NIZ, la Nov 21 2010, 11:19 AM, a spus:
E pt nepotul meu de 6 ani, nu pt mine. Pe modelul asta vreau sa-i fac training-ul, dar vad ca are cam multe probleme... Ma mai gandesc, dar cred ca-i voi transforma xb8-ul meu in electric si am incheiat povestea. Unui incepator ii trebuie in primul rand o masina solida, care sa-i permita greseli si sa nu se strice la primul crash sau de la o pietricica amarata. Ma mai gandesc... Exista remedii la problemele enumerate de andriu?
Mult mai bine,parerea mea.
Succes !! Vreau poze si o statistica dupa ca o transformi. :rolleyes:
" dar la slash 2wd acele planetare sunt o prostie... " nu prea e ca tine... am pe al meu planetare cvd de la venom(slabe rau,moi bine) am pus proline si sunt extrem de solide. Nu stiu dece tot ziceti de problema cu balansul spurului,eu nu am asa ceva.... dar am si rulmenti cu vaselina in cutie si ansamblu stoc de spur si ambreiaj.Carcasa de aluminiu a diferentialumlui e cea mai buna investitie dupa mine dar sa fie proline,cea gold *** nu e prea aliniata pe slash, nu prea da pe gauri si mai are o problema... unde intra planetare pe partea dreapta unde e si spuru are o gaura acolo la planetara deci si cu gear cover plin(rpm) tot intra pref si pietricele.... eu am pus o bucata de burete dinacela cu scai si s-a rezolvat problema.Iara un upgared foarte bun este sa ai fuzete si port fuzet de aluminiu,primu meu lucru care l-am rupt au fost fuzetele spatendupa ce am cumparat proline de aluminiu nu au mai fost probleme.
Am exploatat slashu bine,adica nu cred ca a facut nimenic e am facut eu cu el,prima mea jucarie care cu adevarat m-am jucat intent si am facut upgrade care merita.Al meu e foarte jos datorita unor suspensi de yok B-max.
Se merita slashu dar cel 2WD si cel mai important nu pt pista,nu face fata el,e facut pt joaca,e leval 1 deci pt nepotu tau NIZ e perfect.
Aceasta postare a fost editata de Al3xandru239: 21 November 2010 - 12:06 PM