Jurnal de zbor Braila-Galati sau Galati-Braila...
#571
Postat 17 August 2011 - 08:20 PM
Hai vacanta placuta.
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#574
Postat 17 August 2011 - 08:36 PM
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#576
Postat 17 August 2011 - 08:40 PM
hype, la 17 August 2011 - 08:37 PM, a spus:
Pana la tecuci...e mult de mers...ori eu am ce zbura chiar acasa(mini heli) :spiteful: =@ :p :p
Ps..hai pe mess..ca ne baneaza astia de la chat.
Aceasta postare a fost editata de pilo: 17 August 2011 - 08:41 PM
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#577
Postat 17 August 2011 - 08:47 PM
incepatoru, la 17 August 2011 - 07:46 PM, a spus:
Taci,fericitule.Infunda gaurile sa nu iei apa.Baaa,esti pilot,marinar sau scafandru?Distraaaaaaaaccctttie cat cuprinde omule si tine capul deasupra. :p :spiteful:
#578
Postat 17 August 2011 - 09:24 PM
pilo, la 17 August 2011 - 08:40 PM, a spus:
Ps..hai pe mess..ca ne baneaza astia de la chat.
Din cauza de astaa suferit lustra si eu hrana rece + parte sedentara pana am reparat eruarea de pilotaj.Ma intreb,oare chiar nu mai zboara nimeni din cei consacrati in Braila-Tulcea-Galati?!
#579
Postat 19 August 2011 - 07:31 PM
Eu am vorbit cu MAX si LUCI .
Bafta
T..
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#581
Postat 20 August 2011 - 08:48 PM
Bafta multa
T..
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#582
Postat 21 August 2011 - 06:48 AM
tantar, la 20 August 2011 - 08:48 PM, a spus:
Bafta multa
T..
Poze ceva??
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#583
Postat 21 August 2011 - 09:37 AM
pilo, la 21 August 2011 - 06:48 AM, a spus:
Am scapat tarziu din bratele musafirilor(nu nedoriti)filmuletul este deja pe youtube http://www.youtube.com/user/Lulu1375 nu stiu de ce nu se incarca aici.A nu se intelege gresit,masina lui Max ere un papuc echipat cu stelaj de transport.Stelajul a fost cel mai incapatanat,a vrut sa strice elanul Tantarului asa ca si-a luat o aripa in freza :) Invatatura,sa bage capul la cutie :) Pana sa se adune baietii eu am zburat si am avut parte de oprirea motorului cu modelul pe spate la joasa inaltime.Am aterizat cu vant aripa dreapta fara incidente,de aia cred ca am inteles primul cum e cu rata crescuta a mortalitatii de hemoroizi.Citat Dl Emil.Una peste alta,a fost superb si m-am gandit la MAESTRUL LUNGU care nu lipsea pentru nimic in lume la astfel de evenimente.Sper se mai facem :blink: tuturor
#585
Postat 25 August 2011 - 07:59 PM
#593
Postat 01 September 2011 - 12:27 PM
Ma duc eu la zburat,dar nu am pus pack-urile la incarcat.Imi zic eu,lasa ca le incarc acolo la 2C.
Zis si facut.Ajung la camp,bag la incarcat,din neatentie o mufa de la cablul de incarcat atinge borna de + de la bateria auto(mufa era de incarcat statia futaba cu - pe exterior).Scantei si pocnete cat cuprinde.
Apoi,ca urmare,imi crapa incarcatorul. :good: :mellow: :angry2: :angry2:
Da-l naibii,tot o sa zbor.Cu 11,40 in pack,pornesc.O urcare rapida pe la 400 metri.Mi se taie motorul si imi zic ''e lasa ca am altitudine''.Il las sa planeze o vreme.Ma trezesc brusc ca nu am am decat 10 metri altitudine si 300 metri distanta.
Crash-landuiesc,caut 2 ore prin soare bezmetic avionu',in fine il gasesc,intact,cu carlinga sarita.Dupa 2 ore de mers am mai cautat si carlinga aia nenorocita inca 30 minute ca sa o gasesc.
Saaatul de toata panarama de''zburataceala'' o tai acasa ca sa imi amintesc ca am lasat o surubelita in iarba(ajustasem ceva la profundor).
And the day aint over yet :ph34r: :ph34r:
Aceasta postare a fost editata de pilo: 01 September 2011 - 12:28 PM
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#596
Postat 01 September 2011 - 07:22 PM
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#597
Postat 01 September 2011 - 08:11 PM
#598
Postat 01 September 2011 - 08:12 PM
incepatoru, la 01 September 2011 - 08:11 PM, a spus:
..se cheama pierdere semnal radio ..bree :D
#599
Postat 01 September 2011 - 08:42 PM
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#600
Postat 03 September 2011 - 07:17 AM
pilo, la 01 September 2011 - 08:42 PM, a spus:
Asta cu lenea de a ateriza nu o pricep,sunt greu tare de cap. :pardon: Tind sa merg pe mana Incepatorului,(intre noi fie vorba,a depasit cu mult timp in urma statutul)curent mic la alimentarea emitorului sau receptorului poate duce la pierderea secventionala a frecventei.
ps.am patit pe pielea mea fenomenul,asa am reusit sa imprastii bossanova pe 50m. din maidan,asa si top starul.Vina, accu. de la statie,tensiune 7,4v.amperaj,cat dadea Domnu.La o adica, toate ajung lemn de foc din diverse motive. Spor la treaba si hai sus cu ele. :good: