Disciplina zbor chitila trebuie sau nu?
#61
Postat 12 August 2009 - 07:55 AM
Pe urma va suparati pe modelist care, saracu', nu are nicio vina ca voi ati parcat aproape in capul pistei.
#62
Postat 25 August 2009 - 10:49 PM
cred ca sunt reguli de bun simt care pot fi aplicate pe orice aeromodelodrom
Fisiere atasate
-
scan0002__Desktop_Resolution_.jpg (228.01K)
Number of downloads: 374
Aceasta postare a fost editata de florin100%: 25 August 2009 - 10:49 PM
#63
Postat 26 August 2009 - 09:04 PM
#64
Postat 28 November 2009 - 05:03 PM
bai, nu oi fi eu mare zburator, si nici nu am pretentia, dar, frate, daca vad ca sunt 2 modele in aer, nu mai decolez. astept frumos pana se elibereaza culoarul de zbor. cat despre decolat, bai nene, la ce mama dracu sunt 2 zone de zbor? ha? raspuns simplu... ca sa se gaseasca unii "inconstienti" (sa sa nu le zic mai urat) sa stea fix in mijlocul pistei, sau sa decoleze cand in aer sunt deja care 2 modele pe fiecare parte de zbor, sau zbor peste masini (iar ridic aceasta problema, firar mama ei de treaba)... si lista poate continua.
scuze daca am fost mai acid, dar nu ma pot abtine. si asta si pt ca din cauza unuia care statea fix in cap de pista, (consecinta: aterizare din scurt, avion placat, rupt tren aterizare, panoul trenului, etc.) dar si din cauza ca unii inca nu pot intelege faptul ca dupa 1 an de cand tot discutam despre aceasta disciplina, nu vor sau nu-i duce capul (parerea mea, si in acest caz le recomand ceva doctori) disciplina de zbor, organizare etc pe Chitila, este OBLIGATORIE!!!!! altfel, riscam sa ne omoram inuu pe altii.
si cu asta am pus punct la acest capitol - subiect. nu de alta dar s-ar putea sa mai zic ceva de rau despre unii altii, si apoi sa-mi para rau.
hai, o seara buna si aterizari placute!
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#65
Postat 28 November 2009 - 05:10 PM
allen_g30, la Nov 28 2009, 05:03 PM, a spus:
Iarta-i doamne , ca nu stie ce face! AMIN .( MAMA EI DE DISCIPLINA ........ :rolleyes: )
#66
Postat 28 November 2009 - 05:29 PM
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#67
Postat 28 November 2009 - 09:45 PM
#68
Postat 28 November 2009 - 10:50 PM
Pe de alta parte, e bine ca ati adus vorba de aglomeratia din aer. Eu ajunsesem sa cred ca asa e normal la Chitila, de cand am venit prima oara m-a socat aglomeratia.
#69
Postat 29 November 2009 - 12:33 AM
Glumesc bineinteles, problema este insa mult mai grava... adevarul e ca atunci cand te lupti cu indaratnicia oamenilor e foarte greu sa si izbandesti... dar nu imposibil!
O alta varianta ar fi: un model de ciomageala -> reperat nesimtit in aer -> trosc... urmat de scuzele de rigoare cum ca nu l-ati observat. Sau in varianta la sol, o curatare cu elicea a pantofilor... imi pare rau domle, interferente, a luat-o razna :lol:.. aglomeratia e de vina!
Dupa 2-3 astfel de cazuri cu spectatori cred ca s-ar mai linisti putin apele.
Din pacate vorba buna nu prea ajuta in anumite cazuri!
#70
Postat 29 November 2009 - 01:06 AM
problema e generala, adicatelea:
-masini parcate aiurea(in cap de pista), stiti voi aia pe care v-am spus de multe ori mutati-va masinile ca pe acolo vin la aterizare, pana cand nu v-ati vazut cu avionul pe aproape de voi si de masina, nu v-ati mutat;
-masini care ruleaza cu o viteza incredibila!!!! fac praff, nu se aigura cand trec pe pista, de curand asta, dupa faza cu micul gigant( matiz :lol: )- by the way, aia chiar nevinovata faza ca sa zic asa, am vazut-o pe viu - revenind, in special gipuri atotputernice, stiti voi care sunteti aia care sunteti masculi alfa puternici...
-planoare si cessne care fac jdreang....pe langa tine de-ti sare inima...
-fara pretentia de a fi nu stiu ce modelist, sau nu stiu ce talent, dar... exista un dar, nene, nu prea suntem egali la kitila, e vorba de respect, de educatie fata de eforturile celuilalt, adica, ce ma doare pe mine?, poate o sa spuneti ca sunt taran sau cum vreti voi, dar investesc din ce in ce mai mult in acest hobby(bani, timp, bani, iar timp, sacrific enorm) si nu-mi convine sa-mi dea unu gaura in aripa sau sa-mi loveasca in aer un avion la care am muncit mult si care m-a costat enorm, cu un rahat de polistiren(no offense), doar pt ca posesorul e tampit si nesimtit, mi se rupe, eu poate nu am fost la mare sau nu m-am dus si eu in mol ca tot molistul de rand, ca sa am si eu un avion la care am visat si mi l-am dorit; deci nu suntem egali, pt ca daca am fi egali ar fi foarte nedrept; ok, prioritari sunt oamenii(sa nu ne ranim intre noi) si dupa ceea ce spun eu; Adica dau 1000-2000-4000 sau mai mult de euro pe un model si vine unul cu un tiriplici si mi-l face zdentze, e corect? Poi am muncit pt banii aia;
-eu unul, cu riscul de a fi grolosan, le-am spus mereu, "daca vrei sa zbori, ai rabdare ca vin la aterizare, daca nu vrei sa ma intrerupi, te rog asteapta sa termin de zburat"; eu nu-s de acord cu doua avioane in aer, doar daca zbor tandem sau ceva de genu', auzi nene ... azi 7-8 in zbor, si unde nu pui moda de stat in cap de pista, cata idiotenie, maine poimaine apar avioane de 3m, daca te ia unu d-ala te feliaza ca pe salam, nu au simt de conservare.
in fine, nu am ce sa mai spun...
Aceasta postare a fost editata de typer: 29 November 2009 - 01:16 AM
"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
#71
Postat 29 November 2009 - 06:56 AM
Neaparat trebuie o "randuiala" facuta....
Aceasta postare a fost editata de Primus: 29 November 2009 - 06:56 AM
#72
Postat 29 November 2009 - 08:17 AM
Da , din motive inexplicabile oamenii pot face prostii monumentale .
Solutia este respectarea regulamentelor.
http://www.youtube.c...h?v=Dxnw2YY-EXA
Din fericire doar eu am avut de suferit .
#73
Postat 29 November 2009 - 10:29 AM
Bunul simt din pacate (sau fericire) se invata in cei 7 ani de acasa (multi sunt corijenti la acest capitol).
Eu zbor la Kitila doar in timpul saptamanii cand nu e aglomeratie si am observat ca, parchand masina inainte de ''fosta pista'' zborul este mult mai in singuranta deoarece soarele si auto sunt in spatele meu.
Aceasta postare a fost editata de dece: 29 November 2009 - 10:30 AM
#74
Postat 29 November 2009 - 10:42 AM
Va rog sa nu intelegeti ca sunt mandru de ceea ce s-a intamplat. Pentu cei care nu stiu le reamintesc acel eveniment. Un Matiz care traversa pista in timp ce eu aterizam. Desi atat eu cat si Matizul ne-am auntat intentiile se pare ca tocmai noi nu ne-am auzit. Marea mea greseala la zbor a fost ca nu am avunt un asistent. Incidentul s-a soldat din fericire cu pagube minore intrucat yakul meu a lovit in una din rotle matizului. Doar o mica indoitura pe portiera de la impactul cu varful aripii avionului si spoiler usor crapat. Avionul: pensionat! Credeti-ma ca desi initial am fost deosebit de nervos, la scurt timp m-am linistit si am fost chiar bucuros ca pagubele au ramas de ordin material!
Acum am gura mare cand e vorba de siguranta la camp, dar credeti-ma ca nu o fac cu rautate. Va spune Stan patitul... nu faceti ca el.
Cei care trateaza acest hobby cu iresponsabilitate ar fi bine sa stea frumos acasa, sa se uite la TV si sa nu ii puna pe ceilalti in pericol. Evident ca accidente se pot intampla si la cei mai buni. Insa urmarile pot fi diminuate foarte mult daca se respecta principiile de baza. Pentru cei care nu le stiu, intrebati.. la locul faptei. Nu este absolut nici o rusine si sunt convins ca oricine va fi mai mult decat fericit sa vi le prezinte!
Ahernar a dat un exemplu personal extrem de interesant unde greseala este 100% a pilotului. Ce s-ar fi intamplat daca la aceasta greseala s-ar fi adaugat si o mica problema tehnica, asa pe final ???? Dar daca era un model mare?
Nu transformati acest hobby placut intr-un sport extrem! --- se pare totusi ca prea multa publicitate strica!
#75
Postat 29 November 2009 - 06:53 PM
Ahernar, la Nov 29 2009, 08:17 AM, a spus:
Da , din motive inexplicabile oamenii pot face prostii monumentale .
Solutia este respectarea regulamentelor.
http://www.youtube.c...h?v=Dxnw2YY-EXA
Din fericire doar eu am avut de suferit .
super tare faza, data viitoare sa lasi si portierele deschise si sa incerci o trecere printre ele :blink:
Ahernar, la Nov 29 2009, 08:17 AM, a spus:
Da , din motive inexplicabile oamenii pot face prostii monumentale .
Solutia este respectarea regulamentelor.
http://www.youtube.c...h?v=Dxnw2YY-EXA
Din fericire doar eu am avut de suferit .
super tare faza, data viitoare sa lasi si portierele deschise si sa incerci o trecere printre ele 8)
#76
Postat 02 December 2009 - 02:15 PM
Astept provincia.
-------------------------------------------
Citeaza
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#77
Postat 02 December 2009 - 02:41 PM
Abburo, la Nov 29 2009, 10:42 AM, a spus:
Pai a existat o problema tehnica , am avut camera indreptata prea mult in jos , din cauza asta nu am apreciat bine rata de coborare si nici nu am vazut cat de aproape eram de masini . Dar daca am tras o concluzie din intamplarea asta ea este ca FPV-ul e bine sa se faca cu modele usoare . Acum se vede si utilitatea unui setup cum are Marcel , cu doua camere , una inclinata pt filmare si alta cu camp larg pt zbor . Oricum eu nu o sa mai fac niciodata aterizari pe directia masinilor .
Laur , apropo de giumbuslucuri ... mi-a trecut prin cap sa trec printre pilonii podului de la 3D dar e paienjenis mare de cabluri si mi-e teama sa nu pierd contactul radio dupa pod .
Aceasta postare a fost editata de Ahernar: 02 December 2009 - 02:44 PM
#78
Postat 03 December 2009 - 01:51 PM
Este foarte clar ca ceea ce se intampla pe Chitila pe cat de anormal mi se pare mie si altora care gandesc ca mine, pe atat de normal le pare celor pentru care "normalitatea" inseamna a zbura la 2 metri de masini (pe deasupara, stanga, dreapta, fata, spatele lor), a zbura cand mai zboara inca cel putin 2 in acelasi timp, a-si lua copilul cu ei si a-l lasa sa alerge dupa un termic pornit, etc..
Degeaba se incearca sa se faca reguli si eventual respectarea lor. NU se va intampla niciodata. De ce? Explicatia este foarte simpla:
1. cum terenul nu este proprietatea nimanui, nu exista un "sef"
2. cum nu exista un "sef" fiecare se considera "sef" egal cu toti ceilalti
3. o veche povata spune ca "unde exista cel putin 2 sefi cu aceeasi putere va iesi un kkt" sau ceva asemenator. Esenta este ca nu pot coexista mai multi conducatori in liniste, fiecare avand de la un anumit punct propria parere
Acestea fiind spuse pana nu va exista cineva care sa spune "Frate, asta e terenul meu pe care zbori, astea sunt regulile, nu-ti convine, mars acas' ", raspunsul va fi invariabil acelasi "E terenul tau? Cine esti tu sa imi impui reguli?"
Este atat de simplu. Suntem genul de popor in care legea se aplica cu parul, nu prin bun simt si intelegere.
Asa ca pana va exista un teren al cuiva, care sa IMPUNA legea si sa aiba si PUTEREA sa o faca, nu are cum sa se faca o selectie.
Exista variante "cu parul" si la ora actuala:
- palma prieteneasca dupa ceafa cand vezi ca porneste statia cand mai sunt 5 in aer
- pasitul cu spatele peste model "din greseala" cand a aterizat la 2 metri de masina ta
- facutul modelului guler cand din cauza lui ti-ai facut modelul scobitori
- ... diverse variatiuni pe tema celor de mai sus...
.. dar variantele mai sus mentionate nu au suport legal.. Pentru cine le aplica totusi, are sustinerea mea tacita
If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.