Traxxas Slash Poze, video si detalii despre Traxxas Slash
#571
Postat 09 March 2012 - 10:01 PM
Vedeti .. pentru cei care isi iau pe viitor .. s-ar putea sa se blocheze butonu de la esc.. cum mi s-a intamplat mie si cred ca a trecut prin moduri ca prin branza ... ca la un moment dat mergea doar servo .. am cautat cred ca juma de ora sau mai mult trecand prin n teorii despre ce ar putea sa fie stricat
Am crezut ca am inversat polaritatea , deoarce doar ce am schimbat mufa la un ni-mh dar nu a fost asa pana la urma cand se blocase butonu s-a resetat esc-ul si a trebuit sa il recalibrez :) foarte usor cu ajutorul manualului
Norocul meu ;) sper sa nu se intample nimic pe viitor... oricum intr-un fel mi-a prins bine... ca m-am invatat sa umblu prin setari ;)
Si acum cu timpul de joaca marit la dublu poate dublu si jumatate.. cred ca o sa ma satur repede... :p
O intrebare ... Pentru li-po 2s am nevoie de ventilator?
Traxxas slash ultimate 4x4 VXL
#572
Postat 10 March 2012 - 09:45 AM
Eu as cauta niste bucati de aluminiu si niste adeziv termoconductor daca ar fi sa imbunatatesc racirea la esc.
#574
Postat 11 March 2012 - 07:13 PM
Din pacate prietenul n-a prea putut sa se joace.. cred ca s-a stricat ceva la transmisie..
Daca a mai avut cineva probleme la transmisie... adica motorul se tureaza dar masina nu merge as fi foarte recunoscator sa stiu cum a rezolvat.. Am desfactu toata puntea spate am repus toate pinioanele la locul lor dar motorul da in gol..
Poze de azi :angry2:
Traxxas slash ultimate 4x4 VXL
#576
Postat 11 March 2012 - 07:17 PM
Traxxas slash ultimate 4x4 VXL
#577
Postat 11 March 2012 - 07:52 PM
Eu cred ca slipper-ul este prea destrans si se invarte liber, cu rotile in aer tot in gol merge motorul?
Am vazut la cateva persoane din state cu Slash 4x4 ca au reusit sa strice motoarele VXL, de la temperatura prea mare se dilatau magnetii si se invarteau in gol fata de axul rotorului, nu cred ca asta e problema, dar e totusi o ipoteza.
Se poate sa-ti fii intrat apa la rulmentii motorului si sa faca urat, desfa motorul si eventual schimba rulmentii (5x11x4).
stima,
Radu
Aceasta postare a fost editata de radu94: 11 March 2012 - 07:54 PM
Custom CNC parts GNS Racing
#579
Postat 18 March 2012 - 09:41 AM
Merg cu masina ce merg , vreo 10 minute..cand , ce sa vezi.. da in gol
Am zis prima oara ca s-a rupt axul , la cum se auzea ... , am desfacut am invartit cu mana de roti si am vazut ca , caradanul nu se misca .
Am rasuflat usurat , am scos puntea spate , noroc ca e prinsa in 2 suruburi , ca stateam ceva sa o demontez altfel :D
problema era de la slipper clutch :D pe care l-am strans , si acum merge bine
As vrea sa stiu cat de mult pot strange acel ambreiaj , deoarece nu vreau sa se rupa ceva daca din greseala strang prea tare si dau cuplu mult prea mare :D
Am uitat sa precizez :D , masina e o bestie :D , nu stiu ce minte producatorul in manual... probabil vrea sa dea un impuls vanzarii de baterii traxxas cu amperaj mare , dar eu cu pinion 13T , si o baterie li-po de 5200 mah 35c , ating peste 65 la ora lejer... nu ca in manual cred ca 50 si ceva spune...
Aceasta postare a fost editata de MarinMircea: 18 March 2012 - 09:43 AM
Traxxas slash ultimate 4x4 VXL
#580
Postat 18 March 2012 - 10:16 AM
MarinMircea, la 18 March 2012 - 09:41 AM, a spus:
Merg cu masina ce merg , vreo 10 minute..cand , ce sa vezi.. da in gol
Am zis prima oara ca s-a rupt axul , la cum se auzea ... , am desfacut am invartit cu mana de roti si am vazut ca , caradanul nu se misca .
Am rasuflat usurat , am scos puntea spate , noroc ca e prinsa in 2 suruburi , ca stateam ceva sa o demontez altfel :D
problema era de la slipper clutch :D pe care l-am strans , si acum merge bine
As vrea sa stiu cat de mult pot strange acel ambreiaj , deoarece nu vreau sa se rupa ceva daca din greseala strang prea tare si dau cuplu mult prea mare :D
Am uitat sa precizez :D , masina e o bestie :D , nu stiu ce minte producatorul in manual... probabil vrea sa dea un impuls vanzarii de baterii traxxas cu amperaj mare , dar eu cu pinion 13T , si o baterie li-po de 5200 mah 35c , ating peste 65 la ora lejer... nu ca in manual cred ca 50 si ceva spune...
Slipper-ul trebuie sa-l strangi astfel incat sa patineze la plecare 2-3m (plecare 100%), cel putin asa fac eu si nu am probleme.
stima,
Radu
Custom CNC parts GNS Racing
#581
Postat 18 March 2012 - 12:45 PM
Mai bine il strang putin si se desface el , decat sa-l strang ca gheorghe sa fac cine stie ce :D
Aceasta postare a fost editata de MarinMircea: 18 March 2012 - 12:46 PM
Traxxas slash ultimate 4x4 VXL
#582
Postat 18 March 2012 - 09:05 PM
In spatiul acela dintre cardan si slipper clutch pot intra pietricele si chiar intrase una.
Acea piatra eu presupun ca a facut in ciuda si cand masina mergea , piatra opunea rezistenta si asa s-a desfiletat surubu :) , pentru ca altfel nu vad de ce sa se fi desfacut... pentru vreo 10 minute de joaca , si asta pe pamant , unde forta de frecare nu este tocmai mare.... sau era invers? nu prea le am cu fizica...
Aceasta postare a fost editata de MarinMircea: 18 March 2012 - 09:06 PM
Traxxas slash ultimate 4x4 VXL
#584
Postat 22 March 2012 - 09:33 PM
Am mai cumparat ceva piese pentru slash-ul meu, dar acum am nevoie de o piesa care de ceva vreme nu se mai fabrica.
Daca are cineva un skidplate Proline spate il rog sa ma anunte, am mare nevoie de el, multumesc!
stima,
Radu
Custom CNC parts GNS Racing
#585
Postat 24 March 2012 - 08:25 PM
Traxxas slash ultimate 4x4 VXL
#586
Postat 24 March 2012 - 08:37 PM
MarinMircea, la 24 March 2012 - 08:25 PM, a spus:
E de 3 celule pack-ul? Este acelasi de 5200mAh in 35C? Cam greu sa strice vxl-ul o asemenea baterie, el consuma maxim 100A
stima,
Radu
Aceasta postare a fost editata de radu94: 24 March 2012 - 08:39 PM
Custom CNC parts GNS Racing
#587
Postat 24 March 2012 - 08:49 PM
radu94, la 24 March 2012 - 08:37 PM, a spus:
stima,
Radu
nu chiar :)):
Peak Current - Forward: 320A
Peak Current - Reverse: 320A
Braking Current: 320A
Continuous Current: 200A
http://traxxas.com/p...arts/escs/vxl3s
200A inseamna ceva gen 5000 si 40c ca totul sa fie ok. Si eu am patit cu o baterie 4000 35c sa se umfle de la VXL. Eu personal nu am mai folosit-o!
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy
CSTA Bucuresti
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
#588
Postat 24 March 2012 - 08:56 PM
Desi ESC-ul poate mai mult, oricum in practica limita combo-ului este motorul - 60A constant, 100-110A la varf: http://www.ultimater...ad.php?t=142683
Aceasta postare a fost editata de ovidiugm: 24 March 2012 - 08:57 PM
#589
Postat 24 March 2012 - 09:00 PM
ovidiugm, la 24 March 2012 - 08:56 PM, a spus:
Desi ESC-ul poate mai mult, oricum in practica limita combo-ului este motorul - 60A constant, 100-110A la varf: http://www.ultimater...ad.php?t=142683
Schaibe! :) ai dreptate :p!
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy
CSTA Bucuresti
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
#590
Postat 24 March 2012 - 09:24 PM
si ala de 5200 are 2s... nu 3 , ca la 3 era de mult pe lumea cealalta masina :))
Zeus mi-a spus de cand am luat-o... ca trebuie cei 2 acumulatori care sunt la fel sa-i folosesc in paralel, dar eu m-am gandit ca spune asta pentru ca da o putere mai mare , dubland practic amperajul , nu pentru ca acumulatorul este prea slab pentru masina, dar acum imi e cam frica sa-i pun in paralele , deoarece nu stiu cat de bine merge acumulatoru asta care s-a umflat , desi acum e cam ca inainte...
Aceasta postare a fost editata de MarinMircea: 24 March 2012 - 09:25 PM
Traxxas slash ultimate 4x4 VXL
#591
Postat 24 March 2012 - 09:30 PM
Acum am citit ce scrie pe forumul din afara , si din ce scrie pe acolo , nici macar la esc nu este un spec tocmai corect..
Aceasta postare a fost editata de MarinMircea: 24 March 2012 - 09:33 PM
Traxxas slash ultimate 4x4 VXL
#592
Postat 30 March 2012 - 09:37 PM
Mai are cineva simptomul asta? e inca ok ? are el vreo faza sau e terminat?
Daca dau rapid de el vad ca raspunde corect.. s-ar putea doar de pe loc sa ii fie mai greu putin
Aceasta postare a fost editata de MarinMircea: 30 March 2012 - 09:39 PM
Traxxas slash ultimate 4x4 VXL
#593
Postat 30 March 2012 - 09:54 PM
MarinMircea, la 30 March 2012 - 09:37 PM, a spus:
Mai are cineva simptomul asta? e inca ok ? are el vreo faza sau e terminat?
Daca dau rapid de el vad ca raspunde corect.. s-ar putea doar de pe loc sa ii fie mai greu putin
Eu zic sa cumperi altul.. vgeorge vindea un bluebird :drinks: Mie mi'a luat foc un servo in timp ce forjam atelaju.. Plouase afara si ma bagasem in ceva balti, si de asta a luat foc. Si focul tot cu apa din balta l-am stins :()
#594
Postat 30 March 2012 - 11:29 PM
daca inlocuiesc servo , parca tot waterproof as lua , ca ma mai bag prin zapada si alte balari si nu-mi place sa stau mereu cu frica de faptul ca se duce de la o balta...
Traxxas slash ultimate 4x4 VXL
#595
Postat 31 March 2012 - 12:19 AM
MarinMircea, la 30 March 2012 - 11:29 PM, a spus:
daca inlocuiesc servo , parca tot waterproof as lua , ca ma mai bag prin zapada si alte balari si nu-mi place sa stau mereu cu frica de faptul ca se duce de la o balta...
Maine fac poze la servo ..sau ce a mai ramas din el. Era un hpi sf-2; nu waterproof.
#598
Postat 31 March 2012 - 12:30 PM
Traxxas slash ultimate 4x4 VXL