Jurnal de zbor Braila-Galati sau Galati-Braila...
#5611
Postat 01 December 2013 - 05:06 PM
.
#5613
Postat 01 December 2013 - 05:51 PM
Ciprian97, la 01 December 2013 - 05:06 PM, a spus:
.
Am 120g libere la HK intl.warehouse libere.Peste astea 120 e alta mancare de peste,intru la alta categorie de transport(daca are sub 120 e gratis drumul,vine undeva intre craciun si anul nou)
#5614
Postat 01 December 2013 - 06:14 PM
lipitorul, la 30 November 2013 - 10:19 PM, a spus:
99% vin si eu. Daca gasesc sofer, dau o tzuica fiarta =@ !
Nea @Dan1972, da si matale un claxon dimineata(GMT+2). Am incercat sa te sun dar nu-ti merge telefonul.
.....................
Nenea Vali...nu am putut merge azi...pt. ca mi-au venit niste muncitori sa-mi repare balconul (pe langa termopane...)...Am vrut sa fac asta cat inca mai era vremea buna...Muncitorii nu puteau veni decat azi, pt. ca in cursul saptamanii luicreaza...De aceea n-am dat nici un semn de viatza!!!
...Sapt. trecuta am fost plecat prin tara...in cautare de masina...M-am intors duminica trecuta...seara tarziu...Tot am fost prins cu diverse treburi...De aceea n-am mai dat nici un semn de viatza...O sa-ti povestesc cand ne vedem...
...............
As fi vrut sa merg azi...N-am mai zburat de cand s-a stricat campul de la Martacesti...Stai linistit ca te sun!!!
...Telefonul meu a fost deschis si nici nu mi-am schimbat nr......Nu stiu de ce nu ai putut da de mine... :pardon:
...Poate avem mai mult noroc wk-ul viitor...Nu e nici o problema!!! Te iau eu...Chiar imi face placere sa te mai vad si pe tine la zbor!!! :drinks: Deci pregateste tuica...ca ai soferul asigurat!!! :rofl:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#5615
Postat 01 December 2013 - 06:18 PM
Aceasta postare a fost editata de tantar: 01 December 2013 - 06:19 PM
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#5616
Postat 01 December 2013 - 07:23 PM
Nu stiu cum am reusit, scuze, am urcat o fotografie de doua ori...
Aceasta postare a fost editata de GigiGL: 01 December 2013 - 07:25 PM
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#5619
#5620
Postat 02 December 2013 - 08:29 AM
lipitorul, la 01 December 2013 - 11:02 PM, a spus:
ce rost ar avea sa te mint!!! :rolleyes:
lipitorul, la 01 December 2013 - 11:02 PM, a spus:
ce rost ar avea sa te mint!!! :rolleyes:
ceva poze ? filmari !!!! parca ai facut ceva km si tu FPV!!!!
#5621
Postat 02 December 2013 - 08:33 AM
lipitorul, la 01 December 2013 - 11:02 PM, a spus:
Da, Adi are dreptate. Tu nu pui nimic?
E Revo brushless T8
Hpi Sprint 2
Hpi E10
Extra 300
Beaver
Blade Red Bull 130x
Blade Mcpx
Carbon Cub SS
0744 562746
0740183627
#5623
Postat 02 December 2013 - 08:46 PM
incepatoru, la 02 December 2013 - 07:47 PM, a spus:
..upgrade...
Clar ,,, cei doi domni din poza au inceput sa imbatraneasca ,,,, oameni seriosi si va dati cu ventilatoare .
Aceasta postare a fost editata de tantar: 02 December 2013 - 08:47 PM
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#5624
Postat 02 December 2013 - 09:34 PM
#5625
Postat 02 December 2013 - 11:55 PM
Pe caldura asta ventilatorul este musai, un fel de saorma cu de toate! :good:
#5626
Postat 03 December 2013 - 06:53 AM
lipitorul, la 02 December 2013 - 11:55 PM, a spus:
Pe caldura asta ventilatorul este musai, un fel de saorma cu de toate! :good:
..mamaieee tremete" juma di kil la mine..hi hi
https://www.youtube....h?v=98BIu9dpwHU
#5628
Postat 03 December 2013 - 10:32 AM
- Nenea Victor a renuntat...
- Nenea Vali s-a plictisit de Pinkper...
- Nenea Incepatoru tine Decathlon-ul ala la vitrina...
...Doar nenea Gigi isi da sufletul pe campul de zbor...si @tantar mai omoara "aliatii" pe la Constanta... :drinks:
...In rest...liniste! <_<
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#5630
Postat 03 December 2013 - 06:06 PM
incepatoru, la 03 December 2013 - 01:01 PM, a spus:
:rofl: :drinks:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#5631
Postat 03 December 2013 - 08:45 PM
dan1972, la 03 December 2013 - 10:32 AM, a spus:
- Nenea Victor a renuntat...
- Nenea Vali s-a plictisit de Pinkper...
- Nenea Incepatoru tine Decathlon-ul ala la vitrina...
...Doar nenea Gigi isi da sufletul pe campul de zbor...si @tantar mai omoara "aliatii" pe la Constanta... :drinks:
...In rest...liniste! <_<
In ce ma priveste, am avut de treaba cu o aripa zburatoare despre care fratele google nu stie nimic.Am planurile fara semnatura.Am vrut sa vad ce iese.Dupa trei incercari.......am reusit sa o fac sa zboare.Acum lucrez la diminuarea anumitor cote ca Balboutet-ul sa fie originala cu planurile.Am damblaua sa o arunc de pe malul canionului sa economisesc benzina si gafaiala masinii la urcare-coborare in rapa unde zbor.Mai sunt si altele pe tiava,doua maini sunt cam putine,avand in vedere ca trebuie sa ne castigam si existenta :pardon:
Multiventilatoarele au mare priza la public,normal ca @tantar ca ventilatorist sef,jubileaza.Eu vreau sa fauresc ceva cu aripi sa stea ca ventilatorul :rofl: :yahoo:
#5633
Postat 07 December 2013 - 03:32 PM
#5634
#5635
Postat 10 December 2013 - 10:20 AM
hype, la 03 December 2013 - 08:45 PM, a spus:
Multiventilatoarele au mare priza la public,normal ca @tantar ca ventilatorist sef,jubileaza.Eu vreau sa fauresc ceva cu aripi sa stea ca ventilatorul :rofl: :yahoo:
..................
Daca prinzi o termica si ceva curenti ascendenti si sigur va sta ca ventilatoarele... :yahoo: :drinks:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#5636
Postat 10 December 2013 - 08:25 PM
hype, la 07 December 2013 - 09:05 PM, a spus:
Ne-am luat cu treaba,timpul s-a scurs.Reparatia unui motor ne-a mobilizat si ne-a captat.Nu am zburat,sufleteste si profesional, suntem multumiti.Mitica,in meseria ta esti bun,daca te reprofilezi candva,pe mecanica baga-te,ai concursul si experienta mea la dispozitie,am convingerea ca nici Victor nu te va refuza.Inca 500,000km.parcursi,te astept cu draga inima :drinks: Suntem in urma la zbor,rusinica,recuperam? Furtuna de azi,cadea ca manusa pe top-starul trecut la partea sedentara. :pardon: :drinks:
#5637
Postat 10 December 2013 - 08:35 PM
dan1972, la 10 December 2013 - 10:20 AM, a spus:
Daca prinzi o termica si ceva curenti ascendenti si sigur va sta ca ventilatoarele... :yahoo: :drinks:
De asta ma si dau cu profundorul de pamant,experimentez inca.Sunt multumit de felul cum se aseaza,simt ca-i mai lipseste ceva,nu-mi dau seama,stiu ca mai are potential.Saracia e un experiment dupa niste planuri entice,vechi si de demult.Ideea e sa o fac sa stea teapana pe curenti,fara angajari dupa ureche.Nu lenesa o vreau,ca este.Lenesa ordinara o vreau :yahoo:
#5639
Postat 11 December 2013 - 02:58 PM
hype, la 10 December 2013 - 08:35 PM, a spus:
.......................
Daca vrei sa poata zbura cu viteza mica...sa nu se angajeze...etc...trebuie s-o usurezi cat mai mult...Cu cat o zburatoare are sarcina alara mai mare, cu atat se angajeaza la viteze mai mari...si creste si viteza limita la care poare zbura...
O oarecare stabilitate a zborului o poti obtine si daca ii faci un pic de diedru...
......................
Eu am vazut acum 3 ani la @FarmFly o aripa facuta...Aripa avea exact forma aripilor de Cessna 182...In centru avea sectiune constanta aripa, apoi de la jumatatea ripilor avea sectiune variabila (se subtia spre capete)...Era o aripa mare...de 1,40...1,60 anvergura...Se pare ca modelul ala de aripa are randament bun si stabilitate excelenta...Aripa aia era capabila sa pluteasca de te plictiseai...mai bine ca un planor...dar era si acrobata daca pilotul cerea asta...Mi-a placut mult!!!
.....................
Si eu sant in urma cu zborul...N-am mai iesit la zbor de mai bine de o luna...Sant ocupat cu altele acum... :pardon:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#5640
Postat 11 December 2013 - 05:50 PM
dan1972, la 11 December 2013 - 02:58 PM, a spus:
Daca vrei sa poata zbura cu viteza mica...sa nu se angajeze...etc...trebuie s-o usurezi cat mai mult...Cu cat o zburatoare are sarcina alara mai mare, cu atat se angajeaza la viteze mai mari...si creste si viteza limita la care poare zbura...
O oarecare stabilitate a zborului o poti obtine si daca ii faci un pic de diedru...
......................
Eu am vazut acum 3 ani la @FarmFly o aripa facuta...Aripa avea exact forma aripilor de Cessna 182...In centru avea sectiune constanta aripa, apoi de la jumatatea ripilor avea sectiune variabila (se subtia spre capete)...Era o aripa mare...de 1,40...1,60 anvergura...Se pare ca modelul ala de aripa are randament bun si stabilitate excelenta...Aripa aia era capabila sa pluteasca de te plictiseai...mai bine ca un planor...dar era si acrobata daca pilotul cerea asta...Mi-a placut mult!!!
.....................
Si eu sant in urma cu zborul...N-am mai iesit la zbor de mai bine de o luna...Sant ocupat cu altele acum... :pardon:
Stau mai bine ca tine cu zborul,multumesc de sfaturi,sunt deja aplicate.Balboutet-ul,conform planurilor este cu motor periat.Motorul e pus pe un catarg,vreau sau nu,inaltimea catargului ma obliga sa folosesc elicea recomandata de proiectant.Mai am si inconvenientul ca elicea e pe tractiune.Abaterea de la proiect consta in supradimensionarea derivelor si a eleroanelor.Presupun ca incadrarile aiurea se datoreaza derivelor prea mari.Practic,zboara bine,e stabila,o deviaza anumiti curenti sau rafalele de vant.Voi incerca sa revin la derivele din plan. :drinks: