Am achizitionat si eu un Slash 2WD(cel al lui Cornel(EZ)) de curand si dupa cateva ture stoc am realizat ca merge prea incep asa ca am montat un combo brushed format din regulator NOVAK GTX si motor EPIC 11X3 :D,toate bune si frumoase,bun,un pack de 2200 lipo mai tarziu am realizat ca s-a cam incins motorul am zis "ea l-am alergat eu extrem de rau" l-am lasat cinci minute si apoi am pus un alt pack,de data asta unu de 5000 tot lipo, o liniuta,doua... cand ..dintr-o data s-a oprit ,am zis gata s-a ars ,dar nu, s-a incins motoru asa tare incat i-a taiat curentu regulatoru.Ma duc in casa las masinuta pe birou(sa se raceasca) ies afara,dupa doua ore revin :D,motoru rece ... pornesc radiocomanda pun packu dau drumu zic:"oo merge,dar e prea tarziut pt inca o tura,lasa ca ma duc maine la nisip".A doua zi cu packurile incarcate pornesc spre locul de joaca impreuna cu un prieten de are si el auto,pe drum am zis sa ii dau drumu... doua speed run-uri pe nisip ,gata pack-ul de 2200, ok... il schimb ,tot asa motoru mai cald dar nu ca ziua precedenta,pun packu de 5000 ma dau doua minute cand .. dintr-o data se opreste motorul :) zic "firar !! iar s-a incins" dar era mai grav de data asta,se dezlipisera firele de pe motor :) ,asta a fost partea ok ,o lipitura cu pistolul de lipit pe gaz acolo pe camp,totu ok ,motorul era inca foarte cald,i-am dat drumu si nici dupa doua-zeci de metri iar se opreste zic:"doamne...mai mult repar decat ma joc" ,o ridic ma uit la motor ,ce sa vad ???!!! plasticul din spate de la motor topit :D suportu de carbune pe jos :),am zis gata m-am jucat prea mult :) nu am mai avut ce sa ii fac.Am luat masina si am plecat acasa.Ajuns la mine la atelier asez masina pe birou desfac motoru,curat plasticul respectiv ,repar motoru si apoi iau netu la cotrobait intreb si eu in stanga in dreapta,aflu ca ar trebuii un pinion mai mic,eu am ratia stoc(pinion-spur) 18 cu 86 .Ce pinion si ce spur imi recomandati pt un motor de 11X3? Acum am electronica stoc cu motorul stoc si abia se misca :) ,vreau sa fie iar "rachetzica" :D.
Acu alta chestie ... Am observat ca plasticul din spate de sustine bumperul se "lasa" adica se inmoaie si iese apoi foarte usor asta este(asta fiind upgrade nu am gasit piesa stoc de plastic) ,eu ma gandesc sa ii fac un upgrade la plastice cam ce se poate rpm si proline (ca astea stoc sunt foarte flexibile)(cu 150 de dolari e full),niste hexuri de 17 ca sa pot pune roti de buggy ,planetare cvd pt ca ma gandesc la un novak de 5.5T si cam atata,vreau sa iasa o masina de joaca foarte rezistenta si care poate tine pasu si cu alte automodele pe pista.Care piese ar fi mai rezistente PROLINE SAU RPM?
Dupa ce termin cu upgrade-ul vreau sa iasa un Sand Buggy cu carcasa proline bettle :D.
Aceasta postare a fost editata de Al3xandru239: 19 July 2010 - 04:19 AM