Extra 330 l Jamara Sistem prindere motor nou
#32
Postat 09 December 2008 - 11:48 AM
Deci se poate :D
#33
Postat 09 December 2008 - 01:44 PM
tare mai vreau si alte opinii (care sa-mi indulceasca suferinta)
p.s. am impresia ca si distanta de la elice la aripa e mai mica decat la ce am eu ... ?
#34
Postat 09 December 2008 - 02:21 PM
o parere gresita, dar aceeasi impresie mi-a lasat-o si mie ca este alt
Kit chiar si dupa decalurile care difera putin ( patratele de la capota etc )
#35
Postat 09 December 2008 - 04:52 PM
Problema e ca o avea 7100g cu tot cu combustibil.....ceea ce ar insemna aproximativ 6700g,dar nu cred,e genul de model pe care pui ca de luat nu ai de unde.
Aceasta postare a fost editata de gicosu: 09 December 2008 - 04:55 PM
#36
Postat 09 December 2008 - 06:32 PM
faguri intre ele cum sunt cele de la Krill si nu numai, sau tipul asta nu iese mai usor decit
cele de fibra ?, si sa nu uitam ca la mansa sta totusi un pilot care cred ca stie un pic mai
mult decit mine.
#37
Postat 09 December 2008 - 07:09 PM
O sa pun poze cu ce am modificat la el.
#38
Postat 09 December 2008 - 07:22 PM
Fisiere atasate
-
BENQ0001__Medium_.JPG (68.98K)
Number of downloads: 652 -
BENQ0004__Medium_.JPG (56.85K)
Number of downloads: 698
#39
Postat 09 December 2008 - 07:42 PM
Fisiere atasate
-
BENQ0004__Medium_.JPG (39.88K)
Number of downloads: 644 -
BENQ0007__Medium_.JPG (60.52K)
Number of downloads: 635
#40
Postat 09 December 2008 - 08:05 PM
Fisiere atasate
-
BENQ0001__Medium_.JPG (40.87K)
Number of downloads: 590
#41
Postat 09 December 2008 - 08:07 PM
nu ridica costul asa incat sa merite achizitionarea unui alt model de la
alt producator mai profi iar efortul si placerea sa fie canalizate in alta directie
tot modelistica, sau este o competitie cu producatorii astia de low cost?
Intreb ca nu ma pricep nici sa fac nici cat ar costa realizarea trenului , a bechiei etc.
Articulatiile sferice asa sunt ele rosii sau le ai vopsit ? Arata foarte bine
Am vrut sa intreb cand ai pus poza cu motorul ( tija de acceleratie la motor )
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 09 December 2008 - 08:15 PM
#42
Postat 09 December 2008 - 08:17 PM
Fisiere atasate
-
BENQ0001__Medium_.JPG (35.45K)
Number of downloads: 250 -
BENQ0003__Medium_.JPG (42.92K)
Number of downloads: 247
#43
Postat 09 December 2008 - 08:19 PM
#44
Postat 09 December 2008 - 08:24 PM
REAL DESIGN, la Dec 9 2008, 08:07 PM, a spus:
nu ridica costul asa incat sa merite achizitionarea unui alt model de la
alt producator mai profi iar efortul si placerea sa fie canalizate in alta directie
tot modelistica, sau este o competitie cu producatorii astia de low cost?
Intreb ca nu ma pricep nici sa fac nici cat ar costa realizarea trenului , a bechiei etc.
Ai si tu dreptate,cred ca nu m-am putut abtine sa nu fac modificari!Si la modele "profi" modifici de-ti vine rau.
Aceasta postare a fost editata de gicosu: 09 December 2008 - 08:30 PM
#45
Postat 09 December 2008 - 08:38 PM
gicosu, la Dec 9 2008, 08:17 PM, a spus:
grija la ala, se va desface de la vibratiile motorului.
#46
Postat 09 December 2008 - 08:48 PM
care intra pe sus prin carlinga ( cupola ) si se insurubeaza
in " zavor " - poate ma insel ca nu se vede bine ( a
ramas din 10 suruburi doar cu 1 ) O sa fim lamuriti.
#47
Postat 09 December 2008 - 08:55 PM
Grija mare:
1. De la vibratie se desface carlinga
2. gaura din carlinga daca e din fibra de sticla se va largi eventual daca insisti sa folosesti acest sistem largeste gaura si pune-i o bucsa de cauciuc.
Numai bine,
Calin
#48
Postat 09 December 2008 - 09:06 PM
Kriminel, la Dec 9 2008, 08:55 PM, a spus:
Grija mare:
1. De la vibratie se desface carlinga
2. gaura din carlinga daca e din fibra de sticla se va largi eventual daca insisti sa folosesti acest sistem largeste gaura si pune-i o bucsa de cauciuc.
Numai bine,
Calin
Exact,este o sarma in forma de "L",sper sa nu se desfaca,partea din fata mai are o prindere de intrare si este asigurata de acest "L".Cred ca ai dreptate,o sa largesc gaura si o sa pun o bucsa de cauciuc.
Mersi frumos!
Aceasta postare a fost editata de gicosu: 09 December 2008 - 09:13 PM
#49
Postat 09 December 2008 - 09:09 PM
#50
Postat 09 December 2008 - 09:11 PM
care blocheaza de sus " zavorul " Dar se pare ca nu
este asa .
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 09 December 2008 - 09:14 PM
#52
Postat 09 December 2008 - 09:31 PM
REAL DESIGN, la Dec 9 2008, 08:07 PM, a spus:
nu ridica costul asa incat sa merite achizitionarea unui alt model de la
alt producator mai profi iar efortul si placerea sa fie canalizate in alta directie
tot modelistica, sau este o competitie cu producatorii astia de low cost?
Hmm... poate fi sau nu adevarat ce spui tu. Am si eu un Yak mic de la Jamara (CMPro) cu incarcare alara foarte mare, peste 80 gr/dm2. Eu sunt topit dupa el desi parerea generala e cu totul alta. Faptul ca zboara oarecum "scale", si nu te lasa sa-l bruschezi cu manevre gen musca dezorientata, imi place foarte mult. L-am trantit o data, destul de rau.. credeam ca nu mai aleg nimic din el. Culmea insa, a rezistat mai mult decat onorabil si cu ceva fibra de sticla pe interior este iarasi apt de zbor. Si mai interesant este ca dupa reparatie zboara mai bine ca niciodata, desi are un plus de aprox 300g.
De fapt vroiam sa zic ca depinde foarte mult de gusturile fiecaruia, de cum intelege fiecare zborul si placerea ce ii este oferita cu adevarat de model. Eu consider aceste modele "chalenging" pentru simplul fapt ca a-l tine in aer poate fi o provocare... iar acest lucru este pe gustul meu.
Yak-ul meu de la Jamara are 1300 mm anvergura, aprox 3100 gr, si zboara cu un Magnum de 7.5cc... unii l-ar considera combinatia fatala :wacko: .. insa mie imi place mult.
Abia astept sa vad ce insemana dihania asta de aproape 8 kg :D
#53
Postat 10 December 2008 - 06:23 AM
- zona de bot asa cum spune si gicosu avea o coaja atat de subtire ca s-a rupt la demaror ...
- zona de prindere tren - placaj de 3 mm plin de gaurele de usurare dar care nu rezista nici la aterizari normale nicidecum la vreo venire mai abrupta
chestia cu articulatiile 3w este super mai ales ca modelul tau are 2 m, banuiesc ca cele din kit erau ...
la carlinga am aplicat o metoda destul de distractiva dar incredibil de sigura (nici mie nu mi-a venit sa cred) velcro : 4 buc de 10x30 mm intre carlinga si fuselaj
am sa postez cateva fotografii mai tarziu cu toate modificarile astea
#54
Postat 10 December 2008 - 06:26 AM
spune-mi mie cine se ia de yak-ul tau ca il alerg cu extra prin toata gradina !
#55
Postat 10 December 2008 - 09:25 AM
andreirosca1967, la Dec 10 2008, 06:26 AM, a spus:
spune-mi mie cine se ia de yak-ul tau ca il alerg cu extra prin toata gradina !
abtine-te.
Eu as avea ceva de spus cu privire la acel yak... si am spus-o la locul potrivit. Te invit sa ma urmaresti cu extra tau cel minunat sa vad cat te tine :rolleyes:
Cat despre sfaturi din auzite... las-o din nou mai moale.
#56
Postat 10 December 2008 - 09:59 AM
Altii se descurca si chiar foarte bine ( o fi pricepere, o fi si un pic de noroc , cine stie ? dar pricepere
poti spune 100% ca este daca modelul ramane intreg si dupa 4-5 ani si iese chiar la pensie expus intreg si nevatamat la
panoplie si scos din cand in cand la aer - altfel modele de 2-3 weekend-uri ....... )
dar clar nu poti face cu ele ce poti face cu unele mult mai usoare ( am urmarit
cum zbura Dragos, cu Katana 30 Sebart - ziceai ca te uti la un film dat cu incetinitorul - plutea -
bine inteles ca era si mana de la mansa de vina.
In rest nu ptem decit respecta placerea fiecaruia de a investi in ce ii spune sufletul sau prietenii, sau RHC - ul.
#57
Postat 10 December 2008 - 11:02 AM
Kriminel, la Dec 10 2008, 09:25 AM, a spus:
Eu as avea ceva de spus cu privire la acel yak... si am spus-o la locul potrivit. Te invit sa ma urmaresti cu extra tau cel minunat sa vad cat te tine :rolleyes:
Cat despre sfaturi din auzite... las-o din nou mai moale.
care sfaturi din auzite ?
oricum off topic las-o mai usor cu cafeaua daca te agita, observ ca la fiecare post de al tau exista o urma de agresivitate
p.s. in legatura cu yak-ul eu cu abburo ne-am vazut de multe ori la zbor si am vorbit indelung despre modelele in discutie,
p.p.s. exista oameni aici pe forum care au dovedit ca stiu infinit mai multe lucruri ca tine despre aeromodelism si totusi nu au atitudinea ta asa ca poate te mai gandesti
#58
Postat 10 December 2008 - 11:17 AM
Eu am acasa un Mustang P 51 tot de la Jamara cu fuselaj din fibra,
e nou nout, montat cu tot ce trebuie dar nu am curaj sa ma uit macar la el
ca sa nu cad in ispita si nici de vandut nu cred ca il ia cineva - de ce oare ?
( pentru altii poate e floare la ureche ).
Dar nu va mai certati ca nu merita , iar daca cineva se exprima mai direct incercati sa extrage-ti
esentialul - poate sfatul lui este bun - ( de preferat un interlocutor mai direct mai vulcanic in exprimare decit
unul " mieros " dar cu ganduri parsive. Si eu am creat destule polemici cu unii mai directi desi nu am nici o
experienta in bransa - vezi cazul pompa !
Cred ca daca dreptul nostru la zbor ar fi legat de obtinerea unui permis ( brevet ) ca in multe tari civilizate
mai mult ca sigur pentru multi dintre noi , inclusiv eu, machetele statice ar deveni o pasiune imediata, sau am incerca sa dam exemenul
la Ploiesti, Pitesti ca nu mai stiu exact.
Dar sa il lasam pe Gicosu se ne mai prezinte lucrarea lui caci fiecare poate viseaza la un model mare, gigant etc.
si vom avea numai de invatat.
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 10 December 2008 - 11:27 AM
#59
Postat 10 December 2008 - 11:41 AM
iti dovedesc la orice ora in orice domeniu in care imi exprim o opinie, ca am dreptate. Iar eu nu aberez pe forum sa ma afirm ca tine. Iar aroganta in "discutie" a inceput de la malitiozitatea frazei tale: "dar noutatea absoluta in domeniu este ca eleroanele nu se folosesc numai la figurile acrobatice".
Este noutate pentru tine si totusi impulsionezi un om sa-si hackuie modelul de dorul contrazisului meu? Wtf? Ducem o lupta aici? Vreti afirmare prin prostie? Scrieti pe forum sa gasiti aplaudaci acoliti sau lingai?
#60
Postat 10 December 2008 - 11:49 AM
ai o defectiune la bord !
incearca ceva calmante, se gasesc multe !
p.s. ramane valabil ce ti-am zis : numai prostii nu au nicio indoiala !