Modelism - RHC Forum: Traxxas Slash - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 35 Pagini +
  • « Prima
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • Ultima »

Traxxas Slash Poze, video si detalii despre Traxxas Slash Evaluare topic: -----

#661 Useril este offline   Alfa 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 706
  • Inregistrat: 03-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 April 2012 - 08:53 PM

Ma masina mea are urmat modificari:

-amortizoarele sunt upgradate cu capacele aluminiu si axul cel de upgrade.
-bare stabilizatoare (probabil cel mai important element care a imbunatatit stabilitatea).Vine in 2 configuratii si explica f clar cum se modifica stabilitatea in diferite setari.
-seturi de arcuri ptr diferite duritati.Recomand arcuri liniare de tip LOSI compatibile cu SCT-ul de la ei.
-diff cental(asta nu il am dar intentionez sa-l pun).Iarasi un lucru bun.Si acesta vine cu un set 3 spururi ca sa lucrezi la "gear ratio"
-ESC mamba max pro cu motor in 4 poli.E mai puternic decat vxl iar ESC-ul se simte in largul lui pentru ca e facut sa suporte 6S.Dar cel mai mare avantaj al lui este faptul ca poti sa reglezi multe chestii pe el.Nu este de neglijat nici VXL-ul care este un combo bun.
-guardurile de la stampede sunt iarasi o chestie misto.
-skidplateurile de la RPM fata spate.Un upgrade f bun ptr rezistenta.
-Servoul trebuie schimbat si pus unul puternic.
-roti 1/8 buggy kamikaze LRP.Adaptoare proline.
-sau roti de SC - Caliber off-road, schumacher mini pin mocheta.

Cu tot ce vezi tu masina se comporta superior masinii RTR, dar sincer sa fiu avand in vedere ca stiu si celelalte masini, avand prieteni care merg cu ele in copmetitii sunt absolut sigur ca nu se ridica la acelasi nivel. E mai rezistenta si mai fiabila decat celelalte pentru ca pentru asta a fost gandita, daca te uiti atent si configuratia suspensiei e facuta pentru rezistenta comparativ cu cea de la celelalte(oricum toate sunt de calitate si rezistente dar la slash sunt mai mari si mai grele) . Pe off-road se comporta chiar bine si in mainile unuia care stie poti scoate rezultate bune, dar daca apare si altul care stie sa mearga cu una din celelalte esti dezavantajat de centrul de greutate relativ ridicat.SC10 si 410SC sunt gandite strict pentru curse si se simte.Intr-un traseu de off-road diferenta e mai mica,mai ales daca este si bumpy, pe mocheta diferenta incepe sa fie sesizabila de la tur la tur.
Repet bine setat si cu un echipament electronic pe masura poti pune probleme multora.Am observat ca setarile potrivite ale suspensiei si cu ulei de diff slab pe spate, masina se comporta bine pe off-road fiind stabila si rapida (ma refer la pista MRT)
Pana la urma e masina care o poti lua si de fun si la curse.

Aceasta postare a fost editata de Alfa: 22 April 2012 - 08:58 PM

Favourite racing class:
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy


CSTA Bucuresti

“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
0

#662 Useril este offline   lamav4 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1133
  • Inregistrat: 19-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, sector 2

Postat 22 April 2012 - 09:17 PM

Vezi postareaAlfa, la 22 April 2012 - 08:53 PM, a spus:

Ma masina mea are urmat modificari:

-amortizoarele sunt upgradate cu capacele aluminiu si axul cel de upgrade.
-bare stabilizatoare (probabil cel mai important element care a imbunatatit stabilitatea).Vine in 2 configuratii si explica f clar cum se modifica stabilitatea in diferite setari.
-seturi de arcuri ptr diferite duritati.Recomand arcuri liniare de tip LOSI compatibile cu SCT-ul de la ei.
-diff cental(asta nu il am dar intentionez sa-l pun).Iarasi un lucru bun.Si acesta vine cu un set 3 spururi ca sa lucrezi la "gear ratio"
-ESC mamba max pro cu motor in 4 poli.E mai puternic decat vxl iar ESC-ul se simte in largul lui pentru ca e facut sa suporte 6S.Dar cel mai mare avantaj al lui este faptul ca poti sa reglezi multe chestii pe el.Nu este de neglijat nici VXL-ul care este un combo bun.
-guardurile de la stampede sunt iarasi o chestie misto.
-skidplateurile de la RPM fata spate.Un upgrade f bun ptr rezistenta.
-Servoul trebuie schimbat si pus unul puternic.
-roti 1/8 buggy kamikaze LRP.Adaptoare proline.
-sau roti de SC - Caliber off-road, schumacher mini pin mocheta.

Cu tot ce vezi tu masina se comporta superior masinii RTR, dar sincer sa fiu avand in vedere ca stiu si celelalte masini, avand prieteni care merg cu ele in copmetitii sunt absolut sigur ca nu se ridica la acelasi nivel. E mai rezistenta si mai fiabila decat celelalte pentru ca pentru asta a fost gandita, daca te uiti atent si configuratia suspensiei e facuta pentru rezistenta comparativ cu cea de la celelalte(oricum toate sunt de calitate si rezistente dar la slash sunt mai mari si mai grele) . Pe off-road se comporta chiar bine si in mainile unuia care stie poti scoate rezultate bune, dar daca apare si altul care stie sa mearga cu una din celelalte esti dezavantajat de centrul de greutate relativ ridicat.SC10 si 410SC sunt gandite strict pentru curse si se simte.Intr-un traseu de off-road diferenta e mai mica,mai ales daca este si bumpy, pe mocheta diferenta incepe sa fie sesizabila de la tur la tur.
Repet bine setat si cu un echipament electronic pe masura poti pune probleme multora.Am observat ca setarile potrivite ale suspensiei si cu ulei de diff slab pe spate, masina se comporta bine pe off-road fiind stabila si rapida (ma refer la pista MRT)
Pana la urma e masina care o poti lua si de fun si la curse.



Multumesc pentru acest foarte bun raspuns si scuze pentru durerea din varful degetelor :pardon:

Aceasta postare a fost editata de lamav4: 22 April 2012 - 09:17 PM

Fan Nokia.
0

#663 Useril este offline   Alfa 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 706
  • Inregistrat: 03-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 April 2012 - 09:27 PM

Cu placere ...ma bucur ca am fost de ajutor!
Favourite racing class:
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy


CSTA Bucuresti

“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
0

#664 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 19 May 2012 - 04:48 PM

Poze noi

...

stima,
Radu

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC00917.jpg
  • Imagine atasata: DSC00918.jpg
  • Imagine atasata: DSC00919.jpg
  • Imagine atasata: DSC00921.jpg
  • Imagine atasata: DSC00922.jpg
  • Imagine atasata: DSC00923.jpg


Custom CNC parts GNS Racing
0

#665 Useril este offline   vgeorge 

  • Membru Fondator MDT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2700
  • Inregistrat: 31-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Pitesti

Postat 19 May 2012 - 05:35 PM

Radu, poti sa imi spui te rog, cum se comporta pe pista?
Ma refer la indoor si la outdoor
Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale



[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
0

#666 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 19 May 2012 - 05:38 PM

Vezi postareavgeorge, la 19 May 2012 - 05:35 PM, a spus:

Radu, poti sa imi spui te rog, cum se comporta pe pista?
Ma refer la indoor si la outdoor

Sigur, eu zic ca se comporta mai mult decat decent, la concursul indoor organizat de Fx din Cluj am scos locul 4, fiind singurul SC din finala A. Dar atunci nu aveam caroseria Flotek. La un concurs outdoor, primul meu concurs din Mures am luat ultimul loc pentru ca nu am stat sa joc finala, dar am fost primul in finala B dupa calificari (motorizare Brushed). Desi nu m-am dat cu truck-uri sa pot compara mai bine, consider ca e ok cu un sasiu LCG.

stima,
Radu

Aceasta postare a fost editata de radu94: 19 May 2012 - 05:40 PM


Custom CNC parts GNS Racing
0

#667 Useril este offline   MarinMircea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 580
  • Inregistrat: 20-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:Automodelism
    Ciclism (in portii moderate)

Postat 19 May 2012 - 08:13 PM

Nu vreau sa exagerez , dar cred ca ai cel mai performant slash din lume... Bravo :drinks:

Daca tot am comentat :excl: , m-ar tenta sa schimb suspensiile cu totul .. nu sunt foarte incantat de astea , nu prea fac fata , sau poate este de la uleiul din ele
Bine.. normal sc e de off-road / pista , eu ma comport cu el ca si cu un savage si mai fac si sarituri , probabil de aceea am impresia ca nu-s bune

Apropo... daca schimb esc-ul cu unul castle spre exemplu voi avea mai multa putere?
Din cate se vede pe traxxas , asta original e chiar foarte bun ,dar am tot vazut pe forum speculatii de genul

Aceasta postare a fost editata de MarinMircea: 19 May 2012 - 08:16 PM

Firestorm 10t - la vanzare
Traxxas slash ultimate 4x4 VXL
0

#668 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 19 May 2012 - 08:43 PM

Nu vei avea putere daca schimbi cu unul Castle sau diferenta e prea mica sa se simta. Acum Traxxas au un nou esc Castle Mamba Max Pro.

stima,
Radu

Custom CNC parts GNS Racing
0

#669 Useril este offline   Laav 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 4
  • Inregistrat: 05-June 12

Postat 06 June 2012 - 11:24 AM

Iiiiiooooi, ce scumpa-i!
0

#670 Useril este offline   Stuffy 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 430
  • Inregistrat: 06-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Onesti
  • Interests:Automodelism
    Sporturi de Iarna

Postat 06 June 2012 - 06:22 PM

Vezi postareaLaav, la 06 June 2012 - 11:24 AM, a spus:

Iiiiiooooi, ce scumpa-i!

Daca ti se pare ca automodelismul e un hobby ieftin, te inseli amarnic. Daca nu-ti convin preturile mergi la Real si cumpara o jucarie :)
I reject your reality and substitute my own.
0

#671 Useril este offline   KaZoO 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 20
  • Inregistrat: 19-April 12
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures

Postat 17 July 2012 - 09:06 PM

Astazi mi-a venit si mie masina dupa 2 saptamani de asteptari! Un TRaxxas Slash 2WD, 2.4 GhZ.

In scurtul timp de test pe care l-am facut deoarece am inghet afara (e ger chiar :drinks:) ) am constatat urmatoarele:

1. Suspensia e extrem de moale! masina esta destul de jos. Mi-e frica sa nu se strice directia.
2. Caroseria atinge pamantul in curbe la viteze ceva mai mari.


Vreau si ceva sfaturi de la voi sa imi spuneti pe unde sa bag niste banda adeziva ca sa nu se buleasca prea tare.
Traxxas Slash 2WD, 2.4 GhZ
0

#672 Useril este offline   lamav4 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1133
  • Inregistrat: 19-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, sector 2

Postat 17 July 2012 - 09:26 PM

Vezi postareaKaZoO, la 17 July 2012 - 09:06 PM, a spus:

Astazi mi-a venit si mie masina dupa 2 saptamani de asteptari! Un TRaxxas Slash 2WD, 2.4 GhZ.

In scurtul timp de test pe care l-am facut deoarece am inghet afara (e ger chiar :D) ) am constatat urmatoarele:

1. Suspensia e extrem de moale! masina esta destul de jos. Mi-e frica sa nu se strice directia.
2. Caroseria atinge pamantul in curbe la viteze ceva mai mari.


Vreau si ceva sfaturi de la voi sa imi spuneti pe unde sa bag niste banda adeziva ca sa nu se buleasca prea tare.



1. Normal ca suspensia este mai moale fata de onroad, altfel ar topaii incontrolabil. Stai linistit ca nu o sa prinzi nimic in bratul de la servo ;)

2. Iar normal, este automodel nu bibelou.

Nu se buleste domne nimic, zgarieturile sunt normale, sasiul rezista.
Fan Nokia.
0

#673 Useril este offline   KaZoO 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 20
  • Inregistrat: 19-April 12
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures

Postat 17 July 2012 - 10:27 PM

Ok!

Vroiam sa stiu atata tot! :D

Mersi!
Traxxas Slash 2WD, 2.4 GhZ
0

#674 Useril este offline   KaZoO 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 20
  • Inregistrat: 19-April 12
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures

Postat 18 July 2012 - 01:15 PM

2 intrebari

1. Am la telecomanda in partea de sus 2 butoane/rotite. Care ce face si la ce ma ajuta? in ce pozitie e normal sa stea?

2. Am observat ca motorul nu e protejat in partea in care ies firele de la el. jumatate e pe afara. E posibil sa se strice daca sare in zona aceea apa, pietris sau ceva?

Multumesc.
Traxxas Slash 2WD, 2.4 GhZ
0

#675 Useril este offline   Uzzy 

  • MORENA DIN BELSUG!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 15-January 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Militari
  • Interests:ai laic motosicli...

Postat 18 July 2012 - 04:24 PM

1. Rotitele alea sunt pentru setarile de servo si de acceleratie. Probabil masina fiind noua, si cu setarile din fabrica facute, ar trebui ambele sa fie la jumatate. Cu cea de directie (steering) reglezi masina sa mearga drept, iar cea de acceleratie (throttle) tre sa fie pozitionata in asa fel incat masina sa stea pe loc, sa nu o ia nici in fata nici in spate si nici esc-ul sa nu scoata un "tiuit"

2. Nu
Racing - Because Football, Baseball, Bowling & Golf, only require ONE BALL
-Yokomo BD7

Club
C.S.T.A. Bucuresti
M.D.T. - Militari Durango Team
0

#676 Useril este offline   KaZoO 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 20
  • Inregistrat: 19-April 12
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures

Postat 18 July 2012 - 05:05 PM

nu prea erau reglate. m-am uitat inainte la ele si erau pus la maxim.

primul buton il am pus la mijloc ( pe 0 )

al doilea il am pus tot pe mijloc la 0, dar cand accelerez scoate un "tiuit" mai trebuie deci sa reglez al doilea buton?

P.S: de asta am uitat as intreb! am si un fel de buton/maneta. intro parte e 70/30 in cealalte 50/50. ce semnificatie are?:)
Traxxas Slash 2WD, 2.4 GhZ
0

#677 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 18 July 2012 - 05:30 PM

Pozitia de repaus a acceleratiei, daca sa fie la jumate sau sa ai 70% cursa pt acceleratie si 30% pt frina

Cind o schimbi dintr-o pozitie in alta trebuie recalibrat esc-ul

Cit despre throttle trim, in mod normal il pui pe 0 dupa care calibrezi esc-ul

ps: nu vreau sa par rau, dar ar fi bine sa citesti manualul

Aceasta postare a fost editata de DanB: 18 July 2012 - 05:32 PM

USER BANNED BY ADMIN
0

#678 Useril este offline   KaZoO 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 20
  • Inregistrat: 19-April 12
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures

Postat 18 July 2012 - 05:40 PM

Stai linistit ca l-am citit...

Nici nu am dezfoliat masina si am inceput sa citesc prin manual

Numai ca nu toti suntem asi in Engleza.
Traxxas Slash 2WD, 2.4 GhZ
0

#679 Useril este offline   Uzzy 

  • MORENA DIN BELSUG!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 15-January 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Militari
  • Interests:ai laic motosicli...

Postat 18 July 2012 - 05:57 PM

Daca se aude un tiuit cand accelerezi, este normal, ideea e sa nu se auda cand e pornita dar sta pe loc :)
Racing - Because Football, Baseball, Bowling & Golf, only require ONE BALL
-Yokomo BD7

Club
C.S.T.A. Bucuresti
M.D.T. - Militari Durango Team
0

#680 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 18 July 2012 - 05:57 PM

Pune pasajele care te intereseaza si le traducem.
USER BANNED BY ADMIN
0

#681 Useril este offline   KaZoO 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 20
  • Inregistrat: 19-April 12
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures

Postat 18 July 2012 - 06:17 PM

da,

acum special am testat putin masina aici langa birou ca sa ma uit la acest lucru

Tiuie doar atunci cand accelerez, cand sta pe loc fara sa ii fac nimic (si e pornita bineinteles) nu scoate nici un tiuit! deci sa inteleg ca e calibrata din fabrica nu?



Am mai observat o mica chestiuta...

Merg cu masina accelerez dar cand vreau sa pun frana, nu se opreste imediat, trebuie sa dau de 2 ori in partea opusa (frana respectiv mers inapoi) ca sa franeze. Este normal sau trebuie sa reglez si acest lucru?

Multumesc pentru ajutor... sper sa nu va bat prea mult la cap dar nu le stiu inca pe toate asa bine :)
Traxxas Slash 2WD, 2.4 GhZ
0

#682 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 18 July 2012 - 06:29 PM

Prima data cind dai inapoi e frina. Nu e ca la masina, cu rotile blocate si fum de cauciucuri, dar e frina.

A doua oara e marsarier.

Daca intri in marsarier din viteza (sau invers) risti sa strici transmisia.
USER BANNED BY ADMIN
0

#683 Useril este offline   KaZoO 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 20
  • Inregistrat: 19-April 12
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures

Postat 18 July 2012 - 06:32 PM

Ok!

Bine de stiut!
Traxxas Slash 2WD, 2.4 GhZ
0

#684 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 18 July 2012 - 09:32 PM

La statia in 2.4ghz de la Traxxas, al doilea potentiometru numarat de la stanga la dreapta este pentru dual-rate la directie, la cele in 27mghz este trimmul pentru canalul 2. (luand in considerare ca este modelul digital, cu doua butonele rosii de menu si set)\
Bafta pentru achizitie!

stima,
Radu

Custom CNC parts GNS Racing
0

#685 Useril este offline   KaZoO 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 20
  • Inregistrat: 19-April 12
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures

Postat 18 July 2012 - 10:50 PM

Multumesc!
Traxxas Slash 2WD, 2.4 GhZ
0

#686 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 19 July 2012 - 09:21 AM

Mmm, parca la statia in 2.4 butonul 2 e multifunctional, depinde pe unde ai umblat prin meniuri. Cel mai util mi se pare intr-adevar expo pe directie.
USER BANNED BY ADMIN
0

#687 Useril este offline   KaZoO 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 20
  • Inregistrat: 19-April 12
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures

Postat 22 August 2012 - 11:34 PM

Ce set de cauciucuri mai bine zis roti imi puteti recomanda pentru slas 2wd? sa aiba mai multa aderenta?
Traxxas Slash 2WD, 2.4 GhZ
0

#688 Useril este offline   Uzzy 

  • MORENA DIN BELSUG!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 15-January 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Militari
  • Interests:ai laic motosicli...

Postat 23 August 2012 - 08:41 AM

Depinde pe ce suprafata o folosesti, o anvelopa de offroad nu are aderenta pe asfalt si viceversa :ph34r:
Racing - Because Football, Baseball, Bowling & Golf, only require ONE BALL
-Yokomo BD7

Club
C.S.T.A. Bucuresti
M.D.T. - Militari Durango Team
0

#689 Useril este offline   MarinMircea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 580
  • Inregistrat: 20-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:Automodelism
    Ciclism (in portii moderate)

Postat 24 August 2012 - 01:13 PM

Un video cu slash-ul meu :drinks:, as fi stat sa-l si editez dar era foarte mult si era tarziu , asa ca , poate mai incolo voi face si asta , dar pana atunci...


Aceasta postare a fost editata de MarinMircea: 24 August 2012 - 01:15 PM

Firestorm 10t - la vanzare
Traxxas slash ultimate 4x4 VXL
0

#690 Useril este offline   Tudor Daniel 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 11-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Automodelism
    Baschet
    Limbi straine

Postat 04 September 2012 - 11:30 AM

Buna ziua tuturor. Am facut un schimb si acum sunt posesorul unui slash, cu upgradeuri, dar si cu o mica problema. "Shaft"-ul pe care sta spurul are joc, insa joc lateral, in sensul ca pivoteaza daca misc de ax. Nu este un joc interior-exterior, axul culisand. Ce credeti ca e? E rulmentul din cutia de viteza dus? Sau e altceva? E o problema clasica? Am mai cautat pe net si nu am gasit nimic edificator. Daca e cineva care a rezolvat asa ceva, il rog sa ma ajute.
0

Arata acest topic


  • 35 Pagini +
  • « Prima
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

8 useri citesc topicul
0 membri, 8 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro