Traxxas Slash Poze, video si detalii despre Traxxas Slash
#871
Postat 19 December 2014 - 02:47 PM
Eu am doua modele de la Traxxas: Slash Platinum 4WD HCG model 2010 si Slash Platinum 4WD LCG model 2014. Le-am lasat cat mai mult stock, "jucandu-ma" doar la partea electronica (ESC + motor + servo + suspensii). Deocamdata doar modelul 2010 este utilizabil, caci celalalt abia mi-a venit si nu l-am terminat de echipat. Sincer sunt impresionat de tinuta de drum a truck-ului si am invatat multe despre cum se conduce si se regleaza acest model. Numai bine!
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
#872
Postat 19 December 2014 - 08:39 PM
Oricum, in vederea regimului de concurs trebuie umblat bine la suspensie, cautat un compromis la amortizoare, unghiuri, buritatea barii de torsiune etc. si la partea de raport, sa ajunga la limita superioara in cele 5 minute de concurs.
Te asteptam cu poze :)
stima,
Radu
Custom CNC parts GNS Racing
#873
Postat 19 December 2014 - 11:40 PM
Slash este genial pentru ce este el facut. Sa te distrezi
In mainile cuiva priceput va face ceva...nu mare lucru insa. Nu este facut sa castige campionate europene sau mondiale.
Dar hai la concurs cu el pe 27.12 .Intrebarile pot avea raspuns imediat.
#874
Postat 20 December 2014 - 12:20 AM
@ radu94: Modelul Slash LCG exact pentru concurs l-am si achizitionat. Suspensiile sunt punctul la care insist cel mai mult si chiar am comandat pentru amortizoarele GTR un set de pistoane cu damping variabil, adica se activeaza la compresie doua din patru gauri, iar la extensie se activeaza toate cele patru gauri si in paralel cu arcurile, unghiurile suspensiei si vascozitatea uleiului, ar trebui sa-si faca treaba foarte bine! Cat despre electronica, nu imi place sa o imping la extrema. Prefer un motor cu un cuplu mare pentru a imi facilita dezvoltarea tehnicii de condus, dar la un KV moderat. Vreau mai intai tehnica si pe urma viteza. Prefer sa castig in viraje si pe acceleratii si nu pe linii drepte. Dupa ce imi voi echipa Slash-ul LCG voi posta si poze.
Slash-ul HCG este pentru distractii si pentru antrenamente, caci daca reusesc sa-l stapanesc pe asta pe teren, atunci imi va veni mult mai usor cu varianta LCG.
@ aiurica: Dupa cum am spus, varianta Slash HCG este doar pentru distractie si antrenamente. Varianta Slash LCG promite mult si am ambitia sa-l fac suficient de competitiv, incat sa se bata ca de la egal la egal cu SC10 de la Team Associated, bineinteles si dupa ce imi voi fii dezvoltat suficient si tehnica de condus. Am aceasta ambitie, alaturi de respectul meu deosebit fata de brandul Traxxas care m-a incantat mult prin calitatea a ceea ce ofera in fiecare produs. Din pacate cred ca doar pe la sfarsitul primaverii viitoare voi reusi sa incep sa particip la concursuri. Si chiar si asa, voi incepe cu etapele de concurs a celor de la Tg. Mures, fiind mai aproape de Sibiu.
Numai bine!
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
#875
Postat 20 December 2014 - 09:52 AM
Varianta Ultimate. Vezi postarile mele si upgradeurile. Am renuntat dupa ce am dat cu nasul( si nu e mic) de modelele adevarate de competitie.
A nu se intelege ca spun ca e o porcarie la concurs. Asa cum am spus, in mainile celor buni, poate face ceva, dar la o finala A de EOS ( sa zicem) unde cei 9 sau cati sunt sunt de valori echilibrate, sigur nu va face nimic, pentru ca la valori echilibrate si bune, apar diferentele minore, pe care noi le ignoram de obicei.Iar ele la Slash exista si nu pot fi compensate prin upgrade-uri.
O sa vada cineva acest post si o sa ma ironizeze, pentru ca acum ceva timp aveam aceleasi ganduri....sa fac un slash pentru concurs. E mult mai simplu sa iei un kit adevarat de competitie si sa vezi ca nu e chiar asa usor.
#876
Postat 20 December 2014 - 01:01 PM
Aceleasi principii le aplic si in viata personala si ma reprezinta. Pentru mine, automeodelismul este un mod de manifestare.
Numai bine!
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
#877
Postat 20 December 2014 - 03:50 PM
Daca ai de gand sa le montezi, asteptam poze de genul "step by step".
Succes!
stima,
Radu
Custom CNC parts GNS Racing
#878
Postat 20 December 2014 - 07:50 PM
Da, ai dreptate, trebuie sa tin cont de asta. Deocamdata nu mi-au venit aceste pistoane, caci le-am comandat din America si dureaza pana ajung in tara. E clar ca mai trebuie sa mai cer sfaturi pe aici de la cei cu mai multa experienta decat mine :D Cand voi trece sa modific telescoapele GTR cu aceste pistoane, voi incerca sa-mi gasesc timp sa fac si poze, pe care sa le postez aici pe forum. Dupa cum am zis mai sus, vreau intai sa testez si sa reglez varianta stoc a telescoapelor cu care a venit masinuta si dupa aceea voi face modificarile despre care am vorbit.
Numai bine!
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
#879
Postat 23 December 2014 - 11:18 PM
Hai ca nu-i tare urata, nu?
Custom CNC parts GNS Racing
#880
Postat 05 January 2015 - 10:20 PM
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
#881
Postat 05 January 2015 - 10:21 PM
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
#882
Postat 25 January 2015 - 08:48 PM
Aceasta postare a fost editata de ZZZ: 25 January 2015 - 08:51 PM
#883
Postat 03 February 2015 - 08:29 PM
Pe scurt, cand am achizitionat acum cativa ani modelul Slash Platinum de la Traxxas Romania, am reusit sa pierd un capac care tine arcul suspensiei in partea de jos si am comandat, pe langa alte componente, un set de capace din astea, pentru suspensiile big-bore cu care era echipat pe atunci Slash-ul Platinum. Am luat din catalog numarul si am intrebat si la reprezentanta daca sigur se potrivesc, caci nu eram sigur si ei mi-au spus ca este piesa cautata. Dupa ce mi-a venit acasa pachetul, am constatat ca acele capace nu erau pentru suspensii big-bore, ci pentru supensiile care vin in varianta clasica a Slash-ului. Dezamagire! Pana la urma am adaptat alte capace de la alt model si am reusit sa-mi fac treaba.
Acum, am trimis un e-mail cu o lista de piese care imi trebuie tot pentru modelul Slash Platinum, de data asta si pentru varianta veche HCG, cat si pentru varianta noua LCG. Le-am scris celor de la reprezentatnta de cateva zile si i-am rugat sa imi spuna daca le au pe stoc, sau daca mi le pot aduce si sa-mi dea si o oferta de pret si... nimic. Ca si cum reprezentatnta Traxxas Romania exista numai ca sa ne vanda produsele care le convin lor, dar fara nici un pic de suport. Sincer, eu sunt dezamagit de aceasta reprezentanta si as vrea sa situ daca si altii au avut experiente din astea neplacute, sau eu sunt printre foarte putinii care nu au parte de acest suport, pentru care, pana la urma am platit suficient de mult?
Numai bine!
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
#884
Postat 03 February 2015 - 10:49 PM
Octavian_B, la 03 February 2015 - 08:29 PM, a spus:
Pe scurt, cand am achizitionat acum cativa ani modelul Slash Platinum de la Traxxas Romania, am reusit sa pierd un capac care tine arcul suspensiei in partea de jos si am comandat, pe langa alte componente, un set de capace din astea, pentru suspensiile big-bore cu care era echipat pe atunci Slash-ul Platinum. Am luat din catalog numarul si am intrebat si la reprezentanta daca sigur se potrivesc, caci nu eram sigur si ei mi-au spus ca este piesa cautata. Dupa ce mi-a venit acasa pachetul, am constatat ca acele capace nu erau pentru suspensii big-bore, ci pentru supensiile care vin in varianta clasica a Slash-ului. Dezamagire! Pana la urma am adaptat alte capace de la alt model si am reusit sa-mi fac treaba.
Acum, am trimis un e-mail cu o lista de piese care imi trebuie tot pentru modelul Slash Platinum, de data asta si pentru varianta veche HCG, cat si pentru varianta noua LCG. Le-am scris celor de la reprezentatnta de cateva zile si i-am rugat sa imi spuna daca le au pe stoc, sau daca mi le pot aduce si sa-mi dea si o oferta de pret si... nimic. Ca si cum reprezentatnta Traxxas Romania exista numai ca sa ne vanda produsele care le convin lor, dar fara nici un pic de suport. Sincer, eu sunt dezamagit de aceasta reprezentanta si as vrea sa situ daca si altii au avut experiente din astea neplacute, sau eu sunt printre foarte putinii care nu au parte de acest suport, pentru care, pana la urma am platit suficient de mult?
Numai bine!
welcome in the club!
#885
Postat 15 February 2015 - 06:43 PM
Observatie: SUNT BOBOC!!! :D
Inca din toamna am inceput sa ma documentez de automodelism fara sa stiu ca este atat de "stufos" acest hobby! Am contactat jdemii de persoane, i-am deranjat cu problema mea, am dat jdemii de telefoane, am vazut suficiente automodele cat sa imi dau seama ca le vand niste "tepari" ... sau mai diplomatic spus, niste profitori, pana am dat de acest Slash pe care l-am indragit inca din prima clipa :D ... vanzator ok, produs, super ok! Nu am mai stat prea mult pe ganduri si l-am achizitionat inca de vineri seara! Fostul proprietar a spus ca are foarte putine iesiri, in schimb este foarte statut de ceva timp, se si observa ce-i drept, rugina suruburi si lipsa ulei amortizoare! Aaaa, era sa uit, si bateria varza, a prins-o si pe ea rugina pe interior!
In timp, vreau sa dezbat un proiect frumos cu acest model. In prima faza voi curata si voi unge rulmentii rotilor, voi pune ulei in amortizoare si in diferential!
Intrebare: Se poate sa ma sfatuiti ce ulei sa pun in diferential si amortizoare? Am vazut ca este un ulei siliconat special pentru fiecare dintre cele doua piese, in schimb am vazut ca sunt de diferite categorii ... mai dur, sau mai putin dur! Mentionez faptul ca nu voi merge cu ea pe mocheta, ci va rula pe asfalt, drum accidental gen ulita, padure, etc ... prin urmare, in locuri de joaca mai putin amenajate pentru asa ceva :)
Deocamdata folosesc un lipo de 5800 al unui prieten ... va trebui sa dau si eu comanda in prima faza de baterie si incarcator. Mici sfaturi? :)
Multumesc ...
#891
Postat 15 February 2015 - 08:22 PM
Felicitari pentru achizitie, dupa ce se va strica motorul, cum s-a zis mai sus, treci pe varianta brushless.
Custom CNC parts GNS Racing
#893
Postat 17 February 2015 - 10:07 PM
Am cumparat in weekend banda armata cu fibra de sticla de la moment (cea neagra) si mai aveam acasa niste banda de aluminiu (cea argintie). Le-am folosit in scopul de a proteja caroseria la atingerea rotilor datorita hopurilor, prima pusa fiind cea neagra iar cea de aluminiu, peste aceasta, in ideea ca aluneca si nu permite sa frece rau! Nu am reusit sa termin ca nu am mai avut rabdare foarte mare, deci voi continua si maine. Am curatat si rotile de mizerie, apoi le-am siliconat :p ... sambata sau duminica am fost invitat de catre un coleg de pe forum de a ma intalnii cu "clubul slash", sa ne cunoastem si bineinteles multe multe sfaturi, asa ca pentru incepator ... totodata daca ajung acolo, voi cumpara uleiuri si vaseline pentru amortizoare, diferential si angrenaje! :)
#896
Postat 18 February 2015 - 10:52 AM
esti off-road deci incearca sa faci rost de uleiuri de 25-45WT... eu cumparam cele de la HPI. Daca vrei, iti trimit eu cu fanc curier cateva, doar plateste-ti transportul pe ele. Nu mai am ce face cu ele.
Am si ceva ulei de dif de 5000 cred...
La suspensii eu in general mergeam egal, 25-spate 25 fata, sau rareori, puneam in fata mai mult. Ultima care mi-a placut era in spate 35WT si in fata 45WT.
La dif, 2WD in general eu puneam 5000CST.
Daca e 4x4 depinde ce vrei...
In general dif-ul central pui ceva mai gros, sa fie cat de cat blocat. In fata si mai gros, si in spate ceva moale.
Eu mergeam cu 5k spate, 15k centru, 15k fata
Bafta in continuare :D
#898
Postat 18 February 2015 - 11:40 AM
daca vrei si asfalt, du-te cu 35-35, sau 35-45... in fata mai tare... ca in general aterizezi pe fata daca nu stii inca sa il controlezi in aer...
in aer... accelerezi, se ridica fata, lasi de acceleratie, coboara fata...
#899
Postat 20 February 2015 - 06:50 AM
Intrebare: ce pot folosi ca materie de ungere la prinderea suruburilor de componente sau surub cu piulita pentru a oprii procesul de rugina si frecarea plastic pe plastic ... ulei de mecanisme fine sau vaselina siliconata (cea de instalatii sanitare) sau vaselina normala sau exista vre-o vaselina mai "speciala" in comert? O a doua intrebare ar fi, la rulmentii rotilor, cea mai buna varianta de ungere ar fi uleiul de mecanisme fine, nu?
Multam :)
#900
Postat 20 February 2015 - 09:14 AM
Nu am inteles exact prima intrebare, eu unul oricum nu iti recomand sa ungi piesele prea mult pentru ca aduna praf. Unde folosesc eu piulite e la capetele de bara, acolo consider ca ar fi necesar.
Rulmentii nu prea ii ung, decat daca am ramas fara si astept pana vin cei noi. Ai observat si tu ca un rulment nou, cu vaselina in el, toleranta 3-5, cam ce se folosesc la off road, daca vrei sa il invarti, el fiind prind pe o coada de pensula/surubelnita, simti ca opune o mica rezistenta de la vaselina, odata ca aia iese din ele, apare ruginea si orice ulei ai folosi nu mai dispare.
Poti sa imi lasi un PM si luam legatura telefonic.
Custom CNC parts GNS Racing