Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 29 August 2012 - 09:08 AM
Jurnal de zbor Braila-Galati sau Galati-Braila...
#2191
Postat 29 August 2012 - 09:07 AM
#2192
Postat 29 August 2012 - 09:34 AM
2. De pus gazon e complicat pt ca trebuie udat taiat samd
fie vb intre noi eu am pus la bataie o pista, 2 hectare de teren , l-am niveleat eu si victor cu un utilaj pista de 150 m lungime si 30 latime la iesirea din Galati in zona Atlas relatilv aproape de la ANL de pe centura mai faci max 5 min . Au venit baietii de 2 ori dupa care saluti.
in zona este curent si apa deci erau toate conditiile si cu toate astea au renuntat.
mai jos rezumatul intilnirii 26 august V.A.
nu stiu ce are de nu se vede filmul asa ca va dau link
XXXhttp://www.youtube.com/watch?v=d_MynHcEuHk&feature=youtu.be
Aceasta postare a fost editata de adi elicopter gl: 29 August 2012 - 09:38 AM
#2195
Postat 29 August 2012 - 10:14 AM
@incepatoru..io eram ametit bine dupa cum m-a plimbat Adi..nu-mi dadeam bine seama unde sunt ca a si schimbat directia...daca stai asa cam o juma de ora te faci verde si-> :good: Nu stiu,poate doar la mine sa fie senzatia asta
Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 29 August 2012 - 10:17 AM
#2196
Postat 30 August 2012 - 05:47 AM
Nici varianta cu terenul de langa ANL nu e rea deloc!!! E poate cea mai buna...mai ales daca acolo sant si conditii...
...Ar fi fain daca am reusi sa ne stabilizam la un singur loc de zbor...Sa se stie ca daca te duci duminca acolo, sigur gasesti baietii la zbor... :)
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#2197
Postat 30 August 2012 - 12:02 PM
Zen, la 28 August 2012 - 04:18 PM, a spus:
VA.ramane cel mai bun loc,mai ales pentru cei care au nevoie de spatiu la aterizare.Acum ceva timp mi-am satisfacut o curiozitate,decolare de pe soseaua de centura.M-a uns pe suflet,am zambit fericit si dusmanilor.Aterizarea,in schimb,mi-a scos toate impresiile din cap.Era un termic care venea tare la aterizare,vantul si-a schimbat directia,gaz la limita dupa 4-5 tentative de aterizare cu soferi curiosi ce egalizau viteza cu modelul,un tir.care m-a prins in plasa de curent si strafulgerari de gand spre o aterizare in terenurile agricole.Ai nevoie de o gramada de spatiu ca modelul sa se opreasca din rulaj.Nu mai fac,promit.E superb pe asfalt daca ai conditii.La VA.zbori fara griji,ma oftic ca am program aiurea si nu pot ajunge,chiar daca calc peste 100km.
#2199
Postat 30 August 2012 - 03:02 PM
Poti pune o poza unde exact e pista??
Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 30 August 2012 - 03:03 PM
#2200
Postat 30 August 2012 - 03:15 PM
https://maps.google.....01929&t=h&z=16
#2203
Postat 31 August 2012 - 01:09 PM
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#2205
Postat 31 August 2012 - 05:46 PM
tantar, la 31 August 2012 - 01:09 PM, a spus:
Ma bate un gand... Zi-i o propunere!
Aceasta postare a fost editata de GigiGL: 31 August 2012 - 05:47 PM
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#2206
Postat 31 August 2012 - 07:37 PM
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#2208
Postat 31 August 2012 - 08:05 PM
tantar, la 31 August 2012 - 07:37 PM, a spus:
Cand vei activa mesageria sau ia-l de la Victor, Adi, Marian, Viorel...
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#2210
Postat 31 August 2012 - 09:32 PM
incepatoru, la 31 August 2012 - 08:37 PM, a spus:
Ma dai de gol ,,, vroiam sa fac o surpriza baietilor .
Aceasta postare a fost editata de tantar: 31 August 2012 - 09:34 PM
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#2212
Postat 01 September 2012 - 12:30 AM
Galati - VA 17km
Braila - VA 30km
Galati - Vadeni 15km
Braila - Vadeni 10km
Vadeni-ul ar fi mai rezonabil pt. toata lumea...5 Km +- nu cred ca sant o problema pt. nimeni...Sa nu fie diferentze mari...
ANL-Galati (ca distantza) este si el acceptabil...
...La Vadeni, dl. Albert nu cred ca va fi impotriva...Chiar am inteles ca i-a zis unui aeromodelist din ai nostri sa venim acolo ?!? Deci.......
...Poate fi o varianta si pista de care povesteam anterior...de la noi...aproape de Trecere_Bac_Braila...E un dum betonat (foarte neted) la intrarea intr-o intreprindere...E la 300 m de DN22B (dig) chiar in dreptul viaductului de la intrarea in Braila...Pista e lata cat soseaua voastra de centura...Pe acolo NU CIRCULA MASINI !!! Asteptati sa ajung acolo si va spun cum este...Probabil maine sau duminica o sa trag un zbor acolo...Daca e OK, chiar merita deplasarea, pt. pista excelenta...
@HYPE - Am auzit ca VA are pamantul perfect...Stiu! Este si spatiu cat China...Dar e prea departe (cel putin pt. noi)...Pe mine un zbor acolo, ma costa aprox. 80...100 RON...E prea mult pt. 2-3 ore de zbor !!!
Pt. cineva care are masina de la firma e OK, dar daca scoti din buzunar banii astia e mult!
Hai sa incercam sa gasim un camp unde sa se poata zbura, mai aproape...si de preferat intre cele 2 orase, ca sa fie rezonabil pt. toata lumea...Refuz sa cred ca nu exista un asemenea loc intre Braila si Galati la cat camp este!!!
......................
Referitor la decolarea de pe sosea....e ruleta ruseasca !!! Am zburat si eu in iarna la Trecere-Bac-Braila...De decolat decolezi fara probleme, pt. ca prinzi momentul cand e soseaua libera si-l ridici in aer...E superb cum decoleaza un model de pe asfalt neted...Problema e la aterizare...fiindca exact atunci se aglomereaza soseaua (1)...si (2) rulajul la aterizarea pe asfalt se lungeste exagerat de mult (nu-l mai franeaza iarba...)...timp in care modelul o poate lua in orice directie si e greu de controlat...E nebunie sa faci asa ceva pe un drum unde circula masini !!! Eu am facut o aterizare in fatza unui Logan...Era sa i-l pun pe capota tipului...Noroc ca a oprit la timp tipul...Nu mai fac !!!
...Nu merge sa faci treaba asta, decat daca alaturi ai un camp relativ neted, inde sa aterizezi in cazul in care soseaua se aglomereaza....
@Tantar - Felicitari!!! Abia astept sa vad warbird-ul in aer!!! Happy Maiden!
...In seara asta am fost la zbor la Martacesti cu RYAN-ul...Pista e OK! Nu a mai crescut iarba (a fost seceta...) si ce a mai fost au tuns-o oile...Problema acolo sant curentii de aer (cel putin in perioada asta...)...E o linie de copaci in spatele locului de zbor care face numai tampenii, cand bate vantul de acolo...In seara asta cand am ajuns acolo era vant 0, dar dupa 30 min. a inceput sa bata vantul exact de acolo...Iar am avut emotii...Avion care ridica pieptul inexplicabil...in anumite locuri refuza sa ia virajele si suceste coada dupa vant...in altele incepe sa tremure in aer si sa aiba momente cand ramane fara portantza...etc...
...In seara asta am avut o faza de m-au taiat toate transpiratiile...Avionul a inceput sa nu mai asculte, apoi a reactionat violent la comenzile mele, apoi a intrat in picaj...Noroc ca era suficient de sus (15...20 m) si am reusit sa-l redresez...L-am aterizat si am strans jucariile...Nu mi-a mai trebuit!!!
...La Martacesti acum, sant locuri unde modelele raman fara portantza, apoi primesc o pala de vant "perfecta" pt. prabusire
Nu stiu ce genereaza acesti curenti de aer, dar cert e ca se intampla!!! Si e doar in perioada asta (cu caldura)...pt. ca am mai zburat acolo...toamna...iarna...primavara si era perfect pt. zbor...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#2213
Postat 01 September 2012 - 09:19 AM
Pt. cineva care are masina de la firma e OK, dar daca scoti din buzunar banii astia e mult!
Hai sa incercam sa gasim un camp unde sa se poata zbura, mai aproape...si de preferat intre cele 2 orase, ca sa fie rezonabil pt. toata lumea...Refuz sa cred ca nu exista un asemenea loc intre Braila si Galati la cat camp este!!!
......................
Referitor la decolarea de pe sosea....e ruleta ruseasca !!! Am zburat si eu in iarna la Trecere-Bac-Braila...De decolat decolezi fara probleme, pt. ca prinzi momentul cand e soseaua libera si-l ridici in aer...E superb cum decoleaza un model de pe asfalt neted...Problema e la aterizare...fiindca exact atunci se aglomereaza soseaua (1)...si (2) rulajul la aterizarea pe asfalt se lungeste exagerat de mult (nu-l mai franeaza iarba...)...timp in care modelul o poate lua in orice directie si e greu de controlat...E nebunie sa faci asa ceva pe un drum unde circula masini !!! Eu am facut o aterizare in fatza unui Logan...Era sa i-l pun pe capota tipului...Noroc ca a oprit la timp tipul...Nu mai fac !!!
...Nu merge sa faci treaba asta, decat daca alaturi ai un camp relativ neted, inde sa aterizezi in cazul in care soseaua se aglomereaza....
Cam aceleasi costuri le suport si eu,am masina de la firma doar in interes de serviciu.Nu costurile sau masina ma macina,gasesc resurse chiar cu riscul de a nu mai fuma,daca e cazul.Ma aduce in pragul disperarii timpul.Tanjesc dupa VA.si adunarile alea generale cand obligam copii sa stea intre masini.Acum cand vad ca se strange lumea iar eu trebuie sa umblu dupa potcoave de cai morti sau sa stau teapan cand lumea se da cu minunile alea zburatoare,mor foarte incet.Ieri am dat cu aripioara la Comarnic din curtea fostei fabrici de caramida.Vine el soarele si pe ulita mea,poate de fumat ma las dar de aeromodelism nu cred ca pot si,nici nu vreau.
Viorele, frumoasa turbaciunea aia care face concurenta tantarului.Nu spune ca tu esti proprietarul ca ma tai cu drujba.
#2217
Postat 01 September 2012 - 03:48 PM
2 poze:
http://img211.imageshack.us/img211/4099/amba0034.jpg
http://img15.imageshack.us/img15/7454/amba0035.jpg
#2218
Postat 01 September 2012 - 04:41 PM
didip, la 01 September 2012 - 03:46 PM, a spus:
N-ai dat nici un semn, asa ca am fost cu Tantar si Zen la ANL, azi la ora 14.
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#2219
Postat 01 September 2012 - 05:56 PM
Linkul meu
Ps,cine mai da comanda la sierra/kele sa zica!
Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 01 September 2012 - 05:57 PM