Jurnal de zbor Braila-Galati sau Galati-Braila...
#63
Postat 18 January 2009 - 05:45 AM
Mini Hype-ul al lui Gunman s-a dovedit a fi o alta bijuterie alaturi de Extra de la Fliton. Designul nu pune accent pe imagine in schimb acuratetea de zbor este impresionanta ! Motorizarea cu Saito este lafel de impresionanta !
#64
Postat 18 January 2009 - 08:45 AM
farm fly, la Jan 18 2009, 05:45 AM, a spus:
Mini Hype-ul al lui Gunman s-a dovedit a fi o alta bijuterie alaturi de Extra de la Fliton. Designul nu pune accent pe imagine in schimb acuratetea de zbor este impresionanta ! Motorizarea cu Saito este lafel de impresionanta !
Bueiii saito e pa vine, pa MINI HYPE am un Yamada de 7,5 2 timpi!!!!!!nu mai comfuzati va rog!
Aceasta postare a fost editata de gun man: 18 January 2009 - 08:46 AM
#65
Postat 18 January 2009 - 06:30 PM
Dupa faultul dur de ieri, Gunman nu a putut sa vina in cantonamentul de azi de la Braila ! Am zburat eu, Lipitorul si Lipitorul junior !
A fost o zi cu mult calm (in contrast cu cea de ieri ), s-a zburat foarte tehnic, si s-au facut multe reglaje, ajustari etc.... Printre altele, Lipitorul a pus sfg-urile la Tribute si s-a vazut diferenta !
#66
Postat 20 January 2009 - 10:04 PM
Ultimul zbor al anului 2008 s-a petrecut in locatia FarmFly unde au raspuns prezent urmatorii:
@gunman, @farmfly, lipitorul j.r., si povestitorul:
Pe un ger napraznic dar imblanzit un pic de soare s-au zburat:
Extra 330, Acroextra, Tribute 36 si un heli mic al juniorului.
#67
#68
Postat 20 January 2009 - 10:20 PM
#70
Postat 20 January 2009 - 10:24 PM
#71
Postat 20 January 2009 - 10:30 PM
#72
Postat 20 January 2009 - 10:32 PM
#73
Postat 20 January 2009 - 10:58 PM
Din pacate nu a fost cea mai buna zi a noastra, reusind in scurt timp sa ne accidentam si noi si modelele.
Unul din modelele pe care mi l-am dorit multa vreme a fost Katana 50 de la Jamara. Cu toate ca stiam ca este un model greu de controlat (cel putin la nivelul meu), am hotarat sa-l cumpar.
@gunman a fost deosebit de amabil si s-a oferit sa-l asambleze, ceea ce a si reusit in maniera proprie, adica fara greseala si compromisuri.
Din pacate, experienta mea redusa, precum si reactia rapida a modelului au dus la intrarea in vrie a avionului si prabusirea lui:
Sa fi fost razbunare pentru ca mi-a taiat o bucata de deget in timp ce-l reglam...?
#74
Postat 20 January 2009 - 11:08 PM
Dupa o zi de repaos la pat si inghitit antiinflamatorii i-a trecut dar important este ca modelul a scapat cu bine, nu?
Il rog pe @tantar sa puna poze cu Katana ranita, intrucat a avut la el aparat foto la locul faptei.
#75
Postat 21 January 2009 - 12:38 PM
In rest bag seama ca aveti din ce in ce mai multa "activitate" in zona... sa se stabilizeze putin conditiile meteo si promit sa vin si io pentru o sambata de zbor :D.
@Gunman: ziceai ca-ti place RedHawk-ul dar ca te enerveaza ca nu scoate fum :D. Ok, sa stii ca ti-am indeplinit dorinta :lol:... va urma la Kit review cand va fi gata :D :lol:)
#76
Postat 21 January 2009 - 05:18 PM
Abburo, la Jan 21 2009, 12:38 PM, a spus:
In rest bag seama ca aveti din ce in ce mai multa "activitate" in zona... sa se stabilizeze putin conditiile meteo si promit sa vin si io pentru o sambata de zbor :unsure:.
@Gunman: ziceai ca-ti place RedHawk-ul dar ca te enerveaza ca nu scoate fum http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif. Ok, sa stii ca ti-am indeplinit dorinta :lol:... va urma la Kit review cand va fi gata :lol: :lol:)
Doaaa cred pana nu vad cu ochii mei pe campla Gl nu cred nici o iota Eri sa zburat bestial la Vasile Alexandri iar astazi cateva zboruri la Aries pa batatura!! BAAAA PISTA BAAAAAA!
#78
Postat 21 January 2009 - 05:33 PM
gun man, la Jan 21 2009, 05:18 PM, a spus:
Este, este, l-am vazut io (si s-ar putea sa iasa "o idee" mai usor ca ala buleftric, mi-e insa teama de efectele temperaturii motorului asupra elaporului din zona) si cred c-o sa zboare demential :unsure:
#79
Postat 21 January 2009 - 06:35 PM
ave, la Jan 21 2009, 05:33 PM, a spus:
Temperatura motorului nu reprezinta nici o problema! Eu am convertit in termic 3 electrice din elapor si n-au nimic.
Singura problema este ca se curata mult mai greu uleiul de pe scartz decat de pe solar.
Adi, abia astept sa vad Hawk-ul termic...daca iese bine, ma bag si eu la unul. Ceva detalii (motor...etc) poti sa dai sau tii secret pana apare pe kit review?
p.s. daca tii secret....macar fa review-ul repede...
#80
Postat 21 January 2009 - 07:00 PM
lipitorul, la Jan 21 2009, 06:35 PM, a spus:
Good luck then, RH-ul lui adi e infoliat cap-coada (nu stiu ce l-a apucat, dar asa e :))
P.S.: ERA DEJA infoliat cand s-a apucat sa puna Magnumul ala de 2,5 cc... :D
Aceasta postare a fost editata de ave: 21 January 2009 - 07:01 PM
#83
Postat 21 January 2009 - 11:25 PM
lipitorul, la Jan 21 2009, 06:35 PM, a spus:
p.s. daca tii secret....macar fa review-ul repede...
Nu tin secret nimic, atata doar ca nu sunt foarte avansat cu lucrarile.
Motorul, cum zicea si Ave, eu Magnum de 2.5 cc si rezervor de 50cc. Ca si modificari, voi muta doua servouri pe coada, si voi lipi aripa de fuselaj pentru a compensa slabirea structurii de rezistenta a fuselajului. Servourile raman aceleasi din varianta electrica si anume Futaba S3114. Poze si alte detalii promit sa pun ASAP intr-un kit review.
#84
Postat 22 January 2009 - 07:03 PM
Daca o sa iasa si o idee mai usor ,astept cu nerabdare varianta... non-euro !
Dupa ce am zburat pe geruri de ne inghetau toate ...de la baterii pana la urechi in maxim 15 minute, astazi pe o vreme incredibil de frumoasa, ...toata lumea a stat cuminte, am reparat , am mesterit...!!!
Gunman a mesterit la Extra , iar eu am crosetat la un vanator de ciori :( ! Suratele cu pene, infometate acum in miez de iarna, au preluat controlul spatiului aerian in ferma si se infrupta de zor din mancarea animalelor !
Este un Bat primit de la Lipitorul asta vara si care astepta de mult sa fie reactivat !
Maine dimineata ies la vanatoare ! :rolleyes:
#85
#86
#87
Postat 12 February 2009 - 11:02 PM
- eu cu tribute 36
- @gunman cu mini hype si extra 330
- liptorul jr (Alex) cu Easy Cub
Din pacate tribute36 a cedat psihic, cand in zbor fiind, in momentul unei accelerari bruste motorul a plecat cu o bucata de fuselaj dupa el. Restul fuselajului si aripile au scapat nevatamate: acumulatorul si receptorul sunt in aripa, asa ca ajutat si de putin noroc am reusit sa-l aduc jos folosind suprafetele de control.
#88
Postat 22 March 2009 - 01:59 PM
Vreme superba azi, asa ca flotila a stat afara inca de dimineata. Luam cate o pauza pentru masa, incarcat acc de receptie, ....
Dupa ce am zburat mai multa vreme cu motoarele mici de 3.6 si 4.5 ( a venit os.28 :rolleyes: ) astazi l-am scos la soare si pe cel mare cu Magnum de 7.5 ! Am verificat de doua ori toate servo, tije, etc si acum zboara cum trebuie ! Dupa aproape o saptamana de antrenamente cu cel mic de 1m, astazi cand am zburat cu cel mare, manevrele au iesit mai elegante si cu mai putin efort din partea pilotului.
#89
Postat 24 March 2009 - 08:17 PM
farm fly, la Mar 22 2009, 01:59 PM, a spus:
Vreme superba azi, asa ca flotila a stat afara inca de dimineata. Luam cate o pauza pentru masa, incarcat acc de receptie, ....
Dupa ce am zburat mai multa vreme cu motoarele mici de 3.6 si 4.5 ( a venit os.28 :) ) astazi l-am scos la soare si pe cel mare cu Magnum de 7.5 ! Am verificat de doua ori toate servo, tije, etc si acum zboara cum trebuie ! Dupa aproape o saptamana de antrenamente cu cel mic de 1m, astazi cand am zburat cu cel mare, manevrele au iesit mai elegante si cu mai putin efort din partea pilotului.
'Aveoane' si iar 'aveoane' dar unde sunt ventilatoarele ?
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2