Traxxas Slash Poze, video si detalii despre Traxxas Slash
#931
Postat 14 May 2015 - 07:35 PM
In alta ordine de idei, astazi am comandat 2 baterii Lipo Turnigy Nano-Tech de 5800 C 40-80 (am optat pentru acestea si nu mai profi, pentru ca nu merg la competitii, ci merg cu ea doar la joaca) + 2 saculeti. Cred ca in acest weekend merg sa ridic charger-ul Absima cb-1p :)
#932
Postat 14 May 2015 - 09:20 PM
Oricum, multa bafta si spor
Custom CNC parts GNS Racing
#934
Postat 14 May 2015 - 10:16 PM
Custom CNC parts GNS Racing
#935
Postat 15 May 2015 - 11:54 AM
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
#936
Postat 15 May 2015 - 12:17 PM
Am mai folosit pentru scurt timp in fuzete niste rulmenti low-cost sigilati cu discuri metalice si au fost de-a dreptul jalnici si i-am scos dupa numai 1-2 intrebuintari.
Acum am cumparat niste niste rulmenti din Germania de la rc4speed-shop, sigilati cu discuri de cauciuc, care aveau niste specificatii extraordinare si au si costat ceva… Dupa prima iesire pe o vreme umeda, in care pamantul si potecile erau ude si am dat si in cateva balti(chiar mai multe…), cand am desfacut bratele, planetarele si fuzetele pentru a le curate, am avut oribila surpriza sa gasesc deja un rulment efectiv blocat si ceilalti dadeau semne ca aveau deja mizerie inauntru.
De rulmentii originali de la Traxxas am fost destul de multumit, dar mi-as fi dorit niste rulmenti cel putin la fel de rezistenti, dar cu precizie mai buna, adica macar sa fie ABEC1.
Deci ce fel de rulmenti folositi voi si de unde ii cumparati? Eu de obicei am grija de rulmenti si ii curat periodic, dar nu ii iert can ies afara si bag masinuta prin toate locurile in care imi place sa ma dau, fie praf, nisip sau balti. Nu scufund masina in noroi sau apa, adica nu ma balacesc, dar prin balti mici tot obisnuiesc sa trec, din greseala sau voit.
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
#937
Postat 15 May 2015 - 05:46 PM
Custom CNC parts GNS Racing
#938
Postat 15 May 2015 - 09:50 PM
Apa murdara spala mult mai repede vaselina din rulmenti decat apa curata, datorita impuritatilor. E ca si cum ai freca un gratar murdar cu apa si nisip, va curata grasimea foarte bine.
Odata ramas fara gresare, metalul se incalzeste mult mai tare decat in mod normal.
Rulmentii/ansamblele calde vor incalzi si apa care ramane pe ele dupa ce te opresti din joaca.
Iar odata ce scade temperatura apei de la sa zic 40-50C la 18C cat e de ex la mine in subsol, apa dizolva CO2 din atmosfera, iar H2O + CO2 = H2CO3 care este acidul carbonic, si unul din motivele extrem de uzuale pentru care apare coroziunea.
Am avut, asa cum zice Octavian, rulmenti care s-au blocat dupa 1 sau 2 iesiri.
Traxxas sunt buni, dar parca nu e calitatea pe care o astept de la rulmenti.
Pe aici pe forum, tare multa lume are parere buna despre rulmenti HPI. Eu personal nu am experimentat, dar Savage XS al unui tovaras a rulat exact la fel de mult ca si Rusty-ul meu, exact la fel de multe iesiri, exact aceleasi locuri, si s-au gripat rulmentii din fuzete 6buc din 8...
1/8 Brushless E-Revo
#939
Postat 19 May 2015 - 12:03 PM
Am vazut ca au cei de la Boca un set de rulmenti la 36$, sigilati cu cauciuc verde. Zic ei ca protejeaza foarte bine rulmentii impotriva mediilor foarte murdare si cu mult praf si ca nu trebuie sa-i servisezi deloc pe durata de viata a rulmentilor. Aceasta formulare "life-time" e putin ambigua, caci nu stiu de fapt care este viata acestora, 10-20 utilizari, sau 100+? Ce parere aveti despre acesti rulmenti, merita o incercare? A experimentat cineva ceva asemanator de la Boca? Eu as vrea sa cumpar un set de rulmenti din astia pentru un Slash 4WD HCG, pe care il bag frecvent in mizerie si nu prea imi convine sa ii desfac la 1-2 utilizari rulmentii ca sa-ti curat.
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
#940
Postat 26 May 2015 - 10:44 PM
https://www.youtube....h?v=g43Yy-TKkQs
Aceasta postare a fost editata de soarece: 26 May 2015 - 10:44 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#941
Postat 27 May 2015 - 08:20 AM
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
#942
Postat 27 May 2015 - 08:37 AM
Octavian_B, la 27 May 2015 - 08:20 AM, a spus:
adica ai da http://www.dollarhob...rol-module.html
si http://www.dollarhob...les-mounts.html pentru a-l face sa sune ca o masina de plastic cu sunet de motor?
BAJA 5SC 30cc gas
Hobbytech str8 rally electric conversion
#943
Postat 27 May 2015 - 09:39 AM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#944
Postat 27 May 2015 - 09:53 AM
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
#945
Postat 27 May 2015 - 05:15 PM
Intre timp, m-am ocupat sa fac niste cutiute din foaie plastificata, sa pot proteja pe cat posibil bateriile de zgarieturi si decojiri iar rezultatul a fost bun :) ... nu dureaza foarte mult, doar rabdare sa ai.
M-am mai documentat si eu pe tema rulmentilor ceramici, am mai intrebat in stanga si in dreapta persoane ce au aceasta pasiune a automodelismului si mi-au recomandat sa nu arunc de pomana cu banii pe fereastra. Am inteles ca nici cei ce merg la competitii nu prea pun pret pe asa ceva, facand exceptie doar cei din zona diferentialului. Prin urmare, tot cei cu protectie de cauciuc raman de baza :) ... cel putin pentru mine, fiind doar hobby!
Distractia continua ... nu ne oprim aici :)
Aceasta postare a fost editata de Agr350r: 27 May 2015 - 05:17 PM
#946
Postat 27 May 2015 - 05:27 PM
Rulmentii se mai pot bloca si din cauza elementelor uzate ale transmisiei (cupa,planetara,etc) din cauza vibratiilor.
Trebuie doar sa invatati sa alegeti TIPUL de rulment pentru aplicatia dorita: Garnitura de silicon sau garnitura metalica in functie de zona de folosire pe automodel.
Recomand rulmenti cu garnitura silicon in exterior si rulmenti cu garnitura metalica in interior
Va repet, orice rulment se gripeaza cand intra mizerie in el, pentru a spori durata de viata a acestora, pe cei cu garnitura de silicon ii puteti desface, introduce in diluant pentru a se curata mizeria, dupa care regresare (cu vaselina speciala de rulmenti) si montarea garniturilor inapoi.
Fara mentenanta si curatarea automodelului dupa iesiri, nu puteti avea cerinte de la rulmenti si alte componente consumabile. Spre exemplu, dupa fiecare cursa, verific si curat/gresez rulmentii si inlocuiesc daca este cazul.
Daca nu s-a inteles ceva, deoarece sunt pe fuga si cred ca am scris alambicat, putem dezvolta subiectul in directia dorita,
Aceasta postare a fost editata de sandrei: 27 May 2015 - 05:30 PM
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#947
Postat 27 May 2015 - 08:05 PM
Octavian_B, la 27 May 2015 - 09:53 AM, a spus:
ai inteles gresit...ieftin in sensul ironic !
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#948
Postat 27 May 2015 - 09:12 PM
foloseste acelasi tip de difuzor.
din cauza prinderii temporare, vibreaza membrana pe carcasa.. dar se aude f f bine.
Aceasta postare a fost editata de revolt: 27 May 2015 - 09:13 PM
Hpi Savage Flux XL
Hpi Savage Flux
#949
Postat 27 May 2015 - 09:47 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#950
Postat 28 May 2015 - 07:54 AM
Poate ca este acelsi tip de difuzor, dar sunetul reprodus de cei de la Traxxas face "toti banii". Plus ca trebuie sa modifice sunetul si in funtie de turatia motorului sau la start/stop.
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
#951
Postat 28 May 2015 - 08:11 AM
Sunt intru totul de acord cu remarcile tale. Vreau doar sa fac cateva adaugiri mici. Rulmentii cu bile ceramice se justifica a fii folositi unde sunt turatii mari si daca rulmentul este suficient de protejat de incasetare. De regula se folosesc cel mai frecvent la rotorul motoarelor si la elementele rotative care sunt la iesirea motorului, caci acolo sunt turatiile si solicitarile mecanice instantaneie cele mai mari.
"Recomand rulmenti cu garnitura silicon in exterior si rulmenti cu garnitura metalica in interior" - asa niste rulmenti fac cei de la AVID si anume seriile Revolution, pe care i-am ochit si eu sa-i cumpar pe viitor.
Am vazut ca mai sunt niste rulmenti care sunt sigilati cu niste inele care nu se pot indeparta pentru mentenanta. Desi aparent pare un dezavantaj, de fapt acest tip de incapsulare este extraordinar de rezistent impotriva prafului si a mizeriilor, practic neavand nevoie de mentenanta pe durata de viata a rulmentului respectiv. Acest tip de rulment au folosit si cei de la Traxxas la iesirea din sliper clutch spre cardan, in varianta Slash 4WD LCG 2014, deoarece au observat ca acel rulment este cel mai expus la praf, dar este si cel mai solicitat in turatii si sarcini mecanice. Am mai vazut asa niste rulmenti folositi si la KIT-ul de buggy TA B4 pe care l-am cumparat acum ceva timp in urma de la un tip ce a schimbat cam toate consumabilele pe el. In sensul asta voi da o sansa si celor de la Boca, care au si ei o clasa de rulmenti sigilati cu mentenanta zero, ca sa-i folosesc pe un automodel de Slash HCG pe care il bag frecvent in murdarie.
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
#953
Postat 28 May 2015 - 09:57 AM
www.bocabearings.com respectiv www.avidrc.com
S-ar putea sa se poata comanda si de pe ebay.com dar inca nu am facut o comparatie de pret.
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
#954
Postat 28 May 2015 - 11:41 PM
Octavian_B, la 28 May 2015 - 07:54 AM, a spus:
.... dar sunetul reprodus de cei de la Traxxas face "toti banii". ...
Face pe naiba :lol: ...ia-ti o benzinara ok si ai sa vezi sunet real !
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#955
Postat 29 May 2015 - 08:03 AM
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
#956
Postat 29 May 2015 - 11:41 AM
Octavian_B, la 28 May 2015 - 09:57 AM, a spus:
www.bocabearings.com respectiv www.avidrc.com
S-ar putea sa se poata comanda si de pe ebay.com dar inca nu am facut o comparatie de pret.
Ii gasiti si la noi: REVOLUTION ULTRA BEARING SERIES de la Revolution Design
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#957
Postat 29 May 2015 - 11:59 AM
Mai in gluma, mai in serios, rulmentii de la Andrei sunt foarte buni calitativ, give a try ;)
Custom CNC parts GNS Racing
#958
Postat 29 May 2015 - 09:55 PM
Multumesc.
#960
Postat 30 May 2015 - 11:48 PM
Octavian_B, la 29 May 2015 - 08:03 AM, a spus:
...corect :good:
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."