Piulite captive - cum se scot ?
#1
Postat 11 November 2008 - 03:20 PM
fara sa stricam panoul de foc ? Acces prin spate nu ai prea mult.
(trebuiesc scoase caci erau pt. electric si se suprapun dar nu perfect
cu cele de la batiul termic )
#2
Postat 11 November 2008 - 03:28 PM
REAL DESIGN, la Nov 11 2008, 03:20 PM, a spus:
Ai incercat sa insurubezi de pe afara surubul in piulita si sa il ciocanesti?
Cu rabdare si ciocan.
#7
Postat 11 November 2008 - 06:26 PM
REAL DESIGN, la Nov 11 2008, 03:58 PM, a spus:
nu s-a desprins.
Nu am dat mai tare ca sa nu sa rupa cu felie de placaj.
Am sa incerc incalzite.
Io am dat tare pana au iesit.
3 din 4 au iesit curat.
#9
Postat 11 November 2008 - 07:23 PM
Eu le-am scos cu o surubelnitza, prin interior, pentru ca ai acces prin decuparile facute la motor box asa cum vine pt varianta electrica.
Fortezi un pic cu o surubelnitza dar se scot fara probleme.
Asta daca nu cumva ai acoperit deja motorbox-ul cu placajele din kit-ul de conversie pt termic.
#10
Postat 11 November 2008 - 08:03 PM
#11
Postat 11 November 2008 - 08:12 PM
Daca nu e iesit in afara, chiar daca distrugi piesa pe care e insurubat, tot cu proxxonul o tai pana ajungi la imbus apoi il desfaci cu surubelnita.
Daca e asigurat cu super glue foloseste un debonder inainte.
Daca nu vrei sa distrugi piesa pe care e montat, poti lua un burghiu de metal cu marime progresiva si sa-l sapi afara...
Calin
Aceasta postare a fost editata de Kriminel: 11 November 2008 - 08:13 PM
#12
Postat 11 November 2008 - 09:59 PM
Surubul e complet "ascuns", ma gandeam insa ca cineva a gasit o solutie fara a strica piesa in care e infiletat..
A fost asigurat cu tread lock, am o surubelnita cu cap hexagon destul de exacta si de tare in varf, dar n-am reusit.
Cu burghiul e destul de complicat, pentru ca e montat pe heli, si nu pot sa-l scot de pe axul rotorului anticuplu.
Aceasta postare a fost editata de Primus: 11 November 2008 - 10:02 PM
#14
Postat 11 November 2008 - 11:37 PM
Primus, la Nov 11 2008, 11:06 PM, a spus:
exista niste freze
sunt la fel cum sunt tarozii dar fac filet pe invers
eu cu un set asemanator stor stifturile stricate
am sa caut pe net sa vad caca gasesc ceva poze cu ele si am sa-ti arat
daca nu atuni am sa fac joi o poza cu ele cand ajung la atelier si o sa-ti arat
#16
Postat 12 November 2008 - 08:48 AM
Primus, la Nov 11 2008, 09:59 PM, a spus:
Surubul e complet "ascuns", ma gandeam insa ca cineva a gasit o solutie fara a strica piesa in care e infiletat..
A fost asigurat cu tread lock, am o surubelnita cu cap hexagon destul de exacta si de tare in varf, dar n-am reusit.
Cu burghiul e destul de complicat, pentru ca e montat pe heli, si nu pot sa-l scot de pe axul rotorului anticuplu.
Buna,
exista dornuri cu profil hexagonal cu care refaci cat de cat locasul pentru imbus. Am patit si io ceva de genu da' n'am avut dorn si am batut direct imbusu'...sper sa te ajute
numa' bine ce
#17
Postat 12 November 2008 - 09:59 AM
a mai ramas doar o tablita ca o foita de staniol cu filet pe ea si am desurubat-o
incet de tot cu o surubelnita care a intrat mai fix in gaura
#22
Postat 12 November 2008 - 10:14 PM
In primul rand: suruburile asigurate cu adeziv INTAI se incalzesc. Abia apoi pui cheia pe ele... Daca nu faci asa, se rotunjeste capul imbus si nu ai facut nimic.
Acum, ai doua solutii: - faci cum spunea Luci, dupa ce in prealabil ai incalzit bine surubul. Sau incalzesti bine si ar trebui sa iasa cu o surubelnita sau un torx bagat un pic fortat. Fara incalzire nu faci nimic, insa...
- folsesti spirale. De regula aceste suruburi nu sunt fier chior, ci au un tratament termic. Ca s-a rotunjit, aia e alta discutie. Deci si cu spiralele e de discutat...
Bafta!
Costel