hype, la 27 January 2014 - 03:40 PM, a spus:
Dane,surubul de reglaj(numit de tine)se numeste ac de dozaj.Ala regleaza mersul la relanti.Finetea reglajului optimizeaza debitul de combustibil in raport cu aerul absorbit.Calitatea amestecului obtinut se reflecta in pornirea mutorului si eliminarea balbaielii la accelerarea brusca dupa cateva secunde de relanti.Robinetul de debit(cel randalinat)se regleaza cu motorul ambalat la maxim,ala da debitul de gaz in sarcina. :drinks:
........................
De aici inteleg ca se procedeaza in urmatorul fel:
- Se face un reglaj prestabilit (aproximativ) din surubul de debit (cel randalinat)...la 1...1,5 rot deschis.
- Se regleaza apoi surubul mic (de dozaj) astfel ca motorul sa porneasca usor si sa nu balbaie la accelerari.
- Se regleaza surubul randalinat (de debit) pana se obtine turatia maxima.
.......................
Partea proasta e ca daca umblu la surubul mare dupa ce l-am reglat pe cel mic, va modifica reglajul celui mic....Adica motorul va incepe sa balbaie cand il turez...pt. ca se modifica cantitatea de combustibil care poate fi absorbita...Asta inseamna ca trebuie sa refac reglajul surubului mic... <_< ...
...Dar probabil ca exact aici este arta de a regla un motor...Te joci din cele doua pana obtii un mers perfect in toate regimurile...
...Exact asta vroiam sa stiu...Cum procedati voi...
Multumesc pt. ajutor!!!...Cand se va incalzi afara o sa-l scot la probe...
......................
Deocamdata m-am concentrat pe finalizarea motorului de motocoasa Husqwarna...
- I-am facut bucsa pt. elice
- I-am fixat senzorul de aprindere
- Am calat aprinderea la 28 grd. avans.
- I-am facut urechi de prindere
- Am facut o proba a scanteii cu CDI-ul alimentat...E OK!
............
Motorul complet fara CDI a fost redus la aprox 1.260 gr ceeace nu e rau...
Acum urmeaza sa-l fixez pe un suport de lemn si sa-l pornesc. Sper sa functioneze!!!
Cam asa arata: