Modelism - RHC Forum: Traxxas Slash - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 35 Pagini +
  • « Prima
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • Ultima »

Traxxas Slash Poze, video si detalii despre Traxxas Slash Evaluare topic: -----

#511 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 30 August 2011 - 09:00 PM

Vezi postareahalaciuc, la 30 August 2011 - 08:54 PM, a spus:

Multumesc pentru informatii.Radu cat costa transportul la hobbyking?

Pentru ESC ar fi 10$, iar pentru lipo tot 10$, daca iei ambele 18$ :blush:
PS: Rog sa discutam detaliile de acest gen pe pm, topicul este pentru Slash 2wd si eventual 4wd.

stima,
Radu

Aceasta postare a fost editata de radugns: 30 August 2011 - 09:02 PM


Custom CNC parts GNS Racing
0

#512 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 31 August 2011 - 12:00 AM

Vezi postarearadugns, la 30 August 2011 - 09:00 PM, a spus:

Pentru ESC ar fi 10$, iar pentru lipo tot 10$, daca iei ambele 18$ :rofl:
PS: Rog sa discutam detaliile de acest gen pe pm, topicul este pentru Slash 2wd si eventual 4wd.

stima,
Radu

+vama...TVA...

Custom CNC parts GNS Racing
0

#513 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 31 August 2011 - 07:40 PM

Esc Mamba Max Pro, Servo Blue Bird 621DMG, Venom 4000 20c Lipo.

...

stima,
Radu

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMAGE_861.jpg
  • Imagine atasata: IMAGE_862.jpg
  • Imagine atasata: IMAGE_863.jpg
  • Imagine atasata: IMAGE_864.jpg
  • Imagine atasata: IMAGE_865.jpg
  • Imagine atasata: IMAGE_866.jpg


Custom CNC parts GNS Racing
0

#514 Useril este offline   BoDySh 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 180
  • Inregistrat: 03-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Codlea, Brasov

Postat 31 August 2011 - 08:40 PM

Numai Slashul lui Radu sa fie modificat? Nu, e si al meu. Am pus pe el kitul Pro Trac de la Proline, CC Sidewinder SCT, cutie de viteze din aluminiu de la Integy si directie Traxxas. Urmeaza sa schimb rultmentii, front bumper de la Proline, rear bumper de la Rpm,motor protector de la Rpm si un sasiu LGC.
Poze in galeria Picasa deoarece nu le pot pune pe forum https://picasaweb.go...3336/ProTrac02#
bogdanpopa95@gmail.com
0

#515 Useril este offline   halaciuc 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 22
  • Inregistrat: 05-February 11

Postat 31 August 2011 - 08:44 PM

Am mers azi cu masintza fara carcasa prin nisip si pietris,iar la un moment am observat k motorul se aude mai gros. L-am lasat sa se raceasca putin dupa care l-am pornit si se auzea la fel. Oare de ce? Am mai observat k atunci cand e oprit motoru si o imping putin merege franata dupa care isi da drumu. Am schimbat la ea cauciucurile,am pus de asfalt sa fac niste cerculete. Astept niste pareri. Multesc!
0

#516 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 31 August 2011 - 08:48 PM

Vezi postareahalaciuc, la 31 August 2011 - 08:44 PM, a spus:

Am mers azi cu masintza fara carcasa prin nisip si pietris,iar la un moment am observat k motorul se aude mai gros. L-am lasat sa se raceasca putin dupa care l-am pornit si se auzea la fel. Oare de ce? Am mai observat k atunci cand e oprit motoru si o imping putin merege franata dupa care isi da drumu. Am schimbat la ea cauciucurile,am pus de asfalt sa fac niste cerculete. Astept niste pareri. Multesc!

Nu am inteles exact partea in care zici ca merge franata, iar pe urma isi da drumul. Scoate pinionul de la motor si vezi cum merge, daca merge bine, atunci a ajuns mizerie in motor, fa-i un "break in" water si pe urma pune niste ulei pe lagare. (cauta pe youtube despre break in water brushed motor).

stima,
Radu

Custom CNC parts GNS Racing
0

#517 Useril este offline   halaciuc 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 22
  • Inregistrat: 05-February 11

Postat 31 August 2011 - 09:10 PM

Vezi postarearadugns, la 31 August 2011 - 08:48 PM, a spus:

Nu am inteles exact partea in care zici ca merge franata, iar pe urma isi da drumul. Scoate pinionul de la motor si vezi cum merge, daca merge bine, atunci a ajuns mizerie in motor, fa-i un "break in" water si pe urma pune niste ulei pe lagare. (cauta pe youtube despre break in water brushed motor).

stima,
Radu

Adik rotile din spate nu se invart,iar dak o imping mai tare se invart. Am sa incerc cum ai zis tu numai k nu am inteles faza cu water.
0

#518 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 31 August 2011 - 09:26 PM

Vezi postareahalaciuc, la 31 August 2011 - 09:10 PM, a spus:

Adik rotile din spate nu se invart,iar dak o imping mai tare se invart. Am sa incerc cum ai zis tu numai k nu am inteles faza cu water.

Pui apa intr-un pahar, bagi motorul in el si alimentezi din 2-3celule nimh, sau pui esc-ul in modul Training si il accelerezi la maxim din telecomanda. Dupa 2-3minute il scoti, il lasi la uscat si ungi lagarele.

stima,
Radu

Custom CNC parts GNS Racing
0

#519 Useril este offline   halaciuc 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 22
  • Inregistrat: 05-February 11

Postat 31 August 2011 - 09:45 PM

Vezi postarearadugns, la 31 August 2011 - 09:26 PM, a spus:

Pui apa intr-un pahar, bagi motorul in el si alimentezi din 2-3celule nimh, sau pui esc-ul in modul Training si il accelerezi la maxim din telecomanda. Dupa 2-3minute il scoti, il lasi la uscat si ungi lagarele.

stima,
Radu

Si cum pun esc-ul in mod training?
0

#520 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 31 August 2011 - 09:52 PM

Vezi postareahalaciuc, la 31 August 2011 - 09:45 PM, a spus:

Si cum pun esc-ul in mod training?

Conectezi bateria, statia pornita, apesi pe butonul de la esc si il ti pana cand va face blink led-ul rosu de 3 ori, atunci il lasi.Pentru a-l pune in sport, precedezi la fel, dar ti apasat pana cand led-ul rosu face face un singur blink.

stima,
Radu

Aceasta postare a fost editata de radugns: 31 August 2011 - 09:53 PM


Custom CNC parts GNS Racing
0

#521 Useril este offline   halaciuc 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 22
  • Inregistrat: 05-February 11

Postat 31 August 2011 - 10:14 PM

Vezi postarearadugns, la 31 August 2011 - 09:52 PM, a spus:

Conectezi bateria, statia pornita, apesi pe butonul de la esc si il ti pana cand va face blink led-ul rosu de 3 ori, atunci il lasi.Pentru a-l pune in sport, precedezi la fel, dar ti apasat pana cand led-ul rosu face face un singur blink.

stima,
Radu

Multumesc pentru ajutor!
0

#522 Useril este offline   madutarc 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 418
  • Inregistrat: 03-October 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg-jiu

Postat 01 September 2011 - 12:28 AM

bv raducule tot mai sus;)
0

#523 Useril este offline   Zeus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2455
  • Inregistrat: 15-January 09
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 08 September 2011 - 01:24 PM

Va salut, nu stiu daca acest topic este si ptr slash 4x4, in caz ca este, am o intrebare.
A incercat cineva sa puna un diferential central pe mashina?
Avantaje - dezavantaje?
Aseara am montat un diferential central pe slashul meu, este un slash ultimate, am vreo 10 iesiri cu el, si m-am gandit sa pun acest diferential care vine in pachet, dupa ce l-am montat am observat ca mashina se misca ceva mai greu fata de cum era inainte,pe liber, adica fara sa conectez bateria, doar impinsa "la rece". Am desfacut inapoi am reluat treaba, acelasi lucru, am zis sa o las asa pana ii fac o testare afara.
intrebarea era daca se merita pus diferentialul central sau nu, la ce ma ajuta, mai ales ca acest diferential central inlocuieste ambreiajul, acel slipper clutch.
Am pus si doua poze cu un slipper clutch si un diferential central.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: traxxas-slash-4x4-driveline08.jpg
  • Imagine atasata: TRA6814.jpg

Why Drink and Drive,When you can Smoke and Fly?
0

#524 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 08 September 2011 - 09:24 PM

Masina se poate misca mai greu fie din cauza ca nu ai pus ceva la locul lui, fie din cauza rotii diferentialului, care este mai mare decat la slipper.

stima,
Radu

Custom CNC parts GNS Racing
0

#525 Useril este offline   Zeus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2455
  • Inregistrat: 15-January 09
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 08 September 2011 - 11:46 PM

Nici una nici alta, oricum partea a doua chiar nu o inteleg.
Why Drink and Drive,When you can Smoke and Fly?
0

#526 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 09 September 2011 - 09:02 AM

Vezi postareaZeus, la 08 September 2011 - 11:46 PM, a spus:

Nici una nici alta, oricum partea a doua chiar nu o inteleg.

Atunci nu poti zice nici una nici alta daca nu o intelegi. Ma refer la coroana diferentialului care poate fi mai mare in numar de dinti decat spurul de la slipper cluch.

stima,
Radu

Custom CNC parts GNS Racing
0

#527 Useril este offline   Zeus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2455
  • Inregistrat: 15-January 09
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 09 September 2011 - 01:04 PM

Vezi postarearadu94, la 09 September 2011 - 09:02 AM, a spus:

Atunci nu poti zice nici una nici alta daca nu o intelegi. Ma refer la coroana diferentialului care poate fi mai mare in numar de dinti decat spurul de la slipper cluch.

stima,
Radu

Nu nu, spururile sunt identice, acelasi nr de dinti. Lasand la o parte ingreunarea, a pus cineva dif central pe slash 4x4, a observat diferente, se recomanda cu diff sau fara? Din ce m-i se pare mie logic cred ca se pierde mult din ce da motorul, se pierd in diff central, sau nu stiu cum sa ma explic, cu diff central parca ar rula in gol mashina, e ca si cum as folosi slipper clutch dar lasat mai liber,
Why Drink and Drive,When you can Smoke and Fly?
0

#528 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2849
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 09 September 2011 - 01:09 PM

Vezi postareaZeus, la 09 September 2011 - 01:04 PM, a spus:

Nu nu, spururile sunt identice, acelasi nr de dinti. Lasand la o parte ingreunarea, a pus cineva dif central pe slash 4x4, a observat diferente, se recomanda cu diff sau fara? Din ce m-i se pare mie logic cred ca se pierde mult din ce da motorul, se pierd in diff central, sau nu stiu cum sa ma explic, cu diff central parca ar rula in gol mashina, e ca si cum as folosi slipper clutch dar lasat mai liber,


Total gresit. Este de preferat sa folosesti diff central sa nu mai pierzi din puterea motorului la roata, cum pierzi in cazul slipper-ului. Cu diff central nu se pierde nici un pic din putere, se transmite, in functie de acceleratie si/sau franare. Dar se transmite, nu se pierde. Daca nu intelegi, iti explic mai pe indelete, dar mi-e lene sa scriu acum...

Aceasta postare a fost editata de Diesel: 09 September 2011 - 01:09 PM

0

#529 Useril este offline   kadettro 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 192
  • Inregistrat: 30-April 09
  • Gender:Male

Postat 10 September 2011 - 01:29 PM

Salut,
Mi-a venit si mie Slash-ul si am si eu o intrebare, ce incarcator sa-mi iau care sa incarce repede si bine si sa pot sa-l iau din Romania?
Multumesc
0

#530 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 10 September 2011 - 01:42 PM

Vezi postareakadettro, la 10 September 2011 - 01:29 PM, a spus:

Salut,
Mi-a venit si mie Slash-ul si am si eu o intrebare, ce incarcator sa-mi iau care sa incarce repede si bine si sa pot sa-l iau din Romania?
Multumesc

Salut si bine ai venit!
Poti sa-ti iei un incarcator chinezesc, un Turnigy, Hobbyking, Imax B6, acestea stiu sa incarce cam orice tip de acumulator. Eu folosesc un Turnigy si sunt multumit de el. Gasesti in tara pe sierra.ro, autorc.ro...

stima,
Radu

Custom CNC parts GNS Racing
0

#531 Useril este offline   kadettro 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 192
  • Inregistrat: 30-April 09
  • Gender:Male

Postat 10 September 2011 - 03:34 PM

Multumesc, ma interesa timpul in care incarca o baterie, aia originala cu care a venit in pachet.
0

#532 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 10 September 2011 - 03:48 PM

Vezi postareakadettro, la 10 September 2011 - 03:34 PM, a spus:

Multumesc, ma interesa timpul in care incarca o baterie, aia originala cu care a venit in pachet.

Daca este de 3000mAh si il incarci cu 3A atunci in aproximativ 70minute se va incarca.

stima,
Radu

Custom CNC parts GNS Racing
0

#533 Useril este offline   kadettro 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 192
  • Inregistrat: 30-April 09
  • Gender:Male

Postat 10 September 2011 - 03:53 PM

Multumesc, asa ceva cautam, e o realizare fata de 8 ore...
0

#534 Useril este offline   kadettro 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 192
  • Inregistrat: 30-April 09
  • Gender:Male

Postat 12 September 2011 - 10:47 AM

Inca una si gata : toate incarcatoarele pe care le-am gasit se alimenteaza de la 12V, pot folosi o sursa de calculator? Daca da de cati W?

Multumesc
0

#535 Useril este offline   Zeus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2455
  • Inregistrat: 15-January 09
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 12 September 2011 - 11:57 AM

Nu conteaza cati w, este buna sursa de calculator, pc sau laptop, conteaza amperajul
Why Drink and Drive,When you can Smoke and Fly?
0

#536 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 12 September 2011 - 01:12 PM

Vezi postareaZeus, la 12 September 2011 - 11:57 AM, a spus:

Nu conteaza cati w, este buna sursa de calculator, pc sau laptop, conteaza amperajul

Watt-ul, este unitatea de masura pentru putere, puterea fiind egala cu tensiunea (12v) * intensitatea, deci conteaza si cati w are.

stima,
Radu

Custom CNC parts GNS Racing
0

#537 Useril este offline   kadettro 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 192
  • Inregistrat: 30-April 09
  • Gender:Male

Postat 14 September 2011 - 07:53 PM

Multumesc tuturor, am rezolvat, am luat un Turnigy Accucell 6 si o sursa de 5A. Am mai cumparat si un acumulator LiPo tot de la Turnigy 2s 5000 de care sunt foarte multumit, m-a tinut o ora mers in blana si relaxat. Foarte multumit de Slash. Renunt e tot la nitro.
Dati-mi si mie un sfat pentru upgrade-uri, sa trec la aluminiu sau sa merg pe RPM plastic? Mi-am comandat si coolere pentru Esc si motor, un motor mount de aluminiu si sway-bars.
Multumesc,
Radu
0

#538 Useril este offline   Alfa 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 706
  • Inregistrat: 03-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 September 2011 - 11:04 AM

Nu recomand Al-la lovitura se stramba! Si sincer ia-ti RPM mai mult de rezerva, pentru ca am observat ca plasticul stock de la bascule e chiar ok.Evident daca se rupe ia-ti RPM. Coolerul e o idee buna mai ales daca vei folosi 3s.O alta achizitie buna ar fi capacelele de la amortizor sa le iei din Al. ptr ca cele de plastic stock au tendinta la socuri puternice sa se rupa sau sa iasa din caneluri.Ia-ti RPM cupele de prindere amortizor (bascula inferioara) pentru ca sunt expuse loviturilor si se "rascheteaza". Oricum poti sa-ti iei de rezerva si d-alea normale.Le gasesti la autorc.In rest nu prea are mari probleme masina stock.

Sway bars...da mai ales daca te dai pe suprafata neteda sau in concurs pe mocheta!

Aceasta postare a fost editata de Alfa: 15 September 2011 - 11:05 AM

Favourite racing class:
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy


CSTA Bucuresti

“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
0

#539 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 15 September 2011 - 02:36 PM

Ce parere avti despre ttaxxas slash 4x4? Cum e ?
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#540 Useril este offline   Alfa 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 706
  • Inregistrat: 03-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 September 2011 - 02:43 PM

Eu am....o mașină ok si se respecta aceleași chestii de sus care le-am scris pentru slash-ul normal.Cu uleiul potrivit in amortizoare si cu arcuri LOSI masina se comporta bine pe circuit. E buna si pentru bashing fiind un model rezistent. Are o mentenanta in plus ptr cardan si slipper-clutch, spre binele ei la fiecare iesire e bine sa le cureti.Se umbla foarte facil la ea, puntiile fiind tinute in 4 suruburi. Combo-ul Velineon se comporta bine pe acest sasiu si la 2s si la 3s. Masina vine cu 2 pinioane unul de 13 si unul de 18 pentru diferite combinatii spur/roti/baterie.As recomadna ventilatorul de pe ESC, la 3s se incalzeste destul de bine, mai ales daca folosesti roti de buugy 1:8 cum folosesc eu.Cel mai mare plus dpdv al meu este usurinta in asigurarea mentenantei si rezistenta.La banii care-i cere ptr un RTR consider ca este un pret fair.
Favourite racing class:
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy


CSTA Bucuresti

“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
0

Arata acest topic


  • 35 Pagini +
  • « Prima
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

9 useri citesc topicul
0 membri, 9 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro