Pista Timisoara contribuire la amenajare
#181
Postat 28 April 2010 - 10:49 AM
#183
Postat 02 May 2010 - 03:34 PM
Trebuie sa discutam si cum progresam cu actele clubului, cum vom contribui la ultimele actiuni necesare pentru acest sezon de zbor (lacat nou + chei, sudat cozoroc deasupra lacatului, sorb cu filtru si valva unisens + furtun - care au disparut peste iarna, sapat manual - nu foarte adanc - pista, tuns ingrasat si irigat, curatenie etc).
Cine e dispus va rog sa va anuntati. Masina e la Relu Vivi sau Seba? Ca nu mai stiu exact. Probabil trebuie ascutita si lama si schimbat uleiul.
Numai bine,
Calin
#188
Postat 17 May 2010 - 05:29 PM
ma numesc Mircea,as dori sa ma alatur elanului vostru inaltator si sa pun umarul cand pot,banul cand il am si sfaturi cand cele mentionate inainte lipsesc la pista din Timisoara.Sunt incepator,nu am inaltat nici un aeromodel,dar am unul in constructie (P51 Mustang/Magnum 7,5 cc)si un trainer in lista de cumparaturi(Easy Star electric).
Vad ca sunteti activi pe multe topic-uri,nu am aflat inca zilele in care va intalniti.Din pacate sunt plecat din oras 290 zile pe an,asa ca minutele cand sunt acasa sunt pretioase .
Astept informatii daca se poate.
#189
Postat 17 May 2010 - 08:15 PM
In acest topic gasesti si locatia pistei, de obicei e cineva acolo dupa 5 in fiecare zi si in weekenduri dupa 11-12-13 (depinde foarte mult de vreme).
Poti sa-mi dai un mesaj privat cu id-ul tau de messenger si eventual te anunt cand se iese in grup organizat.
Numai bine,
Calin
#192
Postat 10 August 2010 - 05:03 AM
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 10 August 2010 - 05:03 AM
#193
Postat 18 August 2010 - 09:29 AM
Cu ocazia asta am vazut cum se amenajeaza un spatiu verde, la standarde Europene, cu sistem de irigare temporizat PUBLIC (cu put forat la 40m), cu sistem de drenare si backup la reteaua de apa potabila...
Asta repet, totul intr-o zona relativ periferica, in spatele blocului unde stau parintii mei.
Operatiunile au fost astea (urmaream cu interes progresul)
- Sapat tot pamantul vechi, cules si dus in alta parte
- Sapat santurile pentru drenaj si altele pentru tevile de irigat
- Sapat gropile pentru noii copaci
- Lasat sa se aseze tot, adus pamant nou
- Asteptat iar sa se aseze (bine ca a plouat), balariile au crescut de 2 ori in acest timp
- cules manual buruienile si fertilizat pamantul
- intre timp au montat bordurile si boltuit trotuarele
- sapat/aerat si adus pamant si mai fin pre-fertilizat
- adus si plantat puietii de diferite specii de copaci
- si ce m-a impresionat cel mai mult: adus si instalat fasii de gazon a' la' america!
Firma pare firma extrem de potenta (o singura firma s-a ocupat - Drufec Cons CF) si sunt foarte curios daca am discuta cu primaria sa ne amenajeze si noua un asa spatiu la camp chiar ar face-o... ar fi prea frumos.
Poze:
Aceasta postare a fost editata de Calin: 18 August 2010 - 09:32 AM
#195
Postat 27 August 2010 - 05:16 PM
Suntem de la Ploiesti-Prahova si vrem sa amenajam si noi o pista intr-un stil cat mai profesional posibil .
Am vorbit cu un tractorist dat ma indoiesc ca el stie foarte bine ce operatiuni trebuiesc intreprinse .
Ce pasi vreti sa urmati pentru a avea o pista de zbor ca la carte ?
Multumesc si scuze de interpunere pe topicul vostru .
Bafta,
Raul :lol:
YaK 54 2.7m Wing Spam - DLE 111 cc Under Construction
T50 EDF 70mm
Easy Glider Pro RTF
ACROMaster RTF
TELINK YAK 54 RTF
Heli
Ornith 7.5 cc RTF
SJM 325 SE - RTF
Ornith-TReX 600 8.5 cc ARTF
#196
Postat 30 August 2010 - 06:36 AM
dat fiind ca sunt in China pana pe 20,m-am gandit sa va intreb daca va trebuie ceva din domeniu,eu am contactat deja 2 producatori ca sa imi cumpar ceva electrice/electronice,raspundeti fara sfiala,poate va pot ajuta.
#198
Postat 30 August 2010 - 08:22 PM
Rhaoul, la Aug 27 2010, 06:16 PM, a spus:
Suntem de la Ploiesti-Prahova si vrem sa amenajam si noi o pista intr-un stil cat mai profesional posibil .
Am vorbit cu un tractorist dat ma indoiesc ca el stie foarte bine ce operatiuni trebuiesc intreprinse .
Ce pasi vreti sa urmati pentru a avea o pista de zbor ca la carte ?
Multumesc si scuze de interpunere pe topicul vostru .
Bafta,
Raul :rolleyes:
Complicat nu este , insa .... multa rabdare.
daca vrei profesionist sunt costuri mult prea mari i avand in vedere ca o pista buna trebuie sa aiba minim 100 m / 20 m asa ca facem nu una profesionista ci doar una foarte foarte buna.
0 - arat
1 - ierbicidat cu ierbicid selectiv ( ca sa dispara balariile )
2 - discuit
3 - imparstiat nisip
4 - grapat ( maruntire si mai fina ) pana se amesteca nisipul
5 - adus pamant si nisip in proportii de 2/1 amestecat si completat in zonele cu denivelari
6 - insamantat -atentie la tipul de samanta ( cea mai buna se foloseste de catre Apele Romane la insamantarea malurilor ( taluzate ) la amenajarile de
rauri, balti etc - in rest asa zisele gazoane rezistente la soare ... loterie . MULT MAI MARE DOZA DE SEMINTE LA METRU PATRAT DECAT SCRIE PE SAC.
7 - acoperit samanta cu pamant ( cu maturica , grebla sau orice altceva. Secretul unui gazon bun este ca samnanta sa fie acoperita de pamant si tasata.
9 - nivelat cu cilindru compactor - de preferat unul manual ca sa nu fie foarte greu.
10 - daca se insamnteaza in septembriue - octombrie este perfect.
11 - azotat sau alte ingrasaminte - de preferat a fi imprastiat pe zapada dupa ce ninge - se va topi progresiv si nu va ataca planta si dupa aceea tot timpul anului periodic.
12 - in primavara anului urmator completat insamantarea pe unde nu a iesit si abia dupa perimele 3-4 tunsori se poate folosi.
13 - ideal ar fi un sistem de udat - fara apa dupa mult soare se usuca aproape complet.
P.S. zona speciala pentru rodat motoare - uleiul evacuat arde iarba.
P.S. la P.S. profesionista ar insemna o groapa imensa cat tine pista , facut drenaj, pietris, plase, nisip si iar plase si tot asa , adus pamant vegetal si eventual amestecat cu ingrasamant natural de la Joiana plus toate celelalte etape.
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 30 August 2010 - 08:25 PM
#199
Postat 31 August 2010 - 06:08 AM
http://lh3.ggpht.com/_T4Kdx-klT0E/S_rCGK8UW7I/AAAAAAAACLA/qoz16_D6kr0/s912/AAA_2908.jpg
Zic si eu.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 31 August 2010 - 06:09 AM
#200
Postat 31 August 2010 - 06:42 AM
dan_mitea, la Aug 31 2010, 07:08 AM, a spus:
Zic si eu.
O prelata, sa faca ce?!
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#201
Postat 31 August 2010 - 12:56 PM
#202
Postat 31 August 2010 - 01:37 PM
dan_mitea, la Aug 31 2010, 01:56 PM, a spus:
Poti sa ne spui mai exact ce tip de prelata e, ce grosime are, cum rezista la greutatea pilotilor si nu in ultimul rand cat costa?
#204
Postat 31 August 2010 - 06:13 PM
Pur si simplu se tunde scurt iarba se intinde prelata si se prinde cu piroane pe margini. Iarba nu creste sub ea. Nu necesita nici o intretinere. In zona standurilor, unde latimea este mare, se suprapun. Am gasit o fotografie care are acest detaliu:
http://picasaweb.google.com/DanMitea/HogBi...277368623957458
http://picasaweb.google.com/DanMitea/HogBi...278275290046882
#205
Postat 31 August 2010 - 09:15 PM
Se aduna praf pe ea ? si daca da - nu se inalta nori de praf la fiecare decolare , nu intra in carburatoare sau este doar pt. electrice ?
Daca in cadrul "clubului" ai modele mari ( 2,2-2,7 sau 3m) si ai nevoie de pisa lunga 100 m de exemplu avand in vedere suprafata mai lina credeti ca se mai opresc modelele sau ajung in gard , sau le oprim ca pe portavioane cu zgarci ? Nu putrezeste dupa un sezon de ploi si zapada ( sau iarna cineva o strange ) .
Si cum se vede uleiul scurs de la toba cand incalzesti motorul ? Daca capoteaza un model , nu exista riscul sa o taie elicea ? si daca o taie nu exista riscul sa intre trenul altui model care decoleaza sau aterizeaza in acea taietura si sa o spintece si mai tare - si daca o spinteca si vine un vant mai puternic nu o ridica pe cer ca pe zmeu daca patrunde aerul in crapaturile prelatei si si si .....
si de multe ori eu plec de acasa macar si numai pentru a iesi la iarba verde ... la prelata fie ea si verde parca ......
P.S.
asta ca sa ma bag si eu tot in seama .
#206
Postat 01 September 2010 - 03:09 AM
Este de multi ani, nu se prafuieste. Este atat de curata ca ai impresia ca zbori pe masa din sufragerie. Crezi ca in fotogafiile date, am spalat-o? Stii, doar citind lista lucrarilor data de tine si ti se ridica parul in cap. Cu aterizatul ne descurcam. Oricum la capete si pe laterale sunt fasii iarba tunsa. Dar iarba naturala, fara nici o intretimere.
Asa se vede de sus. Tot ce-i gri si negru, pista, standuri sunt din prelata:
http://maps.google.com/?ie=UTF8&ll=45....mp;t=h&z=19
#207
Postat 01 September 2010 - 05:10 AM
http://www.wimac.ca/....php?page=about
Este material de banda rulanta. Dar tesatura. Apa trece prin ea si nu se formeaza balti.
Pentru RD. Sa stii ca ai reusit sa ma deranjezi cu ghilimelele puse la club. Da, este un club. Din 1977 sau din 1960, depinde cum privesti problema. A fost constituit si tinut in viata cu pasiune si munca si nu cu aroganta. Poti citi despre istoria sa aici:
http://www.wimac.ca/...age=clubhistory
Cel mai mare model zburat a fost cel de 4m. Nu se mai zboara deoarece incalca reglementarile in vigoare privind marimea unui aeromodel.
In definitiv nu am vrut, decat, sa va prezint o varianta fezabila. Atat si nimic mai mult.
Imi cer scuze pentru ca am poluat topicul.
Multa bafta.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 01 September 2010 - 05:13 AM
#208
Postat 01 September 2010 - 07:22 AM
dan_mitea, la Sep 1 2010, 06:10 AM, a spus:
Pentru RD. Sa stii ca ai reusit sa ma deranjezi cu ghilimelele puse la club....
Hai ma Dane, nu te ofusca fara motiv!
Cand zicea "Club", RD nu facea referire la clubul tau! El facea referire la un "club" generic, care ar beneficia de varianta prelato-pistei propusa de tine pt. arealul autohton. "Club" care probabil nici nu exista ca un club cu state in regula ci este mai mult o adunatura de oameni pe care-i macina acelasi microb si nu stiu naibii cum sa scape de el.
Caci, si acesta este si crezul meu in viata, daca te manca-n cur, trebuie musai sa te scarpini!
Oricum, idea cu prelata, este de luat in considerare (in cazul in care iti permiti sa platesti santinela care sa stea 24/24 la camp).
#209
Postat 01 September 2010 - 08:19 AM
REAL DESIGN, la Aug 30 2010, 09:22 PM, a spus:
daca vrei profesionist sunt costuri mult prea mari i avand in vedere ca o pista buna trebuie sa aiba minim 100 m / 20 m asa ca facem nu una profesionista ci doar una foarte foarte buna.
0 - arat
1 - ierbicidat cu ierbicid selectiv ( ca sa dispara balariile )
2 - discuit
3 - imparstiat nisip
4 - grapat ( maruntire si mai fina ) pana se amesteca nisipul
5 - adus pamant si nisip in proportii de 2/1 amestecat si completat in zonele cu denivelari
6 - insamantat -atentie la tipul de samanta ( cea mai buna se foloseste de catre Apele Romane la insamantarea malurilor ( taluzate ) la amenajarile de
rauri, balti etc - in rest asa zisele gazoane rezistente la soare ... loterie . MULT MAI MARE DOZA DE SEMINTE LA METRU PATRAT DECAT SCRIE PE SAC.
7 - acoperit samanta cu pamant ( cu maturica , grebla sau orice altceva. Secretul unui gazon bun este ca samnanta sa fie acoperita de pamant si tasata.
9 - nivelat cu cilindru compactor - de preferat unul manual ca sa nu fie foarte greu.
10 - daca se insamnteaza in septembriue - octombrie este perfect.
11 - azotat sau alte ingrasaminte - de preferat a fi imprastiat pe zapada dupa ce ninge - se va topi progresiv si nu va ataca planta si dupa aceea tot timpul anului periodic.
12 - in primavara anului urmator completat insamantarea pe unde nu a iesit si abia dupa perimele 3-4 tunsori se poate folosi.
13 - ideal ar fi un sistem de udat - fara apa dupa mult soare se usuca aproape complet.
P.S. zona speciala pentru rodat motoare - uleiul evacuat arde iarba.
P.S. la P.S. profesionista ar insemna o groapa imensa cat tine pista , facut drenaj, pietris, plase, nisip si iar plase si tot asa , adus pamant vegetal si eventual amestecat cu ingrasamant natural de la Joiana plus toate celelalte etape.
Multumesc mult Real Design ... Raman recunoscator pentru raspunsul foarte detaliat . :rolleyes:
Bafta,
Raul
YaK 54 2.7m Wing Spam - DLE 111 cc Under Construction
T50 EDF 70mm
Easy Glider Pro RTF
ACROMaster RTF
TELINK YAK 54 RTF
Heli
Ornith 7.5 cc RTF
SJM 325 SE - RTF
Ornith-TReX 600 8.5 cc ARTF
#210
Postat 01 September 2010 - 10:04 AM
dan_mitea, la Sep 1 2010, 06:10 AM, a spus:
http://www.wimac.ca/....php?page=about
Este material de banda rulanta. Dar tesatura. Apa trece prin ea si nu se formeaza balti.
Pentru RD. Sa stii ca ai reusit sa ma deranjezi cu ghilimelele puse la club. Da, este un club. Din 1977 sau din 1960, depinde cum privesti problema. A fost constituit si tinut in viata cu pasiune si munca si nu cu aroganta. Poti citi despre istoria sa aici:
http://www.wimac.ca/...age=clubhistory
Cel mai mare model zburat a fost cel de 4m. Nu se mai zboara deoarece incalca reglementarile in vigoare privind marimea unui aeromodel.
In definitiv nu am vrut, decat, sa va prezint o varianta fezabila. Atat si nimic mai mult.
Imi cer scuze pentru ca am poluat topicul.
Multa bafta.
Mie ideea mi s-a parut interesanta si raspunsul lui Dan prompt si la obiect; Pozele prezentate spun totul.
Cat despre poluarea topicului, nu cred ca e cazul.
Poate ar fi interesant ca posturile astea sa fie scoase si puse intr-un nou topic, botezat "Pista aerodrom din prelata" (zic si io) si continuat acolo daca mai este interes!