TRAXXAS SUMMIT noul membru in familia traxxas
#123
Postat 17 January 2012 - 10:53 PM
brhams, la 22 December 2011 - 10:23 PM, a spus:
asta inseamna ca un submarin are sute de bari in interior ? :) pe bune, o garnitura sigura sau electronica submersata in cauciuc siliconic sunt mai mult decat suficiente. Si eu mi-am facut esc-ul submersibil ca cei de la traxxas au dat fail. Rulmentii nu se impaca bine cu apa - poate cei 100% ceramici. Mai bine se impaca apa cu lagarele de bronz grafitat.
on topic: fumos summitu' devin din ce in ce mai tentat sa-mi iau una.
#124
Postat 09 March 2012 - 08:48 PM
Dupa ce m-am tot gandit ce sa aleg pentru mers pe dunele de nisip din spatele casei , am ales Summit-ul .L-am vazut in magazin si mi sa parut urias , asa ca dupa o saptamana de gandit si de cautat un pret mai bun , azi l-am cuparat (pret 4795 NOK).
Ar trebui sa ii pun sau schimb uleiul din diferentiale ? Ma gandesc la al doilea set de baterii , sa cumpar tot de 3000 mAh sau 4200 mAh? Daca o sa ma joc preponderent prin nisip este indicat sa astup gaurile de la roti (cele doua prin care iese aerul cind strangi da cauciucuri).
Cam atat pentru moment , sper sa fie si vreme buna in weekend sa ma pot bucura de el .
#125
Postat 09 March 2012 - 08:57 PM
Nu e neaparata nevoie sa mergi tot pe NiMH pentru al doilea set de acumulatori, poti pune LiPo (cu LiPo buzzer ca ESC-ul nu are cutoff) si curentul suplimentar se va simti ;). Nu e nevoie de cine stie ce LiPo-uri ca motorul nu poate trage sute de amperi, ceva 20C-30C e absolut suficient ;).
Intr-adevar ar fi bine sa astupi gaurile din jante, dar daca simti ca asta te dezavantajeaza pe urcari (nu se muleaza cauciucul suficient de bine pe obstacole) poti incerca sa perforezi chiar cauciucul in doua puncte. Am vazut solutia folosita inclusiv in cauciucuri montate din fabrica (LRP, etc) si ideea e pozitionand astfel gaurile, forta centrifuga nu permite prafului si nisipului sa intre in cauciuc.
#129
Postat 12 March 2012 - 04:27 PM
ai grija si la dimensiunile acumulatorilor cand comanzi...sa fi sigur ca intra in locasurile de pe sasiu
Aceasta postare a fost editata de geicsu: 12 March 2012 - 04:28 PM
#130
Postat 12 March 2012 - 05:58 PM
geicsu, la 12 March 2012 - 04:27 PM, a spus:
ai grija si la dimensiunile acumulatorilor cand comanzi...sa fi sigur ca intra in locasurile de pe sasiu
Bateriile sint de la Traxxas ,cele recomandate de ei pe site, asa ca sper sa nu am surprize .
#134
Postat 11 April 2012 - 11:01 PM
Si acum daca stau bine sa ma gandesc , cand m-am uitat la planetara , rulmentul era in afara , nu stiu daca asa e la summit sau o fi iesit la el , asta ar fi o explicatie chiar buna, dar astept o confirmare va rog
Traxxas slash ultimate 4x4 VXL
#136
Postat 30 November 2013 - 01:15 AM
#137
Postat 05 December 2013 - 10:25 PM
Aceasta postare a fost editata de Florin1up: 05 December 2013 - 10:25 PM
#138
Postat 05 December 2013 - 10:52 PM
iti atasez manualul pentru esc , vezi pag 2 cum se seteaza lipo cut off.
Din ce imi aduc aminte de la mine , daca ledu e verde atunci e activa optiunea de lipo cut off , daca ledul e rosu atunci nu e activa optiunea.
Ce mai e de stiut ca nu poti sa dezactivezi lipo cut off daca nu il alimentezi de la lipo.
E prea mare manualul asa ca uite un link :
ESC
Apropo pe unde te dai tu cu el ca poate vin si eu cu al meu :unsure:
Aceasta postare a fost editata de Sere4uall: 05 December 2013 - 10:54 PM
Losi 8ight-T 2.0 - 4WD Truggy
Traxxas Summit
On-road: HPI Mirco RS4 -4WD 1:18
Mini-Z
Tamya MR-03 Alfa Romeo Giulieta -2WD 1:10
Spektrum DX-3E
Spektrum DX-3S
#139
Postat 06 December 2013 - 01:41 AM
PS: ESC_ul nu stie ce tip de bateii ii pui, eu am lipo deja. Tensiunea este aceeasi. La celalalt ESC de la stampede, pot sa activez/dez low voltage cutoff, la asta nu. Deci s-a rezolvat.
#145
Postat 17 December 2013 - 09:53 AM
Este urat din partea lor ca au proiectat asa ESC_ul. Dintr-o baterie consuma mai mult (cu ~200mA), pentru ca sursa servo-urilor (BEC) este alimentata dintr-un pack 2s.
#147
Postat 17 December 2013 - 10:29 AM
sunt mult mai tolerante la descarcari abuzive. Aia cu buzerul e buna daca esti destul de aproape si nu e mediu zgomotos,
la 50-100m il mai auzi? daca eram in locul tau (si probabil o sa fiu candva) i-as pune Lipo Cut-off.
Nefiind avion sau barca nu iti pasa ca se opreste masina cand ajung bateriile la limita. Problem solved.
#148
Postat 17 December 2013 - 10:38 PM
Un alt motiv este greutatea, si al 3-lea motiv tenisunea maxima care cu li-po este 16.8 si cu li-fe 16.5. Merge cu 2km/ora mai incet :)) (n-ar fi o problema, glumesc, desigur)
si un filmulet de la ultima iesire ;) https://www.youtube....eature=youtu.be
#149
Postat 17 December 2013 - 11:17 PM
Iar o caroserie de tonka costa undeva la 25-40$ peste ocean doar ca ma costa transportul peste 60$ + vama.
Care aveti idee de o caroserie cu interior sau ceva de adaptat cat mai true scale :blink:
Losi 8ight-T 2.0 - 4WD Truggy
Traxxas Summit
On-road: HPI Mirco RS4 -4WD 1:18
Mini-Z
Tamya MR-03 Alfa Romeo Giulieta -2WD 1:10
Spektrum DX-3E
Spektrum DX-3S