Modelism - RHC Forum: Jurnal de zbor Braila-Galati - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 283 Pagini +
  • « Prima
  • 149
  • 150
  • 151
  • 152
  • 153
  • Ultima »

Jurnal de zbor Braila-Galati sau Galati-Braila...

#4501 Useril este offline   adi elicopter gl 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1171
  • Inregistrat: 07-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 04 May 2013 - 05:18 PM

o iesire scurta
revenim si cu alte filmari


www.fotofilmaerian.ro
0

#4502 Useril este offline   hype 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1280
  • Inregistrat: 05-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Tecuci

Postat 05 May 2013 - 07:35 AM

Vezi postareahype, la 28 April 2013 - 09:14 PM, a spus:

Cam asa ne-am zburatacit de Florii: :yahoo: Urmeaza @Myross cu aripioara.
Hai cu dovezi de la RR. :clapping:

Asa cum am promis,adevarat,cam tarzior.
0

#4503 Useril este offline   hype 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1280
  • Inregistrat: 05-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Tecuci

Postat 05 May 2013 - 08:12 AM

Vezi postareaadi elicopter gl, la 03 May 2013 - 05:31 PM, a spus:

bai sint ingrijorat!!!! nu mai sint povestitori pe jurnalul nostru :unsure:
iesim maine? simbata fiid

Ar fi multe de povestit,mi-e groaza sa-mi amintesc cati satani mi-am facut,cat am inrosit telefonul(la care Victor nu raspunde)cate probe,teste,incercari,de-mi venea sa pun statia pe foc.Cand am vazut ca s-a terminat meseria,m-am incarcat cu inspiratie simulat de un mare bergenbier,stiu ei prietenii de ce.Curios ca problema s-a rezolvat printr-un simplu reset si o recalibrare.Acum juc in deplasare,ciufutii astia nu gusta aeromodelismul,il tolereaza dar nu pe langa gratar.Abia astept sa ajung acasa sa definitivez ce am inceput.
Hristos a inviat! :drinks:
0

#4504 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 05 May 2013 - 06:02 PM

Salutare tuturor talibanilor! Hristos a inviat! Paste fericit, cu multa sanatate si bucurii!!!
................
Vad ca nu santeti prea activi...Ce aveti breee ??? Inca nu v-ati revenit dupa RR ?!? :rofl:
...Eu n-am mai scris pt. ca a trebuit sa continui ce am lasat neterminat inainte de plecarea la RR...
.................
Impesii dupa prima editie la care particip;
- Locul nu este tocmai propice pt. zbor...Sant curenti de aer turbilitici cam tot timpul zilei, inclusiv seara dupa apus...
...Vantul a batut multa vreme dinspre vale, iar aterizarea era spre vale, iar ultimul viraj era deasupra dealului, la o inaltime mult mai mare decat pista...Avioanele parcurgeau zeci de metri pana sa se opreasca pista fiind la vale...Invers nefiind posibila aterizarea, avand vantul din spate...
Vantul a batut din toate directiile...Maneca de vant era orientata cand spre vale...cand spre rapa...cand oblic...In schimb pt. planoare e locul ideal...Am zburat Diamond-ul 1800 de m-am saturat dintr-un LiPo de 2200 si n-am reusit sa-l descarc...si vineri si sambata...A foar primul zbor adevarat ca planor...cu castig de inaltime fara motor...etc...
@Lipitorul a batut recordul cu "dracia" aia mica si mov... :rofl: ...La un moment dat l-am vazut undeva sus, de se vedea ca un punct...
...In schimb avioanele au avut ceva probleme...Tot timpul am avut surprize prin aer...Tremuraturi...zbor neomogen...ridicari de bot si intrari in picaj, fara ca eu sa fi actionat mansele...
- S-au prabusit atatea avioane si elicoptere incat daca mai stateam acolo cateva zile, cred ca ma lasam de zbor RC...Stateam de vorba cu patronul de la Sierra pe marginea pistei, am auzit un vajait pe deasupra capului (aproape) apoi s-a prabusit un elicopter la 2-3 m de noi...Un altul s-a dezintegrat in aer langa pista pt. ca a agatzat o unditza in care era o bentitza pt. vant...
...Avioanele picau unul la 30 min (exagerez...)...Parca eram in al-2-lea razboi, la Ploiesti la rafinarii... :rofl:...Un planor...apoi un acrobat termic....alt acrobat termic...un jet...un trainer....si tot asa...
...Cat timp eram cu avionul in aer, mi-a trecut o aripa la 1 m deasupra capului...La alt zbor altcineva a trantit o aripa la 1 m de mine...de nu stiam la ce sa ma mai uit si de ce sa ma feresc...la avionul din aer sau la ce se intampla prin zona sau ce urmeaza sa ma loveasca......
- In schimb s-a zburat in draci cam tot timpul zilei, cat s-a stat acolo si asta a fost excelent!! Tot timpul aveai la ce sa te uiti...De la planoare de 3m care veneau in picaj vajaind...continuind cu trainere...acrobate medii...paramotor...girocopter...etc. si terminand cu cele 2 vedete (Pinkper-ul si Bravatta) care atunci cand erau in aer, toata lumea ramanea cu gura cascata...Nimeni nu mai zbura nimic...Tot campingul era in picioare, cu mainile la frunte si ochii pe cer...
- Vremea a fost buna, dar a fost teribil de cald!!! Toata lumea era disperata dupa un petec de umbra...Noroc cu rulota lui @FarmFly si umbrela lui@Lipitorul... :drinks: La pranz stateam precum maidanezii pititi dupa rulota, la umbra... Eu am avut mari probleme cu pielea si cu un inceput de insolatie...care nu m-a mai prea lasat sa zbor in ultima zi (sambata)
- Eu am zburat ziua planorul si seara Magister-ul si ME 109...Seara am zburat pana cand nu se mai vedea pista, cand nu mai zbura nimeni...A fost revelatia mea sa zbor Magister-ul cu LED-uri la Rapa, noaptea. :yahoo: ...
...Am avut ceva probleme cu Messerschmitt-ul...Una din roti nu a vrut sa urce cu nici un chip in aripa si am tot fost atent la asta...de era sa dau de vre-o 2 ori cu el de pamant...pt. ca erau si curenti de aer ciudati si nu zbura calm...+cineva bazaia un acrobat 3D termic exact deasupara mea la 3-4 m...Dar in final l-am aterizat cu bine...Flapsurile si-au facut din plin datoria.Am tras 2 zboruri super cu el si sper ca le-am incantat privirile celor de acolo (fiind singurul warbird care a zburat!
...Mi-a placut atmosfera de acolo...Toti se plimbau din cort in cort...Fiecare vroia sa vada ce avioane au ceilalti...Se legau discutii...fiecare ce modificari a facut...etc...
....................
Drumul...e al naibii de lung! Eu am mers pe Intorsura Buzaului, unde chiar daca drumul e mai scurt si liber, sant sate dupa sate si radare din loc in loc...De la Brasov e soseaua buna, dar daca prinzi 1-2 tiruri, mergi zeci de km dupa ele, pt. ca sant numai serpentine, linie continua, iar acolo unde se putea depasi, veneau masini din fatza...
...Iar de la Sibiu la Sebes, soseaua plina de gropi, denivelari si si mai multe tiruri..
...Acolo m-am cazat la intrarea in Sebes, la un motel unde se sta excelent, cu 130 RON camera+mic dejun...Ziua am stat la Rapa, pana seara tarziu, la focul de tabara de la rulota lui @FarmFly, pana cand se retrageau toti la culcare
...Drumul de la Sebes la RR este groaznic!!!...Se lucreaza la autostrada si e drum numai cu bolovani...In prima seara, cand am plecat spre hotel la 23:30, cu toate farurile si proiectoarele, am gresit drumul de 3 ori si am ajuns intr-o fundatura cu urme de fadroma, de mi-am lovit masina rau de tot pe burta...Pana la urma am ajuns la o bariera, unde si-a facut mila de mine un paznic si m-a lasat sa ies direct in sosea si asa am scapat de alti Km prin bolovani...
...A doua zi, alt calvar cu drumul cu bolovani dus-intors...Masina trepida asa de rau pe acel drum, incat a -2a zi aeroterma nu a mai vrut sa porneasca cu nici un chip...Trebuie sa vad ce are...fiindca fara ea nu am nici A/C...
La intoarcere, acelasi calvar cu tirurile, serpentinele, caldura si satele de pe Intorsura...
...........................
Una peste alta, a fost frumos, chiar daca e drum lung pana acolo...
Eu sant bucuros ca m-am intalnit cu zburatorii, am vazut cum zboara altii, am zburat toate avioanele si m-am intors cu ele intregi acasa... :drinks:
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#4505 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 05 May 2013 - 06:12 PM

Prea te-ai invatat singur si comod! :rolleyes: Obisnuieste-te si tu cu stresul si adrenalina!
Sarbatori fericite! :drinks:
Gigi Sterian
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
0

#4506 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3951
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 05 May 2013 - 08:00 PM

dane,asta e rapa pentru mine a fost superb,nu am simtit nicio turbulenta in aer,vantul a fost ok si pista la fel...ce conteaza ca se duce modelul la vale?pista e dreapta si ai unde te duce.Sau faci economie la roti si la vaselina pentru ele?Daca ti-e lene sa te duci dupa el in vale il aduci la tine pe roti,de bun simt este sa mergi cu el pe margine ca sa nu ai surprize....

Drumul de la sebes la rapa este usor cam prost dar se poate trece.Tot la pensiune am stat si eu dar cu 180 lei,cei drept aveam 3 mese pe zi,wi-fi,bauturi(sucuri,apa,gustarici).Cred ca se merita mai bine.La anul vin cu cortul si eu(mai ales ca il iei odata si il ai 10 editii rr)

In rest,lume buna,nici pe departe la fel de acida ca pe forum.Caldura a fost,dar nici vant nu a fost.Decat invers...mai bine caldura decat vant.Am vazut si eu cum urca de nebun diamondul ala,vreo 20m fara sa pornesti motorul...puteai sa te duci la panta,dadeai jos motorul,acumulatorul(puneai un nimh 500mah in loc) si te dadeai cu ala pana ruginea teava din aripi :D

Sunt de acord cu aripistii nebuni,aia zboara la cativa metri de tine.Eu zbor la cel putin 10metri de oricine,exceptie cand ma da o pala de vant mai...altundeva.Tot asa,la o aterizare cu vant de coada am nimerit pe cineva pe pista...noroc ca era motorul oprit si nu avea viteza mare.... :o


Sa ne vedem sanatosi la anul.
0

#4507 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 05 May 2013 - 08:02 PM

Vezi postareaGigiGL, la 05 May 2013 - 06:12 PM, a spus:

Prea te-ai invatat singur si comod! :rolleyes: Obisnuieste-te si tu cu stresul si adrenalina!
Sarbatori fericite! :drinks:

............................
Asa este nene Gigi. Dar totusi nu ma dau mare specialist si chiar e aiurea sa te bruieze cineva in timp ce ai un avion in aer...Fie sa-ti bazaie prin preajma si sa nu mai auzi motorul zburatoarei tale....fie sa faca manevre acrobatice la doi pasi de tine...pt. ca esti tentat sa te uiti la celalalt pt. a te putea feri in caz de ceva...Ori ala nu mai e zbor...Nu mai ai cum sa te concentrezi la zburatoarea ta...Ai vazut si tu cum e si cred ca imi dai dreptate. Nu ma duc acolo sa fac praf toate zburatoarele...sa ma intorc cu ele bucati si sa muncesc luni de zile, doar de dragul de a incerca cat sant de rezistent la stress...
...Acum...sigur...am mers acolo...ne-am intalnit cu totii...am cunoscut alti oameni...s-a stat la povesti...Probabil ca trebuie pus accent mai mult pe acest lucru, decat pe zbor. :drinks:
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#4508 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 05 May 2013 - 08:49 PM

Vezi postareaCiprian97, la 05 May 2013 - 08:00 PM, a spus:

dane,asta e rapa pentru mine a fost superb,nu am simtit nicio turbulenta in aer,vantul a fost ok si pista la fel...ce conteaza ca se duce modelul la vale?pista e dreapta si ai unde te duce.Sau faci economie la roti si la vaselina pentru ele?Daca ti-e lene sa te duci dupa el in vale il aduci la tine pe roti,de bun simt este sa mergi cu el pe margine ca sa nu ai surprize....

Drumul de la sebes la rapa este usor cam prost dar se poate trece.Tot la pensiune am stat si eu dar cu 180 lei,cei drept aveam 3 mese pe zi,wi-fi,bauturi(sucuri,apa,gustarici).Cred ca se merita mai bine.La anul vin cu cortul si eu(mai ales ca il iei odata si il ai 10 editii rr)

In rest,lume buna,nici pe departe la fel de acida ca pe forum.Caldura a fost,dar nici vant nu a fost.Decat invers...mai bine caldura decat vant.Am vazut si eu cum urca de nebun diamondul ala,vreo 20m fara sa pornesti motorul...puteai sa te duci la panta,dadeai jos motorul,acumulatorul(puneai un nimh 500mah in loc) si te dadeai cu ala pana ruginea teava din aripi :D

Sunt de acord cu aripistii nebuni,aia zboara la cativa metri de tine.Eu zbor la cel putin 10metri de oricine,exceptie cand ma da o pala de vant mai...altundeva.Tot asa,la o aterizare cu vant de coada am nimerit pe cineva pe pista...noroc ca era motorul oprit si nu avea viteza mare.... :o


Sa ne vedem sanatosi la anul.

...........................
Eu am avut probleme cu drumul de la Rapa la Sebes, pt. ca am plecat tarziu de acolo...pe bezna...si nu cunosteam drumul...A doua seara nu m-am mai ratacit pe acolo...Mi-am luat repere...m-am orientat in spatiu si am ajuns cu bine...
...Statul la cort nu rezolva problema, pt. ca mai ai nevoie de una-alta...un suc...o apa...tigari...mancare...etc...Si tot trebuie sa cobori pana in Sebes...Eu aveam cortul...salteaua...sacul de dormit in portbagaj...dar am optat pt cazarea la hotel ca sa am unde sa ma spal...Dupa o zi de stat la camp, in plin soare de te lipesti de transpiratie, trebuie sa ai unde sa te poti spala...Nu e vorba de o zi...sa zici ca ajungi acasa...Acolo se merge pt. 3 zile!!!
...Sigur...asta e chestie de optiune a fiecaruia...Eu am optat pt. varianta mai comfortabila...
...Varianta rulota nu mi se pare rezonabila...A costat 100 euro in conditiile in care nu aveau buda si apa in interior...Mai scump decat o camera la hotel...
...Despre drum am protestat pt. ca ma cam doare sufletul in conditiile in care am bagat in masina 2.500 RON cu 2 zile inainte de plecare...
...Cat priveste zborul acolo...Probabil trebuie pandite momentele cand e mai libera pista daca vrei sa zbori in liniste...
...Curenti in aer au tot fost!!!....Eu am avut o surpriza cu Magister-ul chiar si dupa apusul soarelui...Zburam pe deasupra rapei si din senin avionul s-a ridicat violent de bot, l-am readus la orizontala, apoi la 2-3 sec. a intrat in picaj de parca ar fi primit o lovitura peste bot...Noroc ca zburam destul de sus!!!
Deasupra dealului de unde se lansau parapantistii, avionul nu lua virajele OK nici de frica...Ridica botul, apleca aripile, dar ramanea agatzat in cer cu botul in sus...Trebuia sa reduc gazul, ca sa pice si apoi il redresam...
...Aterizarea la vale...Nu e problema ca se duce avionul zeci de metri mai departe...Problema era ca din cauza dealului din spate, nu se putea veni prea jos ca sa nu-l agati in copaci...Si aducand avionul la aterizare,el pierde treptat inaltimea, dar nu suficient cat sa compenseze si diferentza de inaltime a pistei inclinate...Si trebuie sa-l pui pe coborare din profundor...Asta inseamna viteza mult mai mare la aterizare...
Invers...dinspre vale se aterizeaza perfect, dar in anumite perioade ale zilei veneai cu vantul din spate...si iar nu e bine...
Eu asa am decolat \ aterizat seara, dar am putut face asta pt. ca s-a inversat vantul...
...Oricum...ce mi s-a parut ciudat, a fost faptul ca acolo nici seara tarziu nu se linisteau curentii de aer..
..........................
Nu am prins faza cu aterizarea ta, dar am vazut alta mult mai tare...Unul a lansat un planor din mana, dar fara sa-l aiba echilibrat si trimat OK...Si nici reflexe nu avea!!!...Planorul s-a ridicat puternic de bot, a facut un looping la cativa metri in aer, dupa care a venit in picaj exact in capul unui nene care statea pe o piatra chiar langa gardul ala de plasa...Timp in care pilotul statea si se uita...Nici macar nu a oprit motorul!!!Noroc ca nu s-a intamplat nimic!!!
...Un alt "minunat" a ridicat in aer un elicopter...fara sa-l verifice...Abia dupa ce s-a ridicat la 7-8 m a constatat ca nu-i functioneaza comenzile...Si tipa la noi: "-N-am comenzi!!!"...De parca putea cineva sa auda in zgomotul ala de motoare!!!
...Mai mult...Parca ai putea sa te feresti de un elicopter scapat de sub control...care o apuca in orice directie!!!...Si asta in conditiile in care nu eram in mijlocul pistei...Eram chiar langa bentitza rosie de pe margine...Am avut noroc!!!...S-a prabusit la 2 m de noi...
...A mai fost un "minunat" cu un elicopter termic clasa 600, care facea acrobatii la 4-5m de oamenii de pe margine...La un momentdat i s-a oprit motorul si l-a prins cu hely intr-o pozitie aiurea...Nu stiu prin ce miracol a reusit sa-l redreseze si l-a aterizat trantit in auto-rotatie!!! Interesant Nu?!?
..........................
In fine...Nu vreau sa fiu carcotas...E clar ca se mai intampla si faze de genul asta, la cata lume e acolo...
A fost frumos! Chiar e fain sa te intalnesti cu marea majoritate a zburatorilor din tara!!!
...Cat priveste locul de zbor, probabil va fi mai interesanta intalnirea de la Luica!!!...Am inteles ca acolo e pista amenajata...E in plin camp...Nu sant obstacole prin zona...

Sa ne vedem sanatosi la zbor!
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#4509 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3951
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 06 May 2013 - 07:55 AM

Hristos a inviat!
Dupa ce va reveniti dupa masa de pasti,aruncati o privire dupa un pack 4s de la 4000mah in sus(daca va prisoseste vi-l cumpar eu).
0

#4510 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2743
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 06 May 2013 - 11:41 AM

HRISTOS A INVIAT
Poze de saptamana trecuta .

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_5809_1.jpg

Aceasta postare a fost editata de tantar: 06 May 2013 - 11:42 AM

Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#4511 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2743
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 06 May 2013 - 11:44 AM

Inca una cu CORSARUL

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_5814_1.jpg

Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#4512 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2743
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 06 May 2013 - 11:46 AM

Mr. VICTOR cu 190 'ul

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_5823_1.jpg

Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#4513 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 06 May 2013 - 01:42 PM

Distractie de zi libera: Victor cu Rascalul 110 la VA pe 03 Mai

Gigi Sterian
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
0

#4514 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 06 May 2013 - 05:35 PM

Vezi postareatantar, la 06 May 2013 - 11:46 AM, a spus:

Mr. VICTOR cu 190 'ul

.......................
Bree nenea!!! Frumos din partea lu' matale ?!? :rofl:
Ce FW este acela ?!? Ce anvergura are??? Electric??? De unde este cumparat??? Imi place de mor!!! :yahoo:
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#4515 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 06 May 2013 - 05:37 PM

Vezi postareaGigiGL, la 06 May 2013 - 01:42 PM, a spus:

Distractie de zi libera: Victor cu Rascalul 110 la VA pe 03 Mai


.........................
Nenea Gigi saliveaza cu ochii atintiti la fratiorul mai mare Rascalet...cu gandul ca poate intr-o zi o sa-i creasca aripile si lu' fra-su mai mic.... :rofl: :rofl: :nea: :drinks:
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#4516 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 06 May 2013 - 06:56 PM

Dane, ala micu a zburat acolo cand tu dormeai! La 7-7:30 era in aer! Si nu numai o data! Mai tarziu nu-i placea motorului sa mearga! Asta e, mai lucram, mai curatam, mai reglam....Trebuie sa mearga cum vreau eu, nu cum vrea el! :drinks:
Gigi Sterian
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
0

#4517 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 06 May 2013 - 07:46 PM

Azi dupa amiaza lumea se plimba pe faleza Dunarii iar eu o priveam de sus! :pardon:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: bscap0001.jpg
  • Imagine atasata: bscap0008.jpg
  • Imagine atasata: bscap0006.jpg
  • Imagine atasata: bscap0005.jpg
  • Imagine atasata: bscap0004.jpg
  • Imagine atasata: bscap0003.jpg
  • Imagine atasata: bscap0002.jpg

Gigi Sterian
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
0

#4518 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 06 May 2013 - 08:22 PM

Vezi postareaGigiGL, la 06 May 2013 - 06:56 PM, a spus:

Dane, ala micu a zburat acolo cand tu dormeai! La 7-7:30 era in aer! Si nu numai o data! Mai tarziu nu-i placea motorului sa mearga! Asta e, mai lucram, mai curatam, mai reglam....Trebuie sa mearga cum vreau eu, nu cum vrea el! :drinks:

.........................
Nene Gigi...Nu trebuie sa te superi!!!...Glumeam!!!...A fost haioasa faza, stiind ca esti posesor de Rascal, repede ai postat filmul cu Rascaletul lui nenea Victor... :rofl: :drinks:
Dar nu am spus-o cu rautate...
...Stiu ca zboara si "ala micu" si o sa-i dai de cap pana la urma si cu reglajele motorului...In principiu, daca nu-i place caldura, inseamna fie ca nu are racire suficienta sub capota, fie are bujie prea calda, fie are amestecul prea sarac...si se incinge...
....Vezi ca multi nu acorda atentie cifrei termice a bujiei...multi nici nu stiu ce-i aia...Eu din cauza unei bujii prea calde, am calat motorul unei motorete Hoinar IARNA !!! Cand i-am pus bujia recomandata n-a mai avut nimic...
...Vezi ca si avansul la aprindere e f. important!!!...Si la aprinderile astea pt. aero, ai posibilitatea sa rotesti senzorul cateva grade in ovalurile alea ale clemei de plastic...De obicei un avans la aprindere prea mare incinge urat motorul!!!...Am gripat si in felul asta un motor de CZ Sport 175...d s-a sudat bujia de filet... :pardon:
Din cate stiu, la motoarele aero pe benzina, avansul trebuie reglat la 25...30 grd inainte de punctul mort superior...Poti verifica momentul cand da scanteia, scotzand fisha si bujia (le asezi pe masa...pe blocul motor...)...alimentezi aprinderea si invartesti f. incet arborele in sensul de rotatie...In momentul cand se produce scanteia, te opresti. Acolo este reglat momentul aprinderii. De acolo masori cu un sablon-disc gradat in grade, si verifici sa mai ai inca 25...28...30 grd...Eu as opta pt. o valoare mai mica, pt. ca garanteaza un mers mai uniform si turatie mai mare...Poti incerca cu mai multe reglaje...Eventual faci semne pe carcasa motorului, ca sa stii unde a fost senzorul...
...Cel mai bine ar fi sa faci un reglaj dinamic, dar este dificil...Daca ai putea sa rotesti senzorul in timp ce motorul functioneaza, ar fi excelent...La toate motoarele din lumea asta, se alege reglajul la care se obtine turatia maxima, dupa care se revine putin inapoi...Acest reglaj e garantat, dar la aero risti sa-ti dai cu elicea peste degete...
...Cam asta stiu sa spun despre reglajele aprinderii la 2 Timpi si despre supraincalzire...
Oricum, daca spui ca nu-i place caldura, ceva este in neregula pe acolo...I-as face un control general al tuturor reglajelor...
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#4519 Useril este offline   didip 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1502
  • Inregistrat: 28-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero & Auto
    Acvaristica

Postat 06 May 2013 - 08:23 PM

Vezi postareaGigiGL, la 06 May 2013 - 07:46 PM, a spus:

Azi dupa amiaza lumea se plimba pe faleza Dunarii iar eu o priveam de sus! :pardon:


Avem si noi ceva asemanator, numai ca filmul nostru este de la 300m. Nu te-am vazut in zona .http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/drinks.gif
Traxxas TMaxx 3.3
E Revo brushless T8
Hpi Sprint 2
Hpi E10
Extra 300
Beaver
Blade Red Bull 130x
Blade Mcpx
Carbon Cub SS
0744 562746
0740183627
0

#4520 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 06 May 2013 - 08:47 PM

Dane, bujia asta e unica, special facuta pentru acest motor. Poti cauta unde vrei tu, dar e singura bujie facuta de producatorul aprinderii acestui motor, pe care nu o mai fabrica nimeni. 1/4 X 32, Rcexl. Nu exista echivalent.
Gigi Sterian
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
0

#4521 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 06 May 2013 - 08:55 PM

Vezi postareadidip, la 06 May 2013 - 08:23 PM, a spus:

..... Nu te-am vazut in zona .:drinks:

Dupa cum se vede in poze - stop cadru din film - in dreptul bisericutei din Francezi, la Fructul Soarelui. :drinks:

Aceasta postare a fost editata de GigiGL: 06 May 2013 - 08:55 PM

Gigi Sterian
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
0

#4522 Useril este offline   adi elicopter gl 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1171
  • Inregistrat: 07-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 06 May 2013 - 10:09 PM

ne a Gigi la un moment data am zis eu ca vad un avion dar am zis ca mi se pare
clar tu erai
ceva mai de sus!!!!!!!!!!!!!!!!!
a si pe cine tine netul setati 1080p


Aceasta postare a fost editata de adi elicopter gl: 06 May 2013 - 10:10 PM

www.fotofilmaerian.ro
0

#4523 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2743
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 07 May 2013 - 08:15 AM

Vezi postareaadi elicopter gl, la 06 May 2013 - 10:09 PM, a spus:

ne a Gigi la un moment data am zis eu ca vad un avion dar am zis ca mi se pare
clar tu erai
ceva mai de sus!!!!!!!!!!!!!!!!!
a si pe cine tine netul setati 1080p





Faina filmarea , sunteti buni ..
Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#4524 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 07 May 2013 - 08:15 AM

Adi, priveste atent unghiul soarelui. Eu am zburat dupa aterizarea ta. Intai aripa, apoi Bixlerul de la care am si cadrele de mai sus.
Gigi Sterian
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
0

#4525 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 07 May 2013 - 09:47 PM

Vezi postareaGigiGL, la 06 May 2013 - 08:47 PM, a spus:

Dane, bujia asta e unica, special facuta pentru acest motor. Poti cauta unde vrei tu, dar e singura bujie facuta de producatorul aprinderii acestui motor, pe care nu o mai fabrica nimeni. 1/4 X 32, Rcexl. Nu exista echivalent.

.................................
OK! Am inteles! Atunci vezi care e cauza pt. care spui ca nu ii place caldura...Poate un amestec sarac...Poate avansul la aprindere merge reglat altfel...Mare atentie si la proportia de ulei din benzina!!!
...Poate nu are suficienta racire sub capota...etc...
...Vezi ca la 2 timpi si o evacuare sugrumata produce supraincalzirea motorului...Stiu! Este cea originala, dar.... :pardon:
.........In mod normal nu ar avea voie sa se supraincalzeasca la ce jet de aer produce elicea....Dar daca spui ca dimineata a zburat bine si la pranz a facut probleme, e clar ca se supraincalzeste...ca nu-i place caldura!!!
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#4526 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 07 May 2013 - 09:49 PM

@Tantar - Nu ne spui si noua ce FW 190 este acela ?!?...Dimensiune + Producator...PLS! :clapping:
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#4527 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2743
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 07 May 2013 - 09:57 PM

Vezi postareadan1972, la 07 May 2013 - 09:49 PM, a spus:

@Tantar - Nu ne spui si noua ce FW 190 este acela ?!?...Dimensiune + Producator...PLS! :clapping:

Tot ce stiu este ca zboara bestial , Victor este "patronul" .Sau tu ma confunzi cu VICTOR ... uita'te la freza .
Ce zici de CORSAR .... uite cum arata in aer...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_5814_1.jpg

Aceasta postare a fost editata de tantar: 07 May 2013 - 10:01 PM

Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#4528 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 08 May 2013 - 06:16 AM

Vezi postareadan1972, la 07 May 2013 - 09:47 PM, a spus:

.................................
OK! Am inteles!................


Motorul nu se supraincalzeste. Dupa multe sapaturi, problema se pare ca era din pompa de benzina care nu stabiliza debitul/presiunea de iesire, iar asta ducea la variatii importante de raport aer/benzina in motor. Am gasit o mazga cauciucata pe cuiul poantou, probabil adeziv de la banda cu care am protejat orificiile in faza de montaj, sters, remontat si urmeaza noi teste. M-am convins prin probe ca pompei ii priesc mai bine vibratiile motorului, motiv pentru care am mutat-o de pe panoul de foc pe motor si primele teste arata bine. Urmeaza restul de probe cand voi iesi din nou la camp.

Aceasta postare a fost editata de GigiGL: 08 May 2013 - 06:19 AM

Gigi Sterian
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
0

#4529 Useril este offline   robert15 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1170
  • Inregistrat: 21-September 04
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:veliere rc, mountain bike,

Postat 09 May 2013 - 08:44 PM

adi ca de obicei ai niste filmari super meserie
P.S. Campionatul National de Veliere RC programeaza prima etapa la Galati 10-12 Mai Lacul Catusa.Program concurs Vineri-Sambata 10-18,Duminica 9.30-12.nu are legatura cu aero dar poate vrea cineva sa vada la lucru velierele.

Aceasta postare a fost editata de stamate: 09 May 2013 - 08:44 PM

Stamate Robert, CSU Galati

sunt perfect sanatos.....mi-au spus vocile
0

#4530 Useril este offline   victorio 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 359
  • Inregistrat: 02-February 10
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 10 May 2013 - 10:53 AM

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :diablo:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 1.jpg
  • Imagine atasata: 2.jpg
  • Imagine atasata: 3.jpg

0

Arata acest topic


  • 283 Pagini +
  • « Prima
  • 149
  • 150
  • 151
  • 152
  • 153
  • Ultima »

34 useri citesc topicul
0 membri, 34 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro