B) ...si e si foarte sensibil la curentii de aer...
.............................
Probabil pe miercuri vom iesi iar la zbor la Martacesti...tot la 15:30...Sper ca pana atunci s-o rezolv cu motorizarea...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#770
Postat 12 December 2011 - 06:51 PM
#771
Postat 14 December 2011 - 08:50 PM
didip, la 10 December 2011 - 11:55 AM, a spus:
Alo,Domnu,e cumva,ceva ce noi nu stim? Daca da,nu e frumos nici practic si nici util sa tii pe inchis.O aripioara e buna la toate si e aroape indistructibila,personal,mai am putin si o voi purta dupa mine si la tualeta.Face bine la degete si mai ales la gurile casca,riscurile de accident sunt aproape nule,deci?Baga cu @incepatoru ca e baiat destept,prinde repede si nici nu are capul mare,dar stie sa le faca :)
#772
Postat 14 December 2011 - 09:10 PM
Eu nu am ramas cu nimic, Adi a pierdut receptia, norocul lui a fost ca avea modelul stabilizat si a zburat pana nu a mai avut curent . Mihai era martor. Cam asta a fost in ziua aia la zbor. Ghinion.
Aceasta postare a fost editata de didip: 14 December 2011 - 09:14 PM
E Revo brushless T8
Hpi Sprint 2
Hpi E10
Extra 300
Beaver
Blade Red Bull 130x
Blade Mcpx
Carbon Cub SS
0744 562746
0740183627
#773
Postat 14 December 2011 - 11:34 PM
......................
A venit ESC-ul pt. pasaroiul meu...Aseara l-am montat...Am schimbat si motorul si am pus 3542-ul nou, cu elice 12x6...Am facut cateva probe in casa...Mamaaaa ce zgomot face si cum poate sa traga !!! :) ...Abia astept sa ies la zbor cu el !!!
ESC-ul a venit cu BEC extern si treaba asta nu-mi place (s-au adunat o groaza de fire prin avion) dar nu am ce face...In schimb pe el scrie ca e de 50 Amp (nu 45 cat stiam eu...)...Am facut proba cu motorul in max. pret de vre-o cateva zeci de sec. dar n-are nici o treaba...sa se incalzeasca...etc. Dupa aprox. 30 sec de functionare la max., ESC-ul era rece complet...E drept ca l-am montat chiar in gura de ventilatie din spatele elicii, dar...Cred ca m-am cam speriat eu de pomana...Probabil ca motorul asta mergea si cu un ESC de 30 Amp....
......Elicea de 12x6 APC, mi se pare uriasa pt. Fun Cub, dar asta e elicea recomandata...Si face un bazait prin aer, destul de infricosator, cand turez motorul la maxim... :good: ....
.....................
Abia astept sa ies la zbor cu el...Sa vad cum va fi vremea zilele urmatoare...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#776
Postat 15 December 2011 - 05:38 PM
............................
Braila - Daca e vremea buna, bagam un zbor la Martacesti in week-end??? Organizam ceva ??? @LIPITORUL...@FARM FLY...Catalin...@TANTARUL...Ce faceti?!? Ati intrat in hibernare ?!? Putrezesc avioanele daca le lasati prea mult neaerisite...:wub:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#777
Postat 15 December 2011 - 06:04 PM
myross67, la 15 December 2011 - 12:21 PM, a spus:
De obicei se zboara pe imasul de langa Cernicari,prea multi nu suntem insa esti bine venit.Multumesc de urare,asemeni tuturor :D
#778
Postat 15 December 2011 - 06:16 PM
didip, la 14 December 2011 - 09:10 PM, a spus:
Eu nu am ramas cu nimic, Adi a pierdut receptia, norocul lui a fost ca avea modelul stabilizat si a zburat pana nu a mai avut curent . Mihai era martor. Cam asta a fost in ziua aia la zbor. Ghinion.
Pacat.Cunosc sentimentul,curaj.In principiu,toate ajung lemne de foc mai devreme sau mai tarziu.
#780
Postat 17 December 2011 - 04:30 PM
myross67, la 15 December 2011 - 08:40 PM, a spus:
Nu trebuie sa ne gasesti la zbor intr-o zi,putem stabili intalnirea,eventual fa cooperativa cu @Tantaru care are vechime pe maidan la noi.Sa ne vedem sanatosi.