Modelism - RHC Forum: Extra 330 l Jamara - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 6 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Extra 330 l Jamara Sistem prindere motor nou

#61 Useril este offline   andreirosca 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 271
  • Inregistrat: 08-December 06

Postat 10 December 2008 - 11:57 AM

fotografiile promise azi dimineata cu modificarile la extra 330 l jamara-cmpro 1430 mmm
observatie : cand am intervenit la tren si suportul lui l-am mutat mai in fata cu cca 100 mm lucru care m-a scutit de tot felul de probleme la rulaj.

Fisiere atasate


0

#62 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 10 December 2008 - 11:59 AM

Asa DA ! Poze, explicatii super.

Nu va mai certati ca ne vom alege numai cu subiecte inchise fortat inainte de finalizare.
Daca suntem rautaciosi vedeti si voi cum ne bate cel de sus !?
Zile frumoase cu soare in timpul saptamanii si ploi in weekend. ( de doua saptamani ma uit
pe prognoza vremii - Bucuresti )
si la ce vreti sa ne asteptam de la aeromodelisti ( ca mama i-mi zice mereu - " ma mama , om serios
esti tu, ca toata viata am muncit sa te tin in scoli si tu om batran cu copil umbli ca zanatecu pe camp cu
jucariile astea de copii si nici macar nu mai vii cu ele intregi acasa - altii nu au ce manca si tu ..... asta ar
echivala cu " defectiunea la bord " dar mama e mai putin tehnica )

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 10 December 2008 - 12:00 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#63 Useril este offline   andreirosca 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 271
  • Inregistrat: 08-December 06

Postat 10 December 2008 - 12:07 PM

scuze am uitat de solutia de la carlinga dar o pun acum

Fisiere atasate


0

#64 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 10 December 2008 - 12:15 PM

La ce greutate echipat de zbor a iesit in final ?
ca poate iau si eu unu ROSU sa fiu cap de formatie.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#65 Useril este offline   andreirosca 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 271
  • Inregistrat: 08-December 06

Postat 10 December 2008 - 12:21 PM

aprox 3,5 kg, asta fiind un punct foarte prost al modelului.
opinia mea este ca este mai convenabil cu structura clasica (mai usor si mai usor de reparat - ai vazut fisurile de pe urma accidentelor)
sincer daca ar fi sa aleg acum as alege fara sa ezit cu structura clasica si nu cu fibra
0

#66 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 10 December 2008 - 01:22 PM

Vezi postareaandreirosca1967, la Dec 10 2008, 12:07 PM, a spus:

scuze am uitat de solutia de la carlinga dar o pun acum


Foarte interesanta solutia... oare o mai si tine bine in zbor? Ca ma bate si pe mine un gand sa adopt solutia ta!

PS: Andrei, Kriminel va rog mult, chiar nu am vrut sa isc discutii. Ceea ce am scris mai sus este doar parerea mea si chiar nu este vre-un motiv sa se simta cineva jignit sau ofuscat.
Andrei doar a glumit cu alergatul... si apropos Andrei, sa stii ca Romulus e cel care ma tot sicaneaza... nu rateaza nici o ocazie... :D :)) ... cum ma prinde cum ma ... alearga :))


Eventual, poate am sa incerc sa fac un kit review... sa ne exprimam acolo :D .. ca am poluat subietul omului....
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#67 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 10 December 2008 - 01:28 PM

Vezi postareaandreirosca1967, la Dec 10 2008, 12:21 PM, a spus:

sincer daca ar fi sa aleg acum as alege fara sa ezit cu structura clasica si nu cu fibra


Hmm... am acasa pe standul de lucru o Extra 300S de 1.75m anvergura, cu fuselaj din fibra, pe care il estimez gata de zbor undeva la 4.2 - 4,3 kg. Producatorul spune ca ar cantari 2.5 kg fara motor si electronica, dar cu toate celelalte accesorii montate. Deci se poate construi usor si din composit.
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#68 Useril este offline   andreirosca 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 271
  • Inregistrat: 08-December 06

Postat 10 December 2008 - 01:31 PM

solutia cu velcro a tinut chiar si la celebrul crash cand mi-a murit motorul la decolare, oricum inainte de a o aplica poti sa o vezi pe viu pentru intentionez sa-l scot la aer. singurul lucur mai urat este ca lasa un oarecare spatiu (cam 1mm)intre ea si fuselaj.
partea buna este ca montat - demontat este o joaca.
p.s. peticele alea sunt lipite cu epoxi nu cu ce are velcro pe spate.
0

#69 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 10 December 2008 - 03:52 PM

"sincer daca ar fi sa aleg acum as alege fara sa ezit cu structura clasica si nu cu fibra "

se face modelul asta colorat asa si in constructie clasica ? daca da , stii unde pot gasi?
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#70 Useril este offline   andreirosca 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 271
  • Inregistrat: 08-December 06

Postat 10 December 2008 - 04:03 PM

din pacate nu stiu sa fie pe undeva cu desenul asta. cam toate celelalte au un design clasic. oricum nu merita dificultatile de la asta de fibra pentru schema de desen.
0

#71 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 10 December 2008 - 08:30 PM

Am continuat cu rodajul,pana acum cinci rezervoare,cred ca-i ajunge.Am reusit si un reglaj destul de bun,la relanti 2300-2400 ture.Am turat maxim si cu elice lemn de 21/8 Metts a ajuns pe la 6800-6900 ture.Sunt curios cat trage static,o sa fac si asta.In manual spune ca la 5900 ture are 4,2 cp......si ca elice 20/10 si 22/8 :(

Aceasta postare a fost editata de gicosu: 10 December 2008 - 08:31 PM

0

#72 Useril este offline   andreirosca 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 271
  • Inregistrat: 08-December 06

Postat 10 December 2008 - 10:59 PM

crezi ca-l ridici sambata ?
as incerca sa ajung si eu ...
0

#73 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 10 December 2008 - 11:17 PM

Eu as vrea chiar mai repede,poate vineri.
0

#74 Useril este offline   andreirosca 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 271
  • Inregistrat: 08-December 06

Postat 11 December 2008 - 03:03 PM

Vezi postareaandreirosca1967, la Dec 10 2008, 12:21 PM, a spus:

aprox 3,5 kg

exact : 3,480 kg , reparat integral, cu tot pe el mai putin 400 ml de combustibil
foarte curand iese la zbor (poate cu fratele lui mai mare prezentat aici)
0

#75 Useril este offline   andreirosca 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 271
  • Inregistrat: 08-December 06

Postat 18 December 2008 - 02:45 PM

l-am zburat pe extra cel mic si e ok toata reparatia
astept si pe fracsu' mai mare sa facem poze de familie
0

#76 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 19 January 2009 - 08:44 PM

Astazi am fost la Kitila cu Extra bineinteles.A avut loc zborul de inugurare cu mult succes!!!!
Decolare normala totul perfect ,un pic trimat pe profundor cabrat doua clik-uri.Concluzie -zboara ca un treiner,e cuminte ,ce-i dai aia face ,la aterizare 'parfum' coboara pe panta fara probleme si cu viteza foarte mica.
E...dupa ce am muncit atat la el astazi am avut satisfactie!!!!
Au mai fost acolo doi colegi de la care astept poze si doua filmulete.
Acum o sa facem zboruri in familie cu cei doi frati!!!!!Extra mare si Extra mic!!!

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de gicosu: 19 January 2009 - 08:50 PM

0

#77 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9329
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 20 January 2009 - 05:51 AM

Felicitari. Este o mandrete de aparat.
Putem spune ca a fost o dubla reusita. Zborul fantastic si o calatorie in timp. Dovada sta fotografia din 2027.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
0

#78 Useril este offline   nicolas 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 697
  • Inregistrat: 06-October 06
  • Gender:Male
  • Location:Popesti-Leordeni

Postat 20 January 2009 - 01:41 PM

"INAPOI IN VIITOR" ??? Sa intelegem ca sunteti in posesia unui aeromocel al timpului? :D :blink:
Its nice to be important, but its more important to be nice ...
0

#79 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 20 January 2009 - 05:12 PM

E..nu e masina timpului.....Este noul meu avion de indoor,vreau sa particip cu el,dar cred ca nu este destul de usor :)
Ma mai gandesc ce sa-i fac!!!!!
0

#80 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 20 January 2009 - 05:21 PM

iti recomand cu caldura frezarea!!!! Daca ai mana poti scoate 40% din greutate!!! De asemenea un benzinar brushless mai mic!!!!!

Si apropo, cu mana corespunzatoare poti zbura si asa avionash indoor...


Nu mai gasesc filmul care trebuie, am mai vazut un film cu un avion mai mare ca al tau, tot indoor :)


0

#81 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 20 January 2009 - 05:31 PM

:) Ei...am ramas masca,dar daca-i agata un balon imens cu heliu nu zbura mai bine????

Aceasta postare a fost editata de gicosu: 20 January 2009 - 05:32 PM

0

#82 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 20 January 2009 - 05:36 PM

eh o zbura dar doar pentru ca balonul e mic. Volumul de heliu necesar ridicarii acelui model e relativ mic. Mie mi-e ca tie nu ti-ar incapea balonul in sala la greutatea modelului tau :) Daca tot vrei sa-l zbori indoor.


0

#83 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 10 February 2009 - 12:53 PM

Bineinteles ca la ultima aterizare s-a intamplat ,un mic hop de pamant ,avionul s-a ridicat un pic in aer,a topait un pic si o jamba a cedat cu tot cu prinderea din fuselaj.Am desfacut toata prinderea cu tot cu platforma si am vazut.....trenul statea prins in doua placaje de 2mm grosime fiecare!!!!Ma mir ca a tinut si atat.O poza cu bucata de la platforma trenului,se pot vedea cele doua placaje lipite care aveau rolul de a sustine un model de 7,3 kg!!

Fisiere atasate


0

#84 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 10 February 2009 - 12:59 PM

Am inceput o noua prindere a trenului,am renuntat la platforma si o sa merg pe traverse de lemn de carpen care vor fi prinse de-a lungul fuselajului in trei panouri.Sper sa se inteleaga mai bine din poze.

Fisiere atasate


0

#85 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 16 February 2009 - 11:33 AM

Am terminat,eu cred ca nu se va mai rupe,a iesit foarte tare ansamblul.Acum sa vedem si cat am mai pus pe model,o sa-l cantaresc la sfarsit.Poze cu interiorul si exteriorul zonei intarite.

Fisiere atasate


0

#86 Useril este offline   livakes 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 47
  • Inregistrat: 22-January 05

Postat 16 February 2009 - 11:50 AM

Problema e ca nu se stie daca o sa tina asa ca acu daca ai intarit panourile se poate rupe trenul ! Eu folosesc o metoda mai simpla care a dat rezultate de fiecare data in loc de suruburi de metal folosesc suruburi de plastic care la o aterizare mai rea se rup si cedeaza lasand modelul si trenul in regula !!! Numai sa ai cutia cu suruburi la tine! ;)
0

#87 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 16 February 2009 - 12:50 PM

Vezi postarealivakes, la Feb 16 2009, 11:50 AM, a spus:

Problema e ca nu se stie daca o sa tina asa ca acu daca ai intarit panourile se poate rupe trenul ! Eu folosesc o metoda mai simpla care a dat rezultate de fiecare data in loc de suruburi de metal folosesc suruburi de plastic care la o aterizare mai rea se rup si cedeaza lasand modelul si trenul in regula !!! Numai sa ai cutia cu suruburi la tine! ;)


Daca se rupe acel tren la aterizare e clar ca nici mare lucru nu mai ramane din avion,asta ar insemna sa fac o aterizare......de fapt o prabusire sau crash!
Despre suruburile din plastic.....ma fac ca n-am auzit! :(
0

#88 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 16 February 2009 - 06:00 PM

L-am cantarit,are-7480g.Ma asteptam la mai mult,asa ca nu pot sa spun decat "Great Succes"!!!!
Poate maine la zbor.
P.S. Acum are elice G-Sonic 22/6,la ultimul zbor a mers brici!!!!!!Totusi mi-e teama ca se tureaza prea tare!

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de gicosu: 16 February 2009 - 06:03 PM

0

#89 Useril este offline   andreirosca 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 271
  • Inregistrat: 08-December 06

Postat 16 February 2009 - 08:22 PM

da, asta da lucrare - stii opinia mea despre ce a facut chinezu' la modelele astea iar ce faci tu e nemteste (si nu ma refer numai la modelul asta acum ca am studiat milimetru cu milimetru modelul care e la mine)
mai baga poze in detaliu ca merita vazute
0

#90 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 16 February 2009 - 08:34 PM

Desi probabil ca stii deja, elicea ta ar putea atinge o turatie maxima de 7200 rpm.
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

Arata acest topic


  • 6 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

15 useri citesc topicul
0 membri, 15 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro