Modelism - RHC Forum: Traxxas Slash - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 35 Pagini +
  • « Prima
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • Ultima »

Traxxas Slash Poze, video si detalii despre Traxxas Slash Evaluare topic: -----

#691 Useril este offline   Tudor Daniel 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 11-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Automodelism
    Baschet
    Limbi straine

Postat 04 September 2012 - 04:19 PM

M-a lamurit Radu94.
0

#692 Useril este offline   Tudor Daniel 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 11-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Automodelism
    Baschet
    Limbi straine

Postat 05 September 2012 - 07:48 AM

Pana la urma stiti care era problema? Cel ce a asamblat transmisia ultima oara a uitat sa monteze un rulment!
0

#693 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 05 September 2012 - 08:24 PM

Vezi postareaTudor Daniel, la 05 September 2012 - 07:48 AM, a spus:

Pana la urma stiti care era problema? Cel ce a asamblat transmisia ultima oara a uitat sa monteze un rulment!

Au :yahoo:) De fabrica se stie ca exista un mic joc, dar fara un rulment, e ceva mai mult :rolleyes:
Cu ocazia asta verifica toata masina.

stima,
Radu

Custom CNC parts GNS Racing
0

#694 Useril este offline   Tudor Daniel 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 11-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Automodelism
    Baschet
    Limbi straine

Postat 06 September 2012 - 06:44 AM

Am desfacut-o toata si am pus-o la loc. Are ea upgrade-uri, dar nu a fost prea bine ingrijita/setata. Ii mai lipseau si saibe pe ici pe colo. Am reusit si am scapat cam de toate jocurile nedorite.

Acum am nevoie de ajutor in alta privinta. O motorizare mai bunisoara. Astea sunt variantele:
1. esc http://www.hobbyking..._Truck_ESC.html motor http://www.hobbyking...idProduct=17713
2. esc http://www.hobbyking...C_1_8_1_5_.html motor http://www.hobbyking..._550_size_.html

Motoarele, desi unul e in 4 poli, celalalt in 2, au puteri similare, iar cel in 2 poli e sensored.

Aceasta postare a fost editata de Tudor Daniel: 06 September 2012 - 06:48 AM

0

#695 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 06 September 2012 - 12:12 PM

Vezi postareaTudor Daniel, la 06 September 2012 - 06:44 AM, a spus:

Am desfacut-o toata si am pus-o la loc. Are ea upgrade-uri, dar nu a fost prea bine ingrijita/setata. Ii mai lipseau si saibe pe ici pe colo. Am reusit si am scapat cam de toate jocurile nedorite.

Acum am nevoie de ajutor in alta privinta. O motorizare mai bunisoara. Astea sunt variantele:
1. esc http://www.hobbyking..._Truck_ESC.html motor http://www.hobbyking...idProduct=17713
2. esc http://www.hobbyking...C_1_8_1_5_.html motor http://www.hobbyking..._550_size_.html

Motoarele, desi unul e in 4 poli, celalalt in 2, au puteri similare, iar cel in 2 poli e sensored.

Eu as merge pe TrackStar, regulatorul este mai mic, mai potrivit pentru slash, iar acel motor cu senzor este foarte bun.

stima,
Radu

Aceasta postare a fost editata de radu94: 06 September 2012 - 12:13 PM


Custom CNC parts GNS Racing
0

#696 Useril este offline   Tudor Daniel 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 11-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Automodelism
    Baschet
    Limbi straine

Postat 06 September 2012 - 02:32 PM

Pai aici e o cotradictie. Regulatorul mic Trackstar e sensorless si optimizat pentru 4 poli, iar cel mare HK e sensored. Motorul cu senzor merge cu cel HK. Cred ca voi opta pentru motorizarea cu senzor, chiar daca e cu 2 poli. La capitolul watti are valori chiar mai mari.
0

#697 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 06 September 2012 - 02:55 PM

Vezi postareaTudor Daniel, la 06 September 2012 - 02:32 PM, a spus:

Pai aici e o cotradictie. Regulatorul mic Trackstar e sensorless si optimizat pentru 4 poli, iar cel mare HK e sensored. Motorul cu senzor merge cu cel HK. Cred ca voi opta pentru motorizarea cu senzor, chiar daca e cu 2 poli. La capitolul watti are valori chiar mai mari.

Ups, nu am vazut ca regulatorul nu are senzor. Atunci da, poti merge pe motorul in 2 poli.

stima,
Radu

Custom CNC parts GNS Racing
0

#698 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 07 September 2012 - 08:59 PM

Am montat noile amortizoare.
http://img839.imageshack.us/img839/8228/imag0049r.jpg
http://img268.imageshack.us/img268/6008/imag0048sp.jpg
http://img690.imageshack.us/img690/9373/imag0045ad.jpg

stima,
Radu

Custom CNC parts GNS Racing
0

#699 Useril este offline   MarinMircea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 580
  • Inregistrat: 20-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:Automodelism
    Ciclism (in portii moderate)

Postat 08 September 2012 - 10:09 AM

pfff , ma bagi in boala cum s-ar zice =)) , super masina radule
Firestorm 10t - la vanzare
Traxxas slash ultimate 4x4 VXL
0

#700 Useril este offline   Tudor Daniel 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 11-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Automodelism
    Baschet
    Limbi straine

Postat 10 September 2012 - 09:09 PM

O intrebare mica legata de pinionizare. Ce raport recomandati pentru motorul acesta http://www.hobbyking..._550_size_.html , spurul fiind 54t, 32pitch? Vreau sa imi spuneti un raport recomandat pentru offroad. Eu ma gandeam fie 11/54 sau 13/54. Mai sus parca nu as vrea sa merg. Voi ce credeti?
0

#701 Useril este offline   Tudor Daniel 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 11-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Automodelism
    Baschet
    Limbi straine

Postat 11 September 2012 - 07:58 PM

Asa, sa ma pot orienta si eu putin. Voi ce motoare si ce pinionizare aveti la slash-urile voastre?
0

#702 Useril este offline   MarinMircea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 580
  • Inregistrat: 20-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:Automodelism
    Ciclism (in portii moderate)

Postat 12 September 2012 - 12:16 AM

la mine stoc... si duce de rupe :) cred ca 17/54 .... sper sa nu gresesc...

am cam 65-70 la ora , poate si mai mult cand e bateria full si aproape full :unsure:

Aceasta postare a fost editata de MarinMircea: 12 September 2012 - 12:17 AM

Firestorm 10t - la vanzare
Traxxas slash ultimate 4x4 VXL
0

#703 Useril este offline   sergiu 4wd 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1553
  • Inregistrat: 20-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC

Postat 12 September 2012 - 01:56 AM

Poate sa imi dea cineva distantele dintre bratele basculei de la slash , acolo unde intra fuzeta si unde se imbina bascula cu masina . Ma intereseaza in special pentru basculele de fata .

Este vreo diferenta intre bascula stock si cea RPM ( ma refer la marime ) .

Multumnesc ! :blush:

Aceasta postare a fost editata de sergiu 4wd: 12 September 2012 - 01:56 AM

Scurtu Sergiu - 0766301990
0

#704 Useril este offline   MarinMircea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 580
  • Inregistrat: 20-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:Automodelism
    Ciclism (in portii moderate)

Postat 12 September 2012 - 09:45 AM

Vezi postareasergiu 4wd, la 12 September 2012 - 01:56 AM, a spus:

Poate sa imi dea cineva distantele dintre bratele basculei de la slash , acolo unde intra fuzeta si unde se imbina bascula cu masina . Ma intereseaza in special pentru basculele de fata .

Este vreo diferenta intre bascula stock si cea RPM ( ma refer la marime ) .

Multumnesc ! :blush:



salut , deci , la basculele normale de pe un slash 4x4 toate 4 fiind la fel , am ~45.03mm la imbinarea cu masina si ~28mm la imbinarea cu fuzeta

La cea rpm : la imbinarea cu masina este tot de ~45.8 mm iar la roata tot ~27.03 mm deci sunt cam la fel...

Am masurat cu subler electronic , dar e cam greu sa am exact exact marimea fara sa dau jos bascula de tot oricum probabil si cu bascula in mana diferenta ar fi de +- 0.05mm asta la bascula originala , dar la cea rpm am de rezerva si am masurat exact... si totusi exista o mica eroare.. depinde cat de tare strang sublerul...

Aceasta postare a fost editata de MarinMircea: 12 September 2012 - 09:49 AM

Firestorm 10t - la vanzare
Traxxas slash ultimate 4x4 VXL
0

#705 Useril este offline   MarinMircea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 580
  • Inregistrat: 20-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:Automodelism
    Ciclism (in portii moderate)

Postat 30 September 2012 - 04:54 PM

Motoarele Brushless sunt WATERPROOF TOATE?
Am aceasta nelamurire de multa vreme... uni zic ca da , altii zic ca nu , pana la urma nu mai stiu ce sa cred si as vrea parerea cuiva care se pricepe :drinks:

De ce intreb asta... As vrea sa schimb motorul original VXL cu unul Castle sau.. Tekin in 4 poli (desi tekin sunt cam scumpe...)
Daca iau spre exemplu un motor cum e la Sidewinder SCT va avea acelasi rezultat cu esc-ul VXL.
Si inca o intrebare :D .
Cam care este diferenta intre motorul original si cel VXL? (in procentaj daca se poate).


Multumesc anticipat.

Stima,
Mircea

Aceasta postare a fost editata de MarinMircea: 30 September 2012 - 04:58 PM

Firestorm 10t - la vanzare
Traxxas slash ultimate 4x4 VXL
0

#706 Useril este offline   BoDySh 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 180
  • Inregistrat: 03-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Codlea, Brasov

Postat 30 September 2012 - 04:59 PM

Vezi postareaMarinMircea, la 30 September 2012 - 04:54 PM, a spus:

Motoarele Brushless sunt WATERPROOF TOATE?
Am aceasta nelamurire de multa vreme... uni zic ca da , altii zic ca nu , pana la urma nu mai stiu ce sa cred si as vrea parerea cuiva care se pricepe :D

De ce intreb asta... As vrea sa schimb motorul original VXL cu unul Castle sau.. Tekin in 4 poli (desi tekin sunt cam scumpe...)
Daca iau spre exemplu un motor cum e la Sidewinder SCT va avea acelasi rezultat cu esc-ul VXL , daca da cam care este diferenta (in procentaj daca se poate).


Multumesc anticipat.

Stima,
Mircea

ESC-ul Vxl nu duce motoare in 4 poli deci motorul castle 3800kv nu il poti folosi. Cauta motoare in 2 poli sau schimba si ESC-ul :drinks:
EDIT: Nici tekin-ul nu il poti folosi

Aceasta postare a fost editata de BoDySh: 30 September 2012 - 04:59 PM

bogdanpopa95@gmail.com
0

#707 Useril este offline   MarinMircea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 580
  • Inregistrat: 20-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:Automodelism
    Ciclism (in portii moderate)

Postat 30 September 2012 - 05:02 PM

Mda ... tot vxl-ul o sa raman pentru o vreme inseamna vroiam ceva putere mai mare si sa ma pot da iarna pe zapada fara sa se arda ceva... ori nu prea am incredere in metodele de "waterproofizare" home made ... (Adevarat .. nici nu prea le-am studiat ca sa stiu cam ce efect au )...

Multumesc frumos Bodysh , chiar ma pregateam sa cumpar un motor :drinks:
Firestorm 10t - la vanzare
Traxxas slash ultimate 4x4 VXL
0

#708 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 30 September 2012 - 06:21 PM

Salut

Am folosit Castle 3800kv si VXL 3500kv. Diferenta de cuplu nu e foarte mare, insa castiga Castle-ul. Te va ajuta mai mult cel de 3800kv din cauza turatiei mai mari si cuplului putin mai mare. E cu 20% mai puternic Castle-ul, sa iti raspund cum ai vrut.
Nu toate vxl-urile sunt Waterproof, le recunosti dupa carcasa, cele care au 4 surubele si in fata nu sunt.

stima,
Radu

Custom CNC parts GNS Racing
0

#709 Useril este offline   Tudor Daniel 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 11-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Automodelism
    Baschet
    Limbi straine

Postat 01 October 2012 - 09:14 PM

Vezi postareaBoDySh, la 30 September 2012 - 04:59 PM, a spus:

ESC-ul Vxl nu duce motoare in 4 poli deci motorul castle 3800kv nu il poti folosi. Cauta motoare in 2 poli sau schimba si ESC-ul :)
EDIT: Nici tekin-ul nu il poti folosi

ESC-ul, cat timp e brushless, va putea suporta motor cu 2,4,6 poli, atata timp cat consumul este in limitele sale predefinite. Nu exista ESC doar pentru 2 poli sau doar pentru 4 poli. Intr-adevar, exista ESC-uri optimizate pentru motoare cu 2 sau 4 poli (timing special, punch etc), insa asta este altceva. In concluzie, vei putea folosi motorul castle de 3800kv. Vezi doar ce timing ii trebuie la motor. ESC-ul Velineon are timing de 0grade stock, daca nu ma insel.
0

#710 Useril este offline   MarinMircea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 580
  • Inregistrat: 20-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:Automodelism
    Ciclism (in portii moderate)

Postat 01 October 2012 - 10:11 PM

Pai pana la urma merg 4 poli sau nu ?
Firestorm 10t - la vanzare
Traxxas slash ultimate 4x4 VXL
0

#711 Useril este offline   Stuffy 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 430
  • Inregistrat: 06-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Onesti
  • Interests:Automodelism
    Sporturi de Iarna

Postat 01 October 2012 - 10:29 PM

Daca nu va bateti nu rezolvati nimic.
I reject your reality and substitute my own.
0

#712 Useril este offline   MarinMircea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 580
  • Inregistrat: 20-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:Automodelism
    Ciclism (in portii moderate)

Postat 01 October 2012 - 10:33 PM

Actually you can run a 4-Pole on the VXL-3S, but it's 50k RPM Rev Limiter means you'll have to run a 3000kv motor on 2S, or even less of a kV Rating on 3S. The ESC sees a 4-pole as spinning twice as fast (Back-EMF Speed Sensing), so you'd have to pick a motor accordingly.

Si cam atat asteptam , deci e stabilit , poti sa mergi cu 4 poli , dar mai bine nu :pardon:

Aceasta postare a fost editata de MarinMircea: 01 October 2012 - 10:35 PM

Firestorm 10t - la vanzare
Traxxas slash ultimate 4x4 VXL
0

#713 Useril este offline   MarinMircea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 580
  • Inregistrat: 20-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:Automodelism
    Ciclism (in portii moderate)

Postat 08 October 2012 - 11:41 AM

Intre diferentialul central si slipper clutch-ul de la slash 4x4 , ce alegeti?

Cand am luat eu masina am convenit sa nu pastrez si diferentialul central , dar vazand cateva review-uri pe youtube am auzit ca ar imbunatati putin si manevrabilitatea masinii , un lucru la care slash-ul sta putin prost rasturnandu-se cam des cand este bruscat...

Vreau sa stiu care este mai bun pentru bashing in special... mi s-a ros spur-ul si am nevoie de unul nou , iar cautand pe net prin RO , nu prea am gasit nimic si nu cred ca se merita o comanda de pe tower pentru 20 de lei... de aici si dorinta mea de a afla beneficiile unui diferential central.

As vrea sa stiu si cam ce uzura are in timp... am vazut un tip pe youtube care scria ca s-ar uza destul de repede aceste diferentiale.

M-ar interesa chiar si second daca vrea cineva sa vanda , dar folosit foarte putin sau ca nou cu tot cu cele 3 coroane cu care vine sau pur si simplu un spur normal cu care sa-l inlocuiesc pe cel actual..(daca are cineva oferte l-as ruga sa le faca pe pm ca sa nu poluam topic-ul)

Stima,
Mircea
Firestorm 10t - la vanzare
Traxxas slash ultimate 4x4 VXL
0

#714 Useril este offline   Tudor Daniel 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 11-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Automodelism
    Baschet
    Limbi straine

Postat 27 October 2012 - 06:44 PM

Buna. As avea o intrebare mica legat de gearbox. Slash-ul meu are o cutie de aluminiu de la Golden Horizon. Intrebarea mea este urmatoarea: Exista sansa de a intra praf in cutie si sa imi ingroase vaselina din interior, ducand astfel la o uzura exagerata a rotitelor dintate? Cam la cate ore de folosinta ar trebui desfacut gearboxul, curatat si reuns? Timpul meu din pacate e destul de limitat in timpul saptamanii si mi-ar placea o recomandare, in loc sa aflu pe propria piele.
0

#715 Useril este offline   Uzzy 

  • MORENA DIN BELSUG!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 15-January 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Militari
  • Interests:ai laic motosicli...

Postat 27 October 2012 - 06:47 PM

Depinde foarte mult de mediul in care folosesti masina, mai cu praf mai fara praf, conteaza evident si cat de des o folosesti. Una e sa iesi in fiecare zi si alta e sa iesi de 2 ori pe luna cu ea. Ca si la automobile si automodele au nevoie de revizie, asa ca cel mai indicat ar fi ca in momentul in care te decizi sa-i faci revizia sa te uiti si acolo.
Racing - Because Football, Baseball, Bowling & Golf, only require ONE BALL
-Yokomo BD7

Club
C.S.T.A. Bucuresti
M.D.T. - Militari Durango Team
0

#716 Useril este offline   Tudor Daniel 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 11-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Automodelism
    Baschet
    Limbi straine

Postat 27 October 2012 - 08:26 PM

Sa spunem ca o folosesc intr-un mediu cu foarte mult praf. Eu doresc sa stiu daca gearbox-ul e "praf"-proof si nu vreau sa o desfac acum, pt ca imi mananca cam multisor timp curiozitatea asta. Ma gandesc sa mai sunt posesori de slash cu cutii de aluminiu. Asadar, va rog, daca ati intalnit aceasta situatie, postati un comment.
0

#717 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 27 October 2012 - 10:24 PM

Vezi postareaTudor Daniel, la 27 October 2012 - 08:26 PM, a spus:

Sa spunem ca o folosesc intr-un mediu cu foarte mult praf. Eu doresc sa stiu daca gearbox-ul e "praf"-proof si nu vreau sa o desfac acum, pt ca imi mananca cam multisor timp curiozitatea asta. Ma gandesc sa mai sunt posesori de slash cu cutii de aluminiu. Asadar, va rog, daca ati intalnit aceasta situatie, postati un comment.

Salut,

Transmisia GH avand muchiile rotunjite nu prea este "praf"-proof. Alte modele precum Integy, FLM, REM sunt, dar pretul lor este putin cam ridicat. Cel mai bine odata pe luna sa o desfaci, cu o periuta de dinti cureti rotile si le pui la loc cu vaselina noua. Nu e nevoie sa speli nimic, doar sa stergi cu un servetel vaselina veche.

stima,
Radu

Custom CNC parts GNS Racing
0

#718 Useril este offline   Tudor Daniel 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 11-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Automodelism
    Baschet
    Limbi straine

Postat 28 October 2012 - 09:56 AM

Am desfacut-o azi sa verific si nu avea nimic inauntru(au fost doar 2 iesiri pe "tarla", restul de ciment). Am pus totusi o banda adeziva peste linia ce uneste cele 2 jumatati. Sper ca asta sa opreasca praful si sa lungeasca timpul de revizie.
0

#719 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 03 December 2012 - 08:04 PM

Rigidizarea tower-elor.
http://imageshack.us/a/img404/2939/imag0406j.jpg
http://imageshack.us/a/img194/226/imag0404c.jpg
http://imageshack.us/a/img853/9596/imag0407o.jpg
Un mic ajutor pentru a reduce sansele de indoire ale motor plate-ului.
http://imageshack.us/a/img829/8682/imag0417mf.jpg
http://imageshack.us/a/img600/6366/imag0416n.jpg
http://imageshack.us/a/img826/1343/imag0415j.jpg

stima,
Radu

Aceasta postare a fost editata de radu94: 03 December 2012 - 08:05 PM


Custom CNC parts GNS Racing
0

#720 Useril este offline   BoDySh 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 180
  • Inregistrat: 03-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Codlea, Brasov

Postat 03 December 2012 - 10:26 PM

Vezi postarearadu94, la 03 December 2012 - 08:04 PM, a spus:

Rigidizarea tower-elor.
http://imageshack.us/a/img404/2939/imag0406j.jpg
http://imageshack.us/a/img194/226/imag0404c.jpg
http://imageshack.us/a/img853/9596/imag0407o.jpg
Un mic ajutor pentru a reduce sansele de indoire ale motor plate-ului.
http://imageshack.us/a/img829/8682/imag0417mf.jpg
http://imageshack.us/a/img600/6366/imag0416n.jpg
http://imageshack.us/a/img826/1343/imag0415j.jpg

stima,
Radu

Arata bine Slash-ul tau. Cate piese mai ai din fabrica? Din cate imi dau seama doar interiorul transmisiei mai e stoc, altceva nu mai vad sa fie din fabrica.Inca o data felicitari pentru Slash :drinks:
bogdanpopa95@gmail.com
0

Arata acest topic


  • 35 Pagini +
  • « Prima
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

7 useri citesc topicul
0 membri, 7 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro