Modelism - RHC Forum: Jurnal de zbor Braila-Galati - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 283 Pagini +
  • « Prima
  • 158
  • 159
  • 160
  • 161
  • 162
  • Ultima »

Jurnal de zbor Braila-Galati sau Galati-Braila...

#4771 Useril este offline   pe3scu 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 84
  • Inregistrat: 31-March 08
  • Gender:Male
  • Location:IaÈ™i

Postat 06 June 2013 - 10:24 AM

Vezi postareadan1972, la 06 June 2013 - 12:31 AM, a spus:

.......................
Ai idee de ce a facut faza cu plierea aripii cat a fost vant, azi?!?...Treaba asta imi pune creierul pe bigudiuri...Ce fac ?!? Nu zbor cu ea decat cand e vant 0 ?!? =@
...In seara asta nu batea vantul prea tare (cum am mai spus...)...Cu un avion nu as fi avut nici o problema...Nici nu la- fi simtit...Atat de incet batea vantul...
...Si nu e vorba de greutatea de pe triciclu pt. ca nu apucam sa-i dau drumul din mana...Imi plia aripa cand ajungea deasupra capului...Si chiar am fost atent sa o lansez pe directia vantului...
Eu stiam ca un pic de vant ajuta...NU PRICEP CE S-A INTAMPLAT...!
...M-am uita sa nu cumva sa fie agatzata vre-o suspanta...Nimic!! Totul era OK, dar se innoda...
Ai idee ce ar putea fi ???...Pe vant trebuie sa schimb vre-un reglaj?!?
Multumesc!

Avansezi, avansezi http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/clapping.gif

Cred că trebuie să-i dai drumul un pic mai devreme, adică înainte de a ajunge orizontală pentru ca vântul să-i sufle în găuri și s-o țină umflată.
Pe vânt e așa cum zice popad. Dar pentru mine nu e practic. Eu nu umblu la AoA, am niște discuri de Pb de 100g, 200g și 300g pe care le prind într-un șurub aflat sub CG. Mai des o folosesc pe cea de 200g. Au fost și situații când stătea aproape pe loc. Dar trebuie să ai și putere la elice. Există un compromis între putere și unghiul de atac ( în zbor ) la care penetrează mai ușor în vânt. Trebuie să găsești turația respectivă și avansează mai ușor. Pe briză e plăcut, dar pe vânt nu-i nici o plăcere. Pe vânt lateral o împinge bine (mult mai tare ca la avioane) și trebuie să te opui. Nu uita că în principiu are o viteză de zbor mai mică decât orice avion.

http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/good.gif
_
0

#4772 Useril este offline   hype 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1280
  • Inregistrat: 05-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Tecuci

Postat 06 June 2013 - 03:48 PM

Vezi postareavictorio, la 06 June 2013 - 09:28 AM, a spus:

domnilor tot vorbiti dar de zburat cand saptamana asta ??? :angry:

Duminica Victoras?? Vorbesc @myross si restul gastii poate se leaga ceva la VA.Nu e promisiune,depinde ce hotaraste fiecare in parte. :clapping: :drinks:
0

#4773 Useril este offline   hype 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1280
  • Inregistrat: 05-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Tecuci

Postat 06 June 2013 - 03:59 PM

Vezi postareaincepatoru, la 05 June 2013 - 11:22 AM, a spus:

sa vedem baaaaaaaaaaa

Iote bre,se mai lucreaza inca. Imagine atasata: Fotografie-0005.jpg

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Fotografie-0001.jpg
  • Imagine atasata: Fotografie-0002.jpg
  • Imagine atasata: Fotografie-0003.jpg
  • Imagine atasata: Fotografie-0004.jpg

0

#4774 Useril este offline   hype 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1280
  • Inregistrat: 05-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Tecuci

Postat 06 June 2013 - 07:35 PM

Vezi postareadan1972, la 04 June 2013 - 02:48 AM, a spus:

Unul din filme...



@Tantar - Sper sa iti placa low-pass-urile la firul ierbii... :yahoo: Acum sant multumit de viteza pe care o prinde "cioara"... :rofl:
Scuze pt. calitatea filmarii!...Ma oftic de mor ca nu focalizeaza cum trebuie camera video...Focalizeaza prea incet si nu am gasit nimic prin setari, in sensul asta...
Probabil ca daca ar filma altcineva si s-ar juca din zoom, ar iesi mult mai bine... :pardon:

Da pe aia cu ciufulirea buruienelor nu o stii,sau ai rau de joasa inaltime??Cu viteza aia o trecere la firul ierbii da criminal de spectaculos. :good: Cand te plictisesti de cioara,vezi ca ma trec cu japca in capul listei,nu da ignor ca sar la bataie,clar?
0

#4775 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 07 June 2013 - 12:06 AM

Vezi postareapopad, la 06 June 2013 - 09:01 AM, a spus:

Relativ la postul: #4764,

Dan, cred ca AOA trebuie modificat. Pentru a penetra vantul trebuie modificat acest unghi, si eventual sa adaugi si o mica greutate.

Doar ca aceasta modificare iti va face paramotorul mai rapid, deci atentie la pilotare.

Nu strica un anemometru.

...............................
Daaa! Am remarcat ca daca pun greutate mai mare in triciclu, devine mai vitezoman paramotorul, dar si mai violent in manevre!!! Nu mi-a placut cum zboara cu greutate mai mare!!!...Pana la urma exact acesta este tot farmecul unui paramotor...Sa zboare f. incet si sa te bucuri vazandu-l cum sta agatzat in cer...
...In plus, e si mai greu de ridicat in aer, imediat dupa lansare...Planeaza mult mai lung cand are greutate mai mica...
...Si in cazul prabusirilor, daunele sant mult mai mici daca triciclul are greutate mai mica...
Sigur...pe vant nu ai ce face...Trebuie adaugata greutate...E clar!
...............................
Problema e de ce mi se pliaza aripa la lansare cand e vant!!!...Nu pricep ce se intampla!!!...Mai ales ca un usor curent de aer ar trebui sa ajute la lansare...
...............................
Treaba cu modificarea unghiului AOA e dificila...pt. ca e greu sa mai reglezi perfect simetric suspantele pe camp...fara instrumente de masura...Si o mica diferentza stg-dr. da mari batai de cap!!! E greu tare sa reglezi o aripa de paramotor sa zboare drept!!!...Dupa ce ai umblat la acel reglaj, trebuie sa faci multe teste...multe lansari...multe prabusiri...pana o faci sa mai zboare drept...
...Ma mai bate gandul sa fac un sistem de reglaj al suspantelor A, reglabil (cu suruburi...)...Orice alta varianta de fixare se deregleaza dupa mai multe lansari...Eu acum am chingile suspantelor cusute definitiv la AOA = 60 mm (cum a facut @pe3scu...)...din acelasi motiv...Cu prinderea originala cu coliere din plastic, se dereglau si nu aveai nici o certitudine asupra mentinerii reglajului...
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#4776 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 07 June 2013 - 12:44 AM

Vezi postareape3scu, la 06 June 2013 - 10:24 AM, a spus:

Avansezi, avansezi http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/clapping.gif

Cred că trebuie să-i dai drumul un pic mai devreme, adică înainte de a ajunge orizontală pentru ca vântul să-i sufle în găuri și s-o țină umflată.
Pe vânt e așa cum zice popad. Dar pentru mine nu e practic. Eu nu umblu la AoA, am niște discuri de Pb de 100g, 200g și 300g pe care le prind într-un șurub aflat sub CG. Mai des o folosesc pe cea de 200g. Au fost și situații când stătea aproape pe loc. Dar trebuie să ai și putere la elice. Există un compromis între putere și unghiul de atac ( în zbor ) la care penetrează mai ușor în vânt. Trebuie să găsești turația respectivă și avansează mai ușor. Pe briză e plăcut, dar pe vânt nu-i nici o plăcere. Pe vânt lateral o împinge bine (mult mai tare ca la avioane) și trebuie să te opui. Nu uita că în principiu are o viteză de zbor mai mică decât orice avion.

http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/good.gif

...........................
S-ar putea sa ai dreptate in legatura cu plierea aripii!!!...Cred ca asta e cauza!!!...Cred ca ramane fara aer in ea intr-o anumita pozitie (un anumit unghi AOA...) si de aceea se pliaza...Curentul de aer in loc sa o umfle, o culca...
...O sa incerc sa-i dau drumul mai devreme...
............................
...Unghiul AOA...Nici mie nu mi-e usor sa-l modific pt. ca am cusut definitiv chingile suspantelor, la o anumita valoare fixa...In plus, dupa aceea e al naibii de greu sa-l mai nimeresti sa mai zboare drept aripa...E BELEA MARE!!!
...Cred ca o greutate mai mare pe triciclu, poate compensa intr-o oarecare masura faptul ca nu ajustezi unghiul AOA...pe vant...Pt. ca daca triciclul nu o mai ia inaintea aripii (pt. ca triciclul e mai greu...) nici unghiul AOA nu se mai mareste...
............................
Putere are motorul!!! Pana acum, nu am reusit sa accelerez nici o data la max. pt. ca o ia razna triciclul...A zburat si cu acceleratie pana la 60...70%...Deci mai am rezerve...
..............................
Multumesc pt. aprecieri, dar...avansez...pe naiba!!! =@ ...In seara asta nu am reusit s-o ridic in aer!!! Imi face mari probleme si multi nervi!!! Am dat cu ea de pamant de zeci de ori dupa lansare...Iar a inceput sa vireze stanga imediat dupa lansare...
...Ieri mi s-a rupt una din suspantele A iar acasa am inlocuit-o...Am facut-o identica cu cea din oglinda (69,6mm)...Nu mai vrea sa mai zboare...Pur si simplu!!! Dupa lansare, aripa se lasa usor pe stanga, triciclul continua sa se deplaseze drept, apoi e tras de aripa si trantit de pamant...
Am incercat s-o trimez din statie pe viraj in partea opusa, dar nici nu simte acest reglaj...Am ajuns cu trim-ul la maxim si nu simte comanda...
...Fenomenul asta apare cand accelerez ceva mai tare...Daca imediat dupa lansare reduc acceleratia, aripa se stabilizeaza...Problema e ca de cele mai multe ori nu mai apuc sa accelerez iar si triciclul atinge pamantul...
...Cred ca e numai din cauza unghiurilor motorului, dar nu stiu in ce directie sa-l mut...Si ce ma baga in ceatza e faptul ca la testul de tractiune (in casa) triciclul nu tragea in nici o directie...NU PRICEP CE SE INTAMPLA!!!
...In seara asta am mai remarcat o chestie...Trebuie s-o arunc mai tare...Eu pana acum o lansam mai cu grija, de teama sa nu o arunc aiurea...In seara asta am inceput s-o arunc mai fara mila (ca pe o piatra...) si am observat ca parapanta nu mai pierde inaltime...Asta imi da timp sa reactionez!!!
Problema e ca am observat treaba asta prea tarziu...Era deja intuneric si nu am mai reusit s-o zbor...Voi vedea data viitoare ce reusesc sa mai fac...
MAMA-MAMA CATE PROBLEME FACE PARAMOTORUL ASTA!!!
...O mie de nervi...timp pierdut...benzina consumata pana la camp, fara sa reusesti sa zbori...descurcarea suspantelor de sute de ori, pana la dementza...etc...MI-A PUS CAPAC!!!
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#4777 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 07 June 2013 - 12:49 AM

Vezi postareavictorio, la 06 June 2013 - 09:28 AM, a spus:

domnilor tot vorbiti dar de zburat cand saptamana asta ??? :angry:

......................
Eu ies la zbor aproape in fiecare seara la Martacesti...Am zburat ME-ul 109 ca sa ma racoresc de nervii facuti de parapanta!!! =@
...Mama-Mama...cum poate sa zboare ME-ul!!! Zboara dumnezeieste!!!
Si in seara asta am descarcat 2 acumulatori cu el :yahoo:
......................
...Daca iesiti duminica la VA, vin si eu, dar sa spuneti din timp...sa stiu si eu cum imi fac programul...Dati si voi un semn de viatza PLS.
...O sa vorbesc si cu nenea @Lipitorul...sa vad daca vrea si el sa vina...
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#4778 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 07 June 2013 - 01:09 AM

Vezi postareahype, la 06 June 2013 - 03:59 PM, a spus:

Iote bre,se mai lucreaza inca. Atasament Fotografie-0005.jpg

..................
Multumim pt. poze!!!
...Eu nu am mai facut nimic la motorul meu...dar am pus poze in paginile anterioare...Acum trebuie sa-i fac bucsa de elice si sa-i usurez esapamentul...O sa pun poze cand avansez cu lucrarile...Deocamdata am fost ocupat cu parapanta...Mi-a pus mintea pe bigudiuri...Mi-a ocupat tot timpul...Si tot nu zboara cum trebuie... =@
...De la ce e motorul tau??? Este de drujba ??? Asa pare...
...Vezi ca sigur e destul de greu...Incearca sa-l usurezi cat mai mult...Esapamentul este destul de greu...Poti sa-l usurezi daca il decapsezi...Eu am studiat problema...Polizezi marginea ambutisata si vezi ca are un perete intermediar si probabil o sita din plasa metalica...Le poti scoate ca sa-l mai usurezi...Dupa aceea sudezi la loc esapamentul in cant (prin alamire...)
...La drujbe si alte unelte, este obligatoriu sa se incadreze in normele de poluare sonora (80...90 dB)...Altfel n-ai putea sa stai langa ea...Iti afecteaza auzul...Dar pt. avioanele noastre, se poate renuntza la sitele din esapament...Asta o sa-ti dea si un pic de putere...pt. ca esapamentele astea sant sugrumate...tot din motive de poluare sonora...
Esapamentul motorului meu are o gaura de iesire de doar 5 mm...E extrem de putin pt. un motor de 28 cc!!!
..................
Poti scurta si capatul ala de arbore motor din spate...Mai dai cateva zeci de grame jos...
..................
Poti sa faci o poza cu piesa de prindere a elicei te rog ?!?...Ma intereseaza cum ai fixat elicea...Arborele motorului are filet...Dar mai departe...?!? :mellow:
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#4779 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 07 June 2013 - 01:20 AM

Vezi postareahype, la 06 June 2013 - 07:35 PM, a spus:

Da pe aia cu ciufulirea buruienelor nu o stii,sau ai rau de joasa inaltime??Cu viteza aia o trecere la firul ierbii da criminal de spectaculos. :good: Cand te plictisesti de cioara,vezi ca ma trec cu japca in capul listei,nu da ignor ca sar la bataie,clar?

.....................
"Cioara"... B) ...Nooo! Nu o dau! Zboara excelent!!! :wub: E zburatoarea mea de suflet acum...
...Dar am retinut!
.....................
Despre trecerile joase...Pai pe filmare se vede...Am trecut de 2-3 ori f. jos...
- O data s-a auzit elicea cum a cosit buruienile...
- Alta data era sa dau cu el de pamant din neatentie...Se vede pe film cum l-am ridicat violent dupa o trecere...ca sa-l salvez... B)
...Cand faci o trecere cu peste 100 Km/h nu prea-ti permiti sa risti sa treci prea aproape...Doar daca vrei sa-l trantesti si nu stii cum... :nea: ...Eu unul nu prea vreau sa risc...
...Daca ne strangem duminica la VA si e vremea OK, o sa-l aduc si-l vezi la treaba... :drinks:
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#4780 Useril este offline   hype 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1280
  • Inregistrat: 05-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Tecuci

Postat 07 June 2013 - 09:21 AM

Vezi postareadan1972, la 07 June 2013 - 01:09 AM, a spus:

..................
Multumim pt. poze!!!
...Eu nu am mai facut nimic la motorul meu...dar am pus poze in paginile anterioare...Acum trebuie sa-i fac bucsa de elice si sa-i usurez esapamentul...O sa pun poze cand avansez cu lucrarile...Deocamdata am fost ocupat cu parapanta...Mi-a pus mintea pe bigudiuri...Mi-a ocupat tot timpul...Si tot nu zboara cum trebuie... =@
...De la ce e motorul tau??? Este de drujba ??? Asa pare...
...Vezi ca sigur e destul de greu...Incearca sa-l usurezi cat mai mult...Esapamentul este destul de greu...Poti sa-l usurezi daca il decapsezi...Eu am studiat problema...Polizezi marginea ambutisata si vezi ca are un perete intermediar si probabil o sita din plasa metalica...Le poti scoate ca sa-l mai usurezi...Dupa aceea sudezi la loc esapamentul in cant (prin alamire...)
...La drujbe si alte unelte, este obligatoriu sa se incadreze in normele de poluare sonora (80...90 dB)...Altfel n-ai putea sa stai langa ea...Iti afecteaza auzul...Dar pt. avioanele noastre, se poate renuntza la sitele din esapament...Asta o sa-ti dea si un pic de putere...pt. ca esapamentele astea sant sugrumate...tot din motive de poluare sonora...
Esapamentul motorului meu are o gaura de iesire de doar 5 mm...E extrem de putin pt. un motor de 28 cc!!!
..................
Poti scurta si capatul ala de arbore motor din spate...Mai dai cateva zeci de grame jos...
..................
Poti sa faci o poza cu piesa de prindere a elicei te rog ?!?...Ma intereseaza cum ai fixat elicea...Arborele motorului are filet...Dar mai departe...?!? :mellow:

Comparativ cu un super tiger de 13,5 cmc e mai greu cu cca 50g in conditia cand el are 20cmc.Provine de pe o motocositoare.Deocamdata grija mea e s-al fac sa porneasca la pala,cu starterul nu iese stamba la cot,compresia prea mare.Capatul de ax,nu-l debitez momentan,posibil sa-mi foloseasca la vre-un soi de aprindere.Volanta este obligatorie pentru scoaterea pistonului din pmi.O sa pun poze cu prinderea elicei.Daca nu-mi bruiaza rc-ul,va zbura cu aprinderea asta si voi usura tot ce se poate usura,deocamdata vreau sa repar extra si sa mai construiesc o aripioara.
0

#4781 Useril este offline   hype 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1280
  • Inregistrat: 05-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Tecuci

Postat 07 June 2013 - 09:25 AM

Prisoseste cuiva un carburator pentru 10cmc.indiferent de marca?Sunt interesat,evident,contra cost.Multumesc anticipat. :drinks:

Aceasta postare a fost editata de hype: 07 June 2013 - 09:26 AM

0

#4782 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 08 June 2013 - 03:50 AM

@Hype - NU pricep!!!...Motorul meu Husqvarna (tot de motocositoare) de 28cc, avea 1.780 gr original, dar cu carcasele demontate...Ori un benzinar de 26...30 cc, nu cantareste mai mult de 1.100...1.200 gr (cu toate accesoriile)...De aceea am insistat pe usurarea motorului...Pt. ca stiu ca astea de la unelte sant mai grele
...Mi se pare extrem de mica diferentza de 50 gr. de care spui tu...Esti sigur ca nu ai gresit calculele ?!? Ce greutate are acum motorul de cositoare ?!?
...Oricum...la final e recomandabil sa ajungi la o greutate de max. 1.200 gr cu toba+carb.+aprindere...
...Al meu, dupa ce am taiat din carter cat am putut, a ajuns la 780 gr (fara aprindere, carb., toba)...Cu totul va ajunge la 1.200...1.300 gr...in functie de toba pe care o voi folosi...Deci sant in limite rezonabile...
.................
Nu ai nevoie de volanta ca sa ti-l scoata din punctul mort...pt. ca elicea se va comporta ca o volanta...O volanta suplimentara il va face sa se accelereze mai lent si sa consume putere...Ca sa invartesti o volanta, se consuma putere!!!
...Ori motoarele astea nu stau prea bine la capitolul putere...Daca un motor aero pe benzina, la cilindreea asta are cam 2,4...2,7 cp, astea au cam 1,1 cp (al meu atata are...)...De aceea e indicat sa-i maresti puterea prin toate mijloacele...De exemplu...eliminarea filtrului de aer...montarea unei goarne conice la admisie...eliberarea esapamentului sugrumat...si eventual majorarea+lustruirea ferestrelor de admisie/evacuare...din cilindru...Accesoriile (filtru +toba) pot consuma pana la 25% din puterea unui motor standard...Eu vreau sa-i fac evacuarea mai lejera...ii montez o goarna pe admisie...si in loc de filtru de aer, s-ar putea sa montez o plasa...pt. impuritatile mari....
...Sigur...Deocamdata concentreaza-te sa-l faci sa functioneze (si eu am in plan acelasi lucru...).Dupa aceea mai vad ce fac cu majorarea puterii...
...................
Nu ai nevoie de capatul ala de arbore din spate...Pt. ca daca vei vrea sa-i pui aprindere electronica, oricum va trebui sa renunti la volanta aia cu magneti...si vei avea nevoie de o bucsa pt. elice...In ea vei fixa un magnet pt. senzor...senzorul il fixezi pe carter cu o ureche de aluminiu si e rezolvata problema!!! Eu asa am facut...
Sigur...E doar o varianta...Tu faci cum vrei!
...................
Nu ai nici o sansa sa-l pornesti cu mana (la pala) cu aprinderea asta!!! :good: ...Pt. ca aprinderea asta are nevoie de turatie ca sa dea scanteie!!!...Trebuie sa se invarteasca cu min. 150 rot/min. ca sa inceapa sa produca curent in bobina!!!...Invarteste-l la mana si ai sa vezi ca nu obtii nici o scanteie!!!...La sfoara el se invarteste extrem de tare!!!
...Doar daca reusesti sa alimentezi bobina din exterior cu curent...asta daca stii cum...Eu nu stiu cum se face treaba asta...Altfel nu va da scanteie la turatia la care reusesti tu sa-l invartesti la mana...
...Ma surprinde ca nu reusesti sa-l dai peste cap cu demarorul!!!...Mai ales ca este un motor destul de mic (la 20cc)!!!...Inseamna ca motorul e in stare f. buna!!!
.........................
Si eu l-am trecut pe linie moarta deocamdata, pt. ca tot mesteresc la zburatoarele electrice...Piper-ul pe care urmeaza sa fie pus, este inca in cutie...sigilat...din lipsa de timp... :pardon:
Dar ii vine si lui randul...
...Cand ai timp, astept poza/ele cu prinderea elicei...
Multumsc anticipat!
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#4783 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 08 June 2013 - 08:49 PM

Ce faceti breeee?!? Nu mai zice nimeni nimic?!? Iesiti la zbor maine la VA??? Spuneti si voi din timp...ca poate maine nu deschid calculatorul la 6 dimineatza!!! :pardon: ... :clapping:
Daca va hotarati pe ultima suta de metri (diminetza) dati-mi si mie un semnal 0746/322.021!
Multumesc anticipat!
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#4784 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 08 June 2013 - 09:16 PM

Da! Eu, Victor si Gunman sigur! Daca rezolv cu un servo standard cu probleme, fac maidenul si la un SPORT 40 renascut din cenusa. Probavil ora ca de obicei, 11 la VA.
Gigi Sterian
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
0

#4785 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 08 June 2013 - 09:23 PM

Nu cred ca trebuie invitatii speciale! Va asteptam pe toti cei care au macar un zmeu in dotare! :drinks:
Gigi Sterian
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
0

#4786 Useril este offline   didip 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1502
  • Inregistrat: 28-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero & Auto
    Acvaristica

Postat 08 June 2013 - 09:23 PM

Dane, daca vii maine, adu si P40 micro. Sunt curios sa vad cum zboara sa stiu daca imi iau sau nu .
Traxxas TMaxx 3.3
E Revo brushless T8
Hpi Sprint 2
Hpi E10
Extra 300
Beaver
Blade Red Bull 130x
Blade Mcpx
Carbon Cub SS
0744 562746
0740183627
0

#4787 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 09 June 2013 - 01:56 AM

Vezi postareaGigiGL, la 08 June 2013 - 09:23 PM, a spus:

Nu cred ca trebuie invitatii speciale! Va asteptam pe toti cei care au macar un zmeu in dotare! :drinks:

Pai da breee...Nu-i vorba de invitatii speciale...dar sa nu bat 70-80 de Km si sa nu gasesc pe nimeni acolo... :pardon: ...De aceea aam intrebat daca iesiti la zbor...
OK! O sa-mi pun ceasul sa sune si cred ca ajung si eu in jur de 11...O sa-l sun si pe nenea Vali @Lipitorul...
Merci de info!!! :drinks:
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#4788 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 09 June 2013 - 02:00 AM

Vezi postareadidip, la 08 June 2013 - 09:23 PM, a spus:

Dane, daca vii maine, adu si P40 micro. Sunt curios sa vad cum zboara sa stiu daca imi iau sau nu .

..........................
Aveam alte ganduri referitor la ce zburatoare sa iau maine...P-40-ul micro, are elicea rupta de la ultimul zbor de acum 2 zile (se rup ca altceva...la aterizari...)...si nu mai am elice de modelul ala...Dar o sa-i pun acum alta elice si cred ca-l iau si pe el... :drinks:
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#4789 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 09 June 2013 - 07:35 AM

Aduc si gratarul cu mine. Sper sa facem o adunare pe cinste cu tot poporul din zona! :drinks:
Gigi Sterian
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
0

#4790 Useril este offline   didip 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1502
  • Inregistrat: 28-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero & Auto
    Acvaristica

Postat 09 June 2013 - 01:58 PM

De la zbor de astazi :


Traxxas TMaxx 3.3
E Revo brushless T8
Hpi Sprint 2
Hpi E10
Extra 300
Beaver
Blade Red Bull 130x
Blade Mcpx
Carbon Cub SS
0744 562746
0740183627
0

#4791 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 10 June 2013 - 07:26 AM

Si ceva de la mine: ,
Poze de ieri, Victor si Tantar.
Gigi Sterian
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
0

#4792 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2862
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 10 June 2013 - 07:46 AM

..Victore sa pui breee metraliere ca de sunat si zburat e bestial sa-l stapanesti sanatos
:good:
0

#4793 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 10 June 2013 - 09:32 AM

Vezi postareadidip, la 09 June 2013 - 01:58 PM, a spus:

De la zbor de astazi......



Acromasterul decoland ca naveta ruseasca Buran.... :crazy:
Gigi Sterian
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
0

#4794 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2862
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 10 June 2013 - 11:24 AM

..pentru GALATI-BRAILA -TECUCI- BUZAU...la LIDL mai sunt 2 zmee la promo :good:
0

#4795 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2743
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 10 June 2013 - 01:17 PM

Vezi postareaGigiGL, la 10 June 2013 - 07:26 AM, a spus:

Si ceva de la mine: url="https://plus.google.com/photos/116964258250242873524/albums/5887710641885857265?authkey=CIGDlIqWxZjBFA"],[/url]
Poze de ieri, Victor si Tantar.


A fost zi de warbird'uri .
Vin si eu cu o poza , in afara de cei doi rechini din dreapta , felicitari celor doi domni din stanga , doi piloti , relativ tineri in ale zburatului , dar care la ultimele zboruri m-au surprins (nu ca as fi eu in masura sa'i judec ) cat de frumos zboara .
Imi aduc aminte acum ceva saptamani ca am ramas uimit sa vad cat de curat si corect zboara GIGI , ieri DAN a facut o demonstratie de zile mari cu Me-109 , de zici ca era Eric Hartmann la mansa .
Nea GIGI , DANE sunteti buni fratilor. Dar daca va apucati si de heli va declar maestri .

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 2013-06-09 15.18.26.jpg

Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#4796 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 10 June 2013 - 01:38 PM

Vezi postareatantar, la 10 June 2013 - 01:17 PM, a spus:

" Dar daca va apucati si de heli va declar maestri ."


Putin exagerat, dar multumesc!
No money, no helicopter!
Nu erai inca venit, dar ieri am facut cateva minute "pluta" in termica cu aripa! Liptorul, surprins, intreba baietii a cui este aripa de pe cer! :lol: La ce-mi trebuie planor daca si aripa mea Zagi 'hand made' se descurca aproape la fel de bine? :rolleyes:
Gigi Sterian
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
0

#4797 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2743
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 10 June 2013 - 01:57 PM

Vezi postareaGigiGL, la 10 June 2013 - 01:38 PM, a spus:

Putin exagerat, dar multumesc!
No money, no helicopter!
Nu erai inca venit, dar ieri am facut cateva minute "pluta" in termica cu aripa! Liptorul, surprins, intreba baietii a cui este aripa de pe cer! :lol: La ce-mi trebuie planor daca si aripa mea Zagi 'hand made' se descurca aproape la fel de bine? :rolleyes:


Nu am exagerat deloc . :good:
Dale'n "puloverul" meu de planoare , parapante si mai stiu eu ce agatate'n vand de zburatoare ....
Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#4798 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 10 June 2013 - 04:38 PM

Vezi postareadidip, la 09 June 2013 - 01:58 PM, a spus:

De la zbor de astazi :



....................
Frumos filmul! Merci!
Pacat ca nu ati stat mai mult la zbor...Nici nu stii ce ati pierdut!!!
...Noi cred ca am stat pana la 16:30... :yahoo:
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#4799 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 10 June 2013 - 04:41 PM

Vezi postareaincepatoru, la 10 June 2013 - 11:24 AM, a spus:

..pentru GALATI-BRAILA -TECUCI- BUZAU...la LIDL mai sunt 2 zmee la promo :good:

.....................
Sant acelasi model cu cele pe care le-am cumparat noi, sau au adus alt model...?!?
.....................
Daca are nevoie cineva, am eu unul in plus (am luat 2 buc... cu gandul ca unul sa-l transform in paramotor...dar abandonez ideea)...
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#4800 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 10 June 2013 - 04:52 PM

Vezi postareatantar, la 10 June 2013 - 01:17 PM, a spus:

A fost zi de warbird'uri .
Vin si eu cu o poza , in afara de cei doi rechini din dreapta , felicitari celor doi domni din stanga , doi piloti , relativ tineri in ale zburatului , dar care la ultimele zboruri m-au surprins (nu ca as fi eu in masura sa'i judec ) cat de frumos zboara .
Imi aduc aminte acum ceva saptamani ca am ramas uimit sa vad cat de curat si corect zboara GIGI , ieri DAN a facut o demonstratie de zile mari cu Me-109 , de zici ca era Eric Hartmann la mansa .
Nea GIGI , DANE sunteti buni fratilor. Dar daca va apucati si de heli va declar maestri .

......................
Ei lasa ca nici cu tine nu-mi e rusine!!! Ai facut un zbor pe cinste cu Mustang-ul ieri!!!...Aterizarea a fost de zile mari!!!...L-ai adus asa de lin la aterizare, incat am zis ca vrei sa-l aterizezi pe masina mea...(la punct fix...) :drinks:
...Multumesc frumos pt. aprecieri!!! Ma ajuta si zburatoarea (ME-ul) pt. ca zboara extraordinar!!! Fiind bine motorizat si zburand cu viteza, nici nu mai intra in situatii dificile...Trebuie doar reflexe bune si mana fina...
...Cu heli...Pai nu ti-am aratat ca mi-am luat deja unul?!? :rofl: 8P ...E exact ce-mi doream...Mai mult de atat nu vreau...
...Daca intram pe domeniul asta, iti spun ca vreau sa experimentez altceva...Vreau sa-mi construiesc un girocopter...Mi se pare mult mai interesant zborul lui decat heli!!! :good:
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

Arata acest topic


  • 283 Pagini +
  • « Prima
  • 158
  • 159
  • 160
  • 161
  • 162
  • Ultima »

48 useri citesc topicul
0 membri, 48 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro