Jurnal de zbor Braila-Galati sau Galati-Braila...
#3812
Postat 04 February 2013 - 01:38 PM
Aceasta postare a fost editata de didip: 04 February 2013 - 01:41 PM
E Revo brushless T8
Hpi Sprint 2
Hpi E10
Extra 300
Beaver
Blade Red Bull 130x
Blade Mcpx
Carbon Cub SS
0744 562746
0740183627
#3813
Postat 04 February 2013 - 06:24 PM
http://img198.imageshack.us/img198/8348/90218081.png
Softul e Phoenixsimulator versiunea 4.0m,modelul e intitulat ca Toledo special,tare mai aduce a rascal de galati.
#3814
Postat 04 February 2013 - 06:51 PM
Ciprian97, la 04 February 2013 - 06:24 PM, a spus:
http://img198.imageshack.us/img198/8348/90218081.png
Softul e Phoenixsimulator versiunea 4.0m,modelul e intitulat ca Toledo special,tare mai aduce a rascal de galati.
marca SIG..gasesti pe stock la HANGAR 9..
#3815
Postat 05 February 2013 - 06:20 AM
hype, la 04 February 2013 - 12:21 PM, a spus:
..........................
Ma intereseaza si pe mine paragliderul de pe HK...Din cate am inteles trebuie reglate suspantele conform instructiunilor...Cele 3 perechi de suspante trebuie scurtate cu diferenta de 1 cm (parca) una fata de alta, in ordine crescatoare (cele din spate sa fie mai lungi)...Am inteles ca e esential acest reglaj si am impresia ca el trebuie modificat daca se zboara pe vant sau pe vreme calma (din acest reglaj se modifica pozitia CG-ului...)
...Dar odata reglate aceste suspante, am vazut ca zboara bine aripa asta d 2,15m
...Pe filmele de pe YT am vazut ca unii fac aceste reglaje pe vreme cu vant, ridicand aripa doar cu suspantele fixate pe o bagheta si tinute in mana (fara triciclu, fara motor, fara RC)...Se modifica reglajele, pana cand aripa se ridica corect si ramane in aer (pluteste)...
...Motorul indicat de producator este ori 2834, ori 3530 cu LiPo 3s/1300...2200mAh (parca...nu sant sigur...)
Voi ce motor ati folosit??? A zburat pana la urma ?!?...Ca pe film nu e clar...
..........................
Cat priveste termicele vs. electrice....Jos palaria! Termicele sant mai de efect...E clar! Dar nu stiu cum naiba se face ca zburam mai mult electrice (cu mici exceptii...Victorio si Incepatoru' care zboara numai termice)...In rest cate o aripioara...cate un EasyStar...cate un planor...cate o Cessna sau un warbird electric...etc...
...Electricele au marele avantaj ca pot fi ridicate f. repede in aer...Ai oprit masina la marginea campului, scoti zburatoarea si statia, conectezi acumlatorul si e gata de zbor...Decscarci 2-3-4 acumulatori...ti-ai facut damblaua si te intorci acasa rapid...de nici nu s-a mirosit nevasta ca ai fost la zbor... :rofl:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#3817
Postat 05 February 2013 - 04:06 PM
daniel v, la 05 February 2013 - 10:45 AM, a spus:
http://www.youtube.c...=em-subs_digest
Domnilor moderatori, va cer o mica favoare: Domnul Daniel a fost incepator acum vreo treizeci de ani... De atunci si pana azi s-a ocupat NUMAI de aeromodele si a pregatit zeci de generatii de modelisti. Imi zgarie retina cuvantul incepator, cand eu, relativ nou venit sunt... Senior! :pardon:
Faceti va rog abstractie de numarul postarilor, si acordati-i rangul cuvenit.
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#3818
Postat 06 February 2013 - 01:00 AM
daniel v, la 05 February 2013 - 10:45 AM, a spus:
.............................
Multumim nenea! B) E clar! Asta e..."capatul"!!!...Aspect extraordinar...zbor corect...zgomot bestial...Totul super!!!
E clar ca termicele sant cu 10 clase mai sus...Nu incercam sa contest asta!!!...Eu tocmai ma pregatesc sa trec la termice... B) Deci....
...Doar ca electricele sant mai usor de zburat...de ridicat in aer, mai ieftine si mai nepretentioase (mai rezistente, daca sant din EPO...). Au si ele punctele lor forte...Si probabil e bine ca exista, pt. ca in felul asta zborul RC e mai facil...Sant mai multe sanse sa se "viruseze" mai multa lume si sa se raspandeasca acest sport... :good:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#3822
Postat 07 February 2013 - 06:25 PM
http://img717.imageshack.us/img717/2410/cessma.png
Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 07 February 2013 - 06:28 PM
#3824
Postat 08 February 2013 - 07:12 PM
Ieri a stat si a zburat... pe faleza! Bixlerul e singura mea zburatoare care poate ateriza la 45 grade inclinatie teren, fara sa se rupa! Ar merge si aripa, dar asta avea packul incarcat. Bineinteles ca si cei cativa curiosi prezenti au gandit ca si altii dinaintea lor: "Asta nu poate sa care tigari de la moldoveni???? " :rofl:
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#3826
Postat 09 February 2013 - 04:46 AM
victorio, la 08 February 2013 - 02:56 PM, a spus:
...Azi e anuntata vreme mai buna...Dupa aia iar ploua si se raceste... :blush: Nu stiu cum va fi vantul....Oricum, banuiesc ca e noroi pe camp...La cat a plouat ieri.............
Cred ca in perioada asta nu merg zburate decat zburatoare lansate din mana si aterizate pe unde se poate (gen planoare...aripi...etc...).
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#3827
Postat 09 February 2013 - 04:47 AM
GigiGL, la 08 February 2013 - 07:12 PM, a spus:
................
:rofl: :rofl: :rofl: :drinks:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#3830
Postat 09 February 2013 - 06:55 PM
adi elicopter gl, la 09 February 2013 - 12:58 PM, a spus:
nori la joasa altitudine sus vint puternic fara soare
naspa de zburat in conditiile astea dar a merita am respirat si noi ceva aer curat :clapping:
:drinks: :good: :good: Dimineata munca,pranz,(taximetreala) cu SOATA,pe urma am faurit cate ceva la batranul T60.Cu un astfel de model a inceput virusarea.Vinovatii se stiu,la randul meu, :hi: :hi:
#3831
Postat 09 February 2013 - 08:15 PM
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#3834
Postat 11 February 2013 - 06:28 AM
Robert_Damian, la 10 February 2013 - 10:22 AM, a spus:
.........................
Trebuie sa mearga programat din statie...Nu se poate!!!...Am avut si eu unul de la HK...l-am programat cum am vrut...mai putin startul...Era dedicat pt. elicoptere si nu am reusit sa-i dezactivez "Soft Start"...cu nici un chip!
...Daca e dedicat pt. Heli sau pt. Aripa Fixa, poti sa faci tumbe ca n-ai ce sa-i faci sa-l faci sa mearga pt. cealalta destinatie !!!...Vezi ca la HK sant o multime de ESC-uri dedicate ...sau fara U-Bec!!!
...Daca reusesti sa intri in "Mod Programare" cu mansa de acceleratie a statiei la maxim (inainte de a alimenta ESC-ul)...restul etapelor din meniu le afli facand experiente cu ESC-ul legat la RC si un motor brushless de pe o zburatoare...Modifici doar o setare...Vezi cum se comporta motorul...etc...Restul il faci din miscarea mansei de acceleratie (la max. sau la 1/2 din cursa)...Nu ai ce face in 1-2 ore...Numai sa nu fie cu alta destinatie stricta...cum am mai spus...
...Daca nu ai manual de programare la el, e f. indicat sa scrii pe o foaie etapele si sa incerci sa le identifici (dupa nr. buzz-uri...)...inspirandu-te dupa alt manual de programare...Functiile sant cam in aceeasi ordine la majoritatea ESC-urilor...
...Fii atent la cum se comporta motorul si-ti vei da seama usor daca ai activat/dezactivat frana...sau daca ai modificat timming-ul motorului...pt. ca va raspunde mai prompt sau mai lenes...etc.
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#3835
Postat 11 February 2013 - 11:42 AM
dan1972, la 11 February 2013 - 06:28 AM, a spus:
Trebuie sa mearga programat din statie...Nu se poate!!!...Am avut si eu unul de la HK...l-am programat cum am vrut...mai putin startul...Era dedicat pt. elicoptere si nu am reusit sa-i dezactivez "Soft Start"...cu nici un chip!
...Daca e dedicat pt. Heli sau pt. Aripa Fixa, poti sa faci tumbe ca n-ai ce sa-i faci sa-l faci sa mearga pt. cealalta destinatie !!!...Vezi ca la HK sant o multime de ESC-uri dedicate ...sau fara U-Bec!!!
...Daca reusesti sa intri in "Mod Programare" cu mansa de acceleratie a statiei la maxim (inainte de a alimenta ESC-ul)...restul etapelor din meniu le afli facand experiente cu ESC-ul legat la RC si un motor brushless de pe o zburatoare...Modifici doar o setare...Vezi cum se comporta motorul...etc...Restul il faci din miscarea mansei de acceleratie (la max. sau la 1/2 din cursa)...Nu ai ce face in 1-2 ore...Numai sa nu fie cu alta destinatie stricta...cum am mai spus...
...Daca nu ai manual de programare la el, e f. indicat sa scrii pe o foaie etapele si sa incerci sa le identifici (dupa nr. buzz-uri...)...inspirandu-te dupa alt manual de programare...Functiile sant cam in aceeasi ordine la majoritatea ESC-urilor...
...Fii atent la cum se comporta motorul si-ti vei da seama usor daca ai activat/dezactivat frana...sau daca ai modificat timming-ul motorului...pt. ca va raspunde mai prompt sau mai lenes...etc.
Salut, Dan. Acesta este ESC-ul: http://hobbyking.com...SC_4A_UBEC.html . Are setari pt heli dar si pt aripa fixa. Am manalul si l-am citit bine. O singura data a intrat in modul setari, dar fara a le salva. De atunci nu mai vrea sa intre; are doar un bipait continuu pana cand duc stick-ul in pozitia inferioara, se initializeaza si intra in modul de lucru. In manual scrie ca bipaitul apare din cauza ca ESC-ul nu vede stick-ul in pozitia de jos (util cand conectezi ESC-ul si acceleratia nu este la minim, evitand accidentele ). Mi-a zis Ciprian ca m-ajuta cu cardul sau. Le-am dat mail la HK ca am probleme cu el, dar n-am primit niciun raspuns, semn ca sunt liberi si serbeaza Anul Nou.
#3838
Postat 11 February 2013 - 05:14 PM
Robert_Damian, la 11 February 2013 - 04:35 PM, a spus:
.........................
E clar ca daca motorul functioneaza, nu este in "Mod Programare"...
Ma gandesc ca daca emite beep-ul ala continuu, nici nu intra in programare, dar nici nu "vede" mansa in pozitie minima...E intro pozitie intermediara...Probabil ca e din setarile statiei...Probabil ca trimul mansei de gaz, e reglat prea jos, si nu vede pozitia de maxim...ca sa intre in programare...E CLAR CA E DIN SETARILE STATIEI TALE !!!...Mai joaca-te pe acolo...
...Daca ai manualul ESC-ului, e usor sa-l programezi!!!...Eu am programat unul fara manual... :lol:
...Vezi sa nu ai setat prin statie ceva aiurea...Sant diagramele alea pt. Throttle...Eu nu le-am folosit nici o data pt. ca nu-mi sant utile...Nu stiu cu ce se mananca...Joaca-te cu tot ce tine de setarile throttle...pana reusesti sa-l bagi in programare...
......................
Vezi ca am mai citit ceva la un ESC E-Flite...cum ca pot apare diferente de cursa a mansei de throttle, daca modifici PWM-ul din ESC...Ai timpii aia...1,1...1,8msec si 1,0...1,9msec. (nu mai stiu exact...) care sant responsabili de cursa mansei throttle...Scriau acolo ca unele sisteme RC pot sa nu functioneze bine cu una din setarile astea...
Probabil ca la programarea trecuta ai modificat timpii astia si acum ESC-ul nu-ti mai vede maximul mansei throttle...
....Incearca sa dai trim-ul throttle la max., apoi intra in meniul statiei in sub-trimuri si pe unde se mai poate, ca sa dai "range-ul" throttle la max...Stiu ca pe statia mea, am posibilitatea asta...de a-l seta pana la 120% (in loc de 100%)
...Trebuie sa modifici o setare...apoi incerci sa intri in programare...iar modifici ceva...iar incerci...pana merge...Trebuie sa ai rabdare...Sant convins ca e ceva minor, de care vei ride cand iti vei da seama ce a fost...
........................
Chinezii sarbatoresc acum...Nu ai nici o sansa...Si oricum, din cate stiu eu, nu raspund prea repede...Mie mi-au venit raspunsuri la unele inrebari si la 1-2 luni de zile... :pardon: ...Nu-ti pune prea mare speranta...Astia sant chinezii!!! Ne asumam riscul asta cand comandam de la ei...
.........................
Incearca si joaca-te din statie, ca trebuie sa reusesti sa-l programezi...Incearca si cu alt LiPo, care sa fie incarcat si cu nr. de celule indicate in specificatiile ESC-ului pe setarile din fabrica...Majoritatea vin setate pe Autodetect Number of Cell....dar nu se stie... :good: ...Incearca toate variantele...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz