Jurnal de zbor Braila-Galati sau Galati-Braila...
#5761
Postat 17 January 2014 - 06:11 PM
Vreme calda si vant putin.
E Revo brushless T8
Hpi Sprint 2
Hpi E10
Extra 300
Beaver
Blade Red Bull 130x
Blade Mcpx
Carbon Cub SS
0744 562746
0740183627
#5766
#5769
Postat 20 January 2014 - 09:03 AM
adi elicopter gl, la 19 January 2014 - 11:53 PM, a spus:
Nebunilor, i-ati ars jacheta din "pele" lui Jan :rofl: . Mai aveti munitie pt o alta iesire? :rolleyes: Frumoasa filmarea :good:
Aceasta postare a fost editata de Robert_Damian: 20 January 2014 - 09:03 AM
#5770
Postat 20 January 2014 - 09:46 AM
Robert_Damian, la 20 January 2014 - 09:03 AM, a spus:
Rachete ? Sa aiba Jan haine de schimb. :D
E Revo brushless T8
Hpi Sprint 2
Hpi E10
Extra 300
Beaver
Blade Red Bull 130x
Blade Mcpx
Carbon Cub SS
0744 562746
0740183627
#5775
Postat 25 January 2014 - 12:08 AM
incepatoru, la 24 January 2014 - 06:24 PM, a spus:
Vom trai si vom vedea.A dat un ala,care nu stie ce-a aia drona, cu o piatra in balta si i-a facut pe altii sa se intrebe:Ce e aia drona??
Ma duc si zbor la Rotunda cu ce vrea muschii mei si ma indoiesc ca ma va vizita pe coclaurile alea vre-un onorabil pazitor al ordinii publice. :pardon: Cand se vor reglementa in limita bunului simt,ma aliniez respectuos si intru in legalitate. :pardon: <_<
#5776
Postat 25 January 2014 - 09:03 AM
Aici este petitia pentru modificarea ordinului asta aberant:
http://drone.videoport.ro/
E Revo brushless T8
Hpi Sprint 2
Hpi E10
Extra 300
Beaver
Blade Red Bull 130x
Blade Mcpx
Carbon Cub SS
0744 562746
0740183627
#5777
Postat 25 January 2014 - 02:04 PM
didip, la 25 January 2014 - 09:03 AM, a spus:
Aici este petitia pentru modificarea ordinului asta aberant:
http://drone.videoport.ro/
Mare dreptate ai EDI .
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#5778
Postat 25 January 2014 - 04:48 PM
didip, la 25 January 2014 - 09:03 AM, a spus:
Aici este petitia pentru modificarea ordinului asta aberant:
http://drone.videoport.ro/
Ar trebuie amintit aici faptul ca aeromodelismul este instructiv.Candva,existau case ale pionierilor,cercul de aeromodelism avea un loc de frunte.Oare parintii lasau odraslele la astfel de indeletniciri,asa,sa fie plodul plecat de acasa cateva ore??
M-am trezit la terenul de zbor cu un cetatean care mi-a cerut permisiunea sa asiste impreuna cu copiii lui.Ma intreba unde avem un club si,daca poate aduce si el copiii!
Alte cunostinte m-au rugat sa le iau copiii,sa vada si ei.Motivatie:E mai instructiv decat calculatorul si jocurile,invata sa foloseasc mainile si la lucruri practice.Organizatoerea expozitiilor la sala Ghe.Petrascu,m-a rugat,insistent chiar,sa intervin pe langa voi ptr.a imprumuta modelele in vederea unei expozitii gratuite pentru elevi.
Cred ca acest protest trebuie pus si pe celelalte forumuri,sa priciapa,luminatiile sale,ca orice piatra aruncata in apa creeaza o unda de soc.
#5779
Postat 25 January 2014 - 08:12 PM
hype, la 25 January 2014 - 04:48 PM, a spus:
M-am trezit la terenul de zbor cu un cetatean care mi-a cerut permisiunea sa asiste impreuna cu copiii lui.Ma intreba unde avem un club si,daca poate aduce si el copiii!
Alte cunostinte m-au rugat sa le iau copiii,sa vada si ei.Motivatie:E mai instructiv decat calculatorul si jocurile,invata sa foloseasc mainile si la lucruri practice.Organizatoerea expozitiilor la sala Ghe.Petrascu,m-a rugat,insistent chiar,sa intervin pe langa voi ptr.a imprumuta modelele in vederea unei expozitii gratuite pentru elevi.
Cred ca acest protest trebuie pus si pe celelalte forumuri,sa priciapa,luminatiile sale,ca orice piatra aruncata in apa creeaza o unda de soc.
Astia nu am traba cu cu ocazia asta s au gindit ei ca e mai bine sa le interzica.
Foarte important care este motivul adevarat
hype, la 25 January 2014 - 04:48 PM, a spus:
M-am trezit la terenul de zbor cu un cetatean care mi-a cerut permisiunea sa asiste impreuna cu copiii lui.Ma intreba unde avem un club si,daca poate aduce si el copiii!
Alte cunostinte m-au rugat sa le iau copiii,sa vada si ei.Motivatie:E mai instructiv decat calculatorul si jocurile,invata sa foloseasc mainile si la lucruri practice.Organizatoerea expozitiilor la sala Ghe.Petrascu,m-a rugat,insistent chiar,sa intervin pe langa voi ptr.a imprumuta modelele in vederea unei expozitii gratuite pentru elevi.
Cred ca acest protest trebuie pus si pe celelalte forumuri,sa priciapa,luminatiile sale,ca orice piatra aruncata in apa creeaza o unda de soc.
Astia nu am traba cu cu ocazia asta s au gindit ei ca e mai bine sa le interzica.
Foarte important care este motivul adevarat
#5780
Postat 25 January 2014 - 10:33 PM
victorio, la 19 January 2014 - 07:57 AM, a spus:
......................
Multumesc nenea Victor!...Problema e ca mai exista un jicler (surub de reglaj...) mic, ingropat in sertarasul carburatorului si care se deplaseaza o data cu acesta...Este surubul de dozaj si care da combustibil proportional cu deschiderea sertarasului (deci cu aerul)...Aceste 2 suruburi trebuie reglate concomitent, pt. ca sant influentate unul de celalalt...De ex. daca cel de debit (cel mare...randalinat) este mai deschis decat trebuie, motorul cere un reglaj mai strans din cel de dozaj (cel mic)...
Problema e ca motorul nu functioneaza OK pana cand nu se ajunge la un reglaj corect din ambele suruburi...
...O sa vad...Mai astept pana se face cald afara si daca nu-i dau de cap, o sa-l iau in masina o data cand vin la VA...
Multumesc pt. ajutor!!! :drinks:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#5781
Postat 27 January 2014 - 03:25 PM
Astia nu am traba cu cu ocazia asta s au gindit ei ca e mai bine sa le interzica.
Foarte important care este motivul adevarat
Ce motive,Ady? Libertatea la libera exprimare e o fatada prost tencuita,libertatea presei e galgara,cenzura e la ea acasa.Neputinta lor de a cenzura filmarile amatorilor i-a pus pe jar,vezi filmarile de la protrestul Rosiei Montane,vezi filmarile de la locul prabusirii.A aflat lumea ceea ce ei nu voiau,a vazut lumea incompetenta alora platiti,tocmai pentru a geztiona situatiile atipice.Raman la convingerea ca daca lasau fpv-istii,se localiza epava,o faceau in cateva minute si astazi eram mai saraci cu doi eroi post mortem.
Aceasta postare a fost editata de hype: 27 January 2014 - 03:26 PM
#5782
Postat 27 January 2014 - 03:40 PM
dan1972, la 25 January 2014 - 10:33 PM, a spus:
Multumesc nenea Victor!...Problema e ca mai exista un jicler (surub de reglaj...) mic, ingropat in sertarasul carburatorului si care se deplaseaza o data cu acesta...Este surubul de dozaj si care da combustibil proportional cu deschiderea sertarasului (deci cu aerul)...Aceste 2 suruburi trebuie reglate concomitent, pt. ca sant influentate unul de celalalt...De ex. daca cel de debit (cel mare...randalinat) este mai deschis decat trebuie, motorul cere un reglaj mai strans din cel de dozaj (cel mic)...
Problema e ca motorul nu functioneaza OK pana cand nu se ajunge la un reglaj corect din ambele suruburi...
...O sa vad...Mai astept pana se face cald afara si daca nu-i dau de cap, o sa-l iau in masina o data cand vin la VA...
Multumesc pt. ajutor!!! :drinks:
Dane,surubul de reglaj(numit de tine)se numeste ac de dozaj.Ala regleaza mersul la relanti.Finetea reglajului optimizeaza debitul de combustibil in raport cu aerul absorbit.Calitatea amestecului obtinut se reflecta in pornirea mutorului si eliminarea balbaielii la accelerarea brusca dupa cateva secunde de relanti.Robinetul de debit(cel randalinat)se regleaza cu motorul ambalat la maxim,ala da debitul de gaz in sarcina. :drinks:
#5784
Postat 29 January 2014 - 04:30 PM
hype, la 29 January 2014 - 04:01 PM, a spus:
n-am inghetat dar la vremea de afara!!!
asteptam "vremuri" mai bune!
insa de cele mai multe ori deciziile pe care le luam in pripa nu sunt cele mai bune!
07470130360
#5786
Postat 31 January 2014 - 10:05 PM
hype, la 27 January 2014 - 03:40 PM, a spus:
........................
De aici inteleg ca se procedeaza in urmatorul fel:
- Se face un reglaj prestabilit (aproximativ) din surubul de debit (cel randalinat)...la 1...1,5 rot deschis.
- Se regleaza apoi surubul mic (de dozaj) astfel ca motorul sa porneasca usor si sa nu balbaie la accelerari.
- Se regleaza surubul randalinat (de debit) pana se obtine turatia maxima.
.......................
Partea proasta e ca daca umblu la surubul mare dupa ce l-am reglat pe cel mic, va modifica reglajul celui mic....Adica motorul va incepe sa balbaie cand il turez...pt. ca se modifica cantitatea de combustibil care poate fi absorbita...Asta inseamna ca trebuie sa refac reglajul surubului mic... <_< ...
...Dar probabil ca exact aici este arta de a regla un motor...Te joci din cele doua pana obtii un mers perfect in toate regimurile...
...Exact asta vroiam sa stiu...Cum procedati voi...
Multumesc pt. ajutor!!!...Cand se va incalzi afara o sa-l scot la probe...
......................
Deocamdata m-am concentrat pe finalizarea motorului de motocoasa Husqwarna...
- I-am facut bucsa pt. elice
- I-am fixat senzorul de aprindere
- Am calat aprinderea la 28 grd. avans.
- I-am facut urechi de prindere
- Am facut o proba a scanteii cu CDI-ul alimentat...E OK!
............
Motorul complet fara CDI a fost redus la aprox 1.260 gr ceeace nu e rau...
Acum urmeaza sa-l fixez pe un suport de lemn si sa-l pornesc. Sper sa functioneze!!!
Cam asa arata:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#5787
Postat 31 January 2014 - 10:11 PM
hype, la 29 January 2014 - 04:01 PM, a spus:
......................
Pai la cat am dat la lopata zilele astea...mi-a pierit orice initiativa de a mai mesteri ceva...Nu-mi mai trebuie nimic... <_<
...Dar se mai mestereste cate ceva...In seara asta am montat schiurile pe Magister...Mi-am cumparat si pernute cu gel care degaja caldura (pt. geanta in care tin statia...ca sa-mi incalzesc mainile...)...Astept sa se mai dezapezeasca drumurile si sa se mai potoleasca gerul asta...Acum chiar nu se poate iesi...Paralizezi de frig in cateva minute...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#5788
Postat 02 February 2014 - 09:03 AM
incepatoru, la 29 January 2014 - 06:48 PM, a spus:
Zic ca am promotie inaintea ta,la o roaba,dau sase tone moca.Iote colea baiat destept.Capo,subalternul lui Geana,cand a vazut ca tir-ul gol nu are aderenta si patineaza,a gansit ca are zapada sa dea si la altii,i-a pua omului in vagon vre-o 18 cupe de zapada sa o duca la Focsani.Buei,gandesti cat a lopatat bietul om?
#5789
Postat 02 February 2014 - 09:18 AM
De motor,zic ca ti-a iesit.Eu nu am mai facut nimic la al meu,promit insa ca ma voi ocupa.La noi se lucreaza intensiv cu depron,tocmai am finalizat o zagi si intra pe teava un acrobat dupa proiect made @Mitica.Printre picaturi carpesc la batranica exera.Tin sa o resuscitez. :drinks: