Jurnal de zbor Braila-Galati sau Galati-Braila...
#1624
Postat 26 May 2012 - 08:09 PM
incepatoru, la 26 May 2012 - 06:43 PM, a spus:
Ciudata aratarea termica,nu vrei sa-i punem gpl sau hho? :rolleyes: Sigur nu ma incanta ideea sa zbor cu ciudatenia aia
Apuca-te de treburi serioase si lasa omuletii zburatori cu lansare de manerul burtii.
#1627
Postat 26 May 2012 - 09:31 PM
lipitorul, la 26 May 2012 - 06:43 AM, a spus:
.........................
...Daaa! Au amanat-o in ultimul moment...S-a stabilit pt. 9 Iunie...Sa speram ca va fi vremea mai buna...
Totusi a fost ceva miscare pe acolo azi...Am inteles ca s-a tinut un exament pt. motodeltaplan...Era si Antonov-ul scos la pista...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#1628
Postat 27 May 2012 - 07:09 AM
Aceasta postare a fost editata de GigiGL: 27 May 2012 - 07:10 AM
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#1629
Postat 27 May 2012 - 07:55 AM
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#1630
Postat 27 May 2012 - 08:52 AM
GigiGL, la 27 May 2012 - 07:55 AM, a spus:
Cred ca ajung si eu cu acromaster
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#1631
Postat 27 May 2012 - 09:25 AM
tantar, la 27 May 2012 - 08:52 AM, a spus:
S-a schimbat locatia. Vasile Alecsandri.
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#1632
Postat 27 May 2012 - 12:55 PM
http://youtu.be/QaQDzcRPLGc
Aceasta postare a fost editata de tantar: 27 May 2012 - 12:55 PM
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#1633
Postat 27 May 2012 - 02:59 PM
Este evident din imagini ca mai am mult de exersat la finetea pilotajului.
Aceasta postare a fost editata de GigiGL: 27 May 2012 - 03:03 PM
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#1634
#1635
Postat 27 May 2012 - 04:21 PM
am ametit vazind filmari cu acromaster parca ma uitam dupa protos 500(cind ai fost la Tecuci)
Aceasta postare a fost editata de luci25gold: 27 May 2012 - 04:21 PM
insa de cele mai multe ori deciziile pe care le luam in pripa nu sunt cele mai bune!
07470130360
#1636
Postat 27 May 2012 - 04:43 PM
#1637
#1638
Postat 27 May 2012 - 05:01 PM
GigiGL, la 27 May 2012 - 02:59 PM, a spus:
Este evident din imagini ca mai am mult de exersat la finetea pilotajului.
Reflexele si finetea, cu aripioara le capeti.Stie Viorel cum se face, da randu matale e dupa mine.Viorel a nimerit tomberonu,eu stalpul de inalta. :pardon: Asta da finete in executie :rofl: :rofl: :rofl:
#1639
Postat 27 May 2012 - 05:29 PM
#1640
Postat 27 May 2012 - 05:30 PM
luci25gold, la 27 May 2012 - 04:21 PM, a spus:
am ametit vazind filmari cu acromaster parca ma uitam dupa protos 500(cind ai fost la Tecuci)
Stai sa vezi ca maine seara pun camera chiar pe PROTOS :pardon:
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#1641
Postat 27 May 2012 - 11:29 PM
incepatoru, la 27 May 2012 - 04:57 PM, a spus:
.............................
Ahaaa! Rasucesti cutitul in rana.... :blush: ...Ce misto a fost !!!
.............................
@tantar - Filmezi...Filmezi!!!...Deh!...Ce te doare...Ai camera... :drinks: ...Vad ca filmeaza super, dracia aia !!! O sa-mi cumpar si eu cu proxima ocazie...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#1642
Postat 28 May 2012 - 07:51 AM
myross67, la 27 May 2012 - 05:29 PM, a spus:
http://www.sierra.ro...m-V-p4703p.html
Salut,despre asta e vorba.
#1644
Postat 28 May 2012 - 10:00 AM
incepatoru, la 28 May 2012 - 09:22 AM, a spus:
Da ala ce are bre,cara greutate mai mare,pe turatie mai mica,unghiile se pot taia cu elicea in ambele cazuri.
Spune-mi te rog, ai idee care va fi efectul elicei de 11x7 pe un mvvs de 10cmc? Modelul complet echipat,gata de zbor de la mama lui asa a venit,totusi pare cam mica. :)
#1645
Postat 28 May 2012 - 09:50 PM
Motorul de la Sierra (BL2825-1000kv) are 900 gr tractiune cu elice 10x5 GWS...Eu am zburat cu el un timp pe FunCub cu LiPo 3s-5000 mAh...Avionul avea 1300 gr si decola in 5-6 m...Acum il am pus pe RYAN-ul de la Deproniada, care are 1030 gr RTF si zboara acceptabil (dar lent) la o anvergura de 1630 mm...Il recomand... E OK motorul
...Pe EZ cu elice 8x6 e super-vitezoman...Zboara mai repede decat toate modelele mele... :drinks:
...Pe un alt model de-al meu de 670 gr, urca la verticala nelimitat...
Motorul de la Phoenix (BL2827-1400kv) s-ar putea sa fie un pic mai nervos, pt. ca e mai turat si vad ca si papa mai mult curent (15A...in loc de 12A)...In plus, fiind mai turat, s-ar putea sa sune mai bine...dar sa si termine acumulatorii mai repede...
................
Depinde cat de mare si de grea e aripa...Pentru ceva mai multa adrenalina, as alege totusi un motor un pic mai mare...BL 2832...2834-1250kv...de 65...70 gr. ...cu vre-o 1100 gr. tractiune...Dar decizia va apartine... :drinks:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#1646
Postat 28 May 2012 - 10:41 PM
dan1972, la 28 May 2012 - 09:50 PM, a spus:
Motorul de la Sierra (BL2825-1000kv) are 900 gr tractiune cu elice 10x5 GWS...Eu am zburat cu el un timp pe FunCub cu LiPo 3s-5000 mAh...Avionul avea 1300 gr si decola in 5-6 m...Acum il am pus pe RYAN-ul de la Deproniada, care are 1030 gr RTF si zboara acceptabil (dar lent) la o anvergura de 1630 mm...Il recomand... E OK motorul
...Pe EZ cu elice 8x6 e super-vitezoman...Zboara mai repede decat toate modelele mele... :good:
...Pe un alt model de-al meu de 670 gr, urca la verticala nelimitat...
Motorul de la Phoenix (BL2827-1400kv) s-ar putea sa fie un pic mai nervos, pt. ca e mai turat si vad ca si papa mai mult curent (15A...in loc de 12A)...In plus, fiind mai turat, s-ar putea sa sune mai bine...dar sa si termine acumulatorii mai repede...
................
Depinde cat de mare si de grea e aripa...Pentru ceva mai multa adrenalina, as alege totusi un motor un pic mai mare...BL 2832...2834-1250kv...de 65...70 gr. ...cu vre-o 1100 gr. tractiune...Dar decizia va apartine... :drinks:
Salut @Dan,nu e nici o suparare ptr.interventia ta.Aici e locul intrebarilor,parerilor si impartasirea experientelor.Nu sunt adeptul vitezelor ametitoare si nu ma dau in vant dupa electrice.Am gargaunul meu cu modelele mai mari de 1,5m.obligatoriu termic acrobat sau,macar cu veleitati de acrobat.Aripioara i-mi ofera posibilitatea sa zbor intr-un timp scurt si sa-mi satisfac damblaua in ciuda lipsei de timp.Viorel e in cealalta extrema si e normal sa tinda spre ce-l doare.Nu e intre noi nici urma de contradicte,suntem prieteni ne intindem mana de ajutor la orice solicitare si ne cerem parerea cand e cazul. :good: ;) tuturor.
#1649
Postat 31 May 2012 - 08:04 PM
...Dar zborul cu termice, are farmecul lui...Ma pregatesc sa trec la termice, dar nu voi abandona electricele...Cu toate ca ma gandesc la un Piper sau Decathlon de 1,80...2,00 m termic...vreau sa imi fac si un mini-warbird pe care sa-l pot lua oriunde cu mine...sa-l pot zbura oriunde...Exact cum faceti voi cu aripile care stau in permanentza in portbagajul masinii...
Ce vrei ?!?...Sant si eu muscat de virus... :pardon: :yahoo:
...Eu nu sant cu acrobatele...Ma atrage mai mult zborul "scale"...cel mult cu acrobatiile clasice din aviatia de vanatoare... :pardon: ...Dar fiecare cu stilul lui... :rolleyes:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#1650
Postat 31 May 2012 - 11:09 PM
dan1972, la 31 May 2012 - 08:04 PM, a spus:
...Dar zborul cu termice, are farmecul lui...Ma pregatesc sa trec la termice, dar nu voi abandona electricele...Cu toate ca ma gandesc la un Piper sau Decathlon de 1,80...2,00 m termic...vreau sa imi fac si un mini-warbird pe care sa-l pot lua oriunde cu mine...sa-l pot zbura oriunde...Exact cum faceti voi cu aripile care stau in permanentza in portbagajul masinii...
Ce vrei ?!?...Sant si eu muscat de virus... :( :yahoo:
...Eu nu sant cu acrobatele...Ma atrage mai mult zborul "scale"...cel mult cu acrobatiile clasice din aviatia de vanatoare... :yahoo: ...Dar fiecare cu stilul lui... :)
Salut! Scuze ca-mi permit sa intervin. Luna aceasta am construit pentru baietii de la club cam 12 modele pentru combat electric.Este vorba despre MIG 3 si pot sa spun ca toti sunt foarte multumiti si surprinsi in acelasi timp,ca un model atat de mic si de simplu,poate zbura atat de bine,foarte stabil in zbor si poate fi construit intr-o zi.Materiale:polistiren si depron de 3mm,scotch cu fibra.Modelul nu are nici o lipitura(ma refer la ciano,epoxi sau alti adezivi)in afara de partile laterale ale fuzelajului.Fuzelajul este din polistiren de 2 cm grosime,cu doua laterale din depron de 3 mm.Planul orizontal si deriva sunt din depron de 3 mm si se asambleaza pe fuzelaj prin incastrare.Poate fi motorizat cu o paleta larga de motoare,incepand cu SPEED 400.Modelele pe care le-am construit sunt echipate toate cu motor brushles de 2500 Kv(de la HK),ESC 18 A,baterie 1300 mA-doua celule si elice 6/4 plus 2 servo de 9 gr-elevoane si profundor.Aripa se poate detasa,fiind fixata cu elastice.Bafta!