Traxxas Slash Poze, video si detalii despre Traxxas Slash
#1023
Postat 09 June 2016 - 01:04 PM
Hpi Baja 5B Flux
Traxxas E-Revo Brushless
Traxxas Slash 4x4 with OBA and TSM - Fox Edition
Traxxas Summit - Dewalt
Traxxas X-MAXX
Axial Yeti
DJI Phantom 3
#1024
Postat 21 July 2016 - 08:53 AM
Hpi Baja 5B Flux
Traxxas E-Revo Brushless
Traxxas Slash 4x4 with OBA and TSM - Fox Edition
Traxxas Summit - Dewalt
Traxxas X-MAXX
Axial Yeti
DJI Phantom 3
#1025
Postat 21 July 2016 - 09:10 AM
lemeu, la 21 July 2016 - 08:53 AM, a spus:
E mai greu pe spate, deci pleaca mai bine, da.
Custom CNC parts GNS Racing
#1026
Postat 21 July 2016 - 09:53 AM
lemeu, la 21 July 2016 - 08:53 AM, a spus:
Slash-ul 4x4 VXL 3S in configuratia standard, are niste cauciucuri medium spre hard compound si nu au o aderenta prea buna. Daca folosesti sliper clutch-ul sau diferentialul standard pe mijloc, cu ulei de 100K WT, in momentul cand accelerezi, sau intri in viraj, ti se incarca puntea din spate si pentru ca, atat diferentialul cu un ulei mult prea dens, cat si sliper clutch-ul nu-ti lasa sa ti se descarce puntea spate, transferand forta de propulsie spre puntea fata face ca in spate, cauciucurile sa piarda aderenta si sa-ti "plece" spatele. Acum, fie pui pe spate niste cauciucuri mai bune, fie schimbi sliper clutch-ul cu diferential cu ulei mai subtire. Eu am pus in diferential ulei de 30K WT si la acceleratie nu-mi pleaca spatele, iar in viraje spatele aluneca pe viraj foarte controlabil. Cand pun si cauciucuri de calitate, trebuie sa "pisc" frana ca sa-mi plece spatele controlat in viraje. Spor!
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
#1027
Postat 10 August 2016 - 01:58 PM
Hpi Baja 5B Flux
Traxxas E-Revo Brushless
Traxxas Slash 4x4 with OBA and TSM - Fox Edition
Traxxas Summit - Dewalt
Traxxas X-MAXX
Axial Yeti
DJI Phantom 3
#1028
Postat 10 August 2016 - 02:17 PM
lemeu, la 10 August 2016 - 01:58 PM, a spus:
In ESC ai trei moduri de lucru:
1) Fata 100%, Brake 100% si Spate 100%;
2) Fata 100%, Brake 100% si Spate 0%;
3) Fata 50%, Brake 100% si Spate 50%;
Nici unul din aceste moduri nu ar trebui sa dea voie la intr-un sens sa mearga mai tare decat in celalalt, afara doar de modul 2) in care nu ai "reverse", dar nu este cazul. Asa ca ori ti se pare, ori ESC-ul tau are un defect.
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
#1029
Postat 10 August 2016 - 02:35 PM
Ce mai poate fi, e sa nu ai inversate doua fire de la motor si sa ai invert ch 2 din statie.
Custom CNC parts GNS Racing
#1030
Postat 10 August 2016 - 08:58 PM
Hpi Baja 5B Flux
Traxxas E-Revo Brushless
Traxxas Slash 4x4 with OBA and TSM - Fox Edition
Traxxas Summit - Dewalt
Traxxas X-MAXX
Axial Yeti
DJI Phantom 3
#1032
Postat 21 September 2016 - 10:10 AM
Eu ma gandeam la 3 obtiuni:
1) Traxxas Heavy Duty Steel CVD - mi se pare prea scumpe pentru cat ofera;
2) MIP X-Duty CVD - par cele mai rezistente si robuste, dar pretul mi se pare putin cam mare, plus ca sunt destul de grele;
3) Tekno RC M6 Driveshaft - ar fi cele mai ieftine si par foarte bine construite, dar ar trebui sa trec pe fuzete de plastic si sa renunt la cele de aluminiu, din cauza rulmentilor mariti.
Voi ce recomandati, in functie de ce ati experimentat? Aveti si alte recomandari?
Slash-ul meu este varianta Platinum LCG si il folosesc atat cu 2S cat si cu 3S, cu roti de SCT si de MT, pentru bashing si ceva antrenamente. Ca si electronica folosesc deocamdata comboul stock - ESC Velineon VXL 3S si motorul Velineon 3500 in 4 poli. Nu ma grabesc sa-l schimb deocamdata, prefer sa ma joc din raportul de transmisie ca sa obtin ceea ce vreau. Pe viitor cred ca il voi inlocui cu un combo de la HW Xerun.
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
#1033
Postat 21 September 2016 - 10:17 AM
Octavian_B, la 21 September 2016 - 10:10 AM, a spus:
Eu ma gandeam la 3 obtiuni:
1) Traxxas Heavy Duty Steel CVD - mi se pare prea scumpe pentru cat ofera;
2) MIP X-Duty CVD - par cele mai rezistente si robuste, dar pretul mi se pare putin cam mare, plus ca sunt destul de grele;
3) Tekno RC M6 Driveshaft - ar fi cele mai ieftine si par foarte bine construite, dar ar trebui sa trec pe fuzete de plastic si sa renunt la cele de aluminiu, din cauza rulmentilor mariti.
Voi ce recomandati, in functie de ce ati experimentat? Aveti si alte recomandari?
Slash-ul meu este varianta Platinum LCG si il folosesc atat cu 2S cat si cu 3S, cu roti de SCT si de MT, pentru bashing si ceva antrenamente. Ca si electronica folosesc deocamdata comboul stock - ESC Velineon VXL 3S si motorul Velineon 3500 in 4 poli. Nu ma grabesc sa-l schimb deocamdata, prefer sa ma joc din raportul de transmisie ca sa obtin ceea ce vreau. Pe viitor cred ca il voi inlocui cu un combo de la HW Xerun.
Eu folosesc Tekno cu iesirile de la XO-1 si atunci pot sa folosesc fuzetele de aluminiu. Necesita niste modificari, insa beneficiezi si de burduful de cauciuc in zona iesirii spre roata unde e bine sa fie vaselina.
Custom CNC parts GNS Racing
#1034
Postat 21 September 2016 - 10:59 AM
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
#1035
Postat 28 September 2016 - 07:10 PM
Hpi Baja 5B Flux
Traxxas E-Revo Brushless
Traxxas Slash 4x4 with OBA and TSM - Fox Edition
Traxxas Summit - Dewalt
Traxxas X-MAXX
Axial Yeti
DJI Phantom 3
#1036
Postat 28 September 2016 - 07:13 PM
- Am pus diferential central
- Am pus suport de roata de rezerva de la RPM
Problema este ca acum imi pare ca imi consuma acumulatorii mult prea repede( 10- 15 minute) fata de 25 de minute cat tineau inainte sau poate chiar mai mult. Aveti idee daca ar afecta vreuna din modificarile de mai sus ?
Hpi Baja 5B Flux
Traxxas E-Revo Brushless
Traxxas Slash 4x4 with OBA and TSM - Fox Edition
Traxxas Summit - Dewalt
Traxxas X-MAXX
Axial Yeti
DJI Phantom 3
#1037
Postat 28 September 2016 - 08:22 PM
Custom CNC parts GNS Racing
#1038
Postat 29 September 2016 - 08:27 AM
lemeu, la 28 September 2016 - 07:10 PM, a spus:
Planetarele stock sunt bune si cu baterie 2S si 3S pe motorul stock, cu roti de SCT. Daca pui un motor mult mai puternic, se uzeaza mai repede la urechile de prindere in crucile cardanice, dar in rest sunt foarte bune. Eu nu pun mai mult decat motorul Velineon, caci asta duce destul de mult pentru nevoile mele. Planetarele stock mai au un dezavantaj, care este si motivul pentru care ma gandeam sa le schimb: intra praf in ele si trebuie desfacute frecvent pentru a fi curatate. Daca nu le cureti, se imbacsesc si culiseaza greu, reducand considerabil performantele suspensiilor.
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
#1039
Postat 29 September 2016 - 08:33 AM
lemeu, la 28 September 2016 - 07:13 PM, a spus:
- Am pus diferential central
- Am pus suport de roata de rezerva de la RPM
Problema este ca acum imi pare ca imi consuma acumulatorii mult prea repede( 10- 15 minute) fata de 25 de minute cat tineau inainte sau poate chiar mai mult. Aveti idee daca ar afecta vreuna din modificarile de mai sus ?
Cand folosesti sliper clutch-ul, nu se mai distribuie tractiunea intre puntea spate si puntea fata si in general, pierzi mai repede aderenta pe acceleratii puternice, ceea ce duce la o putere mai mica livrata la roti de catre motor. Cand pui diferentialul central, depinzand de terenul de care te dai si tinand cont ca puterea se distribuie continuu independent pe cele 4 roti, pentru o tractiune maxima, daca ai si ulei de vascozitati potivite in cele 3 diferentiale, vei obtine o putere mai mare livrata de catre motor. De aici ar trebui sa vina consumul mai mare din baterie, dar totusi nu ar trebui sa fie o diferenta atat de mare precum spui tu. Dar depinde mult de terenul pe care te dai si de setup, caci in anumite circumstante, poate fi asta cazul consumului crescut.
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
#1040
Postat 30 September 2016 - 11:23 AM
In primul rand merci de raspuns. In ultima vreme m-am dat doar pe asfalt si ciment intr-un parc. De atunci am remarcat scaderea timpului de joaca. Ma tot gandesc daca sa pun oare din nou slipper clutch-ul... ce ziceti ?
Hpi Baja 5B Flux
Traxxas E-Revo Brushless
Traxxas Slash 4x4 with OBA and TSM - Fox Edition
Traxxas Summit - Dewalt
Traxxas X-MAXX
Axial Yeti
DJI Phantom 3
#1041
Postat 30 September 2016 - 12:33 PM
Diferentialul central este pentru o mai buna manevrabilitate in viraje si pe inaintare, atunci cand accelerezi puternic, tinandu-ti rotile din fata pe pamant. Daca nu-ti trebuie cine stie ce manevrabilitate, poti sa schimbi fara probleme pe slipper clutch.
Eu iti propun sa schimbi diferentialul central cu clutch-ul si sa te dai pe aceiasi suprafata si sa tragi la fel de Slash. Daca intr-adevar timpul de rulat este mai mare semnificativ, atunci tine inauntru slipper clutch-ul. Daca nu este nici o diferenta, atunci pastreaza ceea ce crezi ca-ti place mai mult la comportamentul automodelului.
Ar mai fi un aspect de luat in seama: diferentialul central este proiectat pentru a rula numai cu baterii 2S, iar slipper clutch-ul este facut si pentru 2S si pentru 3S. Deci depinde si de bateriile pe care le folosesti. Eu personal, am mers si cu 2S si cu 3S folosind diferentialul central si nu am avut nici o problema, dar producatorul avertizeaza in legatura cu asta...
Spor si da-i "flacari"!
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
#1042
Postat 16 October 2016 - 08:59 PM
https://postimg.org/gallery/1s01w8nr2/
Incercati sa faceti abstractie de faptul ca pozele le-am facut cu obiectivul aparatului foto prea aproape de automodel si apar contururile curbate. Inauntru este montat si un rollcage de aluminiu care, impreuna cu caroseria de Summit, cresc intentionat foarte mult greutatea totala a automodelului. In felul asta, impreuna cu telescoapele GTR setate corespunzator, am obtinut un comportament extraordinar de realistic, la scara! De fiecare data cand ieseam la joaca pe camp, ma bucuram de comportamentul extrem de realistic pe teren accidentat si de incercarile foarte reusite de semi-crawling pe diverse catarari si coborari in diverse rape. Pana si iarna pe zapada, era o adevarata desfatare sa ies cu el la joaca si sa vad cum cauciucurile BadLands MT sapa si isi gasesc aderenta prin zapada. Pot spune ca a fost pe departe cel mai frumos proiect automodelistic pe care l-am facut. Automodelul a fost vandut pe bucati cu mai mult timp in urma, dar am ramas cu nostalgia proiectului...
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
#1043
Postat 17 May 2018 - 02:52 PM
De astazi sunt posesor de Slash 2wd brushed!
Pana acum am avut doar crawlere:FTX Outback 2,Trx-4 Ford Bronco.M-am hotarat sa incerc si masinile mai nervoase,asa ca mi-am luat acest Slash!
Nu am vrut nici sa investesc prea mult,de frica sa nu cumva sa nu-mi placa acest gen de masini!
Bai,fratilor,de ce vreti voi putere mai multa,de ce vreti brushless?
Deci,masinuta asta mi-a rupt capul!Si pe asfalt curat patinau rotile spate!Bestiala!Asa drifturi,asa viraje,pur si simplu gemeau cauciucurile sub ea!
Am intrat in casa si am zis:"femeie,m-am indragostit!
-"foarte bine,hai in pat!"
-"stai cuminte ca nu de tine era vorba!"
Am acelasi motor,12 T-550,si pe Ford Bronco,dar aici e altceva!Pur si simplu am fost foarte surprins!Am citit acest topic din scoarta in scoarta,toate cele 35 de pagini!Dupa ce s-a scris aici,m-am asteptat la o masina puturoasa,de care sa ma rog sa plece de pe loc!Nu e deloc asa,nici nu-mi imaginez cum ar fi un Slash 2wd,brushless!
Am umplut-o de nisip,noroi si apa!D-abia astept sa se incarce bateria(lipo-2s)sa ies iar pana se intuneca!
O zi buna,va doresc!