NOI APARITII IN AUTOMODELISM modele statii servouri
#362
Postat 07 June 2012 - 11:10 AM
Abonati-va, antrenati-va si cu siguranta veti avansa mult in conducerea automodelelor.
Mai multe detalii pe www.vrcworld.com
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#363
Postat 07 June 2012 - 07:04 PM
Cred ca o sa avem campionatul nostru virtual de rc.
Totodata stau si ma intreb, putem oare vorbi intre noi?Nu de alta dar sa urlu: RIDICATOOOOOR
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#364
Postat 07 June 2012 - 10:31 PM
sandrei, la 07 June 2012 - 11:10 AM, a spus:
Abonati-va, antrenati-va si cu siguranta veti avansa mult in conducerea automodelelor.
Mai multe detalii pe www.vrcworld.com
Nu mai am rabdare o luna de zile!! :drinks: :)
Sa apara mai repede:) :p Arata prea bine!! :p
Aceasta postare a fost editata de madutarc: 07 June 2012 - 10:31 PM
#365
Postat 08 June 2012 - 10:32 AM
vgeorge, la 07 June 2012 - 07:04 PM, a spus:
Cred ca o sa avem campionatul nostru virtual de rc.
Totodata stau si ma intreb, putem oare vorbi intre noi?Nu de alta dar sa urlu: RIDICATOOOOOR
Normal ca poti vorbi. Doar lasi Ymes deschis in conferinta. Cel putin noi asa facem si e mega fun!
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#366
Postat 11 July 2012 - 05:54 PM
#367
Postat 16 July 2012 - 12:32 PM
#368
Postat 22 July 2012 - 04:38 PM
#369
Postat 09 November 2012 - 01:20 PM
http://www.teamassoc...roLite_4x4/RTR/
http://www.youtube.c...d&v=Nx4tCQP3vtk
Un citat de pe un site din America, face referire la ce ar fi necesar ca sa concureze cu SC104x4 Factory Team
Citeaza
ProLite
Length: 535mm (21.06in)
Width: 305mm (12.01in)
Wheelbase: 324mm (12.76in)
Weight: 2624g (5.78 lbs)
SC10 4x4
Length: 550mm (21.65in)
Width: 293mm (11.54in)
Wheelbase: 327mm (12.87in)
Weight: 2775g (6.12 lbs)
it also appears to be shorter and wider than the SC10 4x4. with the power these need to be competitive, that makes for a squirrely ride (comparatively).
Niste poze :
Asteptam data lansarii, aproximativ 01-decembrie-2012 si pareri despre aceasta masina. Pentru mine are toate calitatile necesare sa o cumpar :
- este Team Associated;
- electric;
- 1:10
- RTR, brushlss, 2.4 Ghz;
- Short Course, deci rezistenta mare;
- sasiul este aerisit, fata de celalta varianta pe curea unde totul este inghesuit;
- design mai frumos, in functie de gustul fiecaruia;
- si transmisie pe CARDAN, nu sunt fan curele chiar daca nu sunt problematice si sigilate, pur si simplu nu imi plac, iar in functie de gustul fiecaruia.
P.S. Se pace ca Associated s-a gandit la cadoul perfect de craciun pentru automodelisti sau viitorii automodelisti care vor alege aceasta masina in defavoarea Slash-ului, asta daca au vre0un gand ca concureze in viitor.
#370
Postat 09 November 2012 - 01:54 PM
Si ce naspa ai dat-o p-aia cu rival pentru slash ....adica slashul nu bate associatedul de acum??
Sau mai bine te intrebam asa: te referi in Romania sau in afara? (la toate afirmatiile facute)
... si caroseria aia e urata cu craci!!!
Aceasta postare a fost editata de Diesel: 09 November 2012 - 01:55 PM
#371
Postat 09 November 2012 - 02:17 PM
Diesel, la 09 November 2012 - 01:54 PM, a spus:
Desigur ca este o calitate, au modele foarte bune, foarte rezistente, foarte competitive si la preturi decente.
Durango sau Schumacher sau Serpent nu sunt cu nimic mai bune ca Associated, cel putin eu personal nu am vazut nici o masina de la Team Associated care la impactul cu alta masina oprita in linia dreapta sa se rupa toata partea din fata :good:
Diesel, la 09 November 2012 - 01:54 PM, a spus:
Orice varianta de Slash 4x4 nu este cu nimic mai rezistenta ca Associated 4x4, deci da, Slash-ul nu bate SC10-ul de acum, poate p-asta pentru incepatoti, Prolite, sa il bata la rezistenta dar pe circuit niciodata.
Dpdv al pretului, Prolite > Slash.
Diesel, la 09 November 2012 - 01:54 PM, a spus:
Sau mai bine te intrebam asa: te referi in Romania sau in afara? (la toate afirmatiile facute)
Oriunde.
Diesel, la 09 November 2012 - 01:54 PM, a spus:
Nu e urata, este facuta sa arate agresiv, vreai ca masina ta sa arate inspaimantator cand merge sau dragalasa si roz ?
Aceasta postare a fost editata de lamav4: 09 November 2012 - 02:18 PM
#372
Postat 09 November 2012 - 02:24 PM
Nu mai departe de martie 2011 un slash 4x4 a iesit pe primul loc... la concurs in FATA mai multor associateduri...
La campionatele "firmelor' internationale, SC-ul de acolo nu are nicio legatura cu cele care se vand pe piata...
Toate sunt competitive, inclusiv slash-ul daca il upgradezi cum trebuie...
Si e urata rau caroseria... nu e agresiva!
: ))
#373
Postat 09 November 2012 - 02:37 PM
Citeaza
Ai dreptate, pana in martie 2011, dar de atunci si pana acum nivelul competitional a crescut, la fel si nivelul masinilor de competitie asa ca nici un Slash 4x4 echipat cu bare stabilizatoare, nush de care cauciucuri,diferential central si nici daca te cheama Diesel nu o sa mai poata bate un Associated sau Durango, doar daca ceilalti sunt incepatori sau pur si simplu slabi la condus.
Citeaza
La cat costa treaba asta iti cumperi un sasiu de competitie cu care te dai si inca unul pentru piese.
Aceasta postare a fost editata de lamav4: 09 November 2012 - 02:38 PM
#374
Postat 09 November 2012 - 02:46 PM
1.SC10 4x4 e o masina dedicata mai mult pentru competitie. Desi am avut un slash 4x4 upgradat, nu puteam sa fac fata la nationala cu el(din teste ramaneam cu mult in urma TD-ului lui Catalin Matei), observand acest lucru am luat un sc10 si intr-adevar m-am descurcat cu el multl mai bine.Pot confirma ca si ca rezistenta este o masina bine facuta, nu am rupt nimic la ea.Ce nu-mi place la ea este ca pentru a avea centrul de greutate f jos, e f dificil de mesterit la ea, uneori e chiar f stresant acest aspect.
2.slash 4x4 in schimb e perfecta pentru joaca si mentenanta.Cea mai mare calitate a ei este intr-adevar ca poate sa fie luata si la curse, dar nu cu rezultate remarcabile. In state aceasta masina nu se afla in topul curselor dedicate. Dar inca o data spun, nu are ca target performanta pe pista.Trenul de rulare e absolut impecabil, rezistent si durabil
Acum sincer daca ar fi varianta asta de thunder tiger si slash, as lua slash-ul. SC10 FT e o masina cu pentru totul alta clientela si sunt sigur ca acest PROLITE NU ESTE UN INLOCUITOR PENTRU SC10.
Sc10 dpdv al meu are alti rivali cum ar fi LOSI SCT/Team Durango/OFNA SCT...etc.
Slash pentru ce este facut cu acel centru de greutate inalt si suspensile facute ptr bashing nu are rival dpdv al meu.
Daca as vrea sa ma distrez oricand as lua SLASH, dar pentru curse as lua un model dedicat, in cazul nostru in tara SC10 sau TD DESC.
le: carcasa prolite vs alea de slash, sa fim seriosi slash-ul arata mai bine.
Aceasta postare a fost editata de Alfa: 09 November 2012 - 02:51 PM
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy
CSTA Bucuresti
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
#376
Postat 09 November 2012 - 02:55 PM
Diesel, la 09 November 2012 - 02:48 PM, a spus:
M-ai m-am uitat o data....da e urata :))!
Bine..tine si de gusturi!
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy
CSTA Bucuresti
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
#377
Postat 09 November 2012 - 03:01 PM
Diesel, la 09 November 2012 - 02:24 PM, a spus:
Nu ca ar conta, dar pentru acuratete: in acel concurs nu a concurat nici un Associated (4wd), nici n-avea cum, ca de-abia aparuse, probabil al meu plutea incoace chiar in timpul concursului.
Clasament final:
http://www.rhcforum....178#entry471178
Inscrierea mea:
http://www.rhcforum....post__p__469412
(Nu era decat un amarat de Firestorm, care chiar a si castigat una din finale :). Slash 4x4 a mai avut Mircea Apostol din cate imi mai aduc eu aminte)
#378
Postat 09 November 2012 - 03:05 PM
Diesel, la 09 November 2012 - 02:48 PM, a spus:
Aceasta este forma corecta, poftim dex-ul : http://dexonline.ro/definitie/chema
Mă cheamă v. impers. Mă numesc: mă cheamă Aŭgúst.
#379
Postat 09 November 2012 - 03:26 PM
Citeaza
1. Serban Mircea - 3/1/1 slash 4x4
2. Manolache Ovidiu - 1/2/2
3. Andrei Alexandru - 2/3/5
4. Bogdan Editoiu - 3/5/4
5. Mircea Apostol - 6/4/3
6. Scurtu Sergiu - 4/8/6
7. Tudor Cristea - 7/6/7
8. Horia Cristea - 8/7/8
9. Vlad Romanenco - 9/9/9
1. Vlad Romanenco :HPI Blitz ,modelcraft 100A + modelcraft 8T sau robitronic 100A + motor 8,5T; fara transponder,2,4 Ghz; roti buggy 1:8 (probabil LRP)
2. Serban Mircea : Short Course Slash, velineon, 7377652
3. TUDOR CRISTEA- TEAM ASS. SC10 / 2,4/ SPEED&FUN TEAM
4. HORIA CRISTEA- TEAM ASS. T4.1 / 2,4/ SPEED&FUN TEAM
5. Scurtu Sergiu , sasiu stadiunm truck , motorizare : hpi sc-15 si motor 20T sau 15T ( inca nu m-am decis ) , roti Proline gladiator pe spate si proline edge pe fata , frecventa 27.095 .
6. Nafonita Valentin : 1/10 short slash 2wd,lrp,2,4ghz - FARA TRANSPONDER
7. Mircea Apostol : 1/10 SC/Traxxas Slash 4wd/velineon/2.4 ghz.
8. Andrei Claudiu Alexandru - Team Speed and Fun : HPI e-Firestorm; Castle Creations Brushless; fara trasnponder; 2.4Ghz DSM1; Proline.
9. Editoiu Bogdan /1/10 Open/ Slash 2wd/ SMK Limited Edition / 2.4
Manolache Ovidiu 1/10 Electric Offroad HPI E-Firestorm 10T
Erau numai automodele 2wd atunci, doar doua Slash-uri 4x4, in rest numai 2wd ahahahah :)
#380
Postat 09 November 2012 - 05:44 PM
Lamav4 daca nu intelegi de gluma si imi arunci dexul... vorbim a la decs daca vrei... imi spui cum vrei sa vorbim de acum!!!
Caroseria oricum este urata oricat vrei tu sa o lauzi....
Associated tot nu este o calitate...
Si tot cred ca daca ai un slash bine echipat si stii sa pilotezi ai sanse LA NOI... antrenament sa ai si cunostinte in a face setarile optime...
#383
Postat 09 November 2012 - 07:15 PM
Diesel, la 09 November 2012 - 05:44 PM, a spus:
Lamav4 daca nu intelegi de gluma si imi arunci dexul... vorbim a la decs daca vrei... imi spui cum vrei sa vorbim de acum!!!
Caroseria oricum este urata oricat vrei tu sa o lauzi....
Associated tot nu este o calitate...
Si tot cred ca daca ai un slash bine echipat si stii sa pilotezi ai sanse LA NOI... antrenament sa ai si cunostinte in a face setarile optime...
1. M-am simtit pentru ca probabil la mine a ajuns primul SC10 4x4, dar intr-adevar a ajuns dupa concursul de atunci. Nu credeam ca tu compari Slash-ul 4x4 (cu care imi dadeai o tura in concursul ala cand eu aveam Firestorm-ul, ceea ce la Tineretului e foarte mult) cu Asso-urile 2wd, m-am gandit ca ai avut impresia ca atunci pe pista erau modele 4wd de la Asso, ceea ce chiar nu s-a intamplat. Ca mai sus despre modelele astea era vorba.
2. Nici nu se pune problema ca nu ai fi in stare sa ma bati, daca imi aduc bine aminte ai o groaza de victorii la SC 4x4 in fata mea (si nu numai SC, dar despre asta e vorba acum).
3. In continuare cred ca pilotul este de fapt elementul critic, si nu masina. Mai ales la noi!
#384
Postat 09 November 2012 - 08:16 PM
#385
Postat 09 November 2012 - 08:45 PM
Și având în vedere rezultatele la concursuri, de exemplu la pista pe mochetă eu cu un SC10 4x4 (condus pentru prima oară) am ieșit pe locul 6, iar Uzzy tot cu un SC10 4x4 a ieșit pe locul unu, deci ce zici tu cu "O mașină e mai bună ca alta" nu e revelant cât timp piloții nu sunt de același nivel.
Despre carcasă nu comentez, fiecare decide dacă îi place sau nu.
#386
Postat 09 November 2012 - 10:19 PM
Invata-ti copilul sa iubeasca masinile si nu va avea bani de droguri.
#387
Postat 09 November 2012 - 11:33 PM
Tudorrrr, la 09 November 2012 - 08:45 PM, a spus:
Bre... ce dracu... am scris clar ca nu este O calitate, nu am zis si nici nu pot sa afirm vreodata ca associated nu este DE calitate... e o diferenta majora in text! Sper ca ai inteles ce vreau sa zic... daca nu, cere-i lu' lama dexul ca il are aproape! : )))
#388
Postat 10 November 2012 - 12:33 AM
Probabil unul dintre cele mai importante aspecte este setup-ul unei masini.Ia un slash ''mesterit'' de un copil si unul reglat de cineva priceput pentru competitie si compara. Eu unul nu vad slashul decat la bashing si water skipping , asta probabil din motiv ca nu am vazut pana acum unul in actiune ci doar pe youtube dar pare un model cu centrul de greutate mult prea ridicat pentru racing.
Cat despre team asso , calitate necalitate , fac modele de competitie si de bashing destul de bune , un sc10 se comporta mult mai bine la bashing dar nu este la fel de durabil ca slashul .
A , edit : Stiti cum e divizata treaba , traxxas fan boys si hpi fan boys(aici se incadreaza si restul brandurilor) exceptand cele overpriced.
Aceasta postare a fost editata de hamsterik: 10 November 2012 - 12:36 AM
Navo : Homemade.
Aero : Piper J3 cub.
#389
Postat 03 December 2012 - 08:24 AM
http://www.r2hobbies.com/media/catalog/product/cache/1/thumbnail/600x600/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/0/1/01_4779.jpg
http://www.r2hobbies.com/media/catalog/product/cache/1/thumbnail/600x600/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/1/1/11_288.jpg
http://www.r2hobbies.com/media/catalog/product/cache/1/thumbnail/600x600/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/0/9/09_385.jpg
http://www.r2hobbies.com/media/catalog/product/cache/1/thumbnail/600x600/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/0/8/08_407.jpg
http://www.r2hobbies.com/media/catalog/product/cache/1/thumbnail/600x600/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/0/7/07_443.jpg
http://www.r2hobbies.com/media/catalog/product/cache/1/thumbnail/600x600/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/0/5/05_557.jpg
http://www.r2hobbies.com/media/catalog/product/cache/1/thumbnail/600x600/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/0/4/04_706.jpg
http://www.r2hobbies.com/media/catalog/product/cache/1/thumbnail/600x600/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/0/3/03_1253.jpg
La prima impresie pare foarte foarte ieftin, materiale de proasta calitate.
Puteti citi aici despre teh-r31 care este copie la varianta originala de R31 de la StreetJam.Daca masina se lasa stoc,nu este de buna calitate (diferentiale,cvd-uri,suspensii) trebuiesc schimbate.
Am facut acest anunt, pentru ca stiu ca multi erau interesati de Sakura cu motorul in fata.Acuma mai aveti inca un sasiu la care sa va uitati.
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#390
Postat 03 December 2012 - 09:01 AM
Asta chiar ca arata... ieftin, bine, la $88 ce poti sa ceri, pina si sakura e $127
r2 are mai multe multe clone, incepind cu ykm type c, rezulta clar din pretul lor cam care e diferenta de calitate la piese
Si sa stii, eu cel putin nu intreb din rautate sau ca as primi ceva de la producator despre sasiele astea mai ieftine (gen sakura), pur si simplu nu pot sa ma arunc cu capul inainte intr-un sasiu de sute de dolari doar pentru ca e de firma.