Modelism - RHC Forum: Sunt incepator n-am ce sa caut acolo - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Sunt incepator n-am ce sa caut acolo Idei preconcepute.

#1 Useril este offline   ZOD 

• Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 11 November 2008 - 06:22 PM

Vad din nou si aud mere chestia asta "N-am ce sa caut io la chitila sau la clinceni .. eu sunt incepator ?" TOCMAI D"AIA AR TREBUI SA FI LANGA ALTII CARE SE PRICEP. !!!!!!

Pentru toti incepatorii din bucuresti... NU EXISTA NICIO RESTRICTIE CU PRIVIRE LA INCEPATORI PE NICIUN CAMP DE ZBOR. Trebuie doar sa aveti bunavointa cand ajungeti unde zburati sa intrebati pe TOATA lumea daca frecventa/canalul vostru e ocupat si sa zburati cat mai departe de masini/oameni. Sa anuntati cand aterizati si cand decolati si sa urmariti "spatiile" de zbor sa nu va ciocniti in aer cu altcineva.

Daca aveti dificultati in a va adapta la camp.. cereti sfatul unuia care pare mai inteligent de acolo.

Sunt multi incepatori sau care au fost incepatori si care au avut numai de castigat ca au venit la camp acolo unde se strang modelisti multi...

Mesajul asta cred ca este in asentimentul tuturor colegilor de zbor : NIMENI NU ALUNGA INCEPATORI.

Daca aveti cazuri in care incepator fiind ati ajuns la chitila si a venit cineva sa va zica ca nu aveti ce sa cautati acolo va rog povestiti aici .
DT
0

#2 Useril este offline   ave 

• MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07

Postat 11 November 2008 - 08:02 PM