tantar, la 12 May 2012 - 08:05 AM, a spus:
..........................
Eram convins ca pui ceva "rau" la cale... :o ...Ceva EZ cu EDF...motor "PulseJet"...Speed frate!!!...Speed!!! :o :wub: ...
..S-ar putea sa-mi pun si eu pe ME 109 un motor cu 1400 kv de vre-o 550w... :o ...Abia astept sa dam o fugareala cu ZERO si FW190... :o ...dar uite ca e greu sa ne intersectam...
...Mai stiu un EZ in constructie...cu 2 motoare twin pe aripi...pe aici la Braila... :nea:
...EZ-ul...lasa-l asa! Este totusi un planor de antrenament...Macar sa aiba timp juniorul sa se bucure de el... :good:
.............................
Cu LiPo de pe statie nu fac teste de andurantza...Dar daca am vazut ca tensiunea e inca peste 4v...l-am lasat asa...Limita statiei este la 3 sau 3,3v si are avertizare la limita de tensiune...Iti sparge urechile...Nu mai p[oti sa zbori din cauza alarmei...:)...
...Oricum sant cu ochii pe tensiune (afishata pe ecran) la fiecare zbor...Stiu ca LiPo, atunci cand pica, pica dintr-o data, dar totusi consumul e mic...O sa-l incarc cat de curand pt. ca n-am chef sa ratez vreun zbor pt. ca nu am acumulator la statie...
Problema e ca inca nu am lamurit-o inca daca e OK sa incarc cele 2 celule legate in paralel...Crezi ca se vor dezechilibra???