Modelism - RHC Forum: Traxxas Slash - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 35 Pagini +
  • « Prima
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • Ultima »

Traxxas Slash Poze, video si detalii despre Traxxas Slash Evaluare topic: -----

#331 Useril este offline   dragos243 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 879
  • Inregistrat: 08-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures

  Postat 18 August 2010 - 08:19 AM

Vezi postareaAl3xandru239, la Aug 18 2010, 02:17 AM, a spus:

M-ai omorat cu carcasa :lol: !! E superbaaaaaaa http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/rolleyes.gif :lol: !!!

O intrebare pt posesori de slash cu brushless,am achizitionat un novak de 4.5 ,cam ce pinion-spur imi recomandati?

In primul rand ala nu e motor de offroad, nu are cuplu!
0

#332 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 18 August 2010 - 08:52 AM

Vezi postareaAl3xandru239, la Aug 18 2010, 02:17 AM, a spus:

O intrebare pt posesori de slash cu brushless,am achizitionat un novak de 4.5 ,cam ce pinion-spur imi recomandati?

Spur 90T iar pinion de 14T

Cu mentiunea ca NU este deloc bun la off road, mai ales la Traxxas Slash

stima, Radu

Aceasta postare a fost editata de radugns: 18 August 2010 - 08:52 AM


Custom CNC parts GNS Racing
0

#333 Useril este offline   fasconal 

  • ...si nu te doare capul !
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1241
  • Inregistrat: 15-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 18 August 2010 - 09:31 AM

Iar ma bag desi nu am Traxxas.
Observ ca multi posesori de automodele off-road uita de ce si-au cumparat unul sau poate n-au stiut niciodata.
Ce sa faci cu un astfel de motor pe Slash, liniute ?
Scoate masina pe o pista, incearca sa urmezi traseul si apoi mai vorbim despre schimbarea motorului.
Bafta!
Fara semnatura...prietenii stiu de ce
0

#334 Useril este offline   XJ39 El'Diablo 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 538
  • Inregistrat: 30-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Automodelism

Postat 18 August 2010 - 11:19 AM

Vezi postareafasconal, la Aug 18 2010, 10:31 AM, a spus:

Iar ma bag desi nu am Traxxas.
Observ ca multi posesori de automodele off-road uita de ce si-au cumparat unul sau poate n-au stiut niciodata.
Ce sa faci cu un astfel de motor pe Slash, liniute ?
Scoate masina pe o pista, incearca sa urmezi traseul si apoi mai vorbim despre schimbarea motorului.
Bafta!


CAT PRINDEEEEEEEEE ????? http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif :lol: :lol: :D :D
* Kyosho Mini-Z MR02 ASF Stock
* Kyosho Mini-Z MR03 Modified by Kyosho, Atomic & Pn-Racing
* Kyosho TF5-S
* HPI Sprint 2 Drift
* Traxxas Slash
* Associated B44 ma vinde
* Control by Spektrum[/color]
0

#335 Useril este offline   Al3xandru239 

  • Membru somnambul
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1877
  • Inregistrat: 11-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Mioveni

Postat 19 August 2010 - 04:13 AM

Vezi postareadadooo-stayl, la Aug 18 2010, 09:19 AM, a spus:

In primul rand ala nu e motor de offroad, nu are cuplu!

(OFF-On topic)Dragul meu prieten ti-o spun direct,nu e treaba ta ce fac cu masina MEA,poate fac liniute,poate ma joc cu ea pe strada in fata blocului.Faci numai offtopicuri si habar nu ai ce vorbsti,mie unu mi s-a luat de aberatiile tale si ale altotor membri,deci m-am decis sa ma retrag de pe forum,mai postez RAR,pt ca orice as zice se gaseste un INTELIGENT care nu a inteles ideea si ma corecteaza saus e contrazice aiurea,mai bine caut pe google si nu ma cert cu nimeni.
In primu rand nu stiu dece ai vorbit,,in al doi-lea rand mai bine taceai si in al trei-lea rand nu sti ce masina am ce fac nimic,ANONIM deci raman la varianta 2.
Fac ce vreau cu masina,eu motoru ala l-am vrut,pala l-am cumparat,POATE il pun pe on road ,"probleme?" sau poate setez statie pe 50% putere si pot sa ma dau linistit,din cate stiu 4pk are asa ceva.Am cumparat ce am vrut.

In concluzie cu astfel de aberati ajungi mai jos decat esti ! :rolleyes: (Damian)



Radu o sa incert ce ai spus tu,o sa si setez statia pe 50% putere ,imi dau seama ca e exagerat motorul ,dar ala l-am vrut nu ma poate opri nimeni sa cumpar ceva ce vreau.

Aceasta postare a fost editata de Al3xandru239: 19 August 2010 - 04:23 AM

Associated SC8E on 4S
Hpi E-firestorm Novak on 2s MaxAmps
Membru retras!
0

#336 Useril este offline   fasconal 

  • ...si nu te doare capul !
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1241
  • Inregistrat: 15-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 19 August 2010 - 06:36 AM

@al3xandru239, te-ai suparat degeaba. Am observat ca de cate ori puteti va intepati tu si cu Dragos. Probabil o "problema" nerezolvata/netransata si foarte sigur lipsa unei intalniri fata in fata si o strangere de mana, Mai ales pentru ca (cred) sunteti cam de aceeasi varsta.
Cat despre motorul tau, da, este alegerea ta si nimeni nu-ti poate schimba optiunea.
Pune-l pe masina, vezi cum se comporta si apoi prezinta-ne rezultatul.
Pana acum ai adresat doar o intrebare la care nu cred ca poate cineva sa raspunda din experienta pentru ca nu cred ca cineva a mai pus asa motor pe Slash.
Daca tot vrei sa il pui pe masina e bine sa ai macar doua Spur si cateva pinioane. Functie de ce vrei sa faci cu masina alege varianta (spur + pinion) cand obtii maxim de ce-ti doresti tu, fara ca ansamblul ESC si motor sa se supraincalzeasca (asta sunt sigur o stiai deja).
Trebuie insa sa intelegi ca un set-up de "liniute" n-o sa te ajute nici cat negru sub unghie pe o pista de off-road.
Bafta!
Fara semnatura...prietenii stiu de ce
0

#337 Useril este offline   dragos243 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 879
  • Inregistrat: 08-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures

  Postat 19 August 2010 - 10:22 AM

Vezi postareaAl3xandru239, la Aug 19 2010, 05:13 AM, a spus:

(OFF-On topic)Dragul meu prieten ti-o spun direct,nu e treaba ta ce fac cu masina MEA,poate fac liniute,poate ma joc cu ea pe strada in fata blocului.Faci numai offtopicuri si habar nu ai ce vorbsti,mie unu mi s-a luat de aberatiile tale si ale altotor membri,deci m-am decis sa ma retrag de pe forum,mai postez RAR,pt ca orice as zice se gaseste un INTELIGENT care nu a inteles ideea si ma corecteaza saus e contrazice aiurea,mai bine caut pe google si nu ma cert cu nimeni.
In primu rand nu stiu dece ai vorbit,,in al doi-lea rand mai bine taceai si in al trei-lea rand nu sti ce masina am ce fac nimic,ANONIM deci raman la varianta 2.
Fac ce vreau cu masina,eu motoru ala l-am vrut,pala l-am cumparat,POATE il pun pe on road ,"probleme?" sau poate setez statie pe 50% putere si pot sa ma dau linistit,din cate stiu 4pk are asa ceva.Am cumparat ce am vrut.

In concluzie cu astfel de aberati ajungi mai jos decat esti ! :D (Damian)



Radu o sa incert ce ai spus tu,o sa si setez statia pe 50% putere ,imi dau seama ca e exagerat motorul ,dar ala l-am vrut nu ma poate opri nimeni sa cumpar ceva ce vreau.

1.nu cred ca ai inteles,motorul ala nu se pune pe o masina de offroad,nu ca nu te poti da pe teren accidentat
2.vrei sa ne intrecem la mecanica si pilotat sa vedem care stie mai mult automodelism si care stie mai multe aberatii?
3.nai decat sa te retragi de tot dupa treburile ce le-ai facut
4.nu ma numesc Damian ci Demian (Nedelcu Alexandru)
P.S. o sa si avem noi o intalnire de gradul 3 o data...
P.S.2 Alexandru incearca sa lucrezi putin la gramatica!!!!!!!

Aceasta postare a fost editata de dadooo-stayl: 19 August 2010 - 10:26 AM

0

#338 Useril este offline   RXT 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 235
  • Inregistrat: 10-August 10
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:auto si aero

Postat 19 August 2010 - 10:39 AM

Vezi postareafasconal, la Aug 19 2010, 07:36 AM, a spus:

@al3xandru239, te-ai suparat degeaba. Am observat ca de cate ori puteti va intepati tu si cu Dragos. Probabil o "problema" nerezolvata/netransata si foarte sigur lipsa unei intalniri fata in fata si o strangere de mana, Mai ales pentru ca (cred) sunteti cam de aceeasi varsta.
Cat despre motorul tau, da, este alegerea ta si nimeni nu-ti poate schimba optiunea.
Pune-l pe masina, vezi cum se comporta si apoi prezinta-ne rezultatul.
Pana acum ai adresat doar o intrebare la care nu cred ca poate cineva sa raspunda din experienta pentru ca nu cred ca cineva a mai pus asa motor pe Slash.
Daca tot vrei sa il pui pe masina e bine sa ai macar doua Spur si cateva pinioane. Functie de ce vrei sa faci cu masina alege varianta (spur + pinion) cand obtii maxim de ce-ti doresti tu, fara ca ansamblul ESC si motor sa se supraincalzeasca (asta sunt sigur o stiai deja).
Trebuie insa sa intelegi ca un set-up de "liniute" n-o sa te ajute nici cat negru sub unghie pe o pista de off-road.
Bafta!

Daca va ajuta cu ceva acum vreun an am luat un novak 3.5 pentru competitie, dar neavand ce sa fac, se terminasera concursurile, l am montat pe un traxxa bandit cu variator de velineon 3s [ momentan ars].Pus sa mearga pe 6 celule de Nimh [ nu putea sa suporte mai mult] prin spatele blocului alerga foarte tare si ca si aceleratie dar si ca viteza.Gearingu era pinion 16 dinti cu spur de 86
Stima [ in concluzie pt liniute este bun]
0749115177
0

#339 Useril este offline   Al3xandru239 

  • Membru somnambul
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1877
  • Inregistrat: 11-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Mioveni

Postat 01 October 2010 - 09:45 PM

S-a rezolvat problema!
Am cumparat motor de 6.5 intr-un final.Spur stoc 86 Cu pinion de 14 =>SLAB dar nici nu se incalzeste,am pus asta seara spur de 91 cu pinion de 24 si dupa 35-45 de min s-a cam incalzit,o sa pun un pinion maine de 19 ,dupa parerea ema si din cele vazute nici nu o sa se incalzeasca.
Alta porblema am rezolvat o fuzeta spate,am rupto,RPM sa pun?
Are cineva hexuri de 17 cu roti de buggy 1/8?Eu am comandat kitul si o sa incerc si sapt asta sa cumpar si roti 1/8 buggy,am gasit la cineva niste PROLINE ok ,care merg pe orice teren de offroad.
A incercat cineva sa il coboare?Sa schimbe arcuri/suspensi?M-am dat intr-o pracare cu rotile stoc si cu suspensia stoc,moale si de la balans am reusit sa rup un cauciuc(s-a agatat in coaja)asa ca am decis sa fac ceva in privinta inbunatatirii ei.Am folosit o metoda invatat de la drift,distrantiatoare innautru suspensiei si arcuri Traxxas,fata albastre medium,si spate verzi tot medium,acum este rigid si nu se mai balaseaza deloc,se comporta super pe teren accidentat ,numai topaie si pe on road sta stabila.
Urmeaza sa mai investesc pe masura ce se mai strica,cutia a inceput sa scartaie si sa bata,deci cea de aluminiu e solutia,proline!Sa iau rulmenti tot de la Traxxas sau de la alta firma,astea au inceput sa bata.
Cam astea ar cam fi.

Maine o alta sesiune de bashing in balastiera :lol: !!!!
Associated SC8E on 4S
Hpi E-firestorm Novak on 2s MaxAmps
Membru retras!
0

#340 Useril este offline   EZ* 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1695
  • Inregistrat: 10-November 04
  • Gender:Male
  • Interests:aero&auto r/c

Postat 01 October 2010 - 10:39 PM

Ma bucur ca ai inceput sa tragi de ea...eu am cam menajat-o...LOL...atentie la accidentele care-ti provoaca pagube...mai bine le eviti.
0

#341 Useril este offline   Al3xandru239 

  • Membru somnambul
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1877
  • Inregistrat: 11-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Mioveni

Postat 04 October 2010 - 09:11 PM

Salutare!!!
Noile inbunatatiri care vor fi comandate in urmatoarea saptaman :
LXYDZ4 Pro-Line Front Skid Plate Slash
LXYWT4 Pro-Line ProTrac Suspension Kit Rear Shock Tower Slash
LXYWT3 Pro-Line ProTrac Suspension Kit Front Shock Tower Slash
LXYDZ5 Pro-Line Rear Skid Plate Slash
LXVVP1 RPM Gear Cover Blue Slash/XL5/VXL
LXXWB3 RPM Front Bumper/Skid Blue Slash
LXRRR2 RPM Caster Blocks Electric Stampede/Rustler/Slash (2)
LXRL98 RPM Spring Cups Lower Blue Traxxas/Losi/Slash (4)
LXYLF9 RPM Mud Flaps Bumper Slash
LXNY89 RPM Front Bearing Carriers Rustler/Stampede/Slash
LXNY90 RPM Rear Bearing Carriers Rustler/Stampede/Slash
LXWGS8 RPM Rear A-Arms Blue Slash
LXPRF0 RPM Front A-Arms Blue Rustler/Stampede/Slash (2)
LXWVT0 Golden Horizons Alum Gearbox Blu Slash/Stamp/Rstlr/Band
LXXCA3 Integy Type II Steering Bellcrank Blue Slash
LXVVB1 RC Screwz Stainless Steel Screw Kit Traxxas Slash
LXUVY6 Traxxas Front & Rear Body Mount Black Slash
LXUVZ6 Traxxas Nerf Bars Chassis Slash
LXYZC9 Venom Steel Rear Universal Drive Shaft Slash (2)
LXYZE2 Venom Aluminum Front Shock Gun Metal Slash
LXYZE5 Venom Aluminum Rear Shock Gun Metal Slash
LXZKU4 RPM Rear Bumper Blue Slash
LXRL95 RPM Quick Adjustable Spring Clip Blue Losi/Slash
LXYAG8 AKA Racing 1/8 Wheel Adapters Complete Kit Slash
LXNMN8 Traxxas Spur Gear 48P 86T

Un set de rulmenti buni de unde iau?
Ce ziceti merita? Pe langa astea mai am roti GRP on road si offroad si o carcasa de Bettle.

Si inca ceva,in legatura cu motorul de 6.5 t ,este super ok chiar imi place http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif,cu sand paddles chiar e demential!!!

Aceasta postare a fost editata de Al3xandru239: 04 October 2010 - 09:22 PM

Associated SC8E on 4S
Hpi E-firestorm Novak on 2s MaxAmps
Membru retras!
0

#342 Useril este offline   dragos243 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 879
  • Inregistrat: 08-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures

  Postat 04 October 2010 - 09:30 PM

Vezi postareaAl3xandru239, la Oct 4 2010, 10:11 PM, a spus:

Salutare!!!
Noile inbunatatiri care vor fi comandate in urmatoarea saptaman :
LXYDZ4 Pro-Line Front Skid Plate Slash
LXYWT4 Pro-Line ProTrac Suspension Kit Rear Shock Tower Slash
LXYWT3 Pro-Line ProTrac Suspension Kit Front Shock Tower Slash
LXYDZ5 Pro-Line Rear Skid Plate Slash
LXVVP1 RPM Gear Cover Blue Slash/XL5/VXL
LXXWB3 RPM Front Bumper/Skid Blue Slash
LXRRR2 RPM Caster Blocks Electric Stampede/Rustler/Slash (2)
LXRL98 RPM Spring Cups Lower Blue Traxxas/Losi/Slash (4)
LXYLF9 RPM Mud Flaps Bumper Slash
LXNY89 RPM Front Bearing Carriers Rustler/Stampede/Slash
LXNY90 RPM Rear Bearing Carriers Rustler/Stampede/Slash
LXWGS8 RPM Rear A-Arms Blue Slash
LXPRF0 RPM Front A-Arms Blue Rustler/Stampede/Slash (2)
LXWVT0 Golden Horizons Alum Gearbox Blu Slash/Stamp/Rstlr/Band
LXXCA3 Integy Type II Steering Bellcrank Blue Slash
LXVVB1 RC Screwz Stainless Steel Screw Kit Traxxas Slash
LXUVY6 Traxxas Front & Rear Body Mount Black Slash
LXUVZ6 Traxxas Nerf Bars Chassis Slash
LXYZC9 Venom Steel Rear Universal Drive Shaft Slash (2)
LXYZE2 Venom Aluminum Front Shock Gun Metal Slash
LXYZE5 Venom Aluminum Rear Shock Gun Metal Slash
LXZKU4 RPM Rear Bumper Blue Slash
LXRL95 RPM Quick Adjustable Spring Clip Blue Losi/Slash
LXYAG8 AKA Racing 1/8 Wheel Adapters Complete Kit Slash
LXNMN8 Traxxas Spur Gear 48P 86T

Un set de rulmenti buni de unde iau?
Ce ziceti merita? Pe langa astea mai am roti GRP on road si offroad si o carcasa de Bettle.

Si inca ceva,in legatura cu motorul de 6.5 t ,este super ok chiar imi place http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif,cu sand paddles chiar e demential!!!

Rulmenti foarte buni sunt ABEC35, vorbeste cu Radu,el si-a pus pe slash,iti zice si de unde ii are...
0

#343 Useril este offline   fasconal 

  • ...si nu te doare capul !
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1241
  • Inregistrat: 15-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 05 October 2010 - 09:56 AM

Vezi postareaAl3xandru239, la Oct 4 2010, 10:11 PM, a spus:

Un set de rulmenti buni de unde iau?
Ce ziceti merita? Pe langa astea mai am roti GRP on road si offroad si o carcasa de Bettle.

Si inca ceva,in legatura cu motorul de 6.5 t ,este super ok chiar imi place :),cu sand paddles chiar e demential!!!



Daca schimbi motorul stock cu unul mai puternic si-ti reglezi masina pentru viteze mai mari, daca pui roti mai mari si mai grele neaparat sa schimbi rulmentii.
Recomand rulmenti ABEC speciali pentru off road.
Bafta!

PS: sunt situatii cand producatorii de up-grade-uri au schimbat fuzetele pentru a se putea monta rulmenti mai mari. Scopul: intarzierea aparitiei uzurii.
Fara semnatura...prietenii stiu de ce
0

#344 Useril este offline   Al3xandru239 

  • Membru somnambul
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1877
  • Inregistrat: 11-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Mioveni

Postat 06 October 2010 - 01:42 AM

Vezi postareafasconal, la Oct 5 2010, 10:56 AM, a spus:

Daca schimbi motorul stock cu unul mai puternic si-ti reglezi masina pentru viteze mai mari, daca pui roti mai mari si mai grele neaparat sa schimbi rulmentii.
Recomand rulmenti ABEC speciali pentru off road.
Bafta!

PS: sunt situatii cand producatorii de up-grade-uri au schimbat fuzetele pentru a se putea monta rulmenti mai mari. Scopul: intarzierea aparitiei uzurii.

Ai dreptate! Oricum trebuie sa iau rulmenti dar paia ii las ultimi sa vad cum sunt fuzetele la marimi mai intai!
Rotile de buggy 1/8 nu sunt asa grele din cate stiu eu in comparatie cu ceva stoc de slash.Oricum o sa iau in considerare varianta fuzetelor mai ales celor din spate de aluminiu.Primu lucru care mi s-a rupt a fost o fuzeta spate.In legatura cu restu pieselor... sunt ok dar se pot puen altele mai bune.
Cutia de viteze din aluminiu este o investitie f buna zic eu din punct de vedere al functionalitatii,numai o sa tremure,directia de alu pe rulmenti pt o virare mai rapida si o durata mai indelungata,towere sunt mai tari si au inca un set de gauri pt suspensi si bielete,suspensi alu neaparat ,cele stoc raman pt un arc mai tare si mai coborate pt on road,gear cover rpm neaparat cel stoc are gaura aceea la planetare,planetare cvd pt o punere in miscare mai buna,restu.... doar sa fie noi si rpm(si mai rezistente).

Aceasta postare a fost editata de Al3xandru239: 06 October 2010 - 01:44 AM

Associated SC8E on 4S
Hpi E-firestorm Novak on 2s MaxAmps
Membru retras!
0

#345 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 12 November 2010 - 11:19 PM

New look of my sc!

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC00576.JPG


Custom CNC parts GNS Racing
0

#346 Useril este offline   BoDySh 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 180
  • Inregistrat: 03-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Codlea, Brasov

Postat 13 November 2010 - 09:10 AM

Vezi postarearadugns, la Nov 12 2010, 11:19 PM, a spus:

New look of my sc!

Super! Ce motor ai pe ea?
bogdanpopa95@gmail.com
0

#347 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 13 November 2010 - 01:54 PM

Teoretic motorul este stock. Dupa ce a puscat in primele zile de folosinta l-am pastrat in ceva cutie si spre fericirea mea am gasit un motor Lrp Monster Special 14V ars de la care am luat statorul, iar de la un motor Tamiya SuperStock RZ am luat capacul din spate:) Niste perii cuprate si motorul merge foarte foarte bine!
stima, Radu

Custom CNC parts GNS Racing
0

#348 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 14 November 2010 - 12:07 PM

Salutare...

Ce parere aveti despre Integy Evolution Upgrade Conversion Kit ? Ma gandesc sa imi iau unul, dar astept niste pareri.

stima, Radu

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Integy.png


Custom CNC parts GNS Racing
0

#349 Useril este offline   Al3xandru239 

  • Membru somnambul
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1877
  • Inregistrat: 11-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Mioveni

Postat 14 November 2010 - 01:07 PM

Vezi postarearadugns, la Nov 14 2010, 12:07 PM, a spus:

Salutare...

Ce parere aveti despre Integy Evolution Upgrade Conversion Kit ? Ma gandesc sa imi iau unul, dar astept niste pareri.

stima, Radu

Toate cele din poza merita cumparate,mai ales fuzetele si port fuzetele.Deci e o investitie buna.
Associated SC8E on 4S
Hpi E-firestorm Novak on 2s MaxAmps
Membru retras!
0

#350 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 16 November 2010 - 08:54 PM

In concluzie am ales sa cumpar stuff-ul rpm si proline. Sper sa fie o alegere buna...
Prin decembrie imi ajung piesele si voi posta poze cu slash 2wd platinum <_<

stima, Radu

Aceasta postare a fost editata de radugns: 16 November 2010 - 08:54 PM


Custom CNC parts GNS Racing
0

#351 Useril este offline   daniel_hnatec 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 698
  • Inregistrat: 09-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 November 2010 - 09:58 PM

Va salut, intru si eu in "comunitate".
De vre-o doua saptamani am un slash 4WD, brushless cu velineon....Foarte ok masinuta.
Cand da careva comanda de piese as vrea sa iau niste RPM-uri.....

Stima,
Nu lua viata in serios, oricum nu scapi viu din ea

Schumacher Mi4LP
Hobao Hyper Competition ST
Hobao Hyper 7
LRP S8BX team X 2
LRP S8BX
Traxxas Revo => crawler
Hpi Wheely King
Sanwa M11X
0

#352 Useril este offline   sergiu 4wd 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1553
  • Inregistrat: 20-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC

Postat 16 November 2010 - 10:16 PM

Vezi postareadaniel_hnatec, la Nov 16 2010, 09:58 PM, a spus:

Va salut, intru si eu in "comunitate".
De vre-o doua saptamani am un slash 4WD, brushless cu velineon....Foarte ok masinuta.
Cand da careva comanda de piese as vrea sa iau niste RPM-uri.....

Stima,



Felicitari pentru noua achizitie !! <_<
Scurtu Sergiu - 0766301990
0

#353 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 17 November 2010 - 05:15 PM

Vezi postareadaniel_hnatec, la Nov 16 2010, 09:58 PM, a spus:

Va salut, intru si eu in "comunitate".
De vre-o doua saptamani am un slash 4WD, brushless cu velineon....Foarte ok masinuta.
Cand da careva comanda de piese as vrea sa iau niste RPM-uri.....

Stima,

Bine ai venit. Am vrut si eu sa imi iau un slash 4x4 platinum, dar am renuntat dupa ce am mai citit despre masina. In primul rand e bine sa elimini aparatoarea de pe cardan, cea transparenta, iar in al doilea rand periodic e bine sa desfaci puntea spate si sa cureti de pietricele zona ambreajului.
Felicitari pentru achizitie!
Asteptam si niste poze.

stima, Radu

Custom CNC parts GNS Racing
0

#354 Useril este offline   NiZ 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 895
  • Inregistrat: 19-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 November 2010 - 10:15 PM

Va rog sa-mi recomandati una din variantele de slash, cu argumente. Ma intereseaza varianta cea mai rezistenta.

1. 4X4 Brushless
2. 4X4 "Platinum Edition" Brushless
3. 4X4 "Ultimate" Brushless
0

#355 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 20 November 2010 - 10:48 PM

Vezi postareaNIZ, la Nov 20 2010, 10:15 PM, a spus:

Va rog sa-mi recomandati una din variantele de slash, cu argumente. Ma intereseaza varianta cea mai rezistenta.

1. 4X4 Brushless
2. 4X4 "Platinum Edition" Brushless
3. 4X4 "Ultimate" Brushless

Daca este folosita pentru off road, recomand slash 4x4 brushless, desi nu detin, multa vreme am citit desre el. Slash Platinum este Non RTR (mai trebuie statie, receptor si acumulator) dar are urmatoarele upgrade-uri fata de cel stoc: fuzete/portfuzete din aluminiu, amortizoare big bore, diferential central si bari stabilizatoare (parca asa le zice:D), iar Slash Ultimate este Slash Platinum RTR
In concluzie nu recomand slash 4x4 Platinum datorita faptului ca unele piese upgrade din aluminiu (portfuzete) se indoaie usor la o aterizare gresita pe o pista off road.
La toate variantele de Slash 4x4 este o problema in partea din spate unde este ambreajul, nu este bine protejata. Dupa cateva ture pe pamant/nisip se aduna langa spur mizerie si trebuie data jos puntea spate din cele 4 suruburi pentru a o indeparta

stima, Radu

Aceasta postare a fost editata de radugns: 20 November 2010 - 11:02 PM


Custom CNC parts GNS Racing
0

#356 Useril este offline   andriu 

  • Membru
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 884
  • Inregistrat: 06-March 07
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 20 November 2010 - 11:38 PM

eu am vandut primul slash 2wd in asteptarea(pe stock) a slashului 4wd, asa ca am avut cateva luni de studiu amanuntit, dupa care mi-am luat alt 2wd, si nu regret.
ce am descoperit eu au fost urmatoarele:

nu se compara ca rezistenta cu 2wd-ul
intre rtr si platinum-ultimate singura diferenta sunt piesele de aluminiu.
exact cum explica si radugn mai sus, RTR-ul e plastic, ultimateul e kit cu aluminiu, si ultimate e platinum RTR.

cat despre rezistenta ... depinde daca o cauti in timp sau la lovituri.

aluminiul:
capata jocuri in timp, indiferent de regimul de exploatare !!!!, si la un moment dat vor trebui schimbate piesele.
ofera o mai mare precizie, la inceput.
dirijeaza fortele spre partile mai usor de inlocuit (mai ieftine), respectiv in brate.

plastic:
rezistenta mai mare in timp, adica daca nu rupi piesa ea va rezista, nu se va distruge prin uzura.
jocuri destul de mari, pai ales daca incingi rulmentii,
nu ai precizia celor din alumniu.

din experienta mea de pana acum si din discutiile de pe forumuri, eu unul am ramas pe plastic.
nu am rupt pana acum nici un brat, nici o fuzeta .... daca stau bine si ma gandesc nu am rupt decat bara spate, si un ax.

concluzia mea:

daca iti permiti sa schimbi piesele de aluminiu regulat, dupa XX iesiri ... aluminiu fara discutie.
daca vrei o masina doar ca sa te distrezi, fara prea mari pretentii financiare si tehnice ... plastic.

tine cont ca partile de aluminiu care sunt pe ultimate, adunate, cumparate separat ... cam cumperi mai mult de 4 seturi de brate si port fuzete pe toate rotile.
si partea cea mai proasta e ca indiferent cum te dai cu masina ... se tocesc, in contact cu axul metalic, ceva vaselina, si presarat cu praf ... se tocesc.
astea sunt informatiile culese de mine, pe care sunt bucuros ca le pot impartasi.
spor.

Aceasta postare a fost editata de andriu: 20 November 2010 - 11:39 PM


"That's sooo oshemmm !!!!!"
0

#357 Useril este offline   NiZ 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 895
  • Inregistrat: 19-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 November 2010 - 11:55 PM

Nu sunt adeptul aluminiului, deci ramane varianta stock. Ce upgradeuri recomandati pt imbunatatirea performantelor, nu pt bling bling?!
0

#358 Useril este offline   andriu 

  • Membru
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 884
  • Inregistrat: 06-March 07
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 21 November 2010 - 12:21 AM

din ce am inteles eu, varianta 4x4 sta cat se poate de bine la capitolul performante.
nu la fel se poate spune totusi despre fiabilitate.

eu unul as cumpara mai multe spururi, din cauza unei mici erori de proiectare e ceva acolo ce isi face joc si distruge spurul ( nu mai stiu exact daca e un surubel sau un rulment ... ceva de genul)
o alta problema ar fi diferentialele, care sunt de 2 ori mai mici decat un diferential de 1/8, cam cat e masina de fapt, si sunt solicitate la maxim, ca sa nu mai vorbim ca daca te dai prin apa, noroi, va trebui schimbata vaselina din carcasa diferentialului (nu din diferential, din carcasa). Carcasa diferentialului e parte din sasiu, nu e parte separata, si toata apa, noroiul, se duce la diferential, deoaer ce acesta (diferentialul) e sub nivelul sasiului (nu deasupra , ca la orice alt model).
axul se umple de pietricele si daca se forteaza se rup "capetele" ce conecteaza cele 2 punti. ica nu s-a gasit rezolvarea dar eliminarea acelei aparatori e cea mai practicata dar nici nu ofera o prea mare imbunatatire. practic e imposibila "sigilarea" axului, asa ca mai degraba lasi loc in speranta ca vor "pleca" singure pietricelele.
planetarele se indoaie imediat la "jump"-uri mai serioase. (!!!! mare problema asta, nu stiu daca au rezolvat-o dar la primele modele cica nu terminau baietii nici o cursa de 10 min, cu jump-uri)

si daca vrei sa fie mai fasneata ... trebuie sa schimbi motorizarea.
ca sa faci o comparatie, cica 4x4 vxl, se misca cam ca 2wd-ul brushed.

mentenanta: planetare, spururi ... brate
upgrade : motorizare (eventual 3s)

ps: acum poate intelegi de ce am ramas la 2wd =))

"That's sooo oshemmm !!!!!"
0

#359 Useril este offline   Al3xandru239 

  • Membru somnambul
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1877
  • Inregistrat: 11-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Mioveni

Postat 21 November 2010 - 01:17 AM

Vezi postareaNIZ, la Nov 20 2010, 11:55 PM, a spus:

Nu sunt adeptul aluminiului, deci ramane varianta stock. Ce upgradeuri recomandati pt imbunatatirea performantelor, nu pt bling bling?!

Stiu ca o sa sune ciudat dar iti spun totusi,fiind bucurestean avand pista aproape vei fi tentat sa il bagi la curse ... asa ca iti recomand associated sc8e ,am slash 2WD si iti spun sincer dupa 480$ in upgrade asta insemnand alu/carbon/sasiu lcg nu e cu mult mai bun,e mai rezistent si mai precis in rest nimic.... nu ajuta cu nimic,acum vreau sc8e(trebuie sa plece comanda in curand) treaba voastra asta e parerea mea. Intradevar e rezistent ;de 4X4 nu stiu ce s
Associated SC8E on 4S
Hpi E-firestorm Novak on 2s MaxAmps
Membru retras!
0

#360 Useril este offline   NiZ 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 895
  • Inregistrat: 19-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 November 2010 - 11:19 AM

E pt nepotul meu de 6 ani, nu pt mine. Pe modelul asta vreau sa-i fac training-ul, dar vad ca are cam multe probleme... Ma mai gandesc, dar cred ca-i voi transforma xb8-ul meu in electric si am incheiat povestea. Unui incepator ii trebuie in primul rand o masina solida, care sa-i permita greseli si sa nu se strice la primul crash sau de la o pietricica amarata. Ma mai gandesc... Exista remedii la problemele enumerate de andriu?
0

Arata acest topic


  • 35 Pagini +
  • « Prima
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro