Modelism - RHC Forum: Traxxas Slash - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 35 Pagini +
  • « Prima
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • Ultima »

Traxxas Slash Poze, video si detalii despre Traxxas Slash Evaluare topic: -----

#391 Useril este offline   andriu 

  • Membru
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 884
  • Inregistrat: 06-March 07
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 06 December 2010 - 10:33 AM

Vezi postarealamav4, la Dec 5 2010, 11:55 PM, a spus:

Acum am doua optiuni: luna aceasta dupa ce iau salariul sa fac comanda pentru 2wd brushed 2.4 ghz sau sa astept pana in februarie si sa mai strang bani si sa cumpar brushless, merita asteptarea?


daca iei brushed si apoi separat brushless ... ai sa mai pierzi niste bani .... destul de multi.
ai sa pierzi odata din revanzarea brushedului si inca o data din cumpararea separata a motorizarii brusless.
tinand cont ca vine iarna (sau a venit) sfatul meu e sa astepti pana in februarie.

"That's sooo oshemmm !!!!!"
0

#392 Useril este offline   porcofon 

  • -==-
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 961
  • Inregistrat: 26-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Automodelism

Postat 06 December 2010 - 08:24 PM

Vezi postareaandriu, la Dec 6 2010, 10:28 AM, a spus:

zi-mi si gandirea ta ca sa ma luminez si eu.

2wd = un diferential preia puterea motorului
4wd = 2 (sau 3) diferentiale preiau puterea motorului

oricum, nu am considerat niciodata asta ca un criteriu pentru alegerea automodelului

.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
0

#393 Useril este offline   andriu 

  • Membru
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 884
  • Inregistrat: 06-March 07
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 06 December 2010 - 08:29 PM

Vezi postareaporcofon, la Dec 6 2010, 08:24 PM, a spus:

4wd = 2 (sau 3) diferentiale preiau puterea motorului


tot un set de planetare preia puterea.
rar se intampla sa fie distribuita puterea pe toate rotile.
asta e si ideea diferentialelor.
ca sa nu mai zic de frecari si uzuri.

"That's sooo oshemmm !!!!!"
0

#394 Useril este offline   sergiu 4wd 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1553
  • Inregistrat: 20-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC

Postat 06 December 2010 - 08:30 PM

Ok , chaiar daca nu prea e treaba mea , sa inteleg ca slashul 4X4 este pentru concursuri , iar cel 2X4 pentru distractie ????? :D
Scurtu Sergiu - 0766301990
0

#395 Useril este offline   porcofon 

  • -==-
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 961
  • Inregistrat: 26-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Automodelism

Postat 06 December 2010 - 08:45 PM

sergiu, cum ai ajuns la concluzia asta?

.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
0

#396 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2849
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 06 December 2010 - 08:54 PM

Vezi postareaandriu, la Dec 6 2010, 08:29 PM, a spus:

tot un set de planetare preia puterea.
rar se intampla sa fie distribuita puterea pe toate rotile.
asta e si ideea diferentialelor.
ca sa nu mai zic de frecari si uzuri.


Un set de planetare... da... dar mai intai (la in cazul unui 4x4 si cu diff central) ai mai intai cardanele, apoi planetarele. La 2wd un set de planetare trage incontinuu ceea ce duce la o uzura mult mai mare ...respectiv mai rapida a pieselor; pe cand la 4wd ai mai multe frecari daca vrei, dar uzura mai mica, puterea fiind impartita tot timpul.

Parerea mea:

4wd pt bashing, fun si concursuri chiar... cu pregatirea in prealabil a automodelului;

2wd pt orice, dar nu oriunde.... doar acolo unde ai aderenta multa...si chiar si pentru concursuri...dar cruciala este aderenta.
0

#397 Useril este offline   fasconal 

  • ...si nu te doare capul !
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1241
  • Inregistrat: 15-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 07 December 2010 - 12:23 AM

O mica precizare:
corect este:
4x4 sau 4wd, tractiune integrala
4x2 sau 2wd, tractiune pe doua roti (o singura axa)


2x4 nu exista decat la tabla inmultirii
Fara semnatura...prietenii stiu de ce
0

#398 Useril este offline   porcofon 

  • -==-
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 961
  • Inregistrat: 26-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Automodelism

Postat 07 December 2010 - 12:41 AM

Fasconal, astea-s detalii de finete... Eu inca astept cu mare interes sa aflu care a fost firul logic al concluziei ca 4wd e pentru concurs iar 2wd pentru distractie....

Aceasta postare a fost editata de porcofon: 07 December 2010 - 12:54 AM


.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
0

#399 Useril este offline   andriu 

  • Membru
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 884
  • Inregistrat: 06-March 07
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 07 December 2010 - 01:01 AM

Vezi postareaDiesel power, la Dec 6 2010, 08:54 PM, a spus:

Un set de planetare... da... dar mai intai (la in cazul unui 4x4 si cu diff central) ai mai intai cardanele, apoi planetarele. La 2wd un set de planetare trage incontinuu ceea ce duce la o uzura mult mai mare ...respectiv mai rapida a pieselor; pe cand la 4wd ai mai multe frecari daca vrei, dar uzura mai mica, puterea fiind impartita tot timpul.


hai sa o luam pe rand :

2wd
tot timpul va trage o roata din 4, extrem de rar amandoua, deci apare uzura la 2 planetare.

4wd
-fara diferential central:
vor trage tot timpul 2 roti din 4, extrem de rar toate 4, deci apare uzura la 4 planetare
-cu diferential central:
va trage tot timpul doar o roata, extrem de rar 2-4 roti, deci uzura la 4 planetare.

oricum o iei, in 90 % din timp va trage una sau maxim 2 planetare.
eu unul, prefer sa am frecari (respectiv jocuri) mai mici, chiar daca "fortez" mai tare planetarele.
eu chiar cred, ca in conditii de aderenta crescuta, un slash 2wd se comporta mai bine decat un 4wd.
poate in majoritatea cazurilor e mai "bun" un 4wd ca are o traiectorie mai predictibila, dar feeling-ul unui 2wd ... iti ofera mai multa satisfactie, si cum spunea cineva mai sus, chiar inveti sa controlezi o masina.
mi-as lua un 4wd pt iarna, dar raman fidel 2wd-ului, pana la urma pilotez de placere, iar un 4wd face treaba mult prea usoara.

"That's sooo oshemmm !!!!!"
0

#400 Useril este offline   porcofon 

  • -==-
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 961
  • Inregistrat: 26-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Automodelism

Postat 07 December 2010 - 01:57 AM

Vezi postareaandriu, la Dec 7 2010, 01:01 AM, a spus:

hai sa o luam pe rand :

2wd
tot timpul va trage o roata din 4, extrem de rar amandoua, deci apare uzura la 2 planetare.

4wd
-fara diferential central:
vor trage tot timpul 2 roti din 4, extrem de rar toate 4, deci apare uzura la 4 planetare
-cu diferential central:
va trage tot timpul doar o roata, extrem de rar 2-4 roti, deci uzura la 4 planetare.

oricum o iei, in 90 % din timp va trage una sau maxim 2 planetare.
eu unul, prefer sa am frecari (respectiv jocuri) mai mici, chiar daca "fortez" mai tare planetarele.
eu chiar cred, ca in conditii de aderenta crescuta, un slash 2wd se comporta mai bine decat un 4wd.
poate in majoritatea cazurilor e mai "bun" un 4wd ca are o traiectorie mai predictibila, dar feeling-ul unui 2wd ... iti ofera mai multa satisfactie, si cum spunea cineva mai sus, chiar inveti sa controlezi o masina.
mi-as lua un 4wd pt iarna, dar raman fidel 2wd-ului, pana la urma pilotez de placere, iar un 4wd face treaba mult prea usoara.

eu cred ca deja discutam despre placeri si pareri personale.
planetarele se vor uza functie de cat de mult blochezi diferentialul (poate ma insel, dar uzura pricipala o au in momentul de soc, dat la accelerare). din cunostintele mele, diferentialul de la 2wd nu iti permite folosirea uleiurilor ci doar a vaselinei. controlul il faci din ambreiaj, care, functie de temperatura de afara sau de cea la care ajunge sa lucreze, se comporta diferit.
sau poate sunt eu prea pretentios si carcotas?!?
in ceea ce priveste comportamentul 2 vs 4 functie de aderenta, bat moneda lui diesel; desigur, vorbim despre plimbatul masinii pe un circuit / traseu stabilit si nu despre hata-hata pe coclauri.
Dar, mai vehement te voi contrazice (probabil) dupa craciun, cand fiimea va primi un slash 4wd, ocazie cu care il voi putea studia mai indeaproape.
In ceea ce priveste controlul... poate sunt eu ciudat dar aproape tot ce "invatasem" pe 2wd a trebuit sa uit in momentul in care am pus mana pe 4 wd.

p.s. scuze ca nu iti pot oferi procente... nu am studiat ata de clar problema incat sa imi permit sa ofer date exacte.

Aceasta postare a fost editata de porcofon: 07 December 2010 - 01:59 AM


.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
0

#401 Useril este offline   NiZ 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 895
  • Inregistrat: 19-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 December 2010 - 02:33 AM

De pe forumuri adunate si-napoi la lume date :rolleyes:

I agree with the 4wd motion here, you will not be sorry. I would say that everybody that had a 2wd probably got a 4wd, but doubt that many who got the 4wd ever will get a 2wd. the difference is probably an order of magnitude better handling, since it is pushing AND pulling its way through the stuff.

I have two Rustlers and a Stampede, all 2wd, and the one thing I notice is that they tend to spin out a lot (oversteer)... I'm thinking of getting myself a 4wd next time.

I just got my boys the Platinum 4X4 and it's a heck of a truck. They also have a friend with the 4X2 that just put the brushless motor in it, and that thing runs good, too, but the 4X4 out-accelerates and out-handles the 4x2 model.

I have both, and I would have to agree with Brandon & Jang, go for the 2wd. The 4wd is fun to drive and over-all handling is better than the 2wd. But for what the 2wd lacks in handling it makes up for in shear durability and upgrade-ability. Don't get me wrong, it's not a complete dog when it comes to handling, it's just not 4wd. The maintenance required to for the 4wd is brutal as well. literally having to take the the entire truck apart after almost every time you run it, just to keep it from failing in some way. You will have much more long term fun with the 2wd. They Rock!!!

I've driven & modified both quite a lot and I'm gonna vote for the 2WD. It's just a no-stress, good-mannered vehicle. Get a set of normal 2.2" wheels & tires for bashing and a range of different springs to play with and you'll be in good shape. It's as durable as a 1/10th scale 4lb. RC can reasonably be, and there's a ton of aftermarket support. Plus if you get tired of the short course thing, you can easily turn it into the equivalent of a Stampede, or with a very simple main chassis swap, it can become a Rustler.

Parerile sunt impartite, asa ca ia-ti ce te atrage. Parere personala: la o masina atat de mica si usoara, tractiunea cat mai mare e raspunsul atat pt demaraj, cat si pt manevrabilitate. O stii pe aia: power is nothing without control? Cat despre parerea lui andriu ca 2wd (in cele mai bune conditii de aderenta, vreme, soare, plaja, mare si ce vrei tu goale) e mai manevrabil decat 4wd, ia-o ca pe o gluma.

Aceasta postare a fost editata de NIZ: 07 December 2010 - 02:44 AM

0

#402 Useril este offline   sergiu 4wd 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1553
  • Inregistrat: 20-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC

Postat 07 December 2010 - 09:35 AM

Vezi postareasergiu 4wd, la Dec 6 2010, 08:30 PM, a spus:

Ok , chaiar daca nu prea e treaba mea , sa inteleg ca slashul 4X4 este pentru concursuri , iar cel 2X4 pentru distractie ????? :rolleyes:


................................................................................
.................................................................................
...................

Vezi postarealamav4, la Dec 5 2010, 10:46 PM, a spus:

multumesc, deci 2wd este mai rezistent la bashing, mai fiabil, dar mai slab la performante fata de cel 4x4 ?



era cam aceeasi interbare cu cea a lui "lamav4"
Scurtu Sergiu - 0766301990
0

#403 Useril este offline   XJ39 El'Diablo 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 538
  • Inregistrat: 30-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Automodelism

Postat 07 December 2010 - 01:27 PM

Vezi postareasergiu 4wd, la Dec 7 2010, 09:35 AM, a spus:

................................................................................
................................................................................
.
...................




era cam aceeasi interbare cu cea a lui "lamav4"


Traxxas fac masini de bashing nu de competitie, ca poti participa cu ele la un concurs si sa iei un loc bun depinde de tine.

2wd e 2wd 4wd e 4wd clase diferite nu se arunca in aceeasi oala, nu am pus mana pe slash 4x4 dar am vazut ca are cateva bube la design semnalate pe forumurile straine, cat despre slash-ul normal il am il frec de ceva vreme si pot sa zic ca cu exceptia a catorva nemultumiri mici e o masina reusita. Acum vine eterna lupta ca vezi un 4x4 e mai usor de controlat decat un 2wd, da si nu, cu cauciucuri bune si setari potrivite imblanzesti orce 2wd.
* Kyosho Mini-Z MR02 ASF Stock
* Kyosho Mini-Z MR03 Modified by Kyosho, Atomic & Pn-Racing
* Kyosho TF5-S
* HPI Sprint 2 Drift
* Traxxas Slash
* Associated B44 ma vinde
* Control by Spektrum[/color]
0

#404 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 08 December 2010 - 06:07 PM

RPM Rear Bearing Carriers
RPM Caster Blocks
RPM Front Bearing Carriers
RPM Rear Shock Tower
RPM Front Shock Tower
RPM Front A-Arms Blue
RPM Rear A-Arms Blue
RPM Spring Cups Lower Blue
RPM Motor Protector Black
RPM Gear Cover Blue
Integy Alloy Heavy Duty Gearbox Silver
ANDMUS13 Chassis
HPI Racing ATTK Tire S Compound



...

stima, Radu

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC00632.JPG
  • Imagine atasata: DSC00631.JPG
  • Imagine atasata: DSC00630.JPG
  • Imagine atasata: DSC00629.JPG


Custom CNC parts GNS Racing
0

#405 Useril este offline   BoDySh 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 180
  • Inregistrat: 03-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Codlea, Brasov

Postat 12 December 2010 - 03:58 PM

Salut!
Traxxas recomanda Aici: Aluminum camber links (blue 3737A, red 3737) Aluminum steering links, pair (blue 3139A, red 3139X). Ce rol au ele ? Imbunatatesc cu ceva performantele? Daca da, au un impact asa mare ?
bogdanpopa95@gmail.com
0

#406 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 12 December 2010 - 04:05 PM

Vezi postareaBoDySh, la Dec 12 2010, 03:58 PM, a spus:

Salut!
Traxxas recomanda Aici: Aluminum camber links (blue 3737A, red 3737) Aluminum steering links, pair (blue 3139A, red 3139X). Ce rol au ele ? Imbunatatesc cu ceva performantele? Daca da, au un impact asa mare ?

Masina este mai rigida, dar pe off road nu cred ca te ajuta prea mult. In general (eu personal) recomand piesele de aluminiu pentru ON road. La mine au avut piesele vechi ceva jocuri si am luat piese RPM care sunt mai rigide si nu mai am nici un fel de joc la masina.

Bafta, Radu

Custom CNC parts GNS Racing
0

#407 Useril este offline   BoDySh 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 180
  • Inregistrat: 03-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Codlea, Brasov

Postat 12 December 2010 - 08:24 PM

Vezi postarearadugns, la Dec 12 2010, 04:05 PM, a spus:

Masina este mai rigida, dar pe off road nu cred ca te ajuta prea mult. In general (eu personal) recomand piesele de aluminiu pentru ON road. La mine au avut piesele vechi ceva jocuri si am luat piese RPM care sunt mai rigide si nu mai am nici un fel de joc la masina.

Bafta, Radu

Salut!
Dar de L5TKH403 Traxxas Aluminum Steering Bellcranks Red Rustler ce zici?
bogdanpopa95@gmail.com
0

#408 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 12 December 2010 - 08:38 PM

Vezi postareaBoDySh, la Dec 12 2010, 08:24 PM, a spus:

Salut!
Dar de L5TKH403 Traxxas Aluminum Steering Bellcranks Red Rustler ce zici?

Daca este uzata piesa originala, merita luata cea de aluminiu, avand in vedere ca are si rulmenti si asa vei mai scapa de jocurile directiei.
stima, Radu

Custom CNC parts GNS Racing
0

#409 Useril este offline   Al3xandru239 

  • Membru somnambul
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1877
  • Inregistrat: 11-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Mioveni

Postat 12 December 2010 - 08:52 PM

Vezi postarearadugns, la Dec 12 2010, 08:38 PM, a spus:

Daca este uzata piesa originala, merita luata cea de aluminiu, avand in vedere ca are si rulmenti si asa vei mai scapa de jocurile directiei.
stima, Radu

Cam astea ar fi upgrade-uri de inceput,directie aluminiu sau pe rulmenti si fuzete si port fuzete de aluminiu sau poti pune fuzete aluminiu si port fuzete rpm(sau invers)ma refer pe fata una din ele trebuie sa fie alt material,daca nu se "mananca" una pe alta(dar in timp asta) de la praf si murdarie,inca nu a facut Traxxas fuzete cu saibe de distantare din cate stiu.Sau cum are Radu full RPM dar eu zic ca mai resitent e aluminiu.Feicare dupa buget...eu am avut cum am spus si asa o sa imi fac la toate.
Associated SC8E on 4S
Hpi E-firestorm Novak on 2s MaxAmps
Membru retras!
0

#410 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 19 December 2010 - 09:37 PM

In concluzie, nu are nimeni diferential cu bile montat pe Traxxas Slash 2wd? ( transmisia magnum272)
Multumesc!

stima, Radu

Aceasta postare a fost editata de radugns: 19 December 2010 - 09:49 PM


Custom CNC parts GNS Racing
0

#411 Useril este offline   BoDySh 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 180
  • Inregistrat: 03-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Codlea, Brasov

Postat 24 December 2010 - 05:56 PM

Craciun fericit!
Slash is now FULLY LiPo Compatible out of the box! Traxxas a pus low voltage cut off pe escul xl-5, escul suporta 3s?Atasez niste poze

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC_4872_071.jpg
  • Imagine atasata: DSC_4877_072.jpg
  • Imagine atasata: DSC_4878_070.jpg

bogdanpopa95@gmail.com
0

#412 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 25 December 2010 - 09:12 PM

Vezi postareaBoDySh, la Dec 24 2010, 05:56 PM, a spus:

Craciun fericit!
Slash is now FULLY LiPo Compatible out of the box! Traxxas a pus low voltage cut off pe escul xl-5, escul suporta 3s?Atasez niste poze

Nu suporta 3s, doar 2s sau 4-8 Nixx.

stima,Radu

Custom CNC parts GNS Racing
0

#413 Useril este offline   porcofon 

  • -==-
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 961
  • Inregistrat: 26-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Automodelism

Postat 26 December 2010 - 06:18 PM

Fiica mea a primit cadou de Craciun un Slash 4x4. Ieri l-a si scos la o plimbare. Concluzii: are muuult prea multe suruburi si aparatori inutile. puntea spate se scoate foarte usor se monteaza cu multi nervi. bratul servoului loveste in barele puntii fata facand servosaverul inutil. absolut enervant reglatul ambreiajului; trebuie sa desfaci motorul ca sa il reglezi... jenibil.
Pentru fiica mea de 3 ani si ceva luni e mai mult decat ok. Pentru un automodelist cu oarecare pretentii... optez pentru ofna sc10

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: slash_1.jpg
  • Imagine atasata: slash_2.jpg


.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
0

#414 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 26 December 2010 - 07:24 PM

Am facut comanda si pentru ultimele upgrade-uri la Traxxas Slash 2wd si anume: diferential pe bile, yokes-uri din otel si bumper ProLine.
Acuma este cam nou, 90% din piese sunt noi si e probabil sa apara la vanzare :rolleyes:
PS: Inca astept de la Mos caroseria.

Sarbatori fericite!!
Seara buna!

Custom CNC parts GNS Racing
0

#415 Useril este offline   porcofon 

  • -==-
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 961
  • Inregistrat: 26-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Automodelism

Postat 26 December 2010 - 07:34 PM

mi-a atras radu atentia ca e vorba de 10sc si nu sc10. are dreptate, scuzati eroare. nu bag prea mult in seama marketingul.
oricum, link-ul ilustreaza despre ce e vorba.
@radu: la cat ai muncit pentru a o aduce la stadiul asta, crezi ca merita sa o vinzi? eu zic sa o pui la treaba la concursuri.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 25_12_2010_0085__01.JPG
  • Imagine atasata: 25_12_2010_0097_.JPG

Aceasta postare a fost editata de porcofon: 26 December 2010 - 07:43 PM


.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
0

#416 Useril este offline   Al3xandru239 

  • Membru somnambul
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1877
  • Inregistrat: 11-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Mioveni

Postat 26 December 2010 - 07:46 PM

Vezi postareaporcofon, la Dec 26 2010, 07:34 PM, a spus:

mi-a atras radu atentia ca e vorba de 10sc si nu sc10. are dreptate, scuzati eroare. nu bag prea mult in seama marketingul.
oricum, link-ul ilustreaza despre ce e vorba.
@radu: la cat ai muncit pentru a o aduce la stadiul asta, crezi ca merita sa o vinzi? eu zic sa o pui la treaba la concursuri.

Florin iti dau un sfat! Da-i Anei Dx3S pe mana e mai micuta la mana si e perfect pt ea e si usurica.Cred ca si ea v-a fi mai incantata! :rolleyes:

Aceasta postare a fost editata de Al3xandru239: 26 December 2010 - 07:50 PM

Associated SC8E on 4S
Hpi E-firestorm Novak on 2s MaxAmps
Membru retras!
0

#417 Useril este offline   porcofon 

  • -==-
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 961
  • Inregistrat: 26-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Automodelism

Postat 26 December 2010 - 08:14 PM

Vezi postareaAl3xandru239, la Dec 26 2010, 07:46 PM, a spus:

Florin iti dau un sfat! Da-i Anei Dx3S pe mana e mai micuta la mana si e perfect pt ea e si usurica.Cred ca si ea v-a fi mai incantata! :D

Initial, eu fiind incantat de ergonomia oferita de traxxas, am lasat-o stock. acum are dx3s-ul pe ea. problema principala era distanta intre "triger" si maner care, pentru mana ei extrem de mica, era extrem de mare :rolleyes:
in plus, nu am avut rabdare sa gasesc setarea pentru a limita travelul pe acc.

Aceasta postare a fost editata de porcofon: 26 December 2010 - 08:16 PM


.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
0

#418 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 26 December 2010 - 09:17 PM

Vezi postareaporcofon, la Dec 26 2010, 06:18 PM, a spus:

Fiica mea a primit cadou de Craciun un Slash 4x4. Ieri l-a si scos la o plimbare. Concluzii: are muuult prea multe suruburi si aparatori inutile. puntea spate se scoate foarte usor se monteaza cu multi nervi. bratul servoului loveste in barele puntii fata facand servosaverul inutil. absolut enervant reglatul ambreiajului; trebuie sa desfaci motorul ca sa il reglezi... jenibil.
Pentru fiica mea de 3 ani si ceva luni e mai mult decat ok. Pentru un automodelist cu oarecare pretentii... optez pentru ofna sc10

Sa aibe noroc de ea si sa se bucure.
Sarbatori fericite si un An Nou plin de realizari si bucurii!

Custom CNC parts GNS Racing
0

#419 Useril este offline   porcofon 

  • -==-
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 961
  • Inregistrat: 26-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Automodelism

Postat 26 December 2010 - 10:13 PM

Multumesc Radu. Un an nou in care sa ti se intample tot ce iti doresti, iti urez din suflet!
p.s. Urare valabila pentru voi toti, modelistii. (chiar si pentru tine "furios")

Aceasta postare a fost editata de porcofon: 26 December 2010 - 10:22 PM


.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
0

#420 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

  Postat 01 January 2011 - 02:04 PM


Mai urmeaza niste upgrade-uri si anume: diferential pe bile si yokes-uri din otel (+ceva maruntisuri).

stima, Radu

Custom CNC parts GNS Racing
0

Arata acest topic


  • 35 Pagini +
  • « Prima
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

16 useri citesc topicul
0 membri, 16 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro