-amortizoarele sunt upgradate cu capacele aluminiu si axul cel de upgrade.
-bare stabilizatoare (probabil cel mai important element care a imbunatatit stabilitatea).Vine in 2 configuratii si explica f clar cum se modifica stabilitatea in diferite setari.
-seturi de arcuri ptr diferite duritati.Recomand arcuri liniare de tip LOSI compatibile cu SCT-ul de la ei.
-diff cental(asta nu il am dar intentionez sa-l pun).Iarasi un lucru bun.Si acesta vine cu un set 3 spururi ca sa lucrezi la "gear ratio"
-ESC mamba max pro cu motor in 4 poli.E mai puternic decat vxl iar ESC-ul se simte in largul lui pentru ca e facut sa suporte 6S.Dar cel mai mare avantaj al lui este faptul ca poti sa reglezi multe chestii pe el.Nu este de neglijat nici VXL-ul care este un combo bun.
-guardurile de la stampede sunt iarasi o chestie misto.
-skidplateurile de la RPM fata spate.Un upgrade f bun ptr rezistenta.
-Servoul trebuie schimbat si pus unul puternic.
-roti 1/8 buggy kamikaze LRP.Adaptoare proline.
-sau roti de SC - Caliber off-road, schumacher mini pin mocheta.
Cu tot ce vezi tu masina se comporta superior masinii RTR, dar sincer sa fiu avand in vedere ca stiu si celelalte masini, avand prieteni care merg cu ele in copmetitii sunt absolut sigur ca nu se ridica la acelasi nivel. E mai rezistenta si mai fiabila decat celelalte pentru ca pentru asta a fost gandita, daca te uiti atent si configuratia suspensiei e facuta pentru rezistenta comparativ cu cea de la celelalte(oricum toate sunt de calitate si rezistente dar la slash sunt mai mari si mai grele) . Pe off-road se comporta chiar bine si in mainile unuia care stie poti scoate rezultate bune, dar daca apare si altul care stie sa mearga cu una din celelalte esti dezavantajat de centrul de greutate relativ ridicat.SC10 si 410SC sunt gandite strict pentru curse si se simte.Intr-un traseu de off-road diferenta e mai mica,mai ales daca este si bumpy, pe mocheta diferenta incepe sa fie sesizabila de la tur la tur.
Repet bine setat si cu un echipament electronic pe masura poti pune probleme multora.Am observat ca setarile potrivite ale suspensiei si cu ulei de diff slab pe spate, masina se comporta bine pe off-road fiind stabila si rapida (ma refer la pista MRT)
Pana la urma e masina care o poti lua si de fun si la curse.
Aceasta postare a fost editata de Alfa: 22 April 2012 - 08:58 PM