NOI APARITII IN AUTOMODELISM modele statii servouri
#242
Postat 23 March 2011 - 03:32 PM
Ady., la 22 March 2011 - 02:46 PM, a spus:
Iti dai seama ca daca puneau TORK deveneau prea performante ptr RTR.Cu VORZA ce mai faceau daca Trophy venea mai ieftin si cu TORK pe el.Oricum din ce am citit pe forumurile de afara alphastar 2350 si qbase sunt tot niste CC...deci calitate.Oricum ai sa vezi ca o sa apara moda 1/8 buggy RTR cam pe la toti!
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy
CSTA Bucuresti
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
#244
Postat 23 March 2011 - 09:09 PM
Tekin RX8/SCX RedLine/Spektrum/AKA
#245
Postat 23 March 2011 - 09:17 PM
Nelutu35, la 23 March 2011 - 09:09 PM, a spus:
M-ai imbolnavit...
#246
Postat 18 April 2011 - 07:37 PM
#249
Postat 08 June 2011 - 03:06 PM
se pare ca foloseste un combo turnigy http://www.hobbyking...?idProduct=9127
Aceasta postare a fost editata de lamav4: 08 June 2011 - 03:06 PM
#251
Postat 08 June 2011 - 09:33 PM
lamav4, la 08 June 2011 - 03:06 PM, a spus:
Este aparut la inceputul anului, am postat si eu la pagina 8 penultimul post uite aici mai multe detalii http://www.hpieurope...ature.php?id=14
#252
Postat 08 June 2011 - 09:56 PM
Ady., la 08 June 2011 - 09:33 PM, a spus:
Cat costa ? ca nu gasesc pretul.......
#253
Postat 05 July 2011 - 03:25 PM
Uite un site care promoveaza mai multe produse de automodelism http://www.area52.cc...y-flux-rtr.html
Site oficial - http://www.hpieurope...n&partNo=101706
Parerea mea daca vrei sa iti cumperi un buggy electric, i-ati Hpi VorzaHp, dinasta vreau sa imi iau si eu daca vand baja, este cel mai rezistent buggy electric a fost si un concurs intre mai multe masini si a fost desemnata masina care la aterizarea de pe rampa a mai ramas functionabila. Si crede-ma erau masini si masini, HB ve8, x ray 808e etc.
#254
Postat 05 July 2011 - 03:54 PM
Ady., la 05 July 2011 - 03:25 PM, a spus:
Uite un site care promoveaza mai multe produse de automodelism http://www.area52.cc...y-flux-rtr.html
Site oficial - http://www.hpieurope...n&partNo=101706
Parerea mea daca vrei sa iti cumperi un buggy electric, i-ati Hpi VorzaHp, dinasta vreau sa imi iau si eu daca vand baja, este cel mai rezistent buggy electric a fost si un concurs intre mai multe masini si a fost desemnata masina care la aterizarea de pe rampa a mai ramas functionabila. Si crede-ma erau masini si masini, HB ve8, x ray 808e etc.
Cum poti sa spui ca zdreanta aia de HPI poate concura cu un XRAY 808e? Tu citesti ce scrii acolo?
XRAY T4
XRAY T3 2012
XRAY T3 2012
XRAY NT1
XRAY XB808e
XRAY M18 PRO
SCHUMACHER CAT SX 3
SCHUMACHER Mi4Lp
Team Durango DESC 410
Team Durango DESC 410
SERPENT S120LT
#255
Postat 05 July 2011 - 04:50 PM
a fost doar un concurs de sarituri in care la Vorza a contat Mamba Monsterul la 6s si setarea pinioanelor.Acest motor in aceasta combinatie este f puternic si decat ceva similar de la TEKIN ar putea face fata.Cuplu si puterea este instanta si f folositoare la genul ala de saritura.
Nu este nici un secret ca HPI VORZA este bazat pe HB D8 un sasiu f popular in cursele buggy 1/8, dar acest RTR este un buggy ptr bashing (d-aia e si rezistent) pe cand 808e e de calitate superioara si facut pentru concurs. Vorza e mai greu decat 808e si la o motorizare similara 808e e in avantaj. Vorza este excelent ptr fun , el folosind un sasiu mai gros(rezistent) decat D8 si prinderi bascule mai groase.Un D8 electric e D8-Ve varianta electrica, unde acolo avem de-a face cu un D8 modificat ptr electric.
Oricum ptr ce se vrea Vorza este o masina excelenta, probabil cel mai interesant RTR electric.Acelasi motor il are si Savage Flux...
Xray 808e e o masina ptr curse si calitatea si rezistenta ei este pe masura.
Eu zic ca aceste masini fac parte din categorii diferite si nu trebuie comparate.Vrei bashing...ia-ti acest puternic RTR. Vrei curse ia-ti 808e chiar cu aceeasi motorizare, desi lumea prefera la curse Tekin-ul ca este pe senzor.Oricum si ca joaca 808e e la fel de misto :)!
Aceasta postare a fost editata de Alfa: 05 July 2011 - 04:53 PM
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy
CSTA Bucuresti
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
#256
Postat 05 July 2011 - 05:26 PM
Alfa, la 05 July 2011 - 04:50 PM, a spus:
a fost doar un concurs de sarituri in care la Vorza a contat Mamba Monsterul la 6s si setarea pinioanelor.Acest motor in aceasta combinatie este f puternic si decat ceva similar de la TEKIN ar putea face fata.Cuplu si puterea este instanta si f folositoare la genul ala de saritura.
Nu este nici un secret ca HPI VORZA este bazat pe HB D8 un sasiu f popular in cursele buggy 1/8, dar acest RTR este un buggy ptr bashing (d-aia e si rezistent) pe cand 808e e de calitate superioara si facut pentru concurs. Vorza e mai greu decat 808e si la o motorizare similara 808e e in avantaj. Vorza este excelent ptr fun , el folosind un sasiu mai gros(rezistent) decat D8 si prinderi bascule mai groase.Un D8 electric e D8-Ve varianta electrica, unde acolo avem de-a face cu un D8 modificat ptr electric.
Oricum ptr ce se vrea Vorza este o masina excelenta, probabil cel mai interesant RTR electric.Acelasi motor il are si Savage Flux...
Xray 808e e o masina ptr curse si calitatea si rezistenta ei este pe masura.
Eu zic ca aceste masini fac parte din categorii diferite si nu trebuie comparate.Vrei bashing...ia-ti acest puternic RTR. Vrei curse ia-ti 808e chiar cu aceeasi motorizare, desi lumea prefera la curse Tekin-ul ca este pe senzor.Oricum si ca joaca 808e e la fel de misto :)!
Eu unu nu am vazut nici un XRAY, dar daca tu crezi ca este relevant un test facut de niste handicapati.... eu ma retrag din aceasta conversatie
XRAY T4
XRAY T3 2012
XRAY T3 2012
XRAY NT1
XRAY XB808e
XRAY M18 PRO
SCHUMACHER CAT SX 3
SCHUMACHER Mi4Lp
Team Durango DESC 410
Team Durango DESC 410
SERPENT S120LT
#257
Postat 05 July 2011 - 05:42 PM
bolocang, la 05 July 2011 - 05:26 PM, a spus:
Eu unu nu am vazut nici un XRAY, dar daca tu crezi ca este relevant un test facut de niste handicapati.... eu ma retrag din aceasta conversatie
"Eu unu nu am vazut nici un XRAY, dar daca tu crezi ca este relevant un test facut de niste handicapati.... eu ma retrag din aceasta conversatie"
....si eu cred ca testul e o tampenie si NU ESTE RELEVANT mai ales ca acolo sunt cam numai RTR-uri, inclusiv LOSI 2.0 ala termic..au facut ei si un RTR cu Spektrum dx3s, iar Schumacherul ala CAT e un 1/10 :)...Da ...nu exista XRAY m-am uitat si eu mai atent.Oricum calitatea unei masini de curse ...se stie clar ca nu se face compromis acolo...
Face to face Vorza vs 808 pe circuit repet nu cred ca are sansa Vorza.
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy
CSTA Bucuresti
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
#258
Postat 05 July 2011 - 08:20 PM
Totusi este interesant intr-un fel si acuma fiecare producator face tot ceea ce poate ca sa isi faca publicitate buna la ceea ce vinde.
Pe o pista intradevar vorza ar fi luat de 808 e, dar si un competitor bun pentru 808e ar fi si Ve8 care este practic numai plastic si este usoara, la fel si Hobao Hyper 9e, 8ight-E 2.0. Si cel mai mult conteaza si cine merge cu ea si cum merge cu ea. Ca degeaba ai masina buna acumulatori buni si un combo bun, daca pilotul merge din gard in gard.
Aceasta postare a fost editata de Ady.: 05 July 2011 - 08:21 PM
#259
Postat 06 July 2011 - 07:27 AM
Acolo erau in general HPI , si HB care e intretinut de HPI, deci tot cam aia e ca si firma (ca si firma, nu ca si calitate sper sa nu se inteleaga iara gresit cum s-a mai intamplat)
Iar restul sunt niste losi , si alte cateva porcarii stock.... deci concursu era cam degeaba, ca daca era sa faca ceva relevant puneau team associated , hai si cu hpi , si xray + alte zeci de firme net superioare HPI ...
Traxxas slash ultimate 4x4 VXL
#260
Postat 06 July 2011 - 01:52 PM
"radugns" pe care-l rog sa-si vada de treaba si sa nu mai speculeze el cum ii vine
Traxxas slash ultimate 4x4 VXL
#265
Postat 28 July 2011 - 10:51 PM
#266
Postat 29 July 2011 - 07:59 AM
fasconal, la 28 July 2011 - 10:51 PM, a spus:
"he TC-FD is also fully setup for Counter Steer Drifting with the optional Counter Steer Drift kit. "
Excelent...
M-ai imbolnavit cu linkul asta :)!
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy
CSTA Bucuresti
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
#267
Postat 01 August 2011 - 03:20 PM
http://www.hpieurope...=101704&lang=en
#268
Postat 01 August 2011 - 04:29 PM
lamav4, la 01 August 2011 - 03:20 PM, a spus:
buggy_chassis_callouts.jpg
http://www.hpieurope...=101704&lang=en
Eu cand aveam Trophy-ul ma dadeam cu el si pe ploaie asa ca nu au facut mare lucru cu modelul nou. Niste servo cica waterproof si un filtru de aer cica waterproof, in rest acelasi motor si aceleasi specificatii ca vechiul model.
#269
Postat 01 August 2011 - 05:21 PM
Alex-T, la 01 August 2011 - 04:29 PM, a spus:
Si statie in 2.4 :good: si vopsea noua si mai scria la specificatii ca are si ulei in amortizoare :excl: Dupa 4 electrice a venit timpul si pentru o termica, cred ca acest trophy va fi un candidat pe lista :X