Modelism - RHC Forum: Traxxas Slash - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 35 Pagini +
  • « Prima
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • Ultima »

Traxxas Slash Poze, video si detalii despre Traxxas Slash Evaluare topic: -----

#361 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 21 November 2010 - 11:35 AM

Vezi postareaNIZ, la Nov 21 2010, 11:19 AM, a spus:

E pt nepotul meu de 6 ani, nu pt mine. Pe modelul asta vreau sa-i fac training-ul, dar vad ca are cam multe probleme... Ma mai gandesc, dar cred ca-i voi transforma xb8-ul meu in electric si am incheiat povestea. Unui incepator ii trebuie in primul rand o masina solida, care sa-i permita greseli si sa nu se strice la primul crash sau de la o pietricica amarata. Ma mai gandesc... Exista remedii la problemele enumerate de andriu?

Am gasit acum cateva zile pe youtube un review la un undertray proline, dar ziceau ca nu e bun, nu ajuta la ameliorarea problemelor cauzate de mizeria ce ajunge la spur/pinion. Iar cu planetarele se poate incerca un set CVD, dar la slash 2wd acele planetare sunt o prostie... La problema legata de uzarea spurului se poate rezolva prin simpla adaugare a unei piulite care sa stranga mai bine motor plate-ul si nu se mai "decaleaza" pinionul de spur(dar nu este de durata...), iar pentru diferentiale ar fi solutia unei carcase de aluminiu, doar ca nu am gasit pana acuma acest upgrade.
Deci cu o exceptie nu prea se rezolva acele probleme...

stima

Aceasta postare a fost editata de radugns: 21 November 2010 - 11:41 AM


Custom CNC parts GNS Racing
0

#362 Useril este offline   Al3xandru239 

  • Membru somnambul
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1877
  • Inregistrat: 11-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Mioveni

Postat 21 November 2010 - 11:57 AM

Vezi postareaNIZ, la Nov 21 2010, 11:19 AM, a spus:

E pt nepotul meu de 6 ani, nu pt mine. Pe modelul asta vreau sa-i fac training-ul, dar vad ca are cam multe probleme... Ma mai gandesc, dar cred ca-i voi transforma xb8-ul meu in electric si am incheiat povestea. Unui incepator ii trebuie in primul rand o masina solida, care sa-i permita greseli si sa nu se strice la primul crash sau de la o pietricica amarata. Ma mai gandesc... Exista remedii la problemele enumerate de andriu?
Mult mai bine,parerea mea.
Succes !! Vreau poze si o statistica dupa ca o transformi. :rolleyes:


" dar la slash 2wd acele planetare sunt o prostie... " nu prea e ca tine... am pe al meu planetare cvd de la venom(slabe rau,moi bine) am pus proline si sunt extrem de solide. Nu stiu dece tot ziceti de problema cu balansul spurului,eu nu am asa ceva.... dar am si rulmenti cu vaselina in cutie si ansamblu stoc de spur si ambreiaj.Carcasa de aluminiu a diferentialumlui e cea mai buna investitie dupa mine dar sa fie proline,cea gold *** nu e prea aliniata pe slash, nu prea da pe gauri si mai are o problema... unde intra planetare pe partea dreapta unde e si spuru are o gaura acolo la planetara deci si cu gear cover plin(rpm) tot intra pref si pietricele.... eu am pus o bucata de burete dinacela cu scai si s-a rezolvat problema.Iara un upgared foarte bun este sa ai fuzete si port fuzet de aluminiu,primu meu lucru care l-am rupt au fost fuzetele spatendupa ce am cumparat proline de aluminiu nu au mai fost probleme.
Am exploatat slashu bine,adica nu cred ca a facut nimenic e am facut eu cu el,prima mea jucarie care cu adevarat m-am jucat intent si am facut upgrade care merita.Al meu e foarte jos datorita unor suspensi de yok B-max.

Se merita slashu dar cel 2WD si cel mai important nu pt pista,nu face fata el,e facut pt joaca,e leval 1 deci pt nepotu tau NIZ e perfect.

Aceasta postare a fost editata de Al3xandru239: 21 November 2010 - 12:06 PM

Associated SC8E on 4S
Hpi E-firestorm Novak on 2s MaxAmps
Membru retras!
0

#363 Useril este offline   diesel1.4 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 661
  • Inregistrat: 13-March 08

Postat 21 November 2010 - 01:30 PM

Se unde le scoateti mai nene????

Slash-ul 4WD - 6808 "ca sa fim mai precisi" este extrem e rezistant. Eu am sarit cu el de pe rampa mare de cel putin 70-80 de ori, fi-miu care are 3 ani, il pune la 4-5 metri de copaci si ii dau full throtle ca il distreaza cum incearca aia sa se suie in copaci, nu are nici un fel de probleme la planetare, nu se indoaie, nu nimic, mai ales ca sunt de plastic :) :rolleyes: :) (nush de unde a scos andriu ca se indoaie). Decoleaza fara nici un fel de problema de langa orice slash 2wd, printre altele scrie si pe cutie ca atinge 100kmh cu motorizarea stock (nu ca ai avea vreodata ocazia sa mergi cu 100kmh).

Cred ca NIZ vrea pareri de la cei care au sau au avut 4wd, nu pareri ale posesorilor de 2wd.

Ca upgrade-uri, daca vrei toate plasticele de la RPM, buumpere, bascule etc. te costa cam 80-85 usd, dar nu ai nevoie pentru ca troaca este f f rezistenta, si ca sa stea mai bine pe pista, diff central, anti-roll bars, si amortizoare de losi (in caz ca vrei neaparat).
MOTOSPORT RACING TEAM
XRAY XT8, GRP .28 truggy Mario Rossi tuned, Hitec HV servos, Panther Gator tires, Spektrum DX3R, Jammin Big Bores
HoBao Hyper 8.5 PRO
Traxxas Slash 4WD
0

#364 Useril este offline   NiZ 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 895
  • Inregistrat: 19-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 November 2010 - 04:48 PM

@diesel1.4: acelasi feedback il am si de la Miez. El are un baietel de 2,5 ani care solicita la maxim modelul si nu a avut probleme cu el. Ma poti ajuta cu codurile pt diff central, anti-roll bars, si amortizoare de losi?
0

#365 Useril este offline   dragos243 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 879
  • Inregistrat: 08-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures

  Postat 21 November 2010 - 08:07 PM

Vezi postareaAl3xandru239, la Nov 21 2010, 01:17 AM, a spus:

Stiu ca o sa sune ciudat dar iti spun totusi,fiind bucurestean avand pista aproape vei fi tentat sa il bagi la curse ... asa ca iti recomand associated sc8e ,am slash 2WD si iti spun sincer dupa 480$ in upgrade asta insemnand alu/carbon/sasiu lcg nu e cu mult mai bun,e mai rezistent si mai precis in rest nimic.... nu ajuta cu nimic,acum vreau sc8e(trebuie sa plece comanda in curand) treaba voastra asta e parerea mea. Intradevar e rezistent ;de 4X4 nu stiu ce s

aici ii dau dreptate lui alex, team associated sc8e este o minune, vorbesc din experienta, iar pentru cei care vor un SC 2wd de curse recomand TEAM ASSOCIATED SC10! E o masina superba, rezistenta si merge extraordinar(este basazata pe asso T4,campion de foarte multe ori la nivel international).
0

#366 Useril este offline   daniel_hnatec 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 698
  • Inregistrat: 09-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 November 2010 - 08:30 PM

Se dorea a fi un topic dedicat slash "Masinuta mea: Traxxas Slash, Poze, video si detalii despre Traxxas Slash"......oare cum s-a ajuns la altele??? Poate ca sunt altele mult mai bune decat slash-ul 2WD, 4WD.......dar in alt topic.

Eu am un Slash 4WD, rezistenta, m-am dat cu ea la ultimul concurs de off road, fiind prima data cand ma dau la concurs, si prima data la Palat....am rasturnat-o si trosnit-o destul de mult, si brutal.....nu are nimic, si nu prea are upp-grade-uri;).
Nu lua viata in serios, oricum nu scapi viu din ea

Schumacher Mi4LP
Hobao Hyper Competition ST
Hobao Hyper 7
LRP S8BX team X 2
LRP S8BX
Traxxas Revo => crawler
Hpi Wheely King
Sanwa M11X
0

#367 Useril este offline   andriu 

  • Membru
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 884
  • Inregistrat: 06-March 07
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 21 November 2010 - 08:38 PM

Vezi postareadiesel1.4, la Nov 21 2010, 01:30 PM, a spus:

Se unde le scoateti mai nene????
nush de unde a scos andriu ca se indoaie


eu am specificat ca in asteptarea aparitie lui pe piata, am citit 2 forumuri dedicate timp de 3 luni.
fiecare post, fiecare problema ....
nu am avut deoarece am preferat sa-mi iau (din nou) un 2wd.
mai mult de atat ... am spus din documentarea de pe alte forumuri.

Aceasta postare a fost editata de andriu: 21 November 2010 - 08:39 PM


"That's sooo oshemmm !!!!!"
0

#368 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 28 November 2010 - 10:24 AM

Salutare.
A mai folosit sau foloseste cineva pe Slash 2wd sau Stampede 2wd diferential cu bile? Daca da, ce parere aveti despre el? Sunt doua branduri care fac asa ceva:MIP si Traxxas, aveti idee care e mai buna?Trx este 50$, cu 20 mai scump decat cel MIP.
Nu intentionez sa iau neaparat cu bile, ci doar sa fie sealed.
Astept raspunsuri.

stima, Radu

Custom CNC parts GNS Racing
0

#369 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

  Postat 28 November 2010 - 03:25 PM

O scurta lista cu upgrade-urile aduse Slash-ului meu 2WD. (la cerere)

RPM Rear Bearing Carriers
RPM Caster Blocks
RPM Front Bearing Carriers
RPM Rear Shock Tower
RPM Front Shock Tower
RPM Front A-Arms Blue
RPM Rear A-Arms Blue
RPM Spring Cups Lower Blue
RPM Motor Protector Black
RPM Gear Cover Blue
Integy Alloy Heavy Duty Gearbox Silver
ANDMUS13 Chassis
HPI Racing ATTK Tire S Compound
ProLine 14RS Body (by Flo234)

Aceasta postare a fost editata de radugns: 28 November 2010 - 03:26 PM


Custom CNC parts GNS Racing
0

#370 Useril este offline   BoDySh 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 180
  • Inregistrat: 03-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Codlea, Brasov

Postat 28 November 2010 - 09:27 PM

Vezi postarearadugns, la Nov 28 2010, 03:25 PM, a spus:

O scurta lista cu upgrade-urile aduse Slash-ului meu 2WD. (la cerere)

RPM Rear Bearing Carriers
RPM Caster Blocks
RPM Front Bearing Carriers
RPM Rear Shock Tower
RPM Front Shock Tower
RPM Front A-Arms Blue
RPM Rear A-Arms Blue
RPM Spring Cups Lower Blue
RPM Motor Protector Black
RPM Gear Cover Blue
Integy Alloy Heavy Duty Gearbox Silver
ANDMUS13 Chassis
HPI Racing ATTK Tire S Compound
ProLine 14RS Body (by Flo234)

Salut!
Nite poze cu caroseria ai ?
bogdanpopa95@gmail.com
0

#371 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 28 November 2010 - 09:57 PM

Vezi postareaBoDySh, la Nov 28 2010, 09:27 PM, a spus:

Salut!
Nite poze cu caroseria ai ?

Momentan nu :rolleyes:

stima, Radu

Custom CNC parts GNS Racing
0

#372 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 29 November 2010 - 06:17 PM

Astazi am achizitionat un sasiu ANDMUS13 pentru Slash :)
Ce pot sa spun? Este un sasiu grovaz B) , foarte bine construit si foarte rezistent.
Singurul dezavantaj este bratul de la directie, trebuie ceva improvizat (poate doar la mine...)
Multumesc!
Revin maine mai spre seara!

stima, Radu

Aceasta postare a fost editata de radugns: 29 November 2010 - 06:25 PM


Custom CNC parts GNS Racing
0

#373 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

  Postat 29 November 2010 - 06:31 PM

Poze B)

...

...

...

stima, Radu

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC00618.JPG
  • Imagine atasata: DSC00619.JPG
  • Imagine atasata: DSC00620.JPG
  • Imagine atasata: DSC00621.JPG
  • Imagine atasata: DSC00623.JPG


Custom CNC parts GNS Racing
0

#374 Useril este offline   wassupady 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 156
  • Inregistrat: 17-October 08
  • Gender:Male
  • Location:oradea
  • Interests:pc, rc cars, photography

Postat 04 December 2010 - 12:50 AM

Vezi postarearadugns, la Nov 29 2010, 06:31 PM, a spus:

Poze :rolleyes:

...

...

...

stima, Radu

Foarte tare asa semi-transparent :)
Detinator de Traxxas Slash cu lumini!
Acumulator: 5000 mAh 3S LiPo
0

#375 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 04 December 2010 - 10:16 AM

Vezi postareawassupady, la Dec 4 2010, 12:50 AM, a spus:

Foarte tare asa semi-transparent <_<

Da, si imi place foarte mult, este conceptul lui Andriu, sasiul fiind ANDMUS13 LCG.
Pe langa faptul ca arata foarte bine, masina sta mai bine pe drum si pe curbe.
PS: Iti merge pack-ul??

stima, Radu

Custom CNC parts GNS Racing
0

#376 Useril este offline   lamav4 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1133
  • Inregistrat: 19-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, sector 2

Postat 05 December 2010 - 01:36 PM

Dintre aceste slashuri pe care sa il aleg:

- Traxxas Slash VXL 2.4GHz Brushless Short Course 1:10 2WD Off-Road Assembled (RTR) £299.00
- Traxxas Slash 4x4 Ultimate Assembled (RTR) Brushless 4WD 1:10 Short Course Off-Road £419.00
- Traxxas Slash 4x4 Brushless Short Course 1:10 4WD Off-Road Assembled (RTR) £309.00
- Traxxas Slash 2.4GHz Brushed 1:10 2WD Off-Road Assembled (RTR) Short Course £195.00

vreau doar pentru distractie, l-as alege pe cel la 195 euro ca este cel mai ieftin da nu stiu cat de bun este motorul cu perii, nu as vrea sa cedeze de la primele iesiri, sa il iau pe cel mai ieftin sau sa mai astept si sa cumpar ceva mai bun?


The Traxxas Slash Pro 2WD Short-Course Truck
Intense Short-Course Racing Action!
Traxxas 8.4v Battery and Trickle Charger included.
Now with the latest Traxxas TQ 2.4GHz radio system which offers the unbeatable convenience of no channels, no crystals 2.4Ghz technology with the proven ergonomics of the TQ design - but that`s just the beginning. The new TQ 2.4GHz radio is fully adjustable, enabling you to fine-tune the performance of your car right from the transmitter. The steering and throttle end points can be set precisely, and the Multi-Function knob can be programmed to control Steering Sensitivity (Expo), Throttle Sensitivity (Expo), Steering Percentage (Dual Rate), Braking Percentage (Dual Rate), or Throttle Trim. And with Direct Sequence Spread-Spectrum (DSSS) 2.4GHz technology, you never have to worry about channels or frequencies - just switch on and drive.

Available in Race Replica versions with officially licensed Fabtech and Amsoil paint and graphics!
Titan 12-Turn 550 modified motor
XL-5 Waterproof Esc 7.2-9.6 Volt NiMh
Water-sealed receiver box and steering servo
Metal gear Magnum 272 transmission
Revo-spec torque-control slipper clutch
Adjustable steel turnbuckles with captured rod ends
Scale ProGraphix truck body
The tires are mounted on satin-finish 2.2 inch Slash wheels
Powder coated progressive rate white springs
The ESC and receiver mounted directly to chassis
Traxxas 8.4v Battery and Mains Trickle Charger
Included optional 23-tooth pinion gear
The new Traxxas Slash Short-Course Race Truck puts you in the drivers seat for intense fender-to-fender, high-flying off-road action.
The full-scale Short-Course Race Trucks embody the spirit of Traxxas R/C with their extreme 900+ horsepower racing engines full-throttle, dirt-roosting power slides, giant suspension travel, and Supercross-style big-air jumps.
The Traxxas Slash brings all the action home so you can experience the high-speed head-to-head competition at the track or in your own backyard. The Slash was inspired by the TORC (THE Traxxas Off-Road Championship) Pro 2WD class.
The Pro 2WD class specifies rear-wheel drive trucks purpose built to fly over jumps and rip full-throttle through the turns. The Traxxas Slash hangs it out for an all new way to challenge your driving skills. The 4-wheel independent suspension has been carefully tuned to replicate the Pro 2 driving and handling experience as closely as possible. The scale appearing tires provide just the right amount of bite and thick, blinding clouds of dirt roost.
Off-Road Anywhere
When the racing action cools down, the Traxxas Slash is well-equipped to tackle all of your off-track driving adventures. The long travel suspension and oil-filled shocks easily absorb jumps and rough terrain. The unique chassis design provides huge center ground clearance to drive over deep ruts, rocks, and other obstacles that leave ordinary R/C trucks stuck.
The tires use advanced tread design and sophisticated rubber compounds to provide incredible grip off-road with enough versatility to also perform well on concrete and asphalt. The fenders cover the tires so you bang against your driving buddies without getting tangled up.
Fan Nokia.
0

#377 Useril este offline   andriu 

  • Membru
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 884
  • Inregistrat: 06-March 07
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 05 December 2010 - 02:04 PM

daca vrei 2wd vxl-ul fara discutie, nici nu se compara cu brushedul.

"That's sooo oshemmm !!!!!"
0

#378 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 05 December 2010 - 04:02 PM

Vezi postareaandriu, la Dec 5 2010, 02:04 PM, a spus:

daca vrei 2wd vxl-ul fara discutie, nici nu se compara cu brushedul.

Iar despre 4x4 s-a discutat pe paginile anterioare.
stima,

Aceasta postare a fost editata de radugns: 05 December 2010 - 04:02 PM


Custom CNC parts GNS Racing
0

#379 Useril este offline   xander 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 37
  • Inregistrat: 19-October 10

Postat 05 December 2010 - 09:05 PM

195 de lire nu de euro
0

#380 Useril este offline   lamav4 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1133
  • Inregistrat: 19-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, sector 2

Postat 05 December 2010 - 10:46 PM

Vezi postareaxander, la Dec 5 2010, 09:05 PM, a spus:

195 de lire nu de euro



multumesc, deci 2wd este mai rezistent la bashing, mai fiabil, dar mai slab la performante fata de cel 4x4 ? pe mine ma intereseaza ca masina sa fie cat mai usor de reparat.
Fan Nokia.
0

#381 Useril este offline   andriu 

  • Membru
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 884
  • Inregistrat: 06-March 07
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 05 December 2010 - 10:49 PM

cu cat sunt mai putine piese in miscare cu atat se misca mai greu si e mai usor de reparat.
deci daca asta cauti ... slash 2wd e "tata lor"

"That's sooo oshemmm !!!!!"
0

#382 Useril este offline   Al3xandru239 

  • Membru somnambul
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1877
  • Inregistrat: 11-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Mioveni

Postat 05 December 2010 - 10:51 PM

Vezi postarealamav4, la Dec 5 2010, 10:46 PM, a spus:

multumesc, deci 2wd este mai rezistent la bashing, mai fiabil, dar mai slab la performante fata de cel 4x4 ? pe mine ma intereseaza ca masina sa fie cat mai usor de reparat.

Fiecare cu ce ii place,2wd este extrem de fun,dar pe pista e slow,4X4 e si el fun dar nu se compara senzatia de 2WD.2WD e mai usor de reparat deoarece nu are multe componente (cum zice si Andriu),nici 4X4 nu e greu,e gandit sa fie reparat repede.Ambele sunt usor de reparat daca sti sa te gandesti...si sa privesti atent un review pe youtube.
Parerea mea stricta este sa alegi ce vrei fun just fun(2wd) sau fun si pista(slash 4X4).
Ambele sunt foarte fiabile! FOARTE! Rupi prima data la bash fuzetele !! atata

Aceasta postare a fost editata de Al3xandru239: 05 December 2010 - 10:52 PM

Associated SC8E on 4S
Hpi E-firestorm Novak on 2s MaxAmps
Membru retras!
0

#383 Useril este offline   lamav4 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1133
  • Inregistrat: 19-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, sector 2

Postat 05 December 2010 - 10:56 PM

pentru 10 lire diferenta cred ca as alege 4x4, o sa mai ma documentez ca nu am citit despre short corse nimic pana acum, decat ce scrie in acest topic, multumesc.
Fan Nokia.
0

#384 Useril este offline   porcofon 

  • -==-
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 961
  • Inregistrat: 26-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Automodelism

Postat 05 December 2010 - 10:57 PM

Vezi postareaandriu, la Dec 5 2010, 10:49 PM, a spus:

cu cat sunt mai putine piese in miscare cu atat se misca mai greu

aici e un problem. search google si vezi concursuri de 2wd pentru raspuns

.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
0

#385 Useril este offline   Al3xandru239 

  • Membru somnambul
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1877
  • Inregistrat: 11-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Mioveni

Postat 05 December 2010 - 10:58 PM

http://www.rcshortcourse.com/ Gasesti orice despre orice SC posibil !
Associated SC8E on 4S
Hpi E-firestorm Novak on 2s MaxAmps
Membru retras!
0

#386 Useril este offline   andriu 

  • Membru
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 884
  • Inregistrat: 06-March 07
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 05 December 2010 - 11:39 PM

Vezi postareaporcofon, la Dec 5 2010, 10:57 PM, a spus:

aici e un problem. search google si vezi concursuri de 2wd pentru raspuns


scuze, vroiam sa spun ca se strica mai greu.
oboseala ... mii de scuze.

"That's sooo oshemmm !!!!!"
0

#387 Useril este offline   lamav4 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1133
  • Inregistrat: 19-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, sector 2

Postat 05 December 2010 - 11:55 PM

ok, deci din cate am citit am ajuns la concluzia ca 2wd vreau:
- mai putine piese in miscare deci se strica mai greu
- din ce am citit 2wd pare mai recomandat pentru incepatori pentru ca iti formeaza o indemanare mai buna, daca conduci un 2wd bine pe 4x4 o sa il conduci si mai bine dar nu si invers.

Acum am doua optiuni: luna aceasta dupa ce iau salariul sa fac comanda pentru 2wd brushed 2.4 ghz sau sa astept pana in februarie si sa mai strang bani si sa cumpar brushless, merita asteptarea?
Care este diferenta de viteza intre ele? si in cat timp se strica cel brushed fata de cel brushless, oricum mie si cel brushed o sa mi se para ca o racheta pentru ca nu am mai condus un automodel pana acum :rolleyes:
Fan Nokia.
0

#388 Useril este offline   Al3xandru239 

  • Membru somnambul
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1877
  • Inregistrat: 11-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Mioveni

Postat 06 December 2010 - 12:14 AM

Vezi postarealamav4, la Dec 5 2010, 11:55 PM, a spus:

ok, deci din cate am citit am ajuns la concluzia ca 2wd vreau:
- mai putine piese in miscare deci se strica mai greu
- din ce am citit 2wd pare mai recomandat pentru incepatori pentru ca iti formeaza o indemanare mai buna, daca conduci un 2wd bine pe 4x4 o sa il conduci si mai bine dar nu si invers.

Acum am doua optiuni: luna aceasta dupa ce iau salariul sa fac comanda pentru 2wd brushed 2.4 ghz sau sa astept pana in februarie si sa mai strang bani si sa cumpar brushless, merita asteptarea?
Care este diferenta de viteza intre ele? si in cat timp se strica cel brushed fata de cel brushless, oricum mie si cel brushed o sa mi se para ca o racheta pentru ca nu am mai condus un automodel pana acum :rolleyes:

La brushed este problema motoru,dupa ce se duc periile numai e bun decat daca il desfaci si ii pui alte perii(mai bine alt motor)... desigur exista diferenta de viteza,brushless mai rapid.
Brushless nu are moarte !!! Desigur daca folosesti pinion si spuru potrivit!

Aceasta postare a fost editata de Al3xandru239: 06 December 2010 - 12:16 AM

Associated SC8E on 4S
Hpi E-firestorm Novak on 2s MaxAmps
Membru retras!
0

#389 Useril este offline   porcofon 

  • -==-
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 961
  • Inregistrat: 26-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Automodelism

Postat 06 December 2010 - 01:04 AM

Vezi postareaandriu, la Dec 5 2010, 11:39 PM, a spus:

scuze, vroiam sa spun ca se strica mai greu.
oboseala ... mii de scuze.

treaba cu stricatul e relativa si are stransa legatura cu atentia pe care o acorzi automodelului dupa fiecare iesire.
teoretic inteleg ce vrei sa spui, practic nu sunt deacord cu tine.

.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
0

#390 Useril este offline   andriu 

  • Membru
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 884
  • Inregistrat: 06-March 07
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 06 December 2010 - 10:28 AM

Vezi postareaporcofon, la Dec 6 2010, 01:04 AM, a spus:

teoretic inteleg ce vrei sa spui, practic nu sunt deacord cu tine.


nici nu trebuie sa fii de acord cu mine.
daca toti am spune si am gandi la fel nu ar mai exista discutii si implicit idei, forum ....

eu unul consider ca daca am 10 piese in miscare pe o masina si pe alta 100 piese ... am sanse de 1:10 sa se strice mai usor.
zi-mi si gandirea ta ca sa ma luminez si eu.
se considera ca pe amandoua le ingrijesc la fel atata timp cat tot eu le-as detine.

"That's sooo oshemmm !!!!!"
0

Arata acest topic


  • 35 Pagini +
  • « Prima
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

41 useri citesc topicul
0 membri, 41 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro