Am achizitionat de curand un towerpro , motor18A si esc 25A.
Dorind sa testez niste servouri am facuto utilizand noul towerpro. Totul bine si frumos, bipaieli si toate cele, am binduit receptorul, si chiar a si pornit motorul destul de puternic deoarece era revers.
Am deconectat , am conectat , .....pana cand , acum , esc-ul nu mai face nici un zgomotzel. Doar motorul mai piuie o melodie din vreo cateva sunete.
Am tot incercat cu trother-ul in diferite pozitii ....insa nimic.
m-am uitat la conexiuni....si nu se vede nimic.
Am crezut ca era bateria ....insa nu era.
Cum sa procedez? Ma poate ajuta cineva cu un sfat?
Sunt incepator .
Multumesc
Pagina 1 din 1
Probleme cu ESC Am nevoie de ajutor
#2
Postat 02 June 2010 - 11:42 PM
Throttle high la pornirea ESC sau fara semnal de la receptor. In general la acestea 2 bipaie si nu face nimic.
"Pai, impartim egal totul, o jumate tu, o jumate eu si o jumate Ion."
#3
Postat 03 June 2010 - 11:20 AM
Consulta manualul ESC-ului(daca ai) ca nu e mare. Bip-urile iti dau diagnosticul.
It's difficult to make things simple!
#4
Postat 03 June 2010 - 12:40 PM
Problema tocmai este ca doar motorul canta ceva, nu si ESC-ul. Acesta nu face nimic. Chestia cu semnalul pare cea mai aropiata, insa... adica asa ar fi logic, pentru ca nu am facut nimic eronat, adica gen inversarea polaritatii sau ceva de genul...
A inceput prin a canta continuu motorul, fara ca ESC-ul sa mai zica vreun bip. Apoi, a ajuns in situatia actuala, cand canta motorul doar cand conectez ESC-ul la baterie si receptor, care functioneaza normal cu celelalte servouri.
Ma gandesc ca de la atatea conectari si deconectari s-a creat vreo eroare de soft. nici cu trotherul nu stiam exact in ce pozitie era , deoarece nu eram nici atent si nici nu cunosteam bine transmitatorul.
Ce sa mai....poate ma ajuta cineva sa il repar, sau sa il resetez, daca e posibil. In manual nu scrie nimci referitor la situatia actuala , decat ca este posibil sa fie vreo conexiune proasta.....insa nu e cazul....cel putin la prima vedere fara a desface ESC-ul.
Sa vad ce spun si cei de la HK , ca de la ei l-am luat.
Multumesc de raspuns..
A inceput prin a canta continuu motorul, fara ca ESC-ul sa mai zica vreun bip. Apoi, a ajuns in situatia actuala, cand canta motorul doar cand conectez ESC-ul la baterie si receptor, care functioneaza normal cu celelalte servouri.
Ma gandesc ca de la atatea conectari si deconectari s-a creat vreo eroare de soft. nici cu trotherul nu stiam exact in ce pozitie era , deoarece nu eram nici atent si nici nu cunosteam bine transmitatorul.
Ce sa mai....poate ma ajuta cineva sa il repar, sau sa il resetez, daca e posibil. In manual nu scrie nimci referitor la situatia actuala , decat ca este posibil sa fie vreo conexiune proasta.....insa nu e cazul....cel putin la prima vedere fara a desface ESC-ul.
Sa vad ce spun si cei de la HK , ca de la ei l-am luat.
Multumesc de raspuns..
#5
Postat 03 June 2010 - 12:52 PM
ESC-ul nu scoate sunete. El doar trimite comanda la motor si acesta ''canta''.
Poate ca ai conectat odata tensiunea cu mansa de gaz la maxim, ai miscat de ea haotic, ai intrat in modul de programare si ai schimbat setarile initiale. Ai incercat, cu manualul in fata, sa restabilesti starea initiala?
Bafta.
Poate ca ai conectat odata tensiunea cu mansa de gaz la maxim, ai miscat de ea haotic, ai intrat in modul de programare si ai schimbat setarile initiale. Ai incercat, cu manualul in fata, sa restabilesti starea initiala?
Bafta.
#6
Postat 03 June 2010 - 01:18 PM
salut
lasa escul in pace deocamdata, ia manualul statiei si seteaza servourile pe miscare maxima (servo travel, servo endpoint sau asa ceva), ideea e sa ai cursa maxima la throttle.
porneste statia, lasa throttle in pozitie minima iar dupa aceea conecteaza escul.daca raspunde la comenzi bine, daca nu deconecteaza escul uitate din nou in manualul statiei si vezi pe unde ai optiunea servo reverse sau ceva de genul asta in meniul statiei.dupa ce ai setat throttleul pe reverse repeta pasul cu conectarea escului, acum ar trebui sa mearga.
dupe ce il pornesti uitate pe manualul escului si fa din nou setarile default, mai mult ca sigur ai facut alte setari involuntar
cele bune
lasa escul in pace deocamdata, ia manualul statiei si seteaza servourile pe miscare maxima (servo travel, servo endpoint sau asa ceva), ideea e sa ai cursa maxima la throttle.
porneste statia, lasa throttle in pozitie minima iar dupa aceea conecteaza escul.daca raspunde la comenzi bine, daca nu deconecteaza escul uitate din nou in manualul statiei si vezi pe unde ai optiunea servo reverse sau ceva de genul asta in meniul statiei.dupa ce ai setat throttleul pe reverse repeta pasul cu conectarea escului, acum ar trebui sa mearga.
dupe ce il pornesti uitate pe manualul escului si fa din nou setarile default, mai mult ca sigur ai facut alte setari involuntar
cele bune
#7
Postat 03 June 2010 - 01:41 PM
@valyman:
Mai mult ca sigur ti s-a deconectat/rupt/intrerupt un fir de la motor. De aia motorul tiuie anemic cand esc-ul incearca sa-l porneasca si nici nu face sunetul de initializare (cum a spus si domnu' Dan motorul bipaie nu esc-ul).
Mai mult ca sigur ti s-a deconectat/rupt/intrerupt un fir de la motor. De aia motorul tiuie anemic cand esc-ul incearca sa-l porneasca si nici nu face sunetul de initializare (cum a spus si domnu' Dan motorul bipaie nu esc-ul).
#8
Postat 04 June 2010 - 12:55 PM
Multumesc tare mult pentru idei,
Am testat motorul cu un esc mai mic, si acesta merge. Am incercat de asemenea si cu alta statie, fara programare, la care nu sunt probleme cu mansa...si tot nimic.
Mai incerc...
Tot citind , am aflat si eu cum e cu BEC-ul..... asa incat ma gandesc sa nu fi facut vreo greseala punand 4 servouri, micro, si turand si motorul....din greseala, de altfel, sa fi trecut de puterea BEC-ului de la ESC.
Acesta este de 1 A , ESC-ul de 25A, motorul de 18A, iar bateria de 3 celule la 1550mA.
De altfle m-am si recunoscut in descrierea in care as fi miscat haotic de manse..... cert e ca in momentul in care motorul a pornit la maxim , totul s-a imprastiat prin camera, si am avut noroc ca nu m-am accidentat cu elicea.
Mai incerc....cu un transmitator E-fly fara nici un reglaj....
Am testat motorul cu un esc mai mic, si acesta merge. Am incercat de asemenea si cu alta statie, fara programare, la care nu sunt probleme cu mansa...si tot nimic.
Mai incerc...
Tot citind , am aflat si eu cum e cu BEC-ul..... asa incat ma gandesc sa nu fi facut vreo greseala punand 4 servouri, micro, si turand si motorul....din greseala, de altfel, sa fi trecut de puterea BEC-ului de la ESC.
Acesta este de 1 A , ESC-ul de 25A, motorul de 18A, iar bateria de 3 celule la 1550mA.
De altfle m-am si recunoscut in descrierea in care as fi miscat haotic de manse..... cert e ca in momentul in care motorul a pornit la maxim , totul s-a imprastiat prin camera, si am avut noroc ca nu m-am accidentat cu elicea.
Mai incerc....cu un transmitator E-fly fara nici un reglaj....
#9
Postat 04 June 2010 - 12:57 PM
Toate setarile le faci cu elicea demontata.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
#10
Postat 04 June 2010 - 04:08 PM
Am facut toate testele ce mi-au fost recomandate , si cele care mi-au mai dat prin cap, insa nici o miscare de motor...
Motorul sigur functioneaza , pentru ca l-am testat.
Asta e , as fi vrut tare mult sa testez modelul pe care l-am modificat cu manutele mele...
Am un Dragon fly , cu care am inceput , si caruia i-am facut niste modificari total empirice, printre care si schimbarea motorului si pack-ului.
E-he , treaba complicata si cu piesele astea de le cumperi si nu merg.....pacat.
Motorul sigur functioneaza , pentru ca l-am testat.
Asta e , as fi vrut tare mult sa testez modelul pe care l-am modificat cu manutele mele...
Am un Dragon fly , cu care am inceput , si caruia i-am facut niste modificari total empirice, printre care si schimbarea motorului si pack-ului.
E-he , treaba complicata si cu piesele astea de le cumperi si nu merg.....pacat.
Arata acest topic
Pagina 1 din 1