Traxxas Slash Poze, video si detalii despre Traxxas Slash
#1
Postat 23 November 2008 - 04:00 AM
Vreau sa va spun ca sunt foarte multumit de ea.
Azi e prima oara cand am murdarit-o, dar vreau sa zic MURDARIT-O, deoarece cum am facut-o azi, imi era si mila de ea, dar din fericire (waterproof) cand am ajuns acasa, am bagat-o direct sub dus.
Si pana una alta, pozele si video + detalii:
http://www.wassupady.com/wp-content/uploads/img_pers/slash/rc_traxxas_slash_wassup0.jpg
http://www.wassupady.com/wp-content/uploads/img_pers/slash/rc_traxxas_slash_wassup1.jpg
http://www.wassupady.com/wp-content/uploads/img_pers/slash/rc_traxxas_slash_wassup2.jpg
http://www.wassupady.com/wp-content/uploads/img_pers/slash/rc_traxxas_slash_wassup3.jpg
http://www.wassupady.com/wp-content/uploads/img_pers/slash/rc_traxxas_slash_wassup4.jpg
video1 [printre frunze]: http://www.youtube.c...h?v=dQRiQoV-dQc
video2 [viteza]: http://www.youtube.c...h?v=UOYK6e10-mo
video3 [salturi]: http://www.youtube.c...h?v=jEoM4lmFE-Q
www.wassupady.com/2008/11/23/cu-ce-ma-laud-rc-traxxas-slash/
Acumulator: 5000 mAh 3S LiPo
#3
Postat 23 November 2008 - 10:45 AM
wassupady, la Nov 23 2008, 04:00 AM, a spus:
Vreau sa va spun ca sunt foarte multumit de ea.
Azi e prima oara cand am murdarit-o, dar vreau sa zic MURDARIT-O, deoarece cum am facut-o azi, imi era si mila de ea, dar din fericire (waterproof) cand am ajuns acasa, am bagat-o direct sub dus.
Si pana una alta, pozele si video + detalii:
http://www.wassupady.com/wp-content/uploads/img_pers/slash/rc_traxxas_slash_wassup0.jpg
http://www.wassupady.com/wp-content/uploads/img_pers/slash/rc_traxxas_slash_wassup1.jpg
http://www.wassupady.com/wp-content/uploads/img_pers/slash/rc_traxxas_slash_wassup2.jpg
http://www.wassupady.com/wp-content/uploads/img_pers/slash/rc_traxxas_slash_wassup3.jpg
http://www.wassupady.com/wp-content/uploads/img_pers/slash/rc_traxxas_slash_wassup4.jpg
video1 [printre frunze]: http://www.youtube.c...h?v=dQRiQoV-dQc
video2 [viteza]: http://www.youtube.c...h?v=UOYK6e10-mo
video3 [salturi]: http://www.youtube.c...h?v=jEoM4lmFE-Q
www.wassupady.com/2008/11/23/cu-ce-ma-laud-rc-traxxas-slash/
Sa-ti traiasca puiul si la cat mai putine accidente !
#4
Postat 23 November 2008 - 11:55 AM
Aceasta postare a fost editata de Flo234: 23 November 2008 - 07:50 PM
#5
Postat 23 November 2008 - 01:04 PM
Oricum am sa revin pe parcurs cu mai multe relatari :mellow:
Aceasta postare a fost editata de wassupady: 23 November 2008 - 01:07 PM
Acumulator: 5000 mAh 3S LiPo
#6
Postat 23 November 2008 - 09:31 PM
Sa o stapanesti sanatos si te asteptam cu un filmulet.
P.S. daca mai avea cineva in zona mea un truck de genul imi achzitionam cu siguranta unul
Traxxas REVO 3.3 #5308
HPI Savage X 4.6 Reverse
Tamiya TT-01 XB BMW 320si
#7
Postat 26 November 2008 - 12:01 AM
cata_adc, la Nov 23 2008, 09:31 PM, a spus:
Sa o stapanesti sanatos si te asteptam cu un filmulet.
P.S. daca mai avea cineva in zona mea un truck de genul imi achzitionam cu siguranta unul
Asa am spus si eu, pentru inceput e mai mult decat suficient aceast automodel.
Acumulator: 5000 mAh 3S LiPo
#9
Postat 27 February 2009 - 05:27 PM
wassupady, la Feb 27 2009, 04:15 PM, a spus:
Revin cu o intrebare: cine stie ce model de anvelope mai mari as putea adapta la traxxas slash?
intreb si eu ceva: putem sti latimea efectiva si distanta intre axe?
bafta si minuni!
"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI
"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery
"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze
"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII
NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
#10
Postat 27 February 2009 - 05:36 PM
Dimensiunile masinii sunt trecute in fisa tehnica. Daca nu o ai cred ca se poate masura.
Aceasta postare a fost editata de camsonat: 27 February 2009 - 05:38 PM
Kit 2 viteze,
Boulder Holder body,
Proline Road Rage tires,
Brushless HV 5.5 Novak
#11
Postat 27 February 2009 - 05:42 PM
mizzone, la Feb 27 2009, 05:27 PM, a spus:
bafta si minuni!
La asta te referi?
Front Track 11.65 inches (296mm)
Rear Track 11.65 inches (296mm)
aici sunt toate specificatiile
@camsonat: am aruncat o privire, merci
Acumulator: 5000 mAh 3S LiPo
#12
Postat 27 February 2009 - 09:24 PM
multumesC.
bafta si minuni!
"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI
"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery
"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze
"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII
NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
#13
Postat 27 February 2009 - 10:14 PM
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...=LXWBB8&P=K
cu asfel de jenti:
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...=LXWBD3&P=M
#14
Postat 27 February 2009 - 11:35 PM
EZ*, la Feb 27 2009, 10:14 PM, a spus:
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...=LXWBB8&P=K
cu asfel de jenti:
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...=LXWBD3&P=M
Merci :unsure:
Acumulator: 5000 mAh 3S LiPo
#15
Postat 02 March 2009 - 12:53 AM
Jamara Ripper off-road whit combo LRP Brushless
Robbe tec 10 On-road
Distractie garantata !!!
#16
#17
Postat 08 March 2009 - 02:20 AM
Aceasta postare a fost editata de Huffy: 08 March 2009 - 02:24 AM
Discus
Easy Star 2
HEPTAD 2200
Easy Glider
Diamond 2500-resuscitat si zburat
0722.464.922. - 0744.100.626.
http://www.youtube.com/my_videos
http://www.vimeo.com...r2400545/videos
Resoftari Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4
Programari chei Logan - http://www.rhcforum....970#entry476970
Poze Rapa Rosie 2012 - https://picasaweb.go.../RapaRosie2012#
Poze Rapa Rosie 2013 : https://picasaweb.go...7/RapaRosie2013
Poze Rapa Rosie 2014 : https://picasaweb.go...7/RapaRosie2014
#18
#20
Postat 27 April 2009 - 11:25 AM
Acumulator: 5000 mAh 3S LiPo
#21
Postat 13 June 2009 - 09:26 PM
Intentionez sami cumpar si eu un Traxxas Slash. Este bun? O sa am probleme cu el? Tu ce ai patit?
Ce problema apar.
Radu
Custom CNC parts GNS Racing
#22
Postat 13 June 2009 - 10:38 PM
radugns, la Jun 13 2009, 10:26 PM, a spus:
Intentionez sami cumpar si eu un Traxxas Slash. Este bun? O sa am probleme cu el? Tu ce ai patit?
Ce problema apar.
Radu
eu il am de putin timp , nu l-am dat chiar de toti peretii dar pana acum nu i-am rupt nimic.
ce am stricat eu din neindemanarea mea a fost filetul de la una din gaurile de prindere de la motor, drept urmare mi-am luat alt motor un 540 care axul prea scurt si nu-mi sta aliniat pinionul cu spur-ul (trebuie improvizat ceva). a da si caroseria am zgariat-o de la numeroasele rasturnari pe asfalt.
singura chestie care nu-mi place e carcasa "cutiei de viteze" care mie de plastic nu-mi place ca se fac ferfelita filetele dupa multe rebuild-uri.
pe asfalt se rastoarna usor si ai nevoie de cauciucuri onroad caci cele stoc se tocesc usor.
eu am planificat sa-mi iau un cover RPM pentru "cutia de viteze" caci am citit ca sta mai bine si nu intra asa multa mizerie la pinion si spur. o carcasa de aluminiu si neaparat adaptoare de roti 1/8 ca sa pot pune roti de buggy care sunt la fix ca scara. a da si neaparat brushless.
poate swaybars care nu se fabrica decat pentru rotile din fata dar am gasit cum sa adaptezi de la jato si xxx4 si sa iesi mult mai ieftin. daca scot de undeva bani in viitoarul apropiat sa pot face aceste mici upgrade-uri sa devina realitate voi posta aici.
* Kyosho Mini-Z MR03 Modified by Kyosho, Atomic & Pn-Racing
* Kyosho TF5-S
* HPI Sprint 2 Drift
* Traxxas Slash
* Associated B44 ma vinde
* Control by Spektrum[/color]
#23
Postat 14 June 2009 - 08:13 PM
XJ39 El'Diablo, la Jun 13 2009, 11:38 PM, a spus:
ce am stricat eu din neindemanarea mea a fost filetul de la una din gaurile de prindere de la motor, drept urmare mi-am luat alt motor un 540 care axul prea scurt si nu-mi sta aliniat pinionul cu spur-ul (trebuie improvizat ceva). a da si caroseria am zgariat-o de la numeroasele rasturnari pe asfalt.
singura chestie care nu-mi place e carcasa "cutiei de viteze" care mie de plastic nu-mi place ca se fac ferfelita filetele dupa multe rebuild-uri.
pe asfalt se rastoarna usor si ai nevoie de cauciucuri onroad caci cele stoc se tocesc usor.
eu am planificat sa-mi iau un cover RPM pentru "cutia de viteze" caci am citit ca sta mai bine si nu intra asa multa mizerie la pinion si spur. o carcasa de aluminiu si neaparat adaptoare de roti 1/8 ca sa pot pune roti de buggy care sunt la fix ca scara. a da si neaparat brushless.
poate swaybars care nu se fabrica decat pentru rotile din fata dar am gasit cum sa adaptezi de la jato si xxx4 si sa iesi mult mai ieftin. daca scot de undeva bani in viitoarul apropiat sa pot face aceste mici upgrade-uri sa devina realitate voi posta aici.
Multumesc de raspuns.
Am auzit si eu de la rustler-uri chestia cu cutia de viteze si am bani separat sa o cumpar din Aluminiu. Teoretic nici cu coverul original nu ar trebui sa lase intrarea mizeriei. In iulie imi vine masinuta si sper sa am noroc de ea.
Eu nu am cumparato pentru asfalt, 90% o scot pe off road.Pentru mai multe detalii ia te rog id-ul (il ai la profilul meu) sa vb mai multe.
Ms inca odata
Toate bune, Radu
Custom CNC parts GNS Racing
#24
Postat 14 June 2009 - 11:46 PM
http://www.youtube.c...h?v=tKPUeLoq9Ps
Aceasta postare a fost editata de XJ39 El'Diablo: 14 June 2009 - 11:52 PM
* Kyosho Mini-Z MR03 Modified by Kyosho, Atomic & Pn-Racing
* Kyosho TF5-S
* HPI Sprint 2 Drift
* Traxxas Slash
* Associated B44 ma vinde
* Control by Spektrum[/color]
#25
Postat 19 June 2009 - 04:44 PM
Vreau sa mai aflu cate ceva despre traxxas Slash.
Bafta si minuni,
Radu
Custom CNC parts GNS Racing
#26
Postat 19 July 2009 - 11:33 PM
am fost zilele astea la pista noua de la palat si slash-ul meu nu prea are aderenta pe acea suprafata, si cauciucurile sunt si ele cam tocite, ce recomandati ?
* Kyosho Mini-Z MR03 Modified by Kyosho, Atomic & Pn-Racing
* Kyosho TF5-S
* HPI Sprint 2 Drift
* Traxxas Slash
* Associated B44 ma vinde
* Control by Spektrum[/color]
#27
Postat 20 July 2009 - 02:38 AM
XJ39 El'Diablo, la Jul 20 2009, 12:33 AM, a spus:
am fost zilele astea la pista noua de la palat si slash-ul meu nu prea are aderenta pe acea suprafata, si cauciucurile sunt si ele cam tocite, ce recomandati ?
Caucuicurie tocite pe un automodel se vor comporta la fel de "gaunos" ca si pe o masina 1:1. Schimba-le cand e cazul.
Tipul cauciucului folosit depinde de la pista la pisata. Functie de compozitia ei alegi cauciucul. Eu m-am dat astai prima data pe aceasta pista. Am avut Proline Crimefighter medium si aderenta mi s-a parut buna. Experienta mea insa nu este elocventa si nu poate naste pareri.
p.s. daca u erai cel cu slash-ul de azi dupa amiaza, lucreaza un pic la set-up-ul masinii. Topaia ca un cangur pe pista...
Aceasta postare a fost editata de porcofon: 20 July 2009 - 02:40 AM
.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
#28
Postat 20 July 2009 - 12:53 PM
porcofon, la Jul 20 2009, 03:38 AM, a spus:
Tipul cauciucului folosit depinde de la pista la pisata. Functie de compozitia ei alegi cauciucul. Eu m-am dat astai prima data pe aceasta pista. Am avut Proline Crimefighter medium si aderenta mi s-a parut buna. Experienta mea insa nu este elocventa si nu poate naste pareri.
p.s. daca u erai cel cu slash-ul de azi dupa amiaza, lucreaza un pic la set-up-ul masinii. Topaia ca un cangur pe pista...
o sa vad ce pot sa fac cu ce am din pachetul ei si testez cand mai vin pe la circuit.
multumesc pentru reply acum atrebuie doar sa ma hotarasc si sa gasesc "fonduri"
* Kyosho Mini-Z MR03 Modified by Kyosho, Atomic & Pn-Racing
* Kyosho TF5-S
* HPI Sprint 2 Drift
* Traxxas Slash
* Associated B44 ma vinde
* Control by Spektrum[/color]
#29
Postat 20 July 2009 - 01:08 PM
Am si eu acest model de vreo cateva zile.... indraznesc sa intreb aici daca se poate face ceva in priviinta garzii la sol. La modelul meu atinge caroseria in dreptul aripilor de roata. amortizoarele par destul de moi iar arcurile cred ca nu sunt destul de tari. Daca exista vreo posibilitate as vrea sa stiu... recunosc ca nu am citit manualul de la cap la coada, decat pe sarite.
Multumesc.
#30
Postat 20 July 2009 - 01:49 PM
shikanne, la Jul 20 2009, 02:08 PM, a spus:
Am si eu acest model de vreo cateva zile.... indraznesc sa intreb aici daca se poate face ceva in priviinta garzii la sol. La modelul meu atinge caroseria in dreptul aripilor de roata. amortizoarele par destul de moi iar arcurile cred ca nu sunt destul de tari. Daca exista vreo posibilitate as vrea sa stiu... recunosc ca nu am citit manualul de la cap la coada, decat pe sarite.
Multumesc.
cu frecatul caroseriei am avut si eu probleme, am improvizat putin si am cautat pe forumul de la traxxas si solutiile sunt:
1# ridicarea suportilor de caroserie: in fata cu distantiere (eu am improvizat cu zip ties) in spate se monteazacu un pas mai sus suportul
2# suspensia, pui distantiere (la bashing merge dar pe circuit e cam teapana masina si dupa cum a zis siporcofon sare ca un cangur, pe asfalt nu sunt probleme) schimbi gaurile de fixare, jonglezi in cele 4 spate sau 2 fata pana gasesti ceva ce-ti convine.
3# banda izolatoare... da banda izolatoare pe zonele unde freaca altfel risti sa ai o caroserie cat se poate de transparenta , asa am facut in locurile unde atingeau nerf-bar-urile deoarece n-am primit arici la ele.
sper sa ajute
EDIT: in curbe am vazut ca mai musca din caroserie cand se lasa intr-o parte pe viitor poate improvizez niste bari antiruliu si vad cum merge.
Aceasta postare a fost editata de XJ39 El'Diablo: 20 July 2009 - 01:53 PM
* Kyosho Mini-Z MR03 Modified by Kyosho, Atomic & Pn-Racing
* Kyosho TF5-S
* HPI Sprint 2 Drift
* Traxxas Slash
* Associated B44 ma vinde
* Control by Spektrum[/color]