Modelism - RHC Forum: Traxxas Slash - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 35 Pagini +
  • « Prima
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • Ultima »

Traxxas Slash Poze, video si detalii despre Traxxas Slash Evaluare topic: -----

#601 Useril este offline   MarinMircea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 580
  • Inregistrat: 20-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:Automodelism
    Ciclism (in portii moderate)

Postat 31 March 2012 - 05:12 PM

mda .. :rolleyes:

S-a rupt o bascula :)
Asa e cand inveti sa faci un backflip.. incerci pana se intampla ceva.. si s-a intamplat.

As vrea sugestii va rog ce sa, iau tot original, sau rpm?
Pe auto-rc sunt astea
Astea:http://www.autorc.ro/traxxas/614-rpm-bascule-spate-slash-albastru.html
Sau astea?:http://www.autorc.ro/traxxas/600-brate-suspensie-dreapta-stanga-slash-4x4.html

Aceasta postare a fost editata de MarinMircea: 31 March 2012 - 05:13 PM

Firestorm 10t - la vanzare
Traxxas slash ultimate 4x4 VXL
0

#602 Useril este offline   MarinMircea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 580
  • Inregistrat: 20-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:Automodelism
    Ciclism (in portii moderate)

Postat 31 March 2012 - 05:55 PM

Vezi postareaMarinMircea, la 31 March 2012 - 05:12 PM, a spus:

mda .. :clapping:

S-a rupt o bascula :clapping:
Asa e cand inveti sa faci un backflip.. incerci pana se intampla ceva.. si s-a intamplat.

As vrea sugestii va rog ce sa, iau tot original, sau rpm?
Pe auto-rc sunt astea
Astea:http://www.autorc.ro/traxxas/614-rpm-bascule-spate-slash-albastru.html
Sau astea?:http://www.autorc.ro/traxxas/600-brate-suspensie-dreapta-stanga-slash-4x4.html



Si acum ca ma uit iar , s-ar putea ca cele rpm sa nu fie pt slash 4x4...
Firestorm 10t - la vanzare
Traxxas slash ultimate 4x4 VXL
0

#603 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 31 March 2012 - 05:56 PM

Eu mi's mai greu de cap, care e logica sa inlocuiesti un servo waterproof cu unul non-waterproof, dupa care sa te dai prin balti si surpriza sa ramii fara servo?
USER BANNED BY ADMIN
0

#604 Useril este offline   haramantola 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 39
  • Inregistrat: 25-August 11

Postat 01 April 2012 - 04:14 PM

Salut ....recomandarea mea e sa iei brate originale si sa le "asortezi " cu guarduri de la Stampede - Manufacturer Stock # 6733 si 6732 .
Ai multe avantaje - protectie telescop , atenuare soc pe brate si deviere obstacole . se potrivesc perfect si nu sint scumpe - 7 usd perechea
le folosesc pe a 2-a masina slash de 1an si ies saptaminal cu ea fara sa rup brate de cind le-am montat .........

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: PA059623.JPG
  • Imagine atasata: PA059624.JPG
  • Imagine atasata: stampede guard.JPG

0

#605 Useril este offline   MarinMircea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 580
  • Inregistrat: 20-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:Automodelism
    Ciclism (in portii moderate)

Postat 01 April 2012 - 04:26 PM

da-mi te rog site-ul si id-ul tau pe pm :D
Firestorm 10t - la vanzare
Traxxas slash ultimate 4x4 VXL
0

#606 Useril este offline   Alfa 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 706
  • Inregistrat: 03-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 April 2012 - 08:40 AM

Uitandu-ma pe aici ...dupa ceva vreme constat ca in afara de rupt si dat cu ele de toti peretii nu vad si eu ceva util.Sunt oameni care sunt la inceput de drum in RC si sincer topicul asta e poluat numai de aiureli...nu prea au ce invata . In afara de radu94 care il respect ptr fobia de perfectionare a slashului 2wd (care chiar eu 2 chestii le-am facut la masina mea citind de la el de pe topic)si de inca cativa restul e umplutura inutila.A mai venit cineva cu o chestie care mi-a placut, aparatoarele de stampede ptr amortizoare....excelenta idee. Chiar nu cred ca intereseaza pe nimeni ca slashul poate sa mearga pe pereti sa faca piruete sau ca este submarin.E clar cata intretinere au parte aceste masini..:D)). Nu vad si eu o prezentare de revizie la masina, ce uleiuri s-au pus, ce ulei se pune in diferential, daca s-au schimbat rulmenti cu ce model masuri etc.Cred ca nu stiti cat de nociva este apa ptr angrenajele masini....cum se combate acest lucru?.Cu ce se da pe suruburi etc?

...vai de pensia mea!
Favourite racing class:
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy


CSTA Bucuresti

“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
0

#607 Useril este offline   Vladutzzz 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 472
  • Inregistrat: 20-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 14 April 2012 - 09:58 AM

Postez si eu aici poate ma ajuta cnv cu un sfat ceva ... intentionez sa imi cumpar un 4wd prin vara nu stiu dc dar asa ma apucat pentru ca mam cam saturat de 2wd si vreau sa ma apuc putin de bashing am citit cam tot topicul dar tot nu mam decis.Sa trec la subiect vreau sa imi cumpar o masina short course ptr bashing cev rezistent ... M-am gandit la slash vazand cum ,,ies" masinile dupa fiecare alergatura a voastra ,mi se pare o masina foarte rezistenta dar nah acum nu stiu diferente/avantaje/dezavantaje intre slash 2wd si slash 4wd, pretul cred ca ar fi primul :D).Eu am un rustler 2wd si ma intereseaza sa imi iau un slash 4wd si roller dar sa nu depaseasca bugetul de 500 ron-600 ron...Am sa gasesc? Se merita? cev pareri?Sa raman la rustler?Nu pot sa zic ca sunt la inceput cu automodelismul deoarece mai am in ,,buzunar" un Hpi e10, o Carisma f14 si un Rustler vxl dar chiar nu stiu ce decizie sa fac... Banii momentan nu sunt prezenti si ei prin buzunar dar prin luna iunie intentionez sa achizitionez slashul.Va rog sa ma ajutati si scz daca am postat ce nu trebuie dar doar cer pareri si sfaturi mrs.

Aceasta postare a fost editata de Vladutzzz: 14 April 2012 - 10:00 AM

Go BIG or go HOME
0

#608 Useril este offline   MarinMircea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 580
  • Inregistrat: 20-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:Automodelism
    Ciclism (in portii moderate)

Postat 14 April 2012 - 11:21 AM

S-ar zice ca rustler e mai bun basher ca slash...

Cat despre calitate , te asigur ca e din plin, desi unii sunt sceptici sau nu au incredere , eu am patit-o cu bascula pentru ca am sarit ca un dement si am si cazut naspa , dar la cate sute de metri adunate din cazaturi a facut masina , pot spune ca e aproape indestructibila, dar eu am si fuzete si portfuzete aluminiu , nu stiu cu plastic cat de bine rezista la sarituri , lovituri...
Firestorm 10t - la vanzare
Traxxas slash ultimate 4x4 VXL
0

#609 Useril este offline   Vladutzzz 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 472
  • Inregistrat: 20-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 14 April 2012 - 11:41 AM

Vezi postareaMarinMircea, la 14 April 2012 - 11:21 AM, a spus:

S-ar zice ca rustler e mai bun basher ca slash...

Cat despre calitate , te asigur ca e din plin, desi unii sunt sceptici sau nu au incredere , eu am patit-o cu bascula pentru ca am sarit ca un dement si am si cazut naspa , dar la cate sute de metri adunate din cazaturi a facut masina , pot spune ca e aproape indestructibila, dar eu am si fuzete si portfuzete aluminiu , nu stiu cu plastic cat de bine rezista la sarituri , lovituri...

si la dif intre 2wd si 4wd slash ? avantaje dezavantaje ? sa raman cu rustleru ptr moment? ma gandeam daca raman cu rustleru sa ii cumpar niste caucioace :D si cam atat

Aceasta postare a fost editata de Vladutzzz: 14 April 2012 - 11:42 AM

Go BIG or go HOME
0

#610 Useril este offline   MarinMircea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 580
  • Inregistrat: 20-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:Automodelism
    Ciclism (in portii moderate)

Postat 14 April 2012 - 11:47 AM

poate gasesti pe cineva cu slash prin iasi...
Pai.. la 2wd din cate am vazut, exista mici probleme la diferential si se poate ca la sariturile mari sa se deplaseze pinioanele , ori asta ori prietenu meu cu slash nu prea strange cum trebuie suruburile...
In schimb la 4wd nu am intampinat probleme legate de dif , ci la cardan unde pot intra pietricele si .. ba il zgarie , ba il desfileteaza... chiar m-a speriat odata , am crezut ca s-a rupt axul de la motor... dar e usor sa-l infiletezi , are spatiu special ca sa nu il mai desfaci...

Aceasta postare a fost editata de MarinMircea: 14 April 2012 - 11:48 AM

Firestorm 10t - la vanzare
Traxxas slash ultimate 4x4 VXL
0

#611 Useril este offline   Vladutzzz 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 472
  • Inregistrat: 20-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 14 April 2012 - 11:49 AM

Vezi postareaMarinMircea, la 14 April 2012 - 11:47 AM, a spus:

poate gasesti pe cineva cu slash prin iasi...
Pai.. la 2wd din cate am vazut, exista mici probleme la diferential si se poate ca la sariturile mari sa se deplaseze pinioanele , ori asta ori prietenu meu cu slash nu prea strange cum trebuie suruburile...
In schimb la 4wd nu am intampinat probleme legate de dif , ci la cardan unde pot intra pietricele si .. ba il zgarie , ba il desfileteaza... chiar m-a speriat odata , am crezut ca s-a rupt axul de la motor... dar e usor sa-l infiletezi , are spatiu special ca sa nu il mai desfaci...

mrs dar oricum cn mai poate sa imi zica unele chestii astept :D mrs mult
Go BIG or go HOME
0

#612 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 14 April 2012 - 05:15 PM

Nu stiu daca am voie sa ma bag in seama cu slash 1/16...

The bad:

- Intre pinion si spur intra mizerie intr-o veselie, cu toate ca exista aparatoare
- Servo saver-ul cum prinde un pic de mizerie (adica cam imediat ce mergi, ca e sub masina, expus la vedere) nu mai cedeaza si toata greutatea pica pe servo. Care are pinioane de plastic. Bine ca se vind separat la punguta, luati cite 2-3 odata ca altfel nu merita transportul...
- Bateria stock tine prea putin (deh, 1200mAh)
- Incarcatorul stock e ca sa fie la numar, n-are peak detection
- Varianta brushed vine pe 27mhz, si mama ce fain e la full speed cind iti sare scurt directia din cauza de interferente (si servo-ul e rapid); noroc ca un rx+tx traxxas in 2.4 se gaseste nou din dezmembrari (ebay, din usa) la vreo 210 ron (jumate cit ar costa comandat oficial ca piesa) si statia desi nu pare are epa, expo, model memory automat doar ca nu are afisaj, tot dialogul se face la modul tu butonezi, ea da din led

The good:

- Waterproof rulez. Si ca n-ai griji (vai am luat ultima balta ramasa pe strada si s-a ars esc-ul) si ca ies niste drift-uri pe asfalt ud... sau bashing in noroi...
- Surprinzator de rezistent, configuratia stock, luat borduri, luat o adincitura cu fata la full speed urmata de o rasturnare ca-n
filme, nimic rupt. De rasturnari laterale (nu incercati drift daca suprafata nu e neteda) nu mai zic, fara numar.
- Se poate adauga inca un servo fara nici o modificare (doar ca horn si link-uri vin doar la pachet cu saver-ul)
- Se poate adauga inca o baterie, trebe doar obectu' si un conector Y. Pt motorizarile brushless se poate trece pe lipo (2x1800 deja e altceva decit 1x1200)

The modificari:

- Am simtit nevoia doar sa schimb uleiul din diferentiale (stock 30k, eu am pus 100k, oricum cind se incalzeste parca nu-i)
- ... si sa pun pe spate arcuri mai tari, de 1.2 parca
- Astept a doua baterie si cablul Y

Si gata, bash, clean (dus cu grija + wd40, inca tin rulmentii), repeat
USER BANNED BY ADMIN
0

#613 Useril este offline   Uzzy 

  • MORENA DIN BELSUG!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 15-January 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Militari
  • Interests:ai laic motosicli...

Postat 14 April 2012 - 06:05 PM

Vezi postareaDanB, la 14 April 2012 - 05:15 PM, a spus:

The modificari:


:rofl: :rofl: :rofl: :good:
Racing - Because Football, Baseball, Bowling & Golf, only require ONE BALL
-Yokomo BD7

Club
C.S.T.A. Bucuresti
M.D.T. - Militari Durango Team
0

#614 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 14 April 2012 - 07:47 PM

Nu vad poanta, preferi masini la care pina nu schimbi jumate din piese (si triplezi valoarea masinii) nu poti sa o scoti in strada? Si dupa aia ma gindesc ca stai doua zile sa o cureti piesa cu piesa pina luceste din nou.

Daca nu se rupe nu vad de ce sa o umplu de metal (da, stiu ca luceste frumos, da' am trecut de virsta aia).

Plus ca pentru bashing nu am nevoie de super setup-uri, doar ajustat suspensia cit sa nu dea cu curul de pamint si sa nu se rastoarne asa de usor.

Din partea mea roaga un moderator sa-mi stearga postul si sanatate buna.
USER BANNED BY ADMIN
0

#615 Useril este offline   BoDySh 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 180
  • Inregistrat: 03-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Codlea, Brasov

Postat 14 April 2012 - 08:51 PM

Vezi postareaDanB, la 14 April 2012 - 07:47 PM, a spus:

Nu vad poanta, preferi masini la care pina nu schimbi jumate din piese (si triplezi valoarea masinii) nu poti sa o scoti in strada? Si dupa aia ma gindesc ca stai doua zile sa o cureti piesa cu piesa pina luceste din nou.

Daca nu se rupe nu vad de ce sa o umplu de metal (da, stiu ca luceste frumos, da' am trecut de virsta aia).

Plus ca pentru bashing nu am nevoie de super setup-uri, doar ajustat suspensia cit sa nu dea cu curul de pamint si sa nu se rastoarne asa de usor.

Din partea mea roaga un moderator sa-mi stearga postul si sanatate buna.

El s-a referit la modul cu ai spus "The modificari" nu la modificarile in sine.
bogdanpopa95@gmail.com
0

#616 Useril este offline   Adi96 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 53
  • Inregistrat: 20-October 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC

Postat 14 April 2012 - 09:11 PM

DanB, niste lucruri foarte pertinente si la obiect, dar stii foarte bine ca trebuiau postate pe threadul cu modelele 1/16: http://www.rhcforum....s-116-slashrevo
Postul ar trebui mutat acolo pentru ca acolo ii e locul.
0

#617 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 14 April 2012 - 09:57 PM

Au, scuze, uitasem ca este thread dedicat 1/16. Mersi ca mi-ai adus aminte.

O sa reproduc textul si acolo si daca un moderator are timp poate sa-l stearga de aici.
USER BANNED BY ADMIN
0

#618 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 14 April 2012 - 10:06 PM

Daca tot se mai uita si posesori de slash 2wd, nu doar cei cu mini slash si 4x4, as vrea sa fac un mic review al modelului + upgrade-urile necesare/posibile si care brand ar fi mai bun.
In primul rand trebuie toti sa stim ca un Traxxas stoc nu este facut pentru curse, exceptie face Rustler-ul care ar putea merge in clasa sc/truck. Slash-ul are un centru de greutate foarte mare, ceea ce il face destul de instabil. Cauciucurile stoc sunt de foarte dure, bune doar pe asfalt pentru ca nu se uzeaza repede. Cu toate ca se controleaza greu, cauciucurile proaste pentru offroad, amortizoarele sunt destul de bune, dar cu un mic upgrade la capacele din aluminiu, fie cele traxxas, fie cele strc. Daca tot suntem la capitolul manevrabilitate, nu putem scapa cu vederea pozitia servo-ului. Este amplasat destul de rau, la un concurs ar fi mai greu de atins, dar la bash-ing se loveste mai usor si poti pierde controlul masinii.
Cu toate ca se controleaza mai greu, slash-ul este in opinia mea una dintre cele mai rezistente modele. Recunosc ca am avut grija de model de la inceput, dar tot nu am reusit sa rup NIMIC!. Transmisia este foarte bine facuta, desi diferentialul nu e sealed, se poate folosi ulei mai gros, dar cu timpul tot va curge. Este bine ca transmisia sa fie curata o data pe luna si verificati rulmentii. Fiind un model 2wd este usor de facut acest lucru, mecanica fiind foarte simpla si "deschisa".
In continuare vreau sa prezint niste upgrade-uri utile pentru slash.
Dupa cum am zis, primul upgrade trebuie sa fie capacelele pentru amortizoare. Am avut Traxxas, acum folosesc Strc, ambele cu succes. Daca intentionezi sa-l scoti pe o pista ai nevoie neaparat de cauciucuri bune. Daca ai de gand sa mergi la bash-ing poti incerca piesele RPM care sunt de o calitate superioara. Basculele, fuzetele, portfuzete si towerele sunt foarte bune, bumpere merg si cele stoc. Pentru concurs un important upgrade este sasiul. Un pret bun este achizitionarea unui sasiu de Rustler (upper+lower) si kit-ul LCG de la STRC sau Dynamite. Tot pentru pista mai este un kit de la Proline, ProTrak, care modifica suspensia complet. Bascule mai lungi, towere mai late + set roti cu offset mai mic.
Avand in vedere ca modelul are ~3kg, este bine ca motorul sa aiba o racire pe masura. Multa lume prefera o transmisie din aluminiu, dar nu este foarte ieftine. Cele mai bune transmisii din aluminiu sunt cele FLM si REM, dar greu accesibile in Ro si foarte scumpe (65$). Eu folosesc Integy, la fel si Bogdan (Bodysh), e o transmisie decenta si ajuta la scaderea temperaturii motorului.
Cam astea ar fi upgrade-urile utile, daca vrei in continuare concurs, trebuie sa ai grija si la tijele amortizoarelor. Recomand tijele tratate TiNi, dar sunt de vreo 3ori mai scumpe decat cele stoc. Mai bine 3 seturi stoc decat unul bun? Eu zic nu, la un concurs daca se indoaie o tija nu e timp de schimbat, de indreptat se poate, dar oricum s-au stricat o-ring-urile, pistonaul, poate si corpul amortizorului.
Pentru transmisie, rotile fiind metalice, folosesc vaselina alba, lithium. Diferentialul prefer sa-l ung putin cu vaslina grafitata pentru ca oricum va curge din el relativ repede. Rulmentii Traxxas sunt buni, dar pentru schimbare ii recomand pe cei Abec35, de la Fridrik. Pentru fuzete gama Abec3, iar pentru transmisie Abec5.
Daca cineva vrea o lista completa cu fiecare componenta si upgrade-ul pentru ea sa-mi lase un mesaj privat.

Seara buna si sarbatori fericite!

stima,
Radu

Custom CNC parts GNS Racing
0

#619 Useril este offline   lamav4 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1133
  • Inregistrat: 19-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, sector 2

Postat 15 April 2012 - 11:17 AM

@radu94 - esti zeul Slash-ului, o enciclopedie ambulanta, nu exista pe tot internetul acesta informatii mai multe si mai detaliate decat cele din capul tau; felicitari pentru ca esti un om cu adevarat pasionat.





Vezi postarearadu94, la 14 April 2012 - 10:06 PM, a spus:

.
In primul rand trebuie toti sa stim ca un Traxxas stoc nu este facut pentru curse, exceptie face Rustler-ul care ar putea merge in clasa sc/truck.



Ar putea merge la clasa truck Rustlerul dar care dintre aceste doua modele este mai bun pentru concursuri ? Lasand la o parte faptul ca Traxxas nu face masini ce competitie.
Fan Nokia.
0

#620 Useril este offline   BoDySh 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 180
  • Inregistrat: 03-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Codlea, Brasov

Postat 15 April 2012 - 01:40 PM

Vezi postarealamav4, la 15 April 2012 - 11:17 AM, a spus:

Ar putea merge la clasa truck Rustlerul dar care dintre aceste doua modele este mai bun pentru concursuri ? Lasand la o parte faptul ca Traxxas nu face masini ce competitie.

Pot raspunde eu? Rustlerul are centrul de greutate mai jos iar spatele mai lat deci el este mai bun. Slashul cu putine modificari poate deveni un automodel de concurs.
bogdanpopa95@gmail.com
0

#621 Useril este offline   Alfa 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 706
  • Inregistrat: 03-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 April 2012 - 01:52 PM

Vezi postareaBoDySh, la 15 April 2012 - 01:40 PM, a spus:

Pot raspunde eu? Rustlerul are centrul de greutate mai jos iar spatele mai lat deci el este mai bun. Slashul cu putine modificari poate deveni un automodel de concurs.


Adaug si eu: Slashul 4x4 poate fi facut de concurs relativ usor : Optiunea amortizoare big bore sau amortizoare stock cu elementul de sus (capac) din aluminiu si arcuri liniare de losi . Ar mai fi barele stabilizatoare care aici ajuta f mult pentru ca are centrul de greutate destul de sus comparativ cu celelalte.Difful central ajuta daca exista o motorizare mai puternica gen mamba max pro cu motor in 4 poli. Tot aici mai este o piesa de plastic care se inlocuieste cu un optional de aluminiu.O optiunea deja discutata aici este si protectia de la bascule de stampede care protejeaza baza amortizorului si bascula.Si nu in ultimul rand RPM skidplate.....Ar mai fi dar e ok asa....mana sa ai :D!
Favourite racing class:
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy


CSTA Bucuresti

“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
0

#622 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 15 April 2012 - 05:21 PM

Vezi postareaBoDySh, la 15 April 2012 - 01:40 PM, a spus:

Pot raspunde eu? Rustlerul are centrul de greutate mai jos iar spatele mai lat deci el este mai bun. Slashul cu putine modificari poate deveni un automodel de concurs.

Adevarat, Bogdan are perfecta dreptate. Rustler-ul are basculele spate mai late cu aproximativ 10mm decat la slash, dar in plus are si offset-ul rotilor mai mare. Pe fata doar din roti este mai lat, basculele fiind identice cu cele de pe slash. Majoritatea celor care vor sa alerge la clasa sc cu buget mai redus cumpara un Rustler pe care il convertesc in Slash. Teoretic au nevoie doar de kit-ul LCG de la strc sau dynamite pentru a-i extinde lungimea.
Este o poza atasata cu un asemenea kit.
Am uitat sa mentionez, un alt upgrade bun pentru slash (traxxas 2wd) este conversia la slipper clutch de Associated (+pad-uri HD).

PS: Bogdan (BoDySh) este si el un mare cunoscator de Slash 2wd, detine un slash minunat si anul asta il scoate la concurs.

stima,
Radu

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: chassis.png

Aceasta postare a fost editata de radu94: 15 April 2012 - 05:22 PM


Custom CNC parts GNS Racing
0

#623 Useril este offline   NiZ 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 895
  • Inregistrat: 19-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 April 2012 - 02:44 AM

Slash 4x4

Se poate pune ulei in diferentiale? Am vazut ca are vaselina. As vrea sa pun ulei in diferentiale, am nevoie ca dif fata sa fie "mai blocat" decat cel din spate, a.i. fata sa ma scoata din viraje.
0

#624 Useril este offline   ovidiugm 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1031
  • Inregistrat: 02-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 April 2012 - 02:54 AM

Merge, sigur. Ulei siliconic 10-20-30k pe fata, 5-7-10k spate, dupa cum iti place...
Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
0

#625 Useril este offline   NiZ 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 895
  • Inregistrat: 19-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 April 2012 - 03:57 AM

Wow, n-ai somn? Trebuie sa pun vreo garnitura/oring pt a nu pierde uleiul, sau e ok cum vine de la mamuca ei?
0

#626 Useril este offline   Alfa 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 706
  • Inregistrat: 03-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 April 2012 - 06:44 AM

Vezi postareaNiZ, la 17 April 2012 - 03:57 AM, a spus:

Wow, n-ai somn? Trebuie sa pun vreo garnitura/oring pt a nu pierde uleiul, sau e ok cum vine de la mamuca ei?


Nu.... nu trebuie sa pui aboslut nimic.

Poate te ajuta:

http://traxxas.com/f...m-Steve-Slayden
Favourite racing class:
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy


CSTA Bucuresti

“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
0

#627 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 17 April 2012 - 08:28 AM

Daca diferentialele sint ca la fratele mai mic, au garnituri. Doar sa fii foarte atent la asablare sa se aseze bine (le mai rateaza si chinezu din fabrica)

Chiar daca are aspect de vaselina, tot ulei il cheama, doar ca e mai viscos (de ex. 100k abia il scoti din sticlutza, parca e gem amestecat cu lipici)
USER BANNED BY ADMIN
0

#628 Useril este offline   NiZ 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 895
  • Inregistrat: 19-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 April 2012 - 08:46 AM

Ma apuc mai tarziu de treaba. Multumesc pt raspunsuri!
0

#629 Useril este offline   Uzzy 

  • MORENA DIN BELSUG!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 15-January 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Militari
  • Interests:ai laic motosicli...

Postat 17 April 2012 - 11:08 AM

Vezi postareaDanB, la 14 April 2012 - 07:47 PM, a spus:

Nu vad poanta, preferi masini la care pina nu schimbi jumate din piese (si triplezi valoarea masinii) nu poti sa o scoti in strada? Si dupa aia ma gindesc ca stai doua zile sa o cureti piesa cu piesa pina luceste din nou.

Daca nu se rupe nu vad de ce sa o umplu de metal (da, stiu ca luceste frumos, da' am trecut de virsta aia).

Plus ca pentru bashing nu am nevoie de super setup-uri, doar ajustat suspensia cit sa nu dea cu curul de pamint si sa nu se rastoarne asa de usor.

Din partea mea roaga un moderator sa-mi stearga postul si sanatate buna.



Vezi postareaBoDySh, la 14 April 2012 - 08:51 PM, a spus:

El s-a referit la modul cu ai spus "The modificari" nu la modificarile in sine.


Exact, m-am referit strict la "titlu" si mi s-a parut foarte funny 8)
Racing - Because Football, Baseball, Bowling & Golf, only require ONE BALL
-Yokomo BD7

Club
C.S.T.A. Bucuresti
M.D.T. - Militari Durango Team
0

#630 Useril este offline   MarinMircea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 580
  • Inregistrat: 20-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:Automodelism
    Ciclism (in portii moderate)

Postat 20 April 2012 - 09:56 AM

;):D:D

http://s19.postimage.org/j6eqc3btf/IMG007.jpg
upload pictures


http://s19.postimage.org/vz2uc0nf7/IMG009.jpg
adult image hosting
Firestorm 10t - la vanzare
Traxxas slash ultimate 4x4 VXL
0

Arata acest topic


  • 35 Pagini +
  • « Prima
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

18 useri citesc topicul
0 membri, 18 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro