wassupady, la Jan 28 2010, 11:19 PM, a spus:
Ar da oare ceva roade daca ai incerca cu un spray? Fara sa desfaci esc, doar sa dai pe langa, ca si cum ar intra apa. Ma gandesc la ceva spray care sa curete oxidarea. Inainte ca sa iti faca probleme butonul, cand conectai baterie nu se pornea sau se oprea masinuta? Pentru ca daca ar fi apa, apa conduce curentul si asa ar face contact, doar daca ai lasat-o mai mult timp, ca apa sa evapore si sa se oxideze.
Nu se oprea sau pornea, doar ca ramaneau ledurile (alimentate din receiver) aprinse, practic era pornita direct cand cuplam bateria, dar cu un contact imperfect cea ce a facut sa nu mai poata porni in totalita. Cu alte cuvinte nu avea destula putere sa porneasca motorul...
Spray de contact am mai dat, chiar de cateva ori pana acuma, dar a fost de durata scurta (2-3zile). Am taiat cu un burghiu de 1mm din epoxa si incet...incet am scos partea de lipici de langa buton dupa care am curatat si am pus inapoi epoxa (bine inteles, una noua).
Deocamdata merge, dar cred ca va tine pe o perioada indelungata, deoarece initial epoxa era pana langa buton, nu treacea deloc peste margini=> un mic canal intre buton si ea care a permis sa intre apa...
Stima, Radu