Hog Bipe O frumusete clasica realizata de Sig
#182
Postat 10 May 2009 - 10:12 PM
#183
Postat 10 May 2009 - 10:47 PM
Daca vrei sa te complici putin cu bateria, poti lua un lipo si un regulator, mai scapi de suta de grame acolo...
Mult succes si astept cu nerabdare filmul zborului inaugural!
Numai bine,
Calin
#184
Postat 11 May 2009 - 01:25 AM
#187
Postat 15 May 2009 - 04:30 AM
Folia este Monokote si am luat-o de la magazinul din targ. Dar este la Tower.
#188
Postat 18 May 2009 - 10:34 PM
Asa ca, dimineata pe racoare, musiu biplan era deja montat in zona de rodaj:
#189
Postat 18 May 2009 - 10:39 PM
#190
Postat 18 May 2009 - 10:53 PM
Acum, acasa, pot sa trag si ceva concluzii:
Rele: am facut un model cu 500g mai greu decat spune SIG. Vina este in primul rand a mea caci nu am masura la adeziv. S-au adaugat motorul masiv si bateria vanjoasa.
Bune: zboara minuuuuuuuunaaaaaaat. Decoleaza in cativa metri. Motorul este muuuuuuuuuult mai puternic decat ar fi trebuit. La jumatate de gaz este extrem de zglobiu. Zboara perfect si la o treime de gaz. Bateria, la sfarsitul zilei, era ca la inceput. Cu toate servo-urile in miscare volt spy-ul avea aprind doar ultimul LED. Aterizeaza fara emotii. Si, ce i-a impresionat pe batranii de la club, modelul nu a necesitat nici un trim. Pe nici o suprafata de comanda. SIG a facut un model perfect.
Nu vreau sa fiu desuet dar dupa zbor m-am gandit cu recunostinta la Marinarul care m-a adus pe "Bulevardul Metanolului", la Calin care mi-a sugerat schema de culori cu totul deosebita si la toti ceilalti pe care i-am simtit aproape. Va multumesc si va dorec sa fiti iubiti.
Din acest moment putem trece la "jurnal de zbor".
La sfarsit i-am mai facut o fotografie in zona unde modelele sunt pregatite pentru zbor sau unde se desfac pentru curatat. Modelul meu drag:
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 18 May 2009 - 10:54 PM
#192
Postat 29 May 2009 - 01:23 PM
Pot trage o concluzie apropos de baterie. Va reamintesc ca am folosit o baterie de 5 celule NiMHd de 1 600mAh:
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...=LXVTE9&P=0
Cred ca am fost inspirat. Fara sa o deconectez dupa fiecare zbor, la sfarsitul sedintei, cu toate servo-urile in miscare, sta aprins ferm doar ultimul LED al volt spy-ului. Sincer sunt incantat de ideea de a folosi 6V. Sansele de a atinge cei 3V fatidici pentru receptor sunt minime.
#193
Postat 29 May 2009 - 02:45 PM
dan_mitea, la May 29 2009, 02:23 PM, a spus:
Ca sa nu vorbim si de faptul ca timpul de raspuns e mult mai bun, si are si moment mai "tzapan" la 6 V fata de 4,8 V.
Oricum, probabil nici cu aia de 4,8 V n-ati fi avut probleme. O perioada am zburat cu una d-aia dar NiCd, 1100 mAh, pe Calmato, cam 3-4 zboruri pe zi. La final mergea toata electronica la fel de bine...
#194
Postat 29 May 2009 - 06:20 PM
http://www.fubarhill.com/sighog6.htm
Nu as fi crezut sa fiu bagat in seama pe langa minunatiile de acolo.
#197
Postat 08 June 2009 - 12:20 AM
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 08 June 2009 - 12:21 AM