TRAXXAS SUMMIT noul membru in familia traxxas
#1
Postat 18 November 2008 - 08:15 PM
mie mi se pare f tare ...uitativa si convingeti-va.....astept parerile voastre
http://www.traxxas.com/products/electric/s..._summit5610.htm
si video
http://www.youtube.com/watch?v=I_OBtZe1F00...ature=rec-HM-r2
#2
Postat 18 November 2008 - 08:19 PM
costinbv, la Nov 18 2008, 08:15 PM, a spus:
mie mi se pare f tare ...uitativa si convingeti-va.....astept parerile voastre
http://www.traxxas.com/products/electric/s..._summit5610.htm
si video
http://www.youtube.com/watch?v=I_OBtZe1F00...ature=rec-HM-r2
Pfff :x cat de tare e
#3
Postat 18 November 2008 - 08:24 PM
-are acel T-LOCK (blocarea diferentialelor din telecomanda) pentru rock crawling...
-si cand nu mai ai chef de rock crawling bagi in a 2-a viteza si va prinde aprox. 25 MPH (40 km)
-si este tot waterproof (in afara de motor ) ;)......
Aceasta postare a fost editata de Bogdi: 18 November 2008 - 08:38 PM
-Futaba 3PKS 2.4GHZ
-filtru Redneck TGN
-3700mAH hump pack EDIT, 1400mAH hump pack intellect
-roti Tarmac Buster (on-road), jante Pro-line Desperado fata/spate (negre), cauciucuri Hostile Hobby MX Hard (spate), cauciucuri Dirt Buster (fata)
-geamuri atx (fumurii)
-servo Blue Bird pt. acceleratie
-servo Hitec 5755MG pt. directie
-caroserie Pro-line Desert Rat
-bascule RPM fata
-toba DDM Dominator V2 (neagra cu silentiator)
-billet gas cap (carbon/rosu)
-Dark Soul axle extenders V2
-Outwears combo kit (elemente negre)
-Ultimate Rear Brake Kit by TGN (carbon)
HPI Wheely King 4x4:
-rock crawler conversion kit
-motor 15t + gearbox
-radiator cu ventilator pentru motor
-ESC Jamara NO Limit
-servo tower pro MG996R
-baterie LRP 4000mah, HPI Plazma 4300mah
-anvelope Hot Bodies Rover Crawler + jante Rock 8 Bead Lock Wheel
- caroserie Ford F100
#4
Postat 18 November 2008 - 09:21 PM
Bogdi, la Nov 18 2008, 08:24 PM, a spus:
-are acel T-LOCK (blocarea diferentialelor din telecomanda) pentru rock crawling...
-si cand nu mai ai chef de rock crawling bagi in a 2-a viteza si va prinde aprox. 25 MPH (40 km)
-si este tot waterproof (in afara de motor ) ;)......
si pe deasupra este unul dintre putinele(tamyia etc) modele care are faruri etc instalate in "fabrica"
#6
Postat 19 November 2008 - 12:00 AM
diesel1.4, la Nov 18 2008, 11:55 PM, a spus:
Un singur motor ....... 775 !!!
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
#7
#10
Postat 19 November 2008 - 10:02 AM
roland_fzj, la Nov 19 2008, 12:41 AM, a spus:
Recunosc ca nu am folosit 775 pana acum.
Dar de ce zici ca se ard repede ? ( Avand in vedere ca au turatie mult mai mica decat un 550....)
Plus de asta un 775 dezvolta mai mult cuplu decat 2 motoare 550. ( Mult mai mult ... )
Motoarele 550 de la traxxas sunt extrem de durabile. De ce n-ar face si motoare 775 la fel de durabile ?!?
Daca un motor Kershaw 700HO poate sa tina lejer locul a doua motoare 550 .... atunci un 775 trebuie sa fie bestial ....
Doar parerea mea ...
In orice caz Summit-ul aduce ceva nou ... diferentiale blocabile .... de la distanta :blink:) WOW !!!
Aceasta postare a fost editata de elbutchos: 19 November 2008 - 10:04 AM
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
#11
Postat 19 November 2008 - 12:12 PM
Poate are doar un motor de 775 dar tot 2 baterii ii trebuie. :blink:
Aceasta postare a fost editata de Bogdi: 19 November 2008 - 12:14 PM
-Futaba 3PKS 2.4GHZ
-filtru Redneck TGN
-3700mAH hump pack EDIT, 1400mAH hump pack intellect
-roti Tarmac Buster (on-road), jante Pro-line Desperado fata/spate (negre), cauciucuri Hostile Hobby MX Hard (spate), cauciucuri Dirt Buster (fata)
-geamuri atx (fumurii)
-servo Blue Bird pt. acceleratie
-servo Hitec 5755MG pt. directie
-caroserie Pro-line Desert Rat
-bascule RPM fata
-toba DDM Dominator V2 (neagra cu silentiator)
-billet gas cap (carbon/rosu)
-Dark Soul axle extenders V2
-Outwears combo kit (elemente negre)
-Ultimate Rear Brake Kit by TGN (carbon)
HPI Wheely King 4x4:
-rock crawler conversion kit
-motor 15t + gearbox
-radiator cu ventilator pentru motor
-ESC Jamara NO Limit
-servo tower pro MG996R
-baterie LRP 4000mah, HPI Plazma 4300mah
-anvelope Hot Bodies Rover Crawler + jante Rock 8 Bead Lock Wheel
- caroserie Ford F100
#14
Postat 19 November 2008 - 06:50 PM
Bogdi, la Nov 19 2008, 12:12 PM, a spus:
Poate are doar un motor de 775 dar tot 2 baterii ii trebuie. :D
aproape primul...:D:rolleyes::D :rolleyes:
#15
Postat 19 November 2008 - 09:25 PM
daca il bagi in apa normal ca se arde ca nu este waterproof motorul
-Futaba 3PKS 2.4GHZ
-filtru Redneck TGN
-3700mAH hump pack EDIT, 1400mAH hump pack intellect
-roti Tarmac Buster (on-road), jante Pro-line Desperado fata/spate (negre), cauciucuri Hostile Hobby MX Hard (spate), cauciucuri Dirt Buster (fata)
-geamuri atx (fumurii)
-servo Blue Bird pt. acceleratie
-servo Hitec 5755MG pt. directie
-caroserie Pro-line Desert Rat
-bascule RPM fata
-toba DDM Dominator V2 (neagra cu silentiator)
-billet gas cap (carbon/rosu)
-Dark Soul axle extenders V2
-Outwears combo kit (elemente negre)
-Ultimate Rear Brake Kit by TGN (carbon)
HPI Wheely King 4x4:
-rock crawler conversion kit
-motor 15t + gearbox
-radiator cu ventilator pentru motor
-ESC Jamara NO Limit
-servo tower pro MG996R
-baterie LRP 4000mah, HPI Plazma 4300mah
-anvelope Hot Bodies Rover Crawler + jante Rock 8 Bead Lock Wheel
- caroserie Ford F100
#17
Postat 20 November 2008 - 09:46 AM
Bogdi, la Nov 19 2008, 09:25 PM, a spus:
daca il bagi in apa normal ca se arde ca nu este waterproof motorul
Deci sa lamurim un lucru.
Motoarele cu perii NU se vor arde daca le bagi la apa.
Se reduce durata lor de viata deoarece ajunge apa pe perii si acestea se uzeaza mai repede.
Rodajul la unele motoare cu perii se face preferabil sub apa ... pentru a minimiza producerea scanteilor.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
#18
Postat 20 November 2008 - 09:51 AM
elbutchos, la Nov 20 2008, 09:46 AM, a spus:
Motoarele cu perii NU se vor arde daca le bagi la apa.
Se reduce durata lor de viata deoarece ajunge apa pe perii si acestea se uzeaza mai repede.
Rodajul la unele motoare cu perii se face preferabil sub apa ... pentru a minimiza producerea scanteilor.
scuza am gresit mai sus cand am spus ca se ard daca le bagi in apa...scuze :D
dar periile le poti schimba si motorul este ca nou... :D
Aceasta postare a fost editata de Bogdi: 20 November 2008 - 09:53 AM
-Futaba 3PKS 2.4GHZ
-filtru Redneck TGN
-3700mAH hump pack EDIT, 1400mAH hump pack intellect
-roti Tarmac Buster (on-road), jante Pro-line Desperado fata/spate (negre), cauciucuri Hostile Hobby MX Hard (spate), cauciucuri Dirt Buster (fata)
-geamuri atx (fumurii)
-servo Blue Bird pt. acceleratie
-servo Hitec 5755MG pt. directie
-caroserie Pro-line Desert Rat
-bascule RPM fata
-toba DDM Dominator V2 (neagra cu silentiator)
-billet gas cap (carbon/rosu)
-Dark Soul axle extenders V2
-Outwears combo kit (elemente negre)
-Ultimate Rear Brake Kit by TGN (carbon)
HPI Wheely King 4x4:
-rock crawler conversion kit
-motor 15t + gearbox
-radiator cu ventilator pentru motor
-ESC Jamara NO Limit
-servo tower pro MG996R
-baterie LRP 4000mah, HPI Plazma 4300mah
-anvelope Hot Bodies Rover Crawler + jante Rock 8 Bead Lock Wheel
- caroserie Ford F100
#19
Postat 20 November 2008 - 10:22 AM
Bogdi, la Nov 20 2008, 09:51 AM, a spus:
dar periile le poti schimba si motorul este ca nou... :D
teoretic...sau nici macar teoretic...:D
in cazul motoarelor cu perii are loc un contact fizic (si electric) intre perii (componentele care se uzeaza vizibil mai mult) si colectorul motorului (care se uzeaza si el in urma acestui contact, chiar daca vizibil mai putin)...din acest motiv motoarele cu perii se impart in 2 categorii: re-buildable (adica care pot fi demontate si aduse la parametrii apropiati de cei originali)) si non-rebuildable (care teoretic la terminarea periilor se schimba cu totul)...nu pun in aceasta discutie capacitatiile de minitehnicus ale unora, care vor spune ca poti schimba periile, bla, bla...
La prima categorie, dupa un numar relativ mic de rulari, trebuie ca motorul sa aiba parte de mentenanta, aici intrand si alezarea/strunjirea colectorului cu utilaje speciale, astfel incat la montarea unui nou set de perii acestea sa "calce" pe un colector "aproape nou"...
#20
Postat 20 November 2008 - 11:10 AM
Din cate stiu eu motorul de a traxxas este non rebuildabel.....ba chiar este capsulat...nu stiu daca se poate face o schimbare de perii asa de usor....foarte bine a explicat EZ
Masina este interesanta pentru diferntialel blocate de la distanta....asta e fun...in rest e cam aceeasi masina doar ca i-au facut o caroserie draguta daca nu chiar frumoasa pentru rock crawling....concepte de genul s-au mai facut si in urma de catre Steve Sayden (omul traxxas) pushroaduri de long travel pentru suspensie si alte cauciucuri...mie cand mi-a venit 3.3 acum un 2 ani si ceva,acesta venea in packet cu acele optionale ba chiar si cu arcuri pentru ele era foarte simplu sa transformi revoul in rock crawler sau ceva de genul.....daca mai bagai si un raport 40 14 obtineai din el un monstrulet care prindea maxim 20 -30 la ora ca sa nu mai zic de schimbarea raportului vitezei 1 din cutie...era ceva doar pe 2 roti
Aceasta postare a fost editata de Flo234: 20 November 2008 - 11:21 AM
#21
Postat 20 November 2008 - 11:53 AM
Greu pentru mine sa scriu asa de mult.
Multumesc lui Ez* si Flo pentru completari.
Eu ziceam strict de motoarele TRAXXAS care sunt capsulate .. cand s-au dus periile ... schimbi motoarele.
Dar durata lor de viata este foarte lunga in orice caz. Faptul ca il bagi in apa ii scurteaza durata de functionare.
Bineinteles dupa o tura sanatoasa in apa trebuie dat jos si unse bucsele.... in teorie cel putin.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
#22
Postat 20 November 2008 - 06:35 PM
elbutchos, la Nov 20 2008, 11:53 AM, a spus:
Greu pentru mine sa scriu asa de mult.
Multumesc lui Ez* si Flo pentru completari.
Eu ziceam strict de motoarele TRAXXAS care sunt capsulate .. cand s-au dus periile ... schimbi motoarele.
Dar durata lor de viata este foarte lunga in orice caz. Faptul ca il bagi in apa ii scurteaza durata de functionare.
Bineinteles dupa o tura sanatoasa in apa trebuie dat jos si unse bucsele.... in teorie cel putin.
asa e in teorie...in practica, tocmai pentru ca sunt motoare non-rebuildable, nu le faci nimic...ba intratul la apa le face nitzica curatenie la colector...deci nu-i nici un bai...din cate vad eu, pe toate traxxas-urile noi apare chestia cu waterproof...atata timp cat nu sunt echipate din stock cu brushless-uri...dar sa vedem in timp cum se comporta...adica cat de waterproof sunt...pana acum nu s-au raportat probleme majore cu aceasta caracteristica... http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
BTW...ma bate gandul sa-i cer Mosului un SLASH...just for BASH...;)
cat despre multifunctionalul SUMMIT...o avea ceva forta motorul ala, dar inca nu pot sa nu ma indoi de calitatile lui de crawler, pana apare...deci, poate fi o surprisa placuta daca ma contrazice...daca nu, va pieri pe limba lui...http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/tongue.gif
Aceasta postare a fost editata de EZ*: 20 November 2008 - 06:38 PM
#24
Postat 05 January 2009 - 01:48 AM
Kitty, la Jan 4 2009, 11:13 AM, a spus:
Asteapta sa vina SUMMIT-ul eu si o sa ti-l dau o tura:D
#25
Postat 05 January 2009 - 03:34 PM
Mexicanu, la Jan 5 2009, 01:48 AM, a spus:
da chiar studiam si SUMMIT-ul.acuma asa la prima vedere am vazut crawlere foarte frumoase si chiar am urmarit fiecare ce poate.despre summit nu pot spune nimik pt ca inafara de filmul de prezentare nu se gaseste altceva.de aratat arata si summit-ul exceptional,insa nu stiu de ce dar eu atept o aparitie a unui crawler sub marca HPI.si WK e foarte frumos dar parca ii vad mai capabili pe cei de la HPI ca sa scoata ceva mai bun ca si WK,nu stiu probabil acuma dupa ce traxxas a lansat summit-ul cu atatea inovatii poate si cei de la hpi vor contraataca(tare mi-as dori) si sa il scoata la un pret mai "rezonabil" decat summit-ul.acuma astept sa vad un summit pe viu sa vad chiar ce poate si dupa aceea....nu se stie,poate parerea mea se va schimba.sa ai bafta de el cand ajunge si mexicanule daca nu cer prea mult fa si niste filme si posteaza-le undeva pt ca,curiozitatea asta ma roade enorm......
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#26
Postat 06 January 2009 - 06:50 PM
Mexicanu, la Jan 1 2009, 04:32 PM, a spus:
mexicanule nu ti-a venit summit-ul?????????we want pics and movies!!!!!!!!!
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#28
Postat 07 January 2009 - 02:03 AM
mad.rottwailer, la Jan 6 2009, 10:15 PM, a spus:
doar pe la mijlocul lui ianuarie il au in stoc si pe urma se livreaza...si eu de abia il astept iti dai seama:))
528$ e mult? cine are bani de orice traxxas are bani si de summit, bine daca pun si 8 packuri de baterii + 4 chargere (8.4v 3800mAh) inca 300$, dar e un moft sa ai 8 packuri...adika eu daca ies afara nu vreau peste 20 min sa ma intorc in casa:D minim 2h-2.30 afara :)) asa mi-a recomandat medicul ca sa ma fac bine:D
#29
Postat 07 January 2009 - 02:08 AM
Kitty, la Jan 5 2009, 03:34 PM, a spus:
nu inteleg de ce toti se iau de pretul lui Summit care e cu 20-30$ mai mare decat un e-revo...probabil am gasit eu pret bun?
#30
Postat 07 January 2009 - 09:35 AM
Mexicanu, la Jan 7 2009, 02:08 AM, a spus:
se prea poate asta dar se poate ca unii sa aiba punga mai groasa altii mai subtire,sti tu cum e in ziua de azi...fiecare isi cunoste bugetu si limitele
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp