Jurnal de zbor Braila-Galati sau Galati-Braila...
#1982
Postat 22 July 2012 - 03:00 PM
Wing Tiger-ul de ArtTech al lui @cony071...care zboara excelent
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#1983
Postat 22 July 2012 - 03:06 PM
...Am facut "balet" cu el prin aer... :yahoo: ...Are o suprafatza portanta "nesimtita"...Poate zbura in pozitii complet nefiresti... :yahoo:
Poza
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#1984
Postat 22 July 2012 - 03:07 PM
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#1985
Postat 25 July 2012 - 11:25 AM
dan1972, la 22 July 2012 - 02:36 PM, a spus:
Ma gandeam la cu totul alta combinatie,polistiren,carbon,balsa,totul infoliat si motorizat termic.Oricum ideea mai sta la clocit pana in iarna probabil cand, sper sa-mi mai ramana timp si pentru sufletelul meu. In ritmul asta risc sa pierd si notiunea de aeromodelism rc.Am reusit totus sa termin reparatiile la aripa top-starului 60,am infoliat-o precum fuselajul in proportie de 75%,mi-a stavilit elanul ramanerea fara solar alb.
#1992
Postat 27 July 2012 - 09:23 PM
hype, la 25 July 2012 - 11:25 AM, a spus:
.........................
Ce spui tu, e solutia cea mai precisa si aspectuasa, dar e mai scumpa...Nici nu stiu daca mai are nevoie de lonjeroane daca o imbraci in balsa si o infoliezi...Gandeste-te ca la o aripa zagi e suficient sa-i tragi doua scotch-uri cu fibra pe lungime si nu mai arcuieste...
...La fuselaj nu scapi fara coaste si lonjeroane... :drinks:
.........................
Faza asta e misto s-o folosesti daca te apuci sa faci un warbird mare...Am vazut pe RC Groups un Messerschmitt de 1400 mm lucrat asa...Iese excelent aripa acoperita cu balsa!!!
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#1993
Postat 27 July 2012 - 09:50 PM
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#1994
Postat 27 July 2012 - 10:12 PM
#1995
Postat 28 July 2012 - 08:42 AM
adi elicopter gl, la 27 July 2012 - 10:12 PM, a spus:
:good: :good: Merita fiecare banut.Bai,nu sunt mucalit,nu iubesc viteza decat pe sosea,in limita bunului simt,e ceva prea static,e prea mult st.dr.sus,jus,fata,spate.Mi-ar place inca ceva diversitate,nu cred ca m-as apuca prea curand de fpv.mai am inca de copilarit vre-o 15ani,in procesul de crestere adrenalina e o constanta bine definita.Bai,pe bune,scula e bestiala. :good: :drinks:
#1996
Postat 28 July 2012 - 09:04 AM
dan1972, la 27 July 2012 - 09:23 PM, a spus:
Ce spui tu, e solutia cea mai precisa si aspectuasa, dar e mai scumpa...Nici nu stiu daca mai are nevoie de lonjeroane daca o imbraci in balsa si o infoliezi...Gandeste-te ca la o aripa zagi e suficient sa-i tragi doua scotch-uri cu fibra pe lungime si nu mai arcuieste...
...La fuselaj nu scapi fara coaste si lonjeroane... :drinks:
.........................
Faza asta e misto s-o folosesti daca te apuci sa faci un warbird mare...Am vazut pe RC Groups un Messerschmitt de 1400 mm lucrat asa...Iese excelent aripa acoperita cu balsa!!!
Te rog urmareste cum se comporta.Aripa este din polistiren imbracata cu balsa si infoliata,@incepatorul are vina,fuselaful a fost refacut tot de vinovatul sus mantionat.Din tranta aia aripa a ramas intacta,fuselajul a suferit binisor dar e reparabil.Iubesc enorm modelul asta,de aici am plecat cu ideea ca daunele erau mai minore daca...... :good:
#1998
#1999
Postat 31 July 2012 - 09:01 PM
incepatoru, la 28 July 2012 - 06:15 PM, a spus:
Taci ba,nu face el de astea,e un banditoi prin excelenta si nici nu pune botul la vrajeala,stie precis ce vrea,e un incapatanat notoriu cand il roade ceva.Il cunosc foarte bine,poate mai bine ca toti, raportat la relatia sef-subalten,OM-OM.Calificativ personal:RESPECT,pentru el si pentru Dna.
Stiu ca e gluma,departe gandul de mine de a te trece la colt, totusi.....!
Aripioara a gata de lansare,Top-ul 60 e gata si nu am siguranta in receptor,balbaie fara motiv. Nu fac afirmatii gratuite,insa,cred,ca voi avea o mare discutie neprincipiala cu un coleg de-al nostru in ale modelismului.Mai studiez problema,daca se adevereste,ma indoiesc ca va iesi nesifonat dintre palmale mele.In lista teparilor va fi prezentat cu poze dupa ce trece prin filiera mea, daca se dovedeste.Aterizari isoare baieti.
#2000
Postat 01 August 2012 - 12:33 AM
...Vad ca zboara misto modelul!!!
E de luat in calcul !
...Abia astept sa trec si eu la termice...Totul tine de bani...
ATENTIE CAND SI UNDE ZBURATI !!!
...Eu am prabusit la diferentza de o zi, intai RYAN-ul, apoi CESSNA...(sambata+duminica)
1 - RYAN - Pala de vant din senin la 6-7 m de sol (inainte de aterizare)...Rezultatul ?!?...Vrie iremediabila...Mi l-a trantit de pamant de au sarit bucati din el...Pur si simplu nu a mai ascultat nici o comanda...Nu am avut ce sa-i mai fac!!!
...Aripa sparta...Fuselaj rupt din spatele aripii si botul comprimat/crapat...LiPo gaurit intr-un surub de la motor...
M-am apucat sa-l repar...Noroc ca e din depron si il pot reconstrui si daca se rupe in bucatele... :blush:
I-am refacut aripa si acum am inceput sa repar fuselajul...Va fi gata in scurt timp...
2 - CESSNA - Dupa 3 acumulatori descarcati pe ME 109 si inca 2 pe Cessna, la ultimele ture cu Cessna, la finalul zborului, pe o intoarcere la 30-40 m de sol...din senin l-a lovit o pala puternica de vant...a urmat vrie...am reusit s-o redresez de-o parere, dar in timpul asta, vantul a dus-o f. departe...nu am mai vazut-o bine si a sfarsit intr-un lan de floarea soarelui, inalta de 2,30 m ...... :D
....A urmat o cautare disperata si deznadajduita, pana aproape de lasarea intunericului...Saream in sus cu mana ridicata ca sa ma vada amicii din sosea (sa-mi zica daca sant pe directia buna...) dar nu ma vedeau...Am incercat sa accelerez motorul ca s-o aud, dar vajaia vantul prin lan si nu auzeam mai nimic...Intr-un final am auzit ceva (trecusem de avion, dar am fost pe directie...)...m-am lasat la baza lanului si am vazut LED-urile de pe avion...
...Am iesit de acolo plin de zgarieturi si cu o iritatie pe piele, care a debutat a-2-a zi (de la tzepii de pe plante..)
...O aripa facuta tirbushon...capota motorului sparta rau...conul elicei si elicea - zob...hobane de aripi smulse...ceva lemnisoare desprinse prin fuselaj (la prnderea aripilor)...
....................
Nu mi-a venit sa cred ca mai e inca "o bucata"... Cessna de 1300 mm de la ArtTech e extrem de rezistenta/robusta!!!...Iar polistirenul e de inalta clasa...Am remediat toate curburile si infundaturile cu apa clocotita...Arata mai bine decat atunci cand am cumparat-o!!!...Pana si servo-ul rotii din fatza a scapat, pt. ca tija de comanda e din sarma moale (am gasit-o tirbushon...)...
...Capota am carpit-o deocamdata (voi cumpara alta noua...ma enerveaza sa o stiu asa...)
...Acum e gata. Am reusit s-o repar...Urmeaza sa o scot la zbor...sa vad cum zboara si daca e cazul sa-i fac ajustari...
...Ma gandeam dupa...ce tesle si ce ciocane mi-as fi tras, daca patzeam asta cu un termic mare, !!!
.....................
ATENTIE LA VREME !!! E f. inselatoare !!! Sant tot felul de turbulentze si curenti ciudati prin aer!!! Si ce e mai grav, e faptul ca apar pale puternice de vant din senin...Daca nici CESSNA care zbura excelent...extrem de stabil pe vant pt. ca are incarcare alara mare (60 gr/dmp...cat la un termic mare) a luat-o razna din senin de am zis ca a ramas fara semnal...va dati seama ce fel de pala de vant a fost !!!???
...Parca i-a dat cineva o palma uriasa si a trimis-o direct in pamant!!!
...Cu Cessna nu-mi era teama sa zbor chiar si pe vant puternic pt. ca zbura bine!!!...Nu ma asteptam la asa ceva !!!
Asa ca ATENTIE pe ce fel de vreme zburati !!! Eu unul am zis ca nu mai zbor, pana nu vad ca vremea e calma !!!
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#2001
Postat 01 August 2012 - 08:41 AM
Termicile sunt mai grele,tractiune mare,de aici stabilitatea pe vant.Incearca un termic si fa o comparatie,singura zburatoare electrica pe care o am e aripioara,nu sunt inebunit dupa ea dar,e permanent gata de zbor chiar si pe marginea drumului,pregatire de zbor zero barat.La termice se schimba calimera si satisfactia.Spor la treaba si aterizari usoare.
#2002
Postat 01 August 2012 - 12:44 PM
Vichendu' aviator, adica 10-12 August, se prevede o planoreala in zona Transalpina. Mai multe detalii pe site-ul lui Mihai (I.k.o.n.e.t).
Facem o gasca? Eu m-as cam baga...
Aceasta postare a fost editata de lipitorul: 01 August 2012 - 12:48 PM
#2003
Postat 04 August 2012 - 10:39 AM
lipitorul, la 01 August 2012 - 12:44 PM, a spus:
Vichendu' aviator, adica 10-12 August, se prevede o planoreala in zona Transalpina. Mai multe detalii pe site-ul lui Mihai (I.k.o.n.e.t).
Facem o gasca? Eu m-as cam baga...
M.as baga dar pleeeec la maaaaaaaaare
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#2005
Postat 04 August 2012 - 11:55 AM
incepatoru, la 04 August 2012 - 11:52 AM, a spus:
Pai ce sa fac la GL sa ma uit la mustata ta .... nu mai bine plec la mare si ma uit dupa cucoane .. :rofl:
Aceasta postare a fost editata de tantar: 04 August 2012 - 11:56 AM
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#2006
Postat 04 August 2012 - 02:13 PM
tantar, la 04 August 2012 - 11:55 AM, a spus:
distractie placuta la mare ,si pina te intorci poate se face vreme buna(racoare) si mai bagam un zbor la tecuci!!
insa de cele mai multe ori deciziile pe care le luam in pripa nu sunt cele mai bune!
07470130360
#2007
Postat 04 August 2012 - 08:14 PM
#2008
Postat 04 August 2012 - 08:22 PM
Ce-a facut nea Gigi?! Si-a zburat pana la urma Sbach-ul ala frumos?! E multumit de el?! (banuiesc si ... sper ca da)
Multa sanatate si aterizari line!
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
#2009
Postat 05 August 2012 - 07:31 AM
PaunFD, la 04 August 2012 - 08:22 PM, a spus:
Ce-a facut nea Gigi?! Si-a zburat pana la urma Sbach-ul ala frumos?! E multumit de el?! (banuiesc si ... sper ca da)
Multa sanatate si aterizari line!
Inca nu coane Paun, sunt ocupat pana peste cap, inclusiv duminica cu treburile, si nici vantul n-a stat cuminte in ultima vreme pe la noi! Bixlerul e tot timpul cu mine in masina gata de zbor, dar n-am avut ocazia sa-l mai ridic de o bucata buna de vreme! Sbachul e si el apt de zbor, dar se anunta circ mare cand il voi ridica in aer la 1,7Kgf tractiune la full throttle pe 1,0 Kg ale sale! :pardon: L-am mai temperat din statie, limitand acceleratia la 60%! Il pot ridica in aer doar la Vasile Alecsandri din motive de pista de aterizare pentru trenul lui de aterizare cu roti mici si viteza cu care evolueaza! Pista betonata sau asfaltata nu avem aici! Am gasit si instalat un Sbach pe simulator si ma mai joc acasa cu el pana voi avea ocazia sa-l lansez pe cel real.
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#2010
Postat 05 August 2012 - 09:38 AM
Oricum, 1kg greutate pe 1m anvergura, il face putin vitezist (zic eu). Putin, nu mult, oricum putin mai mult peste Bixler. Nu vreau sa vorbesc prostii pentru ca nu stiu ce incarcare alara are ...
Eu spre ex zbor ultronul la 700g cu stick-ul sub jumate mai tot timpul, foarte rar trec cu el peste jumate, da' uneori, cand am mai facut pe smecherul si l-am bagat in stall la juma de metru de pamint ... cele 1,5kgf m-au ajutat sa nu fac lego cu superglue ...
De asemenea pentru primul zbor ti-as sugera si niste sfg-uri pe varfurile aripilor, pentru mai multa stabilitate la viteza mica. Stiu ca SFG-urile strica frumusetea modelului, dar te vor ajuta intr-un mare fel. Sunt ca un fel de roti ajutatoare pentru cei care invata sa mearga pe bicicleta - pentru pilot.
Multa bafta, sanatate si aterizari line!
Ion Iliescu - Strategie si Reforma