Modelism - RHC Forum: Jurnal de zbor Braila-Galati - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 283 Pagini +
  • « Prima
  • 153
  • 154
  • 155
  • 156
  • 157
  • Ultima »

Jurnal de zbor Braila-Galati sau Galati-Braila...

#4621 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2862
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 21 May 2013 - 10:21 AM

Vezi postareadidip, la 21 May 2013 - 10:10 AM, a spus:

Ai făcut crescatorie de aeroplane ? http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/good.gif

..pai mai @EDY nu-i normal sapi.uzi .cultivi...si astepti roadele :good: ,dupa aia banui ca stii ce urmeaza..SA LE SAVUREZI..ps(cu tricoul ce se aude estemmmm??)
0

#4622 Useril este offline   didip 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1502
  • Inregistrat: 28-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero & Auto
    Acvaristica

Postat 21 May 2013 - 04:03 PM

Vezi postareaincepatoru, la 21 May 2013 - 10:21 AM, a spus:

..pai mai @EDY nu-i normal sapi.uzi .cultivi...si astepti roadele :good: ,dupa aia banui ca stii ce urmeaza..SA LE SAVUREZI..ps(cu tricoul ce se aude estemmmm??)


Trebuie sa ajunga. Te sun.
Traxxas TMaxx 3.3
E Revo brushless T8
Hpi Sprint 2
Hpi E10
Extra 300
Beaver
Blade Red Bull 130x
Blade Mcpx
Carbon Cub SS
0744 562746
0740183627
0

#4623 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 21 May 2013 - 04:03 PM

[quote name='pe3scu' timestamp='1369086741' post='656990']
Orice paramotor are o anumită viteză de zbor (să zicem de zbor orizontal) și corespunzător o anumită turație a motorului. Pentru urcare sau coborâre se modifică puțin turația. Altfel la tracțiune prea mare are tendința să penduleze. Trebuie să înveți această turație (mai ales la lansare).
Dacă nu e vânt 1,2 kg e suficient. Cred ca 70 mm e prea mult, de aceea se ridică greu. Încearcă 60 mm (echidistante 2cm).
Liniile de comandă trebuie să fie tensionate (nu prea mult).Pentru început le reglezi cu "aruncatul" parașutei deasupra capului. Apoi din trim. Altfel te chinui la lansare (e lungă). La 1:1 parașutistul "pompează" la decolare (adică trage simultan de câteva ori de liniile de comandă).
La mine pentru zbor în linie dreaptă e o diferență de 2 cm între cele două linii. Foarte important e ca după ce vezi din trim ce diferență e între cele două linii le lungești scurtezi din legatura la brațe astfel ca în final să ai ambele brațe în aceeași poziție și trimul pe zero. Altfel te vei chinui permanent să o faci să zboare în linie dreaptă.


Uite aici și alte sfaturi: http://www.rhcforum....post__p__656053
......................................
Multumesc frumospt. sfaturi!!!...Am luat notite si am bagat la cap... :pardon: Zboara excelent paramotorul din film...Bineee...e si mana pilotului... :pardon:

- 1,2 kg ??? :blink: Pai amea are doar 950...980 gr oricum sub 1 Kg...o sa-i mai adaug greutate in cazul asta...sa vad cum se comporta...
- Am avut suspantele reglate la 54 mm si se ridica urat...Dar probabil e in stransa concordantza cu greutatea...
Acum vreau sa reglez si celelalte suspante la distantze egale (2 cm)...Eu le-am mutat doar pe cele din fatza (A)...pt. ca asa arata chinezul pe site...Dar acum realizez ca nu e OK...pt. ca se curbeaza profilul aripii.
- Scurtarea/lungirea liniilor de comanda (franelor) am facut-o...ca sa fiu pe zero cu trimurile si cu servo-urile...Dar le-am reglat dupa setarile anterioare...Acum s-ar putea sa se modifice...
- Treaba cu turatia motorului la lansare, am prins-o (am invatat-o)...dar dupa ce am dat de nenumarate ori cu triciclul de pamant... :pardon: ...Numai asa am reusit s-o ridic in aer...Acum trebuie sa deprind cat si cand trebuie sa accelerez in timpul zborului...
- Tot suspantele...Eu le am fixate cu coliere din plastic ("braduti') dar am impresia ca la ultima iesire la camp s-au dereglat dupa mai multe lansari...Initial se lasa pe dreapta dupa ridicare (fara sa se rasuceasca)...Am lungit putin reglajul suspantei A pe una din parti, dar dupa un timp a inceput sa se lase pe partea opusa... :blush: ...Si de nu am strans colierele alea...de a iesit apa...
Stiu...Trebuie cusute intr-o pozitie fixa...dar am zis sa o reglez intai...sa reusesc s-o fac sa zboare drept si pe urma le cos definitiv...
........................
Trebuie sa ies la camp si sa am timp...Numai asa voi reusi s-o reglez OK...Problema era ca pana acum, nu stiam ce trebuie sa fac...unde trebuie sa intervin...pt. ca nu stiam cum se comporta in aer...
...Uite si filmul de data trecuta (acum e public...)

http://www.youtube.c...pww_W9pY5M&ns=1

Multumesc inca o data si aterizari line!!!
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#4624 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 21 May 2013 - 04:19 PM

Vezi postareaincepatoru, la 21 May 2013 - 09:25 AM, a spus:

TAAADAAAA....reload.... my family al"mare cu ficiorsu"...HAIDEEEAAAAA
:db:

............................
Bree nene Viorel...Breee da' ala mare e fustangiu rau de tot!!!....Asa de repede a pus-o de-un copil ?!? E rapid rau de tot!!! :rofl: ...Astia rosii cu dungi albe pe spate, fac pui cum nu esti atent un pic si-i scapi din ochi...Si mai si cresc repede de tot!!! :nea: :rofl: :rofl:
...Sa-l stapanesti sanatos si sa te bucuri de el!!! Este cel de la Phoenix ??? Este nou sau e cel de pe forum?!?
Cat mai multe zboruri frumoase si aterizari line!!!
...........................
Daca e interesat cineva, vinde Catalin (@Nebunici) MUSTANG-ul P-51B verde, de Modelltech, de 1.680 mm (90-1.20 class) Am inteles ca cere pe el doar 700 RON...dar pretul il discutati direct cu proprietarul!
Zburatoarea e la mine acasa dar inca e nemontat...E in cutie...Este cel din poza/pozele pe care le-am pus aici primavara trecuta...
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#4625 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3951
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 21 May 2013 - 05:55 PM

Sub pretextul ca fac un range test la noul receptor,am dat o fuga la locul de zbor B).Mai ca am uitat cum zboara Calmato..de la rapa.. :lol:

@Viorel,o scara a matzei intre decatloane...ce zici?? :pardon: A meu e setat pe acrobatie,face hover frumos cu elice 10x6 si cu 9x6 e mai vitezist,4 servo pe aripa,supramotorizat... :drinks:

https://lh3.googleusercontent.com/-p6h1LqSx7Us/UZuYjWkV3DI/AAAAAAAAALo/n3CMDstzHq4/w680-h510-no/2013-05-21+11.47.39.jpg

Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 21 May 2013 - 05:57 PM

0

#4626 Useril este offline   pe3scu 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 84
  • Inregistrat: 31-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Iași

Postat 21 May 2013 - 06:00 PM

@ dan1972
Apropo de suspante dacă tai una (din greșeală), când o înnozi trebuie obligatoriu să aibă ceeași lungime (contează și 1cm). Cel mai bine o faci la fel cu cea de pe jumătatea simetrică. De altfel e bine să verifici lungimile prin comparația celor două jumătăți. Eu am găsit câteva care aveau lungimi vizibil diferite. Tabelul cu lungimi de pe site-ul HK are greșeli. După ce le cifulești bine (învățând să zbori) și dacă nu ți-ai pierdut avântul (mai ai răbdare) le schimbi pe toate.
În filmuleț triciclul avea o greutate de zbor de 1300g (bătea un pic vântul). Am o greutate de plumb de 200g pe care o scot sau o pun dacă bate vântul.
Uite aici un filmuleț unde avea 1100g (era o atmosferă foarte calmă, o plăcere să zbori).


Eu te sfătuiesc ca pentru început să o zbori cu 1200g pe o atmosferă calmă, sau cu vânt foarte slab (te ajută un pic la lansare).http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/good.gif
_
0

#4627 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2862
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 22 May 2013 - 10:53 AM

Vezi postareaCiprian97, la 21 May 2013 - 05:55 PM, a spus:

Sub pretextul ca fac un range test la noul receptor,am dat o fuga la locul de zbor B).Mai ca am uitat cum zboara Calmato..de la rapa.. :lol:

@Viorel,o scara a matzei intre decatloane...ce zici?? :pardon: A meu e setat pe acrobatie,face hover frumos cu elice 10x6 si cu 9x6 e mai vitezist,4 servo pe aripa,supramotorizat... :drinks:

https://lh3.googleusercontent.com/-p6h1LqSx7Us/UZuYjWkV3DI/AAAAAAAAALo/n3CMDstzHq4/w680-h510-no/2013-05-21+11.47.39.jpg

...poate in sus nu in jos....

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 945857_581323205234497_843011846_n.jpg

0

#4628 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 24 May 2013 - 03:21 AM

Vezi postareape3scu, la 21 May 2013 - 06:00 PM, a spus:

@ dan1972
Apropo de suspante dacă tai una (din greșeală), când o înnozi trebuie obligatoriu să aibă ceeași lungime (contează și 1cm). Cel mai bine o faci la fel cu cea de pe jumătatea simetrică. De altfel e bine să verifici lungimile prin comparația celor două jumătăți. Eu am găsit câteva care aveau lungimi vizibil diferite. Tabelul cu lungimi de pe site-ul HK are greșeli. După ce le cifulești bine (învățând să zbori) și dacă nu ți-ai pierdut avântul (mai ai răbdare) le schimbi pe toate.
În filmuleț triciclul avea o greutate de zbor de 1300g (bătea un pic vântul). Am o greutate de plumb de 200g pe care o scot sau o pun dacă bate vântul.
Uite aici un filmuleț unde avea 1100g (era o atmosferă foarte calmă, o plăcere să zbori).


Eu te sfătuiesc ca pentru început să o zbori cu 1200g pe o atmosferă calmă, sau cu vânt foarte slab (te ajută un pic la lansare).http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/good.gif

..........................
Multumesc frumos pt sfaturi!!! Imi sant de mare ajutor...pt. ca nu stiam in ce limite trebuie sa ma incadrez cu reglajele si greutatea...Chiar si stilul de pilotaj imi era total necunoscut!!!!
Zboara superb parapanta ta!!! M-am uitat cu mare atentie la fimare...
...Suspantele....Inca nu am avut "norocul" sa tai nici o suspanta... :pardon: ...Probabil am fost atent cu acceleratia...fiind invatat de la avioane...care ajung muuuult mai repede la sol cand se intampla ceva rau... :blush:
Nu ma gandeam ca ar putea fi asemenea erori de fabricatie, la un lucru "de gata" (cumparat si facut sa functioneze... =@ )...Chiar mi-ai dat o idee!!!...Voi suspenda triciclul de tavan si voi masura fiecare suspanta...sa fie egala cu perechea ei...
...E clar ca nu are cum sa zboare bine, cu diferentze de 1 cm stg-dr.!!!...Eu am fost atent la toate reglajele suspantelor si aveam dubii chiar si la erori de genul 1...2 mm...
...Ieri mi-am facut timp si am descusut chingile de care se prind suspantele si le-am cusut definitiv, la dimensiunile (reglajul pe care mi l-ai spus tu (60 mm intre A si D...si cate 2 cm intre celelalte...)...dar nu am mai putut iesi la zbor pt. ca aici e o vreme infernala de 2 zile...Bate vantul de se indoaie copaci... 8) ...Acum ramane sa reglez din nou si franele (liniile de comanda...)...Am facut o proba in casa si pare sa se ridice drept aripa...Dar pana la proba de zbor, nu fac alte comentarii...
...Am gasit si o varianta de impaturire mai eficienta pt. transport...Nu mai decuplez suspantele de pe triciclu...Impaturesc aripa cu suspantele in ea, apoi o bag intr-o punga pe care o leg la gura si din care nu ies decat capetele suspantelor...
In felul asta nu mai pierd timp pe campul de zbor cu descurcarea suspantelor...Nu se mai incurca/agatza intre ele...Doar deschid punga, despaturesc aripa, iar cand o suspend, toate suspantele sant la locul lor... :good: ...Nu m-am gandit la asta pana acum si-mi omoram nervii cate 15 min. la fiecare pregatire de zbor... :pardon:
....Greutatea...Dupa cum vad pe filmari ca zboara parapanta ta (excelent...) e clar ca trebuie sa mai adaug greutate pe triciclu si eu...La mine triciclul acum are 980 gr cu LiPo de 4500 mAh...Am pregatit niste greutati pe care le voi prinde pe burta triciclului cu un colier...in asa fel incat sa-l aduc macar la 1100...1200 gr...
...Vantul...Nici nu ma gandeam sa zbor pe vant!!!...Intotdeauna am iesit numai pe vant de 1...2 m/s max...Adica abia sa se simta o miscare de aer...Si nici nu voi zbura cand bate vantul tare, sau in rafale...cu schimbare de directie...
La ultimul zbor (tentativa...) am remarcat ca vantul f. f. slab, ajuta totusi la decolare...Am incercat o lansare cu vant slab din spate si n-am avut nici o sansa... :pardon:
...Ce ma surprinde la parapante, e faptul ca motorul munceste din greu ca sa mentina in aer aripa asta...Nu ma asteptam!!!...Ma asteptam sa se ridice mult mai usor in aer si sa nu aiba nevoie de prea multa tractiune pt. un zbor orizontal....Totusi vad ca nu e asa...
...In schimb ce-mi place, e faptul ca zboara cu viteza extrem de redusa, iar balansul pe care il face triciclul pe viraje e spectaculos...mai ales la firul ierbii!!!...Sigur...cand aripa e bine reglata si zboara drept/corect ...si cand ai invatzat cum se piloteaza zburatoarele astea...Pt. ca trebuie s-o spun!!!...E diferentza ca de la cer la pamant intre felul in care se piloteaza un avion RC si un paramotor...Nu au nici o legatura!!!...Poate doar sensul de miscare al manselor de pe statie... :rofl:
...Urmeaza s=o scot la zbor cat de curand (cand se amelioreaza vremea) si o sa revin cu impresii de zbor.....Sper sa am mai mult moroc... :pardon:
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#4629 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 24 May 2013 - 04:02 AM

Vezi postareaincepatoru, la 22 May 2013 - 10:53 AM, a spus:

...poate in sus nu in jos....

.........................
Nene Viorel...E bestiala ideea!...Si-mi place Decathlon-ul de ma topesc!!!...Dar totusi nu devine cam scumpa "joaca" asta ?!? :unsure: ....M-am tot gandit si eu la zburatoare-gigant, dar am ajuns la concluzia ca e prea mult (cel putin din punctul meu de vedere...)...
Din ce am vazut eu pana acum...compromisul ideal sant zburatoarele intre 1600 si 2000...2200 mm anvergura (pt. trainere) si 1400...1600 mm pt. warrbird...
...Spun asta pt. ca:
1 - La dimensiunile astea deja zburatoarele se comporta bine in aer
2 - Nu sant asa de greu de transportat la campul de zbor (nu trebuie sa te duci cu remorca agatzata de masina la zbor....)
3 - Sant relativ accesibile ca preturi (ma refer la ce pui pe zburatoare...)
4 - Daca din diverse motive (eroare de pilotaj sau dfectiune tehnica) dai cu ea de pamant, nu plangi dupa 2000...5000 euro, cu doar dupa 300...400... :good:
5 - Deja la dimensiunile astea gen 4-5 m anvergura, nu mai ai timp sa simti nici o placere, pt. ca strangi atat de tare din fund, incat aproape ca nu mai ai cand sa te bucuri...Poate doar la sfarsit (daca zborul a reusit...) cand iti stergi transpiratia rezultata din emotiile pe care le-ai avut...si pt. norocul ca cei 2000 euro nu s-au risipit pe camp... :good:
...La urma urmei zborul RC ar trebui sa fie relaxare...nu incrancenare si emotie...pana cand te lasa inima...
...Eu unul ma simt muuult mai relaxat cand zbor o "spuma" ieftina, pe care stiu ca si daca dau cu ea de pamant, intr-o saptamana o repar/lipesc si zbor iar cu ea...
..........................
Sigur!!! E doar parerea mea si la urma urmei, fiecare face ce vrea...Si trebuie sa recunosc ca-mi trec si mie prin cap tot felul de "gargauni" de genul:
- sa construiesc un Ultra Light - gigant (4-5 m anvergura)...Dar ma gandesc la o constructie ieftina, cu aripi taiate din spuma si intarite cu baghete de lemn...cu ampenaje din depron sau panza...un motor extrem de mic (ori un metanol de 7,5cc...ori un benzinar de drujba pe care sa nu dau mai nimic...)...etc...
...Cam asta am in gand si o s-o fac pana la urma!!!...Cred ca va fi o mare ciudatenie, dar care cred ca se va ridica extrem de incet in aer si va zbura foarte aproape de felul in care zboara un Ultra_Light 1:1...
...Stii?!?...Pana la urma e si asta o nebunie...o parte a modelismului...Sa faci o zburatoare din...nimic...Ma uitam pe RC Groups cu zboara cate unul o zburatoare facuta din depron...fara perea multe pretentii...cu aripile din doua bucati de depron curbat...intarit cu 2 baghete din lemn...un fuselaj lipit in cateva minute tot din depron...+ un motor de 40 gr si asta e tot...Si zboara cate o dracie de genul asta de 1000 mm anvergura de te unge pe suflet!!!...Iar noi bagam sute de euro in tot felul de zburatoare "ARF"...cand se poate zbura si cu "ceva" de cativa dolari!!!
...Vorbeam saptamanile trecute cu un baiat din Timisoara, care si-a construit un P 38 Lightning din cateva placi de depron + 3-4 baghete de lemn...fara prea mari pretentii de design si aspect "scale"...Am ramas uimit cand am vazut filmarea...de cat de bine zboara acea "dracie" de doar 980 mm...E si vitezoman...si stabil in aer...Nu mi-a venit sa cred!!!
...N-as vrea sa-mi sara lumea in cap...E doar parerea mea...buna sau rea... Fiecare face ce vrea!!! :drinks: Era doar o idee! :good:
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#4630 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2862
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 24 May 2013 - 09:25 AM

..vine careva maine la VADENI..la meteng?? aaaaaaaaaaaaaaa 8)
0

#4631 Useril este offline   hype 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1280
  • Inregistrat: 05-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Tecuci

Postat 24 May 2013 - 01:35 PM

Vezi postareaincepatoru, la 24 May 2013 - 09:25 AM, a spus:

..vine careva maine la VADENI..la meteng?? aaaaaaaaaaaaaaa 8)

Facem noi meting la Tecuci Duminica,avem un coleg nou,totusi,vechi :good: :yahoo: Si-a revenit din cazatura,si-a amintit ca iubeste tot prima dragoste :drinks: :pardon: Bine ai revenit COLRGU :drinks:
ps.Mitica,am dat vorba din casa deci,nu dam inapoi.
0

#4632 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3951
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 24 May 2013 - 02:41 PM

Pas,am de refacut(inca o data),fuselajul la quiet storm(de data asta din cauza mea,cutit cu directie compensata gresit).
0

#4633 Useril este offline   pe3scu 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 84
  • Inregistrat: 31-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Iași

Postat 24 May 2013 - 04:11 PM

Vezi postareadan1972, la 24 May 2013 - 03:21 AM, a spus:

...Ce ma surprinde la parapante, e faptul ca motorul munceste din greu ca sa mentina in aer aripa asta...Nu ma asteptam!!!...Ma asteptam sa se ridice mult mai usor in aer si sa nu aiba nevoie de prea multa tractiune pt. un zbor orizontal....Totusi vad ca nu e asa...

Dacă faci o comparație cu un avion cu anvergura de aproape 2m și o greutate de peste 1,5kg (cât are paramotorul) e normal ca motorul să muncească din greu.

Vezi postareadan1972, la 24 May 2013 - 03:21 AM, a spus:

...In schimb ce-mi place, e faptul ca zboara cu viteza extrem de redusa, iar balansul pe care il face triciclul pe viraje e spectaculos...mai ales la firul ierbii!!!...Sigur...cand aripa e bine reglata si zboara drept/corect ...si cand ai invatzat cum se piloteaza zburatoarele astea...Pt. ca trebuie s-o spun!!!...E diferentza ca de la cer la pamant intre felul in care se piloteaza un avion RC si un paramotor...Nu au nici o legatura!!!...Poate doar sensul de miscare al manselor de pe statie... :rofl:



Și mie îmi place foarte mult. Să vezi ce opturi (orizontale) poți face dacă te sincronizezi cu tendința ei naturală de a pendula. Mă distreză și efectul care îl are că în zbor la distanță pare 1:1. Mulți mi-au spus că au crezut că este om în ea.
Zborul la firul ierbii nu e ușor precum ar părea, datorită faptului că răspunde cu întârziere la comanda de ridicare (coborâre).
E drept că nu se compară cu un avion. Mai ales cu un http://www.rhcforum.ro/uploads/av-10759.jpgcum am avut eu înainte, la care reflexele erau foarte rapide. Mi-a trebuit ceva timp până să mă obișnuiesc să nu mă grăbesc la manșe (mereu dădeam supracomandă).

E de muncă, dar e o zburătoare deosebită (avioane RC zboară mulți, dar parapante RC ... ). Îți urez să te bucuri și tu de ea. Văd că ești perseverent și ai să reușești.

Vezi postareadan1972, la 24 May 2013 - 04:02 AM, a spus:

.........................
...La urma urmei zborul RC ar trebui sa fie relaxare...nu incrancenare si emotie...pana cand te lasa inima...
...Eu unul ma simt muuult mai relaxat cand zbor o "spuma" ieftina, pe care stiu ca si daca dau cu ea de pamant, intr-o saptamana o repar/lipesc si zbor iar cu ea...

Sunt întru totul de acord cu tine.


SUCCES http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/good.gif
_
0

#4634 Useril este offline   pe3scu 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 84
  • Inregistrat: 31-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Iași

Postat 24 May 2013 - 04:44 PM

@dan1972
Mi-am adus aminte:
CG foarte puțin pe spate (cca 1-2 cm diferență pe verticală la cercul care protejează elicea), iar liniile de comandă să treacă prin inelul din spate.
Altfel trage spre stânga după turația motorului (cel puțin a mea așa făcea).
SUCCES http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/good.gif
_
0

#4635 Useril este offline   myross67 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 175
  • Inregistrat: 06-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tecuci
  • Interests:zborul, in special pionierii nostri...Vlaicu,Vuia,Coanda

Postat 24 May 2013 - 07:53 PM

Vezi postareahype, la 24 May 2013 - 01:35 PM, a spus:

Facem noi meting la Tecuci Duminica,avem un coleg nou,totusi,vechi :good: :yahoo: Si-a revenit din cazatura,si-a amintit ca iubeste tot prima dragoste :drinks: :pardon: Bine ai revenit COLRGU :drinks:
ps.Mitica,am dat vorba din casa deci,nu dam inapoi.


Salut! Da Doamne sa fie bine ca mai vine unu" si cu mine!Din doi ne facem patru...miting in toata regula!
0

#4636 Useril este offline   hype 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1280
  • Inregistrat: 05-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Tecuci

Postat 25 May 2013 - 11:59 AM

Vezi postareamyross67, la 24 May 2013 - 07:53 PM, a spus:

Salut! Da Doamne sa fie bine ca mai vine unu" si cu mine!Din doi ne facem patru...miting in toata regula!

Posibil 5,ba chiar6,daca ajunge in timp util. :good: Sa vezi cum noi nu mai avem loc pe cer,vom zbura pe furis la rasul solului sa ne ascundem dupa caramizi in caz de necesitate :rofl:
0

#4637 Useril este offline   didip 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1502
  • Inregistrat: 28-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero & Auto
    Acvaristica

Postat 25 May 2013 - 08:27 PM

Bors de peste Vadeni 2013


Traxxas TMaxx 3.3
E Revo brushless T8
Hpi Sprint 2
Hpi E10
Extra 300
Beaver
Blade Red Bull 130x
Blade Mcpx
Carbon Cub SS
0744 562746
0740183627
0

#4638 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 25 May 2013 - 09:08 PM

Am si eu cateva poze si un capat de film. Inca nu le-am vazut si prelucrat, sper ca nu este tarziu daca le postez maine.
Gigi Sterian
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
0

#4639 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 25 May 2013 - 09:10 PM

Domnul profesor, va sunasem pentru ca tocmai stateam de vorba cu domnul Zoli care spunea ca nu v-a mai intalnit de mult...
Gigi Sterian
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
0

#4640 Useril este offline   daniel v 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 73
  • Inregistrat: 21-November 07
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 25 May 2013 - 09:21 PM

Vezi postareaGigiGL, la 25 May 2013 - 09:10 PM, a spus:

Domnul profesor, va sunasem pentru ca tocmai stateam de vorba cu domnul Zoli care spunea ca nu v-a mai intalnit de mult...

Mii de scuze, eram in drum spre Lepsa. Ma intorc maine seara, dupa ce pap o saramura de pastrav cu mamaliguta :drinks: ! Distractie placuta la Vadeni !
0

#4641 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2862
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 26 May 2013 - 05:14 AM

Vezi postareaGigiGL, la 25 May 2013 - 09:08 PM, a spus:

Am si eu cateva poze si un capat de film. Inca nu le-am vazut si prelucrat, sper ca nu este tarziu daca le postez maine.

...una de la mine

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCF2948.JPG

Aceasta postare a fost editata de incepatoru: 26 May 2013 - 05:14 AM

0

#4642 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 26 May 2013 - 12:45 PM

@pe3scu - Scuze ca raspund cu intarziere, dar ieri am fost la meeting-ul aero de la Vadeni, iar inainte de asta, a trebuit sa mai mesteresc putin la avioane...ca sa fie RTF..
....................
- Zborul cu paramotorul, la firul ierbii...Culmea e ca primele zboruri numai asa am zburat!!! :yahoo: ...dar asta pt. ca nu am reusit s-o ridic in aer, din cauza reglajelor... :pardon:
- Pilotajul...Din cate inteleg si am vazut, trebuie sa-i simti balansul si sa il intuiesti, astfel incat sa-i dai comenzile oarecum in avans...Altfel e prea tarziu...E destul de greu de deprins acest stil, dar nu imposibil...
Ieri la Vadeni, am studiat cum zboara pilotii de paramotoare 1:1...E tare spectaculos balansul paramotoaerelor!!!
- Nu am inteles ideea cu CG-ul usor spre spate (1...2cm)...Mai precis unde se masoara acei 1...2cm...Daca te referi la pozitia triciclului suspendat in pozitia de zbor, al meu sta lasat un pic spre spate daca il suspend...Daca te referi la distantza dintre punctele de suspendare a triciclu si planul in care se roteste elicea, la mine e mai mare...Sant cam 8 cm masurati pe orizontala...Altfel a fi stat triciclul lasat de bot...
...Totusi tendintza de a vira mereu spre stanga, poate fi compensata din unghiul mitorului...Privit din spate, trebuie orientat spre dreapta 1...2 grd...dar unghiul exact nu poate fi determinat decat prin teste...
Chiar am vazut un film pe YT, in care un tip regla unghiurile motorului, cu triciclul suspendat de doua snururi si in functie de reactiile triciclului, ajusta unghiurile motorului cu saibe sub talpa motorului...
...Am vorbit si cu @PopaD si el imi sugera sa folosesc o elice "SlowFly"...Zicea ca la acest tip de elici, cuplul de rasucire scade o data cu fortza de tractiune si cu turatia...datorita geometriei lor...Nu am stiut acest lucru...Daca nu-i dau de cap, o sa-mi comand si niste elici SF si o sa incerc si varianta asta...
- Liniile de comanda...Eu le-am trecut prin niste urechi special facute pt. asta si fixate exact in axa punctului de fixare a suspantelor...Dar mi-ai dat o idee excelenta cu trecerea lor prin urechile suspantelor "D"...In felul asta scap de acele urechi, care complica atasarea aripii la triciclu si in care se agatza mereu suspantele...
................................
Ieri am avut la mine la Vadeni si paramotorul, dar nici nu s-a pus problema sa-l scot la zbor, pt. ca toata ziua a batut vantul tare...O sa gasesc totusi o zi calma sa ies la camp, unde am si liniste ca sa ma pot ocupa de reglaje...
- Perseverentza ?!?...Daaa! E arma mea mortala!!! :rofl: ...Primul aeromodel construit de mine (un motodeltaplan) a fost refacut integral de 6 ori (in 6 versiuni)...pana am optinut greutatea minima posibila si...pana am reusit sa-l fac sa "zboare"... :pardon:
...............................
Multumesc pt. sfaturi si aprecieri! Te tin la curent cu ce reusesc sa mai fac!
Aterizari line!
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#4643 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 26 May 2013 - 12:47 PM

Vezi postareahype, la 25 May 2013 - 11:59 AM, a spus:

Posibil 5,ba chiar6,daca ajunge in timp util. :good: Sa vezi cum noi nu mai avem loc pe cer,vom zbura pe furis la rasul solului sa ne ascundem dupa caramizi in caz de necesitate :rofl:

............................
:rofl:
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#4644 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 26 May 2013 - 12:49 PM

Vezi postareadaniel v, la 25 May 2013 - 09:21 PM, a spus:

Mii de scuze, eram in drum spre Lepsa. Ma intorc maine seara, dupa ce pap o saramura de pastrav cu mamaliguta :drinks: ! Distractie placuta la Vadeni !

......................
Veniti la Luica ??? :rolleyes:
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#4645 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 26 May 2013 - 01:05 PM

Vezi postareaGigiGL, la 25 May 2013 - 09:08 PM, a spus:

Am si eu cateva poze si un capat de film. Inca nu le-am vazut si prelucrat, sper ca nu este tarziu daca le postez maine.

......................
Nene Gigi...nici n-ai idee ce-ai pierdut aseara!!!....Imediat dupa ce ai plecat (dupa ora 19...) s-a domolit vantul complet (aproape 0) si s-a zburat pe rupte...Parca au dat startul la o competitie... :rofl: ...La un momentdat erau peste 10 paramotoare in aer, toate in spatiul aerian din imediata vecinatate a pistei...Era un zgomot imfernal de motoare acolo!!!...Era sa se agatze 2 parapantisti intre ei...Un altul era sa rateze aterizarea...cu greu s-a oprit proptindu-se intr-un utilaj agricol parcat langa hangar...cu aripa picata in cap... :rofl: ...Dar era fericit ca a zburat!!! :rofl:
...Am reusit sa zburam si noi printre picaturi (cat a permis spatiul...)...Cony s-a hotarat intr-un final sa zboare EZ-ul si a fost foarte uimit ca nu a uitat zborul RC (chiar a zburat excelent...contrar parerii lui...) iar eu am reusit sa atrag privirile cu piticul (P40 micro) de-mi spuneau toti: "Mama ce vitezoman e!!!...Cred ca trece cu peste 100 Km/h!!!"... :rofl:...Am descarcat cu sete 2 LiPo...zburand numai la maxim :yahoo:
.....................
In final m-am luat portia mesterului...Pana spre 10 noaptea, i-am reparat si pustiului din BV planorul prabusit mai devreme,din motive de receptie in 35 MHz...Dar a meritat! L-am facut fericit pe pusti!!!...Azi a avut cu ce zbura (banuiesc)!!! :rofl:
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#4646 Useril este offline   pe3scu 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 84
  • Inregistrat: 31-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Iași

Postat 26 May 2013 - 02:05 PM

@dan1972
Așa-i, modul în care intuiești balansul e cheia succesului, balans dreapta stânga, dar și față spate !
Pentru GC o suspenzi în poziția de zbor și măsori pe verticală diferența între punctul de sus și cel de jos al cercului care protejează elicea. Sau mai simplu e cu cât se ridică roata din fața față de cele din spate (dacă ai triciclu).
Eu n-am remarcat ca a mea să tragă spre stânga (poate mi-a ieșit unghiul din construcție fără să vreau sau poate trage prea puțin).
Eu ți-am spus din practică ce am pățit. I-am pus o minicameră în față (s-a dus GC în față) și atunci a început să tragă spre stânga.
Eu folosesc APC style propeller 11x5.5-E (cred că și tu ai la fel). Am văzut că și culoarea triciclului e aceeași. http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/biggrin.gif
E posibil ca la "SlowFly" cuplul de răsucire să fie mai mic. APC datorită geometriei se "înșurubează" mai tare în aer și atunci și cuplul reactiv e mai mare. Cred că și greutatea elicei conteză.

Îți urez
Balansare controlată !
_
0

#4647 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 26 May 2013 - 03:08 PM

Vezi postareape3scu, la 26 May 2013 - 02:05 PM, a spus:

@dan1972
Așa-i, modul în care intuiești balansul e cheia succesului, balans dreapta stânga, dar și față spate !
Pentru GC o suspenzi în poziția de zbor și măsori pe verticală diferența între punctul de sus și cel de jos al cercului care protejează elicea. Sau mai simplu e cu cât se ridică roata din fața față de cele din spate (dacă ai triciclu).
Eu n-am remarcat ca a mea să tragă spre stânga (poate mi-a ieșit unghiul din construcție fără să vreau sau poate trage prea puțin).
Eu ți-am spus din practică ce am pățit. I-am pus o minicameră în față (s-a dus GC în față) și atunci a început să tragă spre stânga.
Eu folosesc APC style propeller 11x5.5-E (cred că și tu ai la fel). Am văzut că și culoarea triciclului e aceeași. http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/biggrin.gif
E posibil ca la "SlowFly" cuplul de răsucire să fie mai mic. APC datorită geometriei se "înșurubează" mai tare în aer și atunci și cuplul reactiv e mai mare. Cred că și greutatea elicei conteză.

Îți urez
Balansare controlată !

...........................
OK! Gata! Am inteles cu CG-ul...La mine diferentza masurata la rama elicei sau la roata fatza, este de 1,5 cm...Deci e OK...
...Daaa! Pai se pare ca culoarea asta a prins la triciclurilr de paramotor... :yahoo:
...Eu am elice 10x7 JXF Electric (asemanatoare cu APC)...Nu-mi permite rama elicei sa pun 11x5,5...dar o sa incerc o elice tripala 10x6/3...10x8/3...ca sa nu maresc diametrul ramei...
...O sa incerc sa fac testul acela cu triciclul suspendat de 2 snururi...sa vad daca are tendintza sa o ia spre stanga....ma conving imediat cum stau treburile...
...Nu am mai mesterit nimic la ea, pt. ca nu vreau sa modific mai multe reglaje de-o data...Am modificat reglajele + prinderea suspantelor...vreau intai sa vad cum zboara...Dupa aia trec la pasul urmator...Altfel n-o sa stiu care a fost cauza...Dar uite ca nu mi-a mai permis vremea s-o zbor...
.............................
Mai am neclaritati legate de servo-uri:
1 - Cat de lungi trebuie sa fie bratele servo-urilor si cat de mult (cati cm ) trebuie sa traga de liniile de comanda (frane)???
2 - Comenzile in timpul zborului trebuie sa fie mai ample (cursa maxima la servo) ca sa reactioneze aripa...sau e suficienta o cursa mica ?!? Cat trebuie tras de liniile de comanda pt. un zbor linistit (OK)???
....Intreb toate acestea pt. ca nu stiu cum e normal...Nu am termen de comparatie...Nu stiu cat trebuie tras de liniile de comanda in mod normal...pt. ca aripa sa reactioneze...Eu poate consider ca o cursa de 3 cm (sa zicem) e suficienta, dar in realitate nu e...Sau poate la mine servo-urile trag prea tare de liniile de comanda si eu cred ca asa e OK...Dar in realitate nu am nici o sansa sa zbor cursiv/lin cu reglajele pe care le am acum...
............................
Super-haioasa urarea!!! E ca intre parapantisti... :rofl: :yahoo: :drinks:
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#4648 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3951
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 26 May 2013 - 03:25 PM

nu va fie cu suparare...dar aveti PM unde va puteti povesti intreaga viata,aici este jurnal de zbor nu topic de parasute motorizate...
0

#4649 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 26 May 2013 - 04:21 PM

Vezi postareaCiprian97, la 26 May 2013 - 03:25 PM, a spus:

nu va fie cu suparare...dar aveti PM unde va puteti povesti intreaga viata,aici este jurnal de zbor nu topic de parasute motorizate...


:angry2: "I kill you only for five pesos... but because you're my friend, i kill you for nothing!"
Replica celebra din westernul american.....
Gigi Sterian
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
0

#4650 Useril este offline   myross67 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 175
  • Inregistrat: 06-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tecuci
  • Interests:zborul, in special pionierii nostri...Vlaicu,Vuia,Coanda

Postat 26 May 2013 - 05:44 PM

Vezi postareaCiprian97, la 26 May 2013 - 03:25 PM, a spus:

nu va fie cu suparare...dar aveti PM unde va puteti povesti intreaga viata,aici este jurnal de zbor nu topic de parasute motorizate...



Ai ceva cu...parasutele?
0

Arata acest topic


  • 283 Pagini +
  • « Prima
  • 153
  • 154
  • 155
  • 156
  • 157
  • Ultima »

46 useri citesc topicul
0 membri, 46 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro