Traxxas Slash Poze, video si detalii despre Traxxas Slash
#992
Postat 11 February 2016 - 10:58 PM
Castle SV3 pus pe suportul de la RPM.
Aceasta postare a fost editata de djandrey: 11 February 2016 - 10:58 PM
TX : Spektrum DX9
ParkZone VisionAire - Electric
F3P Mustang 3D - Electric
Multiplex Twister EDF - Electric
OFF-ROAD
Traxxas TRX4 4WD - Electric
#993
Postat 11 February 2016 - 11:38 PM
-transmisie RPM
-spur Associated cu shaft STRC
-idler RR
-diferential HR
Este durabila si tunable. Mai ai varianta cu diferential FLM si transmisia tot asa, dar o ingreunezi inutil.
Spor in continuare
Custom CNC parts GNS Racing
#994
Postat 12 February 2016 - 02:51 PM
In viitor ma iau o carcasa de transmisie RPM si cam acolo ramane proiectul.
Pro line e misto dar prea scumpa pt. mine si strica schema de culori :))
Aceasta postare a fost editata de djandrey: 12 February 2016 - 02:54 PM
TX : Spektrum DX9
ParkZone VisionAire - Electric
F3P Mustang 3D - Electric
Multiplex Twister EDF - Electric
OFF-ROAD
Traxxas TRX4 4WD - Electric
#995
Postat 14 February 2016 - 06:15 PM
Hpi Baja 5B Flux
Traxxas E-Revo Brushless
Traxxas Slash 4x4 with OBA and TSM - Fox Edition
Traxxas Summit - Dewalt
Traxxas X-MAXX
Axial Yeti
DJI Phantom 3
#996
Postat 15 February 2016 - 02:49 PM
Hpi Baja 5B Flux
Traxxas E-Revo Brushless
Traxxas Slash 4x4 with OBA and TSM - Fox Edition
Traxxas Summit - Dewalt
Traxxas X-MAXX
Axial Yeti
DJI Phantom 3
#997
Postat 15 February 2016 - 03:10 PM
lemeu, la 15 February 2016 - 02:49 PM, a spus:
Prima data se regleaza inaltimea punand distantierele la telescoape. Nu ridica prea mult garda la sol. De obicei masina gata echipata de drum, cu baterie si caroserie puse pe ea, trebuie sa stea cu bratele paralele cu solul, sau doar usor ridicate peste acest nivel. Daca ridici prea mult garda la sol, vei avea balansuri prea mari ale masinii si va devenii instabila in viraje. Modelul pe care l-ai cumparat este cel cu sasiul LCG sau HCG?
Aceasta postare a fost editata de Octavian_B: 15 February 2016 - 03:12 PM
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
#998
Postat 15 February 2016 - 04:45 PM
Hpi Baja 5B Flux
Traxxas E-Revo Brushless
Traxxas Slash 4x4 with OBA and TSM - Fox Edition
Traxxas Summit - Dewalt
Traxxas X-MAXX
Axial Yeti
DJI Phantom 3
#999
Postat 15 February 2016 - 08:17 PM
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
#1000
Postat 23 February 2016 - 10:02 PM
Hpi Baja 5B Flux
Traxxas E-Revo Brushless
Traxxas Slash 4x4 with OBA and TSM - Fox Edition
Traxxas Summit - Dewalt
Traxxas X-MAXX
Axial Yeti
DJI Phantom 3
#1001
Postat 02 March 2016 - 07:24 PM
Am reusit in sfarsit sa aduc la viata roller-ul Slash luat prin Decembrie.
Slash 2wd LCG, echipat cu: kit Pro-Trac, ESC Castle Sidewinder SCT + motor 3800kv, servo Savox SW-1210SG, performance bellcrank, Big Bore shocks, Trencher X SC, body mounts.
Urmeaza: diff HR, idler RR, RPM trans case, MIP CVDs, T-Bone bumpers, Dusty Motors cover.
Am iesit cu el la prima tura: super fun :D
1/10 Onroad: MST RMX-D VIP, Tamiya TT-01E, M-05
1/8 Offroad: Kyosho Inferno MP9 TKI3 :: Axial Yeti XL :: Traxxas Summit
Small: Turnigy Nitro Buggy 1/16 :: Basher PitBull 1/18 :: Losi Micro SCTE 1/24
#1002
Postat 02 March 2016 - 07:57 PM
Diferentialul HR nu merge in transmisia RPM, merge doar in cea stoc.
Nu merge fara modificari :D
Aceasta postare a fost editata de radu94: 02 March 2016 - 07:59 PM
Custom CNC parts GNS Racing
#1003
Postat 02 March 2016 - 08:37 PM
radu94, la 02 March 2016 - 07:57 PM, a spus:
Diferentialul HR nu merge in transmisia RPM, merge doar in cea stoc.
Nu merge fara modificari :D
M-am gandit ca planetarele de plastic nu vor rezista mult daca trec pe 3S... sau as putea ramane pe 2S, ma mai gandesc :)
De ce nu ar merge diff-ul de la HR in transmisia RPM? Din cate stiu este exact aceeasi dimensiune exterioara cu diff-ul stock.
Am gasit pe forumuri useri care spun ca merge bine combo-ul diff HR + RPM gearbox (pe Rustler, aceeasi transmisie ca Slash).
1/10 Onroad: MST RMX-D VIP, Tamiya TT-01E, M-05
1/8 Offroad: Kyosho Inferno MP9 TKI3 :: Axial Yeti XL :: Traxxas Summit
Small: Turnigy Nitro Buggy 1/16 :: Basher PitBull 1/18 :: Losi Micro SCTE 1/24
#1004
Postat 02 March 2016 - 10:20 PM
tavyc, la 02 March 2016 - 07:24 PM, a spus:
Am reusit in sfarsit sa aduc la viata roller-ul Slash luat prin Decembrie.
Slash 2wd LCG, echipat cu: kit Pro-Trac, ESC Castle Sidewinder SCT + motor 3800kv, servo Savox SW-1210SG, performance bellcrank, Big Bore shocks, Trencher X SC, body mounts.
Urmeaza: diff HR, idler RR, RPM trans case, MIP CVDs, T-Bone bumpers, Dusty Motors cover.
Am iesit cu el la prima tura: super fun :D
Salutare!
Vrei sa spui ca de cand l-ai luat in decembrie, nu ai iesit decat de curand cu el? Adica ai iesit prima oara cu el dupa ce l-ai upgradat si deloc cu piesele stock?
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
#1005
Postat 02 March 2016 - 10:21 PM
1. Pilesti din latimea lui, pe fiecare parte
2. Faci mai adanci gaurile din transmisie, e cam greu
3. Torni silicon bicomponent in loc de oringurile din diferential + subtierea fina a outdrive-uile diferentialului
Repet, se poate folosi si fara astea, insa vei diminua eficienta transmisiei, vei creste temperatura si risti sa spargi rulmenti destul de des.
Ma refeream ca de ce vrei MIP si nu alta firma.
LE: De unde stiai ca are aceiasi dimensiune cu cel stock?
Aceasta postare a fost editata de radu94: 02 March 2016 - 10:22 PM
Custom CNC parts GNS Racing
#1006
Postat 02 March 2016 - 11:37 PM
Octavian_B, la 02 March 2016 - 10:20 PM, a spus:
Vrei sa spui ca de cand l-ai luat in decembrie, nu ai iesit decat de curand cu el? Adica ai iesit prima oara cu el dupa ce l-ai upgradat si deloc cu piesele stock?
Da. Din pacate am avut foarte putin timp pentru modelism in ultima vreme, am luat motor si servo pentru el, au stat in cutii cam 2 luni.
Am vrut sa-i iau un set de jante cu offset standard pe fata si sa-l rulez in setup-ul stock dar am zis ca nu are rost daca tot vreau ProTrac,
nu am mai avut rabdare si am pus direct kit-ul ProTrac pe el, care include jantele cu offset-ul corect.
Sunt foarte foarte multumit de Slash in configuratia actuala, e foarte stabil in viraje, iar anvelopele sunt excelente pe pamant/iarba/asfalt. M-am chinuit sa-i fac un traction roll :)
radu94, la 02 March 2016 - 10:21 PM, a spus:
1. Pilesti din latimea lui, pe fiecare parte
2. Faci mai adanci gaurile din transmisie, e cam greu
3. Torni silicon bicomponent in loc de oringurile din diferential + subtierea fina a outdrive-uile diferentialului
Repet, se poate folosi si fara astea, insa vei diminua eficienta transmisiei, vei creste temperatura si risti sa spargi rulmenti destul de des.
Ma refeream ca de ce vrei MIP si nu alta firma.
LE: De unde stiai ca are aceiasi dimensiune cu cel stock?
Mersi mult de informatii!! Voi mai amana upgrade-ul pana gasesc o combinatie bomb-proof pentru transmisie.
Transmisia de aluminiu de la HR banuiesc ca e OK in combinatie cu diff-ul lor?
Despre dimensiunile diff-ului am citit pe forumul Traxxas, nu mai gasesc acuma link-ul. Unu' sustinea ca a masurat cu sublerul si au aceeasi dimensiune.
Am ales MIP pentru ca am cardanele lor pe 3 automodele si sunt foarte multumit de ele. (Wraith-ul meu are un cuplu enorm in prima viteza si inca nu au cedat cardanele MIP; ma astept sa spulbere rulmentii inainte sa cedeze cardanul)
Inca nu m-am lamurit exact care model de MIP se potriveste cu ProTrac, probabil cel de Rustler. Mai caut.
1/10 Onroad: MST RMX-D VIP, Tamiya TT-01E, M-05
1/8 Offroad: Kyosho Inferno MP9 TKI3 :: Axial Yeti XL :: Traxxas Summit
Small: Turnigy Nitro Buggy 1/16 :: Basher PitBull 1/18 :: Losi Micro SCTE 1/24
#1007
Postat 03 March 2016 - 05:37 PM
E drept, doar MIP-ul vine direct pentru protrac(Rustler).
Oricum, cea mai buna combinatie este intradevar transmisia RPM cu diferential HR, fiind ieftin fata de FLM, insa e nevoie de o mica modificare.
Diferentialul stoc este din plastic si mai cedeaza in timp si atunci nu e o problema pentru rulmenti.
Eu am folosit varianta 3-a.
Custom CNC parts GNS Racing
#1008
Postat 09 March 2016 - 09:51 PM
Hpi Baja 5B Flux
Traxxas E-Revo Brushless
Traxxas Slash 4x4 with OBA and TSM - Fox Edition
Traxxas Summit - Dewalt
Traxxas X-MAXX
Axial Yeti
DJI Phantom 3
#1009
Postat 14 March 2016 - 10:43 PM
Este normal ca rotile din spate sa stea directionate catre interior? Camber negativ ... ? Multumesc !
Hpi Baja 5B Flux
Traxxas E-Revo Brushless
Traxxas Slash 4x4 with OBA and TSM - Fox Edition
Traxxas Summit - Dewalt
Traxxas X-MAXX
Axial Yeti
DJI Phantom 3
#1012
Postat 14 March 2016 - 11:07 PM
lemeu, la 14 March 2016 - 10:43 PM, a spus:
Este normal ca rotile din spate sa stea directionate catre interior? Camber negativ ... ? Multumesc !
Salut,
Da, este normal, 2-3 grade de toe-in (unghiul de convergenta, camber este unghiul de cadere) creste stabilitatea masinii la viteza si la iesirea din viraje agresive.
O resursa foarte buna care explica toate reglajele suspensiei este un document numit "Hudy Off-Road Set-up Book".
1/10 Onroad: MST RMX-D VIP, Tamiya TT-01E, M-05
1/8 Offroad: Kyosho Inferno MP9 TKI3 :: Axial Yeti XL :: Traxxas Summit
Small: Turnigy Nitro Buggy 1/16 :: Basher PitBull 1/18 :: Losi Micro SCTE 1/24
#1016
Postat 15 March 2016 - 08:30 PM
Hpi Baja 5B Flux
Traxxas E-Revo Brushless
Traxxas Slash 4x4 with OBA and TSM - Fox Edition
Traxxas Summit - Dewalt
Traxxas X-MAXX
Axial Yeti
DJI Phantom 3
#1018
Postat 29 March 2016 - 09:14 PM
Hpi Baja 5B Flux
Traxxas E-Revo Brushless
Traxxas Slash 4x4 with OBA and TSM - Fox Edition
Traxxas Summit - Dewalt
Traxxas X-MAXX
Axial Yeti
DJI Phantom 3
#1019
Postat 30 March 2016 - 08:03 AM
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#1020
Postat 30 March 2016 - 06:36 PM
Hpi Baja 5B Flux
Traxxas E-Revo Brushless
Traxxas Slash 4x4 with OBA and TSM - Fox Edition
Traxxas Summit - Dewalt
Traxxas X-MAXX
Axial Yeti
DJI Phantom 3