Hog Bipe O frumusete clasica realizata de Sig
#31
Postat 29 December 2008 - 02:40 PM
#32
Postat 29 December 2008 - 02:56 PM
Aceasta postare a fost editata de Kriminel: 29 December 2008 - 03:03 PM
#33
Postat 29 December 2008 - 08:38 PM
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...SM&I=LXCX58
Bineinteles ca este doar o preferinta personala.....
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 29 December 2008 - 08:38 PM
#34
Postat 31 December 2008 - 05:46 AM
#35
Postat 31 December 2008 - 05:47 AM
#36
Postat 31 December 2008 - 05:49 AM
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 31 December 2008 - 05:51 AM
#37
Postat 31 December 2008 - 04:13 PM
Cat despre suportii aripilor, arata intr-adevar ciudat, cat de flexibili sunt? Mi-e ca de la cum sunt asa incovoiate vor permite aripii sa flambeze chiar sa intre in flatter daca viteza e mare...
Numai bine si La multi ani!
Calin
#38
Postat 31 December 2008 - 04:20 PM
Uitandu-ma cu atentie la poza din prima postare, Aripa nu sta in suportul ala. De mare importanta sunt montantii. Asa ca eu nu mi-as face probleme. Este SIG. Dupa ce montezi aripa complet se rigidizeaza la fix, zic eu.
Asa. Deci, BAFTAAAAA! in Noul An, sanatate, mult noroc si sa ai vreme sa ne mai incanti cu alte minuni de genul asta!
Numai bine,
Costel
Aceasta postare a fost editata de pavcostel: 31 December 2008 - 04:25 PM
#39
Postat 31 December 2008 - 06:55 PM
Profit de ocazie sa va cer sfatul in privinta servo-urilor si a motorului. Precizez de la inceput ca nu sunt adeptul nazdravaniilor aeriene. Va zbura....cat va zbura....linistit.
SIG scrie in manual ca orice motor de .60 este bun. Aici am o optiune pentru OS .65LA. Dar il voi cumpara dupa ce tot modelul este gata si voi vedea de cata greutate are nevoie. Cum spunea un bun amic: "mai bine pun motor decat plumb".
La servo-uri in planul original spune 4 servo standard. Dar in cutie am gasit o pungulita in care sunt materialele pentru a pune doua servo-uri in aripa de jos. Deci 5 standard.
As alege intre (nu vreau nici sa dau 100 cad pe unul, tinand cont de intentiile mele pasnice....):
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...=LXDEM1&P=0
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...=LXDEL9&P=0
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...=LXVW07&P=0
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...=LXDTB3&P=0
Va multumesc anticipat si va doresc un an bun, baftos, in sanatate, fericire si tot ce va mai doriti.
#41
Postat 31 December 2008 - 07:09 PM
1:1 cuplu conform cu greutatea modelului pe directie si profundor
1/2:1 cuplu conform cu greutatea modelului pe eleroane.
De exemplu, model de 2kg, servouri de 2kg forta pe profundor/directie si de 1kg forta pe eleroane.
Poti merge si mai jos de aici dar nu prea mult deoarece e riscant.
Numai bine, si multumim de urari!
Calin
Aceasta postare a fost editata de Kriminel: 31 December 2008 - 07:11 PM
#42
Postat 31 December 2008 - 07:22 PM
Deci recomandarile se incadreaza.
As merge pe:
4x http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...=LXDEM1&P=0
si un:
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...=LXVW07&P=0
pentru gaz.
Are sens?
Va multumesc frumos. Regula o voi salva in fisierul cu "minuni". Nu stiam de ea si mi se pare excelenta.
Sa fiti iubiti, zburatorilor.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 31 December 2008 - 07:29 PM
#45
Postat 31 December 2008 - 08:16 PM
Asa ramane.
Fugiti la sarmale si vin.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
#46
Postat 04 January 2009 - 11:30 PM
#47
Postat 04 January 2009 - 11:31 PM
Acum am vazut ca mi-a scapat un pic de aracet. Il voi slefui...promit.
#48
Postat 04 January 2009 - 11:36 PM
PS. Luni....daca totul este ok...voi comanda servo-urile:
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...=LXDEM1&P=0
Aveti idee de ce spune ca sunt pentru navo sau auto? Imi scapa ceva?
#49
Postat 05 January 2009 - 05:58 AM
Si am mai gasit ceva. Cum se pot utiliza servo-uri care necesita curenti mari fara sa suprasolicitam receptorul (bec-ul daca are sau conexiunile lui interne). Mi se pare interesant. In definitiv este un power box rudimentar.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 05 January 2009 - 06:00 AM
#50
Postat 19 January 2009 - 04:46 AM
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 19 January 2009 - 04:47 AM
#51
Postat 25 January 2009 - 10:19 PM
#52
Postat 25 January 2009 - 10:21 PM
#53
Postat 25 January 2009 - 10:30 PM
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...=LXET55&P=7
Nu am mai folosit pana acum. Am ales aceasta solutie deoarece eleronul este destul de gros. In aceasta situatie punctul de articulatie este mult departat de bordul de fuga si o balama clasica nu ar fi fost suficient de rigida...zic eu.
Buuuuuuuuuuuuuuun. Zis si facut. Am cumparat balamalele si acasa am vazut, pentru prima data, pe cineva care este de acord cu solutia pe care o folosesc de mult. Cu aceasta ocazie am aflat ca are si un nume. Stil scale:
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 25 January 2009 - 10:34 PM
#54
Postat 25 January 2009 - 10:35 PM
#55
Postat 26 January 2009 - 06:56 AM
Atentie mare sa fie toate aliniate si paralele. E foarte important acest lucru, daca nu sunt aliniate (sau rotite sau oblic inserate in bordul de fuga/suprafata de control) se vor forta unele pe altele pana la rupere. In plus suprafata de control se va misca foarte greu.
Eu folosesc o metoda ce-am citit-o undeva la sebart, se da cu vaselina in abundenta zona mobila a balamalei (unde e si boltul de fixare a celor 2 hinge-uri), se dau gaurile in bordul de fuga si suprafata de control cat mai paralele posibile, cu un betisor cu vata se umezesc gaurile cu apa, se aplica poliuretanicul pe partea inserata, apoi se introduc aceste balamale doar pe bordul de fuga.
Vaselina este extrem de importanta si sa nu o dai jos pana la uscarea completa a poliuretanicului. Mi-am blocat multe balamale din aceasta cauza :blink:
Dupa ce ai introdus in bordul de fuga balalamele, se pune sufrafata de control si se misca pe intreaga sa cursa, astfel se asigura ca balamelele sunt aliniate, apoi se fixeaza pe pozitia neutru (cu un scoci de hartie) si se lasa asa. Din 30 in 30 de minute se desface scociul de fixare, se sterge surplusul poliuretanicului si se misca energic pe toata cursa suprafata de control pentru a ne asigura din nou ca sunt aliniate bine. Dupa polimerizare se repeta actiunea cu lipirea definitiva a suprafetei de control.
Rezulta o imbinare extrem de rezistenta (4 balamale prost montate pe o aripa a ravenului mi-au dat batai majore de cap cand am incercat sa le scot pentru inlocuire)...
Spor la treaba!
#56
Postat 26 January 2009 - 02:19 PM
#57
Postat 26 January 2009 - 02:25 PM
Le-a desfacut complet, lipesti pe bordul de fuga jumate din balamale si prin suprafata de control bagi o tija prin toate balamalele. Avantajul e ca poti desface cand vrei tu suprafata de control de aripa/stabilizator...
Asa a facut vivi la raven si mi se pare geniala ideea, si asa poti si sterge bine cele 2 jumatati din fiecare balama. Doar sa ai grija cu alinierea lor...
Aceasta postare a fost editata de Kriminel: 26 January 2009 - 02:26 PM
#58
Postat 26 January 2009 - 07:19 PM
Dar la mine este un pic mai dificil. Pe de o parte eleroanele sunt ''acoperite'' de aripa la ambele capete, pe de alta parte ar trebui sa fac un sant ingust si adanc in eleroane. Nu ca ar fi imposibil...
#59
Postat 26 January 2009 - 07:58 PM
Pe fituica recomanda ca adeziv si aracetul. Oare sa tina bine? Mi se pare ca ar fi mai prietenos in privinta blocarii balamalelor...
#60
Postat 26 January 2009 - 10:24 PM
Cu poliuretanic efectiv a trebuit sa rup una si sa dau gauri din ce in ce mai mari in ea sa o pot scoate :angry2: Poliuretanicul iti da si mai mult timp de jonglare si nu e asa lichid ca aracetul.
Neaparat sa nu uiti de vaselina pe articulatie, pune generos si va proteja articulatia impotriva lipiciului. Asta pana la uscarea sa. Dupa asta poti sa o stergi.