Modelism - RHC Forum: Jurnal de zbor Braila-Galati - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 283 Pagini +
  • « Prima
  • 134
  • 135
  • 136
  • 137
  • 138
  • Ultima »

Jurnal de zbor Braila-Galati sau Galati-Braila...

#4051 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2743
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 10 March 2013 - 04:48 PM

Domnilor , multumesc foarte mult de urari , intradevar aterizeaza bine .
Azi nu m-am putut abtine si am dat un zbor , pentru trimat si pentru a ma obisnui cu el .

Aceasta postare a fost editata de tantar: 10 March 2013 - 04:49 PM

Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#4052 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2862
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 10 March 2013 - 04:53 PM

... :good: nice bravooo deci merge..??
0

#4053 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3951
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 10 March 2013 - 06:09 PM

Am dat si eu un zbor azi-dimineata dupa ce am constatat ieri ca rulmentii din motoare nu prea au avut ce face de asta toamna asa ca s-au apucat sa prinda rugina.

Se pare ca acrobatul de spuma a auzit ca ii vine un frate de balsa si s-a decis sa-si taie singur alimentarea in zbor.A intrat intr-un stall asa cum nici intentionat nu puteai intra si nici c-a mai raspuns la vreo comanda.La sol vad directia inca bracata dreapta maxim si profundorul putin sus,semne ale intrarii intr-un cutit.De eleroane nu stiu nimica,caci aripa e toata praf pana la BF,la fel ca fuselajul.

Din pacate nu cred ca va mai zbura,exceptand cazul unui nou fuselaj si aripa+motor+lipo+esc(ala era intre motor si accu).

Eh,unu vine altu se duce.Sambata care vine il disec si vad ce l-a facut sa piarda alimentarea(pe partea ubecului ca motoru inca mergea dupa pierderea comenzilor)

Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 10 March 2013 - 06:14 PM

0

#4054 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 10 March 2013 - 07:21 PM

:rofl: :yahoo: :rofl: :rofl: :drinks:

Vezi postareatantar, la 04 March 2013 - 11:44 AM, a spus:

Da, dar din cei cu experienta si acte in regula .

Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#4055 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 10 March 2013 - 07:23 PM

Vezi postareaRobert_Damian, la 04 March 2013 - 07:13 AM, a spus:

Ms pentru compliment. Uite un filmulet de la mine de ieri:


..................
Misto!!! Imi place ca zbori "scale"...Unul din putinii piloti de heli, pe care ii vad zburand "scale"!!!
Super-fain!!!
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#4056 Useril este offline   hype 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1280
  • Inregistrat: 05-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Tecuci

Postat 10 March 2013 - 07:24 PM


Asta a fost la Tecuci.
0

#4057 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 10 March 2013 - 07:37 PM

Vezi postareahype, la 05 March 2013 - 08:25 AM, a spus:

Mitica,uite cam ce mi-a iesit pentru P51Atasament Fotografie-0020.jpg

...................
Cateva sfaturi (daca le accepti...):
1 - Nu era nevoie sa mai faci spirele alea de arc, pt. ca zona de sarma de la fixare (cea orizontala/transversala) se comporta ca o bara de torsiune. Daca faci si spire si bara de torsiune, trenul de aterizare va fi prea elastic!!!
...Aceeasi "greseala" am facut-o si eu la IAR-ul 822...Chiar si fara spire, trenul de aterizare este extrem de elastic!!!
2 - Daca vrei tren de aterizare la un avion atat de mic (asta implica si roti f. mici...) va trebui sa cauti pista de asfalt, pt. ca la roti cu diametrul sub 40mm este exclus sa decolezi de pe camp (oricat ar fi de neted...)
Daca gasesti o bucata de asfalt de pe care sa decolezi este perfect!
3 - La un warbird asa de mic, e preferabil sa-l zbori fara tren de aterizare, cu lansare din mana si aterizare pe burta...pt. ca nu e indicat sa adaugi greutate in plus...Warbird-urile si asaaaa...au incarcare alara mare...
...In plus, neavand cum sa faci trenul escamotabil (tot din cauza greutatii...) rotile strica aerodinamica avionului...Se micsoreaza viteza si zborul nu mai e asa de lin...
...Mie imi pare rau ca am pus retract-uri pe ME 109 (care este totusi suficient de mare...)...pt. ca s-a ingreunat mult...Noroc ca i-am facut si flaps-uri...Trebuia sa renunt la trenul de aterizare si sa-l lansez din mana...Dar am avut eu piticul cu decolarea de la sol...Acum realizez ca nu se prea justifica...munca si plusul de greutate!!!
...Iar cu trenul de aterizare fix, arata ca naiba si zbura f. incet si dezordonat...
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#4058 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 10 March 2013 - 07:55 PM

@HYPE - Cu Magister-ul...zbor si pe vant...Dar nu mai e placere...
...Cu Cessna de 1300mm am zburat pe furtuna...(poate sa confirme @cony071...)
...Cu EasyCub-ul primul zbor a fost pe vant si intuneric (nu aveam decat 3 luni de zbor cu EZ-ul...)
.........
Zbor...nu e problema...Dar zbor ca sa ma aflu in treaba(pt. ca trebuie) sau zbor de placere ?!?
Cand bate vantul tare, e exclus sa mai experimentezi ceva...Te concentrezi doar pe zborul in sigurantza si reactiile sant imprevizibile...manevrele nu ies cum trebuie...etc...si ai toate sansele sa te intorci cu zburatoarea bucati acasa...
...Crede-ma ca m-am saturat de lipit...carpit...etc...O zburatoare trantita in bot nu va mai zbura nici o data cum trebuie!!!
...In plus muncesti 2-3 saptamani dupa o "isprava" de genul asta!!! :good:
.............
Sigur!!! Se poate zbura si pe vant, dar zbori o spuma ieftina...Un EZ...o aripa facuta artizanal...etc...dupa care nu-ti pare prea rau...Nu un avion "scale", pe care daca il tavalesti, muncesti de-ti sar capacele, daca te intereseaza aspectul si vrei sa mai arate ca inainte...
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#4059 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 10 March 2013 - 07:57 PM

Vezi postareaCiprian97, la 08 March 2013 - 08:06 PM, a spus:

Daca toata lumea intra in primavara cu ceva nou atunci sa intru si eu.Una bucata calmato asteapta sa guste pista din VA.

http://shop.alk.ch/images/KYO-10062R.jpg

...........................
Sa-l stapanesti sanatos si multe zboruri frumoase!!! :drinks:
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#4060 Useril este offline   hype 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1280
  • Inregistrat: 05-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Tecuci

Postat 10 March 2013 - 08:01 PM

Vezi postareatantar, la 10 March 2013 - 04:48 PM, a spus:

Domnilor , multumesc foarte mult de urari , intradevar aterizeaza bine .
Azi nu m-am putut abtine si am dat un zbor , pentru trimat si pentru a ma obisnui cu el .


Si la fluieratura a venit zburatoarea la sol :good: Sa-l stapanesti sanatos Mihai,sa ai parte de asemenea aterizari cam.....+infinit :drinks:
0

#4061 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 10 March 2013 - 08:05 PM

Vezi postareaCiprian97, la 09 March 2013 - 12:15 PM, a spus:

Multumiri pentru urari,modelul va ajunge la mine pe Mari-Miercuri.La VA nu cred ca o sa ajunga prea curand din lipsa de timp a parintilor.Cateva date:balsa(premiera la mine),1300mm anv,greutate 1,7-1,8kg,electric.

....................
Mi se pare cam greu la 1,7...1,8 Kg si 1300 mm anvergura!!!...Dupa parerea mea, la 1300 mm anvergura nu ar fi trebuit sa depaseasca 1,0Kg...Esti sigur ca are greutatea asta?!?...Daca e asa, o sa cam descarci acumulatorii ca sa zbori acrobat!!!
...Pt. comparatie, Magister-ul meu, la 1630mm anvergura, are cam 1,9 Kg cu LiPo 3s-2200...Iar cu 3s-4400 ajunge pe la 2,1Kg si nu prea mai planeaza!!!...Trebuie sa-i dau "carbuni" ca sa zboare!!! :good:
* carbuni = motor la max. sau 3/4 (cel putin)
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#4062 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2743
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 10 March 2013 - 08:07 PM

Vezi postareahype, la 10 March 2013 - 08:01 PM, a spus:

Si la fluieratura a venit zburatoarea la sol :good: Sa-l stapanesti sanatos Mihai,sa ai parte de asemenea aterizari cam.....+infinit :drinks:



Saru' mana boier , ne vedem vara asta la o bere ..
Domnilor apropo LA TECUSI SE INFIINTEAZA O NOUA FILIALA ARPIA (sper ca nu am gresit ) doi cmdr in rezerva dl. KISS si dl.SARAMET se ocupa intens , au sediul pe langa KAUFLAND
Va bagati ?
Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#4063 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2862
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 10 March 2013 - 08:07 PM

booon" pilula de calmare" :good: HAIDEEEAAAA..

Aceasta postare a fost editata de incepatoru: 10 March 2013 - 08:09 PM

0

#4064 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3951
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 10 March 2013 - 08:12 PM

Vezi postareadan1972, la 10 March 2013 - 08:05 PM, a spus:

....................
Mi se pare cam greu la 1,7...1,8 Kg si 1300 mm anvergura!!!...Dupa parerea mea, la 1300 mm anvergura nu ar fi trebuit sa depaseasca 1,0Kg...Esti sigur ca are greutatea asta?!?...Daca e asa, o sa cam descarci acumulatorii ca sa zbori acrobat!!!
...Pt. comparatie, Magister-ul meu, la 1630mm anvergura, are cam 1,9 Kg cu LiPo 3s-2200...Iar cu 3s-4400 ajunge pe la 2,1Kg si nu prea mai planeaza!!!...Trebuie sa-i dau "carbuni" ca sa zboare!!! :good:
* carbuni = motor la max. sau 3/4 (cel putin)

Dane fostu acrobat de spuma avea 1,3 kg si era de spuma...lemnaria e mai grea se stie...


dovada...

Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 10 March 2013 - 08:15 PM

0

#4065 Useril este offline   hype 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1280
  • Inregistrat: 05-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Tecuci

Postat 10 March 2013 - 08:25 PM

Vezi postareadan1972, la 10 March 2013 - 07:37 PM, a spus:

...................
Cateva sfaturi (daca le accepti...):
1 - Nu era nevoie sa mai faci spirele alea de arc, pt. ca zona de sarma de la fixare (cea orizontala/transversala) se comporta ca o bara de torsiune. Daca faci si spire si bara de torsiune, trenul de aterizare va fi prea elastic!!!
...Aceeasi "greseala" am facut-o si eu la IAR-ul 822...Chiar si fara spire, trenul de aterizare este extrem de elastic!!!
2 - Daca vrei tren de aterizare la un avion atat de mic (asta implica si roti f. mici...) va trebui sa cauti pista de asfalt, pt. ca la roti cu diametrul sub 40mm este exclus sa decolezi de pe camp (oricat ar fi de neted...)
Daca gasesti o bucata de asfalt de pe care sa decolezi este perfect!
3 - La un warbird asa de mic, e preferabil sa-l zbori fara tren de aterizare, cu lansare din mana si aterizare pe burta...pt. ca nu e indicat sa adaugi greutate in plus...Warbird-urile si asaaaa...au incarcare alara mare...
...In plus, neavand cum sa faci trenul escamotabil (tot din cauza greutatii...) rotile strica aerodinamica avionului...Se micsoreaza viteza si zborul nu mai e asa de lin...
...Mie imi pare rau ca am pus retract-uri pe ME 109 (care este totusi suficient de mare...)...pt. ca s-a ingreunat mult...Noroc ca i-am facut si flaps-uri...Trebuia sa renunt la trenul de aterizare si sa-l lansez din mana...Dar am avut eu piticul cu decolarea de la sol...Acum realizez ca nu se prea justifica...munca si plusul de greutate!!!
...Iar cu trenul de aterizare fix, arata ca naiba si zbura f. incet si dezordonat...

Accept,erau folositoare inainte sa montez,sa trag concluzii si sa le demontez.Aratau superb pe pitic,insa,piticul are personalitate,nu accepta derive suplimentare :pardon:
0

#4066 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 10 March 2013 - 08:31 PM

Vezi postareatantar, la 10 March 2013 - 04:48 PM, a spus:

Domnilor , multumesc foarte mult de urari , intradevar aterizeaza bine .
Azi nu m-am putut abtine si am dat un zbor , pentru trimat si pentru a ma obisnui cu el .


..............................
EXCELENT!!! EXCELENT!!! EXCELENT!!!
Arata super si zboara super!!! E super-scale!!!
Acum cred ca observi ca flapsurile fac toti banii!!! :good:
...Vezi ca la decolare trebuie sa fii pregatit permanent sa compensezi din deriva spre dreapta, pt. ca toate warbird-urile au tendintza sa plece spre stanga!!!...Mai ales astea cu motoare mari...cu elici mari...
...Mie imi sant ochii dupa asta:
http://www.youtube.c...d&v=Qv3LvPDfh_Q
...Este cel facut de FMS, are 1700 mm anvergura si zboara cu LiPo-6s...Problema e ca nu cred ca sant pregatit sa dau 419 EURO!!! pe el......
Inca nu m-am hotarat (de aceea nu am intreprins nimic...) dar cred ca o sa-mi cumpar si eu unul ca al tau (vresiunea verde)...Zboara excelent...exact cum ma asteptam!!! Vad ca si in manevrele acrobatice, are un comportament curat...neutru...linistit...Imi place la nebunie!!!
...Vad ca aterizeaza si decoleaza extrem de usor si de lin!!!
SUPERB!!! Sa-l zbori cu placere!!!
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#4067 Useril este offline   didip 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1502
  • Inregistrat: 28-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero & Auto
    Acvaristica

Postat 10 March 2013 - 08:33 PM

Vezi postareatantar, la 10 March 2013 - 04:48 PM, a spus:

Domnilor , multumesc foarte mult de urari , intradevar aterizeaza bine .
Azi nu m-am putut abtine si am dat un zbor , pentru trimat si pentru a ma obisnui cu el .
http://www.youtube.c...ayer_detailpage


Foarte frumos. Trebuia sa dai un semn, poate veneam si noi. Sa-l zbori sanatos si cu placere. http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/drinks.gif
Traxxas TMaxx 3.3
E Revo brushless T8
Hpi Sprint 2
Hpi E10
Extra 300
Beaver
Blade Red Bull 130x
Blade Mcpx
Carbon Cub SS
0744 562746
0740183627
0

#4068 Useril este offline   didip 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1502
  • Inregistrat: 28-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero & Auto
    Acvaristica

Postat 10 March 2013 - 08:34 PM

Vezi postareahype, la 10 March 2013 - 07:24 PM, a spus:



Lulu, schimba data la camera, in rest toate bune si frumoase. Bravo. http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/good.gif
Traxxas TMaxx 3.3
E Revo brushless T8
Hpi Sprint 2
Hpi E10
Extra 300
Beaver
Blade Red Bull 130x
Blade Mcpx
Carbon Cub SS
0744 562746
0740183627
0

#4069 Useril este offline   didip 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1502
  • Inregistrat: 28-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero & Auto
    Acvaristica

Postat 10 March 2013 - 08:36 PM

Vezi postareatantar, la 10 March 2013 - 08:07 PM, a spus:

Saru' mana boier , ne vedem vara asta la o bere ..
Domnilor apropo LA TECUSI SE INFIINTEAZA O NOUA FILIALA ARPIA (sper ca nu am gresit ) doi cmdr in rezerva dl. KISS si dl.SARAMET se ocupa intens , au sediul pe langa KAUFLAND
Va bagati ?


Adica, ce vrea sa insemne aceasta filiala ARPIA si cu ce se ocupa. Asta ca sa stim in ce ne bagam.
Traxxas TMaxx 3.3
E Revo brushless T8
Hpi Sprint 2
Hpi E10
Extra 300
Beaver
Blade Red Bull 130x
Blade Mcpx
Carbon Cub SS
0744 562746
0740183627
0

#4070 Useril este offline   hype 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1280
  • Inregistrat: 05-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Tecuci

Postat 10 March 2013 - 08:39 PM

Vezi postareadan1972, la 10 March 2013 - 07:55 PM, a spus:

@HYPE - Cu Magister-ul...zbor si pe vant...Dar nu mai e placere...
...Cu Cessna de 1300mm am zburat pe furtuna...(poate sa confirme @cony071...)
...Cu EasyCub-ul primul zbor a fost pe vant si intuneric (nu aveam decat 3 luni de zbor cu EZ-ul...)
.........
Zbor...nu e problema...Dar zbor ca sa ma aflu in treaba(pt. ca trebuie) sau zbor de placere ?!?
Cand bate vantul tare, e exclus sa mai experimentezi ceva...Te concentrezi doar pe zborul in sigurantza si reactiile sant imprevizibile...manevrele nu ies cum trebuie...etc...si ai toate sansele sa te intorci cu zburatoarea bucati acasa...
...Crede-ma ca m-am saturat de lipit...carpit...etc...O zburatoare trantita in bot nu va mai zbura nici o data cum trebuie!!!
...In plus muncesti 2-3 saptamani dupa o "isprava" de genul asta!!! :good:
.............
Sigur!!! Se poate zbura si pe vant, dar zbori o spuma ieftina...Un EZ...o aripa facuta artizanal...etc...dupa care nu-ti pare prea rau...Nu un avion "scale", pe care daca il tavalesti, muncesti de-ti sar capacele, daca te intereseaza aspectul si vrei sa mai arate ca inainte...

Dane,gusturile nu se discuta,sunt mai in elementul meu pe vant.Experientele naspa le-am avut numai pe vreme cand statea pluta ca in fantana,uite: era furtuna in rafale.Depinde de model si cat esti acomodat cu el. :pardon:
0

#4071 Useril este offline   hype 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1280
  • Inregistrat: 05-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Tecuci

Postat 10 March 2013 - 08:50 PM

Vezi postareadidip, la 10 March 2013 - 08:34 PM, a spus:

Lulu, schimba data la camera, in rest toate bune si frumoase. Bravo. http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/good.gif

:hi: Saru'mana,mi-am insusit critica,vad ce pot face.
0

#4072 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 10 March 2013 - 08:52 PM

Vezi postareaincepatoru, la 10 March 2013 - 08:07 PM, a spus:

booon" pilula de calmare" :good: HAIDEEEAAAA..


EEEE! Aici e "problem"!!! Investitie mare frateeee (in silicoane)!!!...Pt. astea merita sa fugi de la nevasta!!! :yahoo: ...
Profesioniste frate!!! N-am ce zice!!! :drinks:
...Dar Decathlon-ul ce face??? :pardon: Ce-i in mana, nu-i minciuna!!! :rofl:
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#4073 Useril este offline   hype 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1280
  • Inregistrat: 05-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Tecuci

Postat 10 March 2013 - 08:55 PM

Vezi postareadidip, la 10 March 2013 - 08:36 PM, a spus:

Adica, ce vrea sa insemne aceasta filiala ARPIA si cu ce se ocupa. Asta ca sa stim in ce ne bagam.

Subscriu cu @didip, Mihai.Ia varsa gusa cu marturisirea completa la baieti,pe urma iau eu legatura cu Dl.Kiss.
Ps.sper ca nu se leaga doar de ventilatoare,ca tu esti nr.1 in banda lui.

Aceasta postare a fost editata de hype: 10 March 2013 - 08:55 PM

0

#4074 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 10 March 2013 - 09:02 PM

Tantare, te-a impins pana la urma nerabdarea! Frumos zbor, frumoasa aterizare. Sa-l stapanesti sanatos si la cat mai multe zboruri la fel de reusite!
Gigi Sterian
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
0

#4075 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 10 March 2013 - 09:04 PM

Vezi postareahype, la 10 March 2013 - 07:24 PM, a spus:


Asta a fost la Tecuci.

.....................
Excelent!
Referitor la zborul pe vant...probabil conteaza si cu ce zbori...Probabil ca daca zbori ceva care penetreaza aerul mai bine (un warbird...un acrobat...) ceva mai nervos, probabil ca nu e asa de rau...
Dar daca zbori un trainer, lent in miscari...cu aripi cat China...cu incarcare alara mica...si care nu penetreaza prea bine aerul, iti spun eu ca nu e tocmai OK!!!
...................
Vad ca ati reusit sa zburati pana la urma paraglider-ul HK!...Super!!!...Cred ca e arma mortala pt. vant!!! :yahoo: ...Am impresia ca paraglide-ul chiar vrea vant!!!
Cum v-at descurcat cu reglajele aripii ?!?
...Mi-am cumparat si eu unul...Sa vedem cand voi avea timp sa-i fac o "gondola"...
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#4076 Useril este offline   hype 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1280
  • Inregistrat: 05-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Tecuci

Postat 10 March 2013 - 09:04 PM

Vezi postareaincepatoru, la 10 March 2013 - 08:07 PM, a spus:

booon" pilula de calmare" :good: HAIDEEEAAAA..


Clar,incepi sa-ti revii.Cam brusc totusi, de ti-au venit asemenea tabieturi dupa 44 pahare. :rofl: Berea din varful camionului e pregatita.Prima vizita la GL.se lasa cu prelungire si cazare la neamuri :drinks:
0

#4077 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2743
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 10 March 2013 - 09:08 PM

Vezi postareahype, la 10 March 2013 - 08:55 PM, a spus:

Subscriu cu @didip, Mihai.Ia varsa gusa cu marturisirea completa la baieti,pe urma iau eu legatura cu Dl.Kiss.
Ps.sper ca nu se leaga doar de ventilatoare,ca tu esti nr.1 in banda lui.

Nu frate se leaga de ISTORIA AVIATIEI ROMANE ia legatura cu KISS si ne auzim eu deja am vorbit cu cmdr SARAMET .
Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#4078 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 10 March 2013 - 09:10 PM

Vezi postareaCiprian97, la 10 March 2013 - 08:12 PM, a spus:

Dane fostu acrobat de spuma avea 1,3 kg si era de spuma...lemnaria e mai grea se stie...


dovada...

...Nu te-am contrazis!!! Doar mi s-a parut prea greu pt. 1300 mm anvergura!...
In cazul asta incearca sa-l usurezi...Poti sa incerci sa-l zbori cu LiPo mai mic (dar nu exagerat de mic) cu rata mare de descarcare...In loc de 3200 mAh...probabil ar merge un 2200...2650, cu 35-70c sau 45-90c descarcare...
...vei vedea ca va pluti muuult mai bine in aer, daca micsorezi incarcarea alara!!!
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#4079 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2743
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 10 March 2013 - 09:14 PM

Vezi postareadan1972, la 10 March 2013 - 08:31 PM, a spus:

..............................
EXCELENT!!! EXCELENT!!! EXCELENT!!!
Arata super si zboara super!!! E super-scale!!!
Acum cred ca observi ca flapsurile fac toti banii!!! :good:
...Vezi ca la decolare trebuie sa fii pregatit permanent sa compensezi din deriva spre dreapta, pt. ca toate warbird-urile au tendintza sa plece spre stanga!!!...Mai ales astea cu motoare mari...cu elici mari...
...Mie imi sant ochii dupa asta:
http://www.youtube.c...d&v=Qv3LvPDfh_Q
...Este cel facut de FMS, are 1700 mm anvergura si zboara cu LiPo-6s...Problema e ca nu cred ca sant pregatit sa dau 419 EURO!!! pe el......
Inca nu m-am hotarat (de aceea nu am intreprins nimic...) dar cred ca o sa-mi cumpar si eu unul ca al tau (vresiunea verde)...Zboara excelent...exact cum ma asteptam!!! Vad ca si in manevrele acrobatice, are un comportament curat...neutru...linistit...Imi place la nebunie!!!
...Vad ca aterizeaza si decoleaza extrem de usor si de lin!!!
SUPERB!!! Sa-l zbori cu placere!!!


Dane , ma stresezi cu sfaturile , de ce crezi ca nu eram pregatit sa compensez . Nu are nici o tendinta , ZBOARA BINEEE .
Tu mai lasa trompetele alea de avioane cu care zbori , vindele si cumpara unul serios . Esti pilot bun o sa iti srici mana cu ' BAGISTER ' sau mai stiu eu ce .
Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#4080 Useril este offline   Robert_Damian 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 255
  • Inregistrat: 03-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Elicoptere

Postat 10 March 2013 - 09:16 PM

Vezi postareadan1972, la 10 March 2013 - 07:23 PM, a spus:

..................
Misto!!! Imi place ca zbori "scale"...Unul din putinii piloti de heli, pe care ii vad zburand "scale"!!!
Super-fain!!!



Salut. Momentan doar atat stiu, insa chiar de va fi mai avansat, pe asta nu-l voi uita ;). Multumesc.
HK 450MT...
0

Arata acest topic


  • 283 Pagini +
  • « Prima
  • 134
  • 135
  • 136
  • 137
  • 138
  • Ultima »

43 useri citesc topicul
0 membri, 43 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro