Modelism - RHC Forum: Traxxas Slash - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 35 Pagini +
  • « Prima
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • Ultima »

Traxxas Slash Poze, video si detalii despre Traxxas Slash Evaluare topic: -----

#871 Useril este offline   Octavian_B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 733
  • Inregistrat: 01-October 14
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Automodelism, aeromodelism, cilism montan.

Postat 19 December 2014 - 02:47 PM

Interesant! Este chiar impresionant rezultatul muncii acestor tipi care muncesc atat de mult la imaginea masinii! Chiar imi plac foarte mult modificarile aduse. Dar este cineva pasionat si de perfomantele de condus ale acestei masini, Traxxas Slash?
Eu am doua modele de la Traxxas: Slash Platinum 4WD HCG model 2010 si Slash Platinum 4WD LCG model 2014. Le-am lasat cat mai mult stock, "jucandu-ma" doar la partea electronica (ESC + motor + servo + suspensii). Deocamdata doar modelul 2010 este utilizabil, caci celalalt abia mi-a venit si nu l-am terminat de echipat. Sincer sunt impresionat de tinuta de drum a truck-ului si am invatat multe despre cum se conduce si se regleaza acest model. Numai bine!
Tekno SCT410.3
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
0

#872 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 19 December 2014 - 08:39 PM

Eu stiu ca au fost persoane care au mers si la concurs cu modelul 4wd de la Traxxas. Ai putea sa incerci cu modelul LCG sa il folosesti in regim de concurs, iar cel HCG pentru mai mult sau mai putin, distractie.
Oricum, in vederea regimului de concurs trebuie umblat bine la suspensie, cautat un compromis la amortizoare, unghiuri, buritatea barii de torsiune etc. si la partea de raport, sa ajunga la limita superioara in cele 5 minute de concurs.
Te asteptam cu poze :)

stima,
Radu

Custom CNC parts GNS Racing
0

#873 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1559
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 19 December 2014 - 11:40 PM

Slash a foat primul meu model SC cu care am participat la concurs. Apoi l-am vandut.
Slash este genial pentru ce este el facut. Sa te distrezi
In mainile cuiva priceput va face ceva...nu mare lucru insa. Nu este facut sa castige campionate europene sau mondiale.
Dar hai la concurs cu el pe 27.12 .Intrebarile pot avea raspuns imediat.
0

#874 Useril este offline   Octavian_B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 733
  • Inregistrat: 01-October 14
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Automodelism, aeromodelism, cilism montan.

Postat 20 December 2014 - 12:20 AM

Salutare!

@ radu94: Modelul Slash LCG exact pentru concurs l-am si achizitionat. Suspensiile sunt punctul la care insist cel mai mult si chiar am comandat pentru amortizoarele GTR un set de pistoane cu damping variabil, adica se activeaza la compresie doua din patru gauri, iar la extensie se activeaza toate cele patru gauri si in paralel cu arcurile, unghiurile suspensiei si vascozitatea uleiului, ar trebui sa-si faca treaba foarte bine! Cat despre electronica, nu imi place sa o imping la extrema. Prefer un motor cu un cuplu mare pentru a imi facilita dezvoltarea tehnicii de condus, dar la un KV moderat. Vreau mai intai tehnica si pe urma viteza. Prefer sa castig in viraje si pe acceleratii si nu pe linii drepte. Dupa ce imi voi echipa Slash-ul LCG voi posta si poze.
Slash-ul HCG este pentru distractii si pentru antrenamente, caci daca reusesc sa-l stapanesc pe asta pe teren, atunci imi va veni mult mai usor cu varianta LCG.

@ aiurica: Dupa cum am spus, varianta Slash HCG este doar pentru distractie si antrenamente. Varianta Slash LCG promite mult si am ambitia sa-l fac suficient de competitiv, incat sa se bata ca de la egal la egal cu SC10 de la Team Associated, bineinteles si dupa ce imi voi fii dezvoltat suficient si tehnica de condus. Am aceasta ambitie, alaturi de respectul meu deosebit fata de brandul Traxxas care m-a incantat mult prin calitatea a ceea ce ofera in fiecare produs. Din pacate cred ca doar pe la sfarsitul primaverii viitoare voi reusi sa incep sa particip la concursuri. Si chiar si asa, voi incepe cu etapele de concurs a celor de la Tg. Mures, fiind mai aproape de Sibiu.
Numai bine!
Tekno SCT410.3
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
0

#875 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1559
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 20 December 2014 - 09:52 AM

LCG am avut si eu.
Varianta Ultimate. Vezi postarile mele si upgradeurile. Am renuntat dupa ce am dat cu nasul( si nu e mic) de modelele adevarate de competitie.

A nu se intelege ca spun ca e o porcarie la concurs. Asa cum am spus, in mainile celor buni, poate face ceva, dar la o finala A de EOS ( sa zicem) unde cei 9 sau cati sunt sunt de valori echilibrate, sigur nu va face nimic, pentru ca la valori echilibrate si bune, apar diferentele minore, pe care noi le ignoram de obicei.Iar ele la Slash exista si nu pot fi compensate prin upgrade-uri.

O sa vada cineva acest post si o sa ma ironizeze, pentru ca acum ceva timp aveam aceleasi ganduri....sa fac un slash pentru concurs. E mult mai simplu sa iei un kit adevarat de competitie si sa vezi ca nu e chiar asa usor.
0

#876 Useril este offline   Octavian_B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 733
  • Inregistrat: 01-October 14
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Automodelism, aeromodelism, cilism montan.

Postat 20 December 2014 - 01:01 PM

@ aiurica: Da, ai dreptate cand spui ca Slash LCG nu este din punct de vedere tehnic competitional la nivelul celor mai performante truck-uri pentru competitii. Dar eu nu vreau sa particip la un concurs cu cel mai tare automodel specializat pentru asa ceva, ci vreau sa ma prezint cu ceva ce ma reprezinta si imi ridica provocari. Vreau sa ma prezint in primul rand cu pasiunea mea si abilitatile mele pe care le invat si le cultiv in timp. Pentur mine, a participa cu acest automodel la un concurs si a ma clasa pe un loc decent, concurand impotriva celor "tari" este o provocare mare. Eu sunt genul de om care trece pe urmatoarea treapta a evolutiei, atunci cand ajung la limita treptei anterioare si imi doresc mai mult. Adica, vreau sa simt ca ajung de fiecare data la cate o limita a Slash-ului si abia dupa aceea ii voi abuce upgreit-uri pentru a creste in abilitatile de a-l conduce. Vreau intai sa-mi dezvolt tehinica de condus si pe urma cresc nivelul ca sa invat lucruri noi. De exemplu, desi am comandat piste pistoane cu dumping variabil pentru telescoapele GTR, nu le voi monta, decat dupa ce voi seta tot ce se poate la varianta stock si dupa ce le voi fii invatat to ce se poate de la ele, voi putea face cu adevarat diferenta de comportament cand voi modifica telescoapele.
Aceleasi principii le aplic si in viata personala si ma reprezinta. Pentru mine, automeodelismul este un mod de manifestare.
Numai bine!
Tekno SCT410.3
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
0

#877 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 20 December 2014 - 03:50 PM

Trebuie sa ai grija cu acel set-up al amortizoarelor. Eu am folosit pistonase dual rate la mai multe amortizoare 1/10, insa nu am gasit un ulei potrivit care sa imi placa, si de multe ori am avut problema sa-mi topaie masina, pentru ca decompresia era foarte rapida. Evebtual sa te jocu putin cu acele duble pistonase, aptfel spus, placuta cu 4 gauri sa fie cu cele mai mici, iar cele doua care se folosesc si la compresie sa le gauresti precum placuta cu doua gauri. In felul acesta decomprimarea e mai apropiata de comprimare.

Daca ai de gand sa le montezi, asteptam poze de genul "step by step".
Succes!

stima,
Radu

Custom CNC parts GNS Racing
0

#878 Useril este offline   Octavian_B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 733
  • Inregistrat: 01-October 14
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Automodelism, aeromodelism, cilism montan.

Postat 20 December 2014 - 07:50 PM

@ radu94:
Da, ai dreptate, trebuie sa tin cont de asta. Deocamdata nu mi-au venit aceste pistoane, caci le-am comandat din America si dureaza pana ajung in tara. E clar ca mai trebuie sa mai cer sfaturi pe aici de la cei cu mai multa experienta decat mine :D Cand voi trece sa modific telescoapele GTR cu aceste pistoane, voi incerca sa-mi gasesc timp sa fac si poze, pe care sa le postez aici pe forum. Dupa cum am zis mai sus, vreau intai sa testez si sa reglez varianta stoc a telescoapelor cu care a venit masinuta si dupa aceea voi face modificarile despre care am vorbit.
Numai bine!
Tekno SCT410.3
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
0

#879 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 23 December 2014 - 11:18 PM

http://i.imgur.com/Bj0zZSqh.jpg
Hai ca nu-i tare urata, nu?

Custom CNC parts GNS Racing
0

#880 Useril este offline   Octavian_B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 733
  • Inregistrat: 01-October 14
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Automodelism, aeromodelism, cilism montan.

Postat 05 January 2015 - 10:20 PM

Chiar daca zapada ne cam da planurile peste cap in ceea ce priveste automodelismul, m-am incumetat sa ies cu vechiul meu Slash 4WD pe zapada tasata. Nu am putut sa fac cine stie ce off-road, dar a mers sa fac drift chiar binisor, datorita suspensiilor setate asa incat sa pluteasca usor peste denivelari si sa pastreze traiectoria rotunda a driftului lateral. Iata si cateva poze de la locul faptei:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Slash_zapada_1.jpg
  • Imagine atasata: Slash_zapada_2.jpg
  • Imagine atasata: Slash_zapada_3.jpg
  • Imagine atasata: Slash_zapada_4.jpg

Tekno SCT410.3
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
0

#881 Useril este offline   Octavian_B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 733
  • Inregistrat: 01-October 14
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Automodelism, aeromodelism, cilism montan.

Postat 05 January 2015 - 10:21 PM

Dupa cum era de asteptat, am strans o gramada de zapada inauntrul masinii, dar pentru ca folosesc cover-ul de la Dusty Motors, nu a patruns aproape deloc umezeala la partea electronca (chiar daca folosesc pe acest model echiparea stock Velineon water proof). Dar oricum, a urmat dezghetarea masinii si uscarea ei amanuntita cu un uscator de par, caci nu vreau sa degradez componentele non water proof. Numai bine!

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Slash_zapada_5.jpg
  • Imagine atasata: Slash_zapada_6.jpg
  • Imagine atasata: Slash_zapada_7.jpg

Tekno SCT410.3
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
0

#882 Useril este offline   ZZZ 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 66
  • Inregistrat: 04-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 25 January 2015 - 08:48 PM

Salutare,nu de foarte mult timp am cumparat un slash ultimate lcg,6807r,foarte mare dif intre ea si blitz ul pe care l am,spre surprinderea mea dupa cateva iesiri transmitatorul nu a mai vrut sa porneasca,pur si simplu nu se mai aprinde led ul,am vb cu tipul de la magazinul de unde a fost cumparata si a trimis toata telecomanda la garantie,intrebarea mea este daca s a mai lovit cineva problema asta?

Aceasta postare a fost editata de ZZZ: 25 January 2015 - 08:51 PM

0

#883 Useril este offline   Octavian_B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 733
  • Inregistrat: 01-October 14
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Automodelism, aeromodelism, cilism montan.

Postat 03 February 2015 - 08:29 PM

Salutare! Dupa inca o experienta dezamagitoare cu reprezentanta Traxxas din Romania, simt nevoia sa fac acest post, ca sa aflu daca si altcineva s-a lovit de aceleasi lucruri.
Pe scurt, cand am achizitionat acum cativa ani modelul Slash Platinum de la Traxxas Romania, am reusit sa pierd un capac care tine arcul suspensiei in partea de jos si am comandat, pe langa alte componente, un set de capace din astea, pentru suspensiile big-bore cu care era echipat pe atunci Slash-ul Platinum. Am luat din catalog numarul si am intrebat si la reprezentanta daca sigur se potrivesc, caci nu eram sigur si ei mi-au spus ca este piesa cautata. Dupa ce mi-a venit acasa pachetul, am constatat ca acele capace nu erau pentru suspensii big-bore, ci pentru supensiile care vin in varianta clasica a Slash-ului. Dezamagire! Pana la urma am adaptat alte capace de la alt model si am reusit sa-mi fac treaba.
Acum, am trimis un e-mail cu o lista de piese care imi trebuie tot pentru modelul Slash Platinum, de data asta si pentru varianta veche HCG, cat si pentru varianta noua LCG. Le-am scris celor de la reprezentatnta de cateva zile si i-am rugat sa imi spuna daca le au pe stoc, sau daca mi le pot aduce si sa-mi dea si o oferta de pret si... nimic. Ca si cum reprezentatnta Traxxas Romania exista numai ca sa ne vanda produsele care le convin lor, dar fara nici un pic de suport. Sincer, eu sunt dezamagit de aceasta reprezentanta si as vrea sa situ daca si altii au avut experiente din astea neplacute, sau eu sunt printre foarte putinii care nu au parte de acest suport, pentru care, pana la urma am platit suficient de mult?
Numai bine!
Tekno SCT410.3
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
0

#884 Useril este offline   villi2villli 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 271
  • Inregistrat: 17-October 14
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 03 February 2015 - 10:49 PM

Vezi postareaOctavian_B, la 03 February 2015 - 08:29 PM, a spus:

Salutare! Dupa inca o experienta dezamagitoare cu reprezentanta Traxxas din Romania, simt nevoia sa fac acest post, ca sa aflu daca si altcineva s-a lovit de aceleasi lucruri.
Pe scurt, cand am achizitionat acum cativa ani modelul Slash Platinum de la Traxxas Romania, am reusit sa pierd un capac care tine arcul suspensiei in partea de jos si am comandat, pe langa alte componente, un set de capace din astea, pentru suspensiile big-bore cu care era echipat pe atunci Slash-ul Platinum. Am luat din catalog numarul si am intrebat si la reprezentanta daca sigur se potrivesc, caci nu eram sigur si ei mi-au spus ca este piesa cautata. Dupa ce mi-a venit acasa pachetul, am constatat ca acele capace nu erau pentru suspensii big-bore, ci pentru supensiile care vin in varianta clasica a Slash-ului. Dezamagire! Pana la urma am adaptat alte capace de la alt model si am reusit sa-mi fac treaba.
Acum, am trimis un e-mail cu o lista de piese care imi trebuie tot pentru modelul Slash Platinum, de data asta si pentru varianta veche HCG, cat si pentru varianta noua LCG. Le-am scris celor de la reprezentatnta de cateva zile si i-am rugat sa imi spuna daca le au pe stoc, sau daca mi le pot aduce si sa-mi dea si o oferta de pret si... nimic. Ca si cum reprezentatnta Traxxas Romania exista numai ca sa ne vanda produsele care le convin lor, dar fara nici un pic de suport. Sincer, eu sunt dezamagit de aceasta reprezentanta si as vrea sa situ daca si altii au avut experiente din astea neplacute, sau eu sunt printre foarte putinii care nu au parte de acest suport, pentru care, pana la urma am platit suficient de mult?
Numai bine!

welcome in the club!
0

#885 Useril este offline   Agr350r 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 43
  • Inregistrat: 22-September 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 February 2015 - 06:43 PM

Salut!

Observatie: SUNT BOBOC!!! :D

Inca din toamna am inceput sa ma documentez de automodelism fara sa stiu ca este atat de "stufos" acest hobby! Am contactat jdemii de persoane, i-am deranjat cu problema mea, am dat jdemii de telefoane, am vazut suficiente automodele cat sa imi dau seama ca le vand niste "tepari" ... sau mai diplomatic spus, niste profitori, pana am dat de acest Slash pe care l-am indragit inca din prima clipa :D ... vanzator ok, produs, super ok! Nu am mai stat prea mult pe ganduri si l-am achizitionat inca de vineri seara! Fostul proprietar a spus ca are foarte putine iesiri, in schimb este foarte statut de ceva timp, se si observa ce-i drept, rugina suruburi si lipsa ulei amortizoare! Aaaa, era sa uit, si bateria varza, a prins-o si pe ea rugina pe interior!
In timp, vreau sa dezbat un proiect frumos cu acest model. In prima faza voi curata si voi unge rulmentii rotilor, voi pune ulei in amortizoare si in diferential!
Intrebare: Se poate sa ma sfatuiti ce ulei sa pun in diferential si amortizoare? Am vazut ca este un ulei siliconat special pentru fiecare dintre cele doua piese, in schimb am vazut ca sunt de diferite categorii ... mai dur, sau mai putin dur! Mentionez faptul ca nu voi merge cu ea pe mocheta, ci va rula pe asfalt, drum accidental gen ulita, padure, etc ... prin urmare, in locuri de joaca mai putin amenajate pentru asa ceva :)
Deocamdata folosesc un lipo de 5800 al unui prieten ... va trebui sa dau si eu comanda in prima faza de baterie si incarcator. Mici sfaturi? :)
Multumesc ...
0

#886 Useril este offline   Agr350r 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 43
  • Inregistrat: 22-September 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 February 2015 - 06:50 PM

Si pozele:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN5173.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5172.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5174.JPG

0

#887 Useril este offline   Agr350r 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 43
  • Inregistrat: 22-September 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 February 2015 - 06:52 PM

Alte poze:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN5176.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5175.JPG

0

#888 Useril este offline   Agr350r 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 43
  • Inregistrat: 22-September 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 February 2015 - 06:56 PM

Alte poze:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN5177.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5178.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5179.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5180.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5181.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5182.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5183.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5184.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5185.JPG

Aceasta postare a fost editata de Agr350r: 15 February 2015 - 06:56 PM

0

#889 Useril este offline   hassel 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2464
  • Inregistrat: 02-February 12
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Cars, cars, cars, any type ....

Postat 15 February 2015 - 07:40 PM

Upgrade la brushless dupa ce faci motorul asta praf, lipo cut-off si atentie la deget :) sa o stapanesti sanatos.

BAJA
5SC 30cc gas

Hobbytech str8 rally electric conversion

0

#890 Useril este offline   Agr350r 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 43
  • Inregistrat: 22-September 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 February 2015 - 07:54 PM

Multumesc :)
Asa arata initial bateria originala cand am achizitionat automodelul ... am bagat-o la incarcat si nu o vedea sub nici o forma, apoi am desfacut-o sa constat ca este plina de rugina :)

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: P_20150213_212029_HDR.jpg

0

#891 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 15 February 2015 - 08:22 PM

Iti recomand sa citesti topicul Masinuta mea Traxxas Slash, in mare parte e vorba de modelul 2wd in el. Oricum cred ca un moderator iti va pune acolo topicul asta, sa nu fie considerat o dublura.
Felicitari pentru achizitie, dupa ce se va strica motorul, cum s-a zis mai sus, treci pe varianta brushless.

Custom CNC parts GNS Racing
0

#892 Useril este offline   Agr350r 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 43
  • Inregistrat: 22-September 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 February 2015 - 09:02 PM

Super, multumesc :) ... am sa il citesc in aprofunzime!
0

#893 Useril este offline   Agr350r 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 43
  • Inregistrat: 22-September 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 February 2015 - 10:07 PM

Si uite asa a inceput distractia inca de ieri!

Am cumparat in weekend banda armata cu fibra de sticla de la moment (cea neagra) si mai aveam acasa niste banda de aluminiu (cea argintie). Le-am folosit in scopul de a proteja caroseria la atingerea rotilor datorita hopurilor, prima pusa fiind cea neagra iar cea de aluminiu, peste aceasta, in ideea ca aluneca si nu permite sa frece rau! Nu am reusit sa termin ca nu am mai avut rabdare foarte mare, deci voi continua si maine. Am curatat si rotile de mizerie, apoi le-am siliconat :p ... sambata sau duminica am fost invitat de catre un coleg de pe forum de a ma intalnii cu "clubul slash", sa ne cunoastem si bineinteles multe multe sfaturi, asa ca pentru incepator ... totodata daca ajung acolo, voi cumpara uleiuri si vaseline pentru amortizoare, diferential si angrenaje! :)

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN5193.JPG

0

#894 Useril este offline   Agr350r 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 43
  • Inregistrat: 22-September 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 February 2015 - 10:09 PM

Am o intrebare! De ce nu ma lasa sa postez toate imaginile intr-un singur raspuns?

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN5194.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5195.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5196.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5200.JPG

Aceasta postare a fost editata de Agr350r: 17 February 2015 - 10:10 PM

0

#895 Useril este offline   hassel 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2464
  • Inregistrat: 02-February 12
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Cars, cars, cars, any type ....

Postat 18 February 2015 - 10:17 AM

Limita maxima a atasamentelor pe forum este de 500kb. Poti spune multumesc, ca reusesti sa pui chiar si atatea deodata :)

BAJA
5SC 30cc gas

Hobbytech str8 rally electric conversion

0

#896 Useril este offline   mihalyn90 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 617
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Interests:RC Car, Robotics, Reading, Music

Postat 18 February 2015 - 10:52 AM

Salut,

esti off-road deci incearca sa faci rost de uleiuri de 25-45WT... eu cumparam cele de la HPI. Daca vrei, iti trimit eu cu fanc curier cateva, doar plateste-ti transportul pe ele. Nu mai am ce face cu ele.
Am si ceva ulei de dif de 5000 cred...

La suspensii eu in general mergeam egal, 25-spate 25 fata, sau rareori, puneam in fata mai mult. Ultima care mi-a placut era in spate 35WT si in fata 45WT.

La dif, 2WD in general eu puneam 5000CST.
Daca e 4x4 depinde ce vrei...

In general dif-ul central pui ceva mai gros, sa fie cat de cat blocat. In fata si mai gros, si in spate ceva moale.
Eu mergeam cu 5k spate, 15k centru, 15k fata

Bafta in continuare :D
Imagine postata
0

#897 Useril este offline   Agr350r 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 43
  • Inregistrat: 22-September 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 February 2015 - 11:36 AM

Multumesc pentru ajutor! Esti un domn :) ... ai pm!
Este 2WD si DA, vreau off-road, padure, tarana si pietris si putin asfalt :D
0

#898 Useril este offline   mihalyn90 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 617
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Interests:RC Car, Robotics, Reading, Music

Postat 18 February 2015 - 11:40 AM

2WD in general un dif spate, esti ok cu 5000CST

daca vrei si asfalt, du-te cu 35-35, sau 35-45... in fata mai tare... ca in general aterizezi pe fata daca nu stii inca sa il controlezi in aer...

in aer... accelerezi, se ridica fata, lasi de acceleratie, coboara fata...
Imagine postata
0

#899 Useril este offline   Agr350r 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 43
  • Inregistrat: 22-September 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 February 2015 - 06:50 AM

Mi-am continuat munca si pana acum am reusit sa finalizez cu pozitionarea bandei de aluminiu peste banda neagra si am desfacut directia fata surub cu surub, piesa cu piesa :) ... urmeaza curatarea pieselor de plastic si ungerea "metalelor"
Intrebare: ce pot folosi ca materie de ungere la prinderea suruburilor de componente sau surub cu piulita pentru a oprii procesul de rugina si frecarea plastic pe plastic ... ulei de mecanisme fine sau vaselina siliconata (cea de instalatii sanitare) sau vaselina normala sau exista vre-o vaselina mai "speciala" in comert? O a doua intrebare ar fi, la rulmentii rotilor, cea mai buna varianta de ungere ar fi uleiul de mecanisme fine, nu?
Multam :)
0

#900 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 20 February 2015 - 09:14 AM

Salut,
Nu am inteles exact prima intrebare, eu unul oricum nu iti recomand sa ungi piesele prea mult pentru ca aduna praf. Unde folosesc eu piulite e la capetele de bara, acolo consider ca ar fi necesar.
Rulmentii nu prea ii ung, decat daca am ramas fara si astept pana vin cei noi. Ai observat si tu ca un rulment nou, cu vaselina in el, toleranta 3-5, cam ce se folosesc la off road, daca vrei sa il invarti, el fiind prind pe o coada de pensula/surubelnita, simti ca opune o mica rezistenta de la vaselina, odata ca aia iese din ele, apare ruginea si orice ulei ai folosi nu mai dispare.
Poti sa imi lasi un PM si luam legatura telefonic.

Custom CNC parts GNS Racing
0

Arata acest topic


  • 35 Pagini +
  • « Prima
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro