Modelism - RHC Forum: pornire corsair F4U - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

pornire corsair F4U

#1 Useril este offline   davinci 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 346
  • Inregistrat: 18-December 11
  • Gender:Male
  • Location:craiova

Postat 21 September 2012 - 08:03 PM

Am o intrebare: ca sa pornesc modelul, obligatoriu trebuie sa-l aplec cat mai jos doar asa se alimenteaza . Furtunele sunt in regula, iar dopul la rezervore la fel .Dupa ce porneste, il pot lasa in pozitia normala si merge fara probleme. Care sa fie cauza??
0

#2 Useril este offline   alexvid 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1494
  • Inregistrat: 30-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 September 2012 - 08:08 PM

In loc sa il apleci, incearca sa ii astupi gura de aer de la carburator cu degetul in timp ce dai INCET de 2 3 ori la pala.
Daca vezi furtunasul de combustibil, trebuie sa vezi combustibilul cum intra in motor.
Atentie sa nu il ineci!
Daca e uscat, la rece, nu are combustibil si nu are cu ce porni....
Practic tu cand il apleci, aduci ceva combustibil in camera de ardere.
0

#3 Useril este offline   davinci 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 346
  • Inregistrat: 18-December 11
  • Gender:Male
  • Location:craiova

Postat 21 September 2012 - 08:11 PM

Am incercat si varianta asta cu astupatul carburatorului, dar nu vrea nici asa
0

#4 Useril este offline   TUROK 

  • BAGA VITEZA
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3708
  • Inregistrat: 03-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 21 September 2012 - 08:19 PM

Nasol moment! ...http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/dry.gif verifica rezervorul sa fie in plan cu carburatorul ...( verifica corectitudinea si pozitionarea lor ) sau furtunele dintre rezervor si motor sa fie cat mai scurte . O intrebare Davinci ! ...ai analizat tinuta de zbor la un asemenea tip de aeromodel ?

Aceasta postare a fost editata de TUROK: 21 September 2012 - 08:22 PM

ADOR VITEZA!!!
0

#5 Useril este offline   davinci 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 346
  • Inregistrat: 18-December 11
  • Gender:Male
  • Location:craiova

Postat 21 September 2012 - 08:23 PM

Singura modalitate este sa-l APLEC ct mai mult spre fata. (COADA CAT MAI SUS)
0

#6 Useril este offline   davinci 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 346
  • Inregistrat: 18-December 11
  • Gender:Male
  • Location:craiova

Postat 21 September 2012 - 08:28 PM

Da, am vazut filmarile cu el si cred ca il pot zbura, iar pista la noi este destul de mare,chiar foarte mare
0

#7 Useril este offline   TUROK 

  • BAGA VITEZA
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3708
  • Inregistrat: 03-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 21 September 2012 - 08:51 PM

Vezi postareadavinci, la 21 September 2012 - 08:23 PM, a spus:

Singura modalitate este sa-l APLEC ct mai mult spre fata. (COADA CAT MAI SUS)


verifica rezervorul! ...vezi sorbul ( sa nu se fi incalecat inauntru in rezervor) .///doar verifica !!! daca tu oobturezi carburatorul cu degetul,si nu vine combustibil ,posibil sa nu fie etansat cum trebuie ,posibil prea lungi furtune sau fisurate ,ar fi mai multe cauze ...dar verifica toata instalatia de alimentare .Nu prea este in regula treaba asta.. vezi sa nu fie inversate furtunele in rezervor .Nu-l zbura asa ...........

Aceasta postare a fost editata de TUROK: 21 September 2012 - 08:52 PM

ADOR VITEZA!!!
0

#8 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5155
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 21 September 2012 - 10:17 PM

bre nene!!!...ca am vazut ca esti din Craiova...


sa nu-mi zici ca ai vorbit cu Renato sau cu Radu si nu te-au ajutat!!! Inclusiv Stelica te poate ajuta...

Poate se uita si ei pe aici si-ti rezolva problema cat ai zice..."praz". Daca vii la Buzau - eu te voi ajuta cu placere!!!
0

#9 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 22 September 2012 - 07:44 AM

Scoate rezervorul si inlocuieste totul cu unele noi si corect montate .
Pare ca metanolul vine pe alta parte decat prin furtunul cu sorb ... direct prin stutul de alama, aluminiu sau ce ai tu acolo.
E ca si cum ar fi fisurat furtunasul interior sau montate gresit desi nu cred ce e montat gresit ceva.
Se mai intampla ca modelul daca nu a zburat de multe luni si a fost depozitat cu botul in jos sorbul ( piesa aia metalica de la capatul furtunasului ) sa cada catre dopul rezervorului si sa ramana asa indoit furtunasul in interior.
Daca tot umblii schimba si restul furtunelor cu unele noi.

Atentie la modul de montare in interior rezervor a conductelor si a furtunelor ( suprapresiunea, alimentarea si golirea, si sorbul ) - nu e mare filosofie dar conteaza.
Eu fac asa :

- teava de suprapresiune ( ce vine de la toba ) - indoita in sus in rezervor aproape de peretele de sus al rezervorului .
- teva de alimentare indoita in jos aproape la 90 grade si pus un furtunas care sa ajunga pe fundul rezervorului cat mai langa dop - ajuta la golirea metanolului in rezervor.
- teava cu sorbul cat mai lunga in interior si clopotul ala la 5 mm de fund cand tin rezervor cu dop in sus. Teava o las mai lnga tocmai pentru a evita "intoarcerea" furtunului cu clopot catre dop cand sta cu botul in jos.


P.S.


Si atentie la model .. nu zboara prea cuminte .. de fapt aterizare/decolare si viraje .. te poate surprinde cu angajari.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#10 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5155
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 22 September 2012 - 08:22 AM

war-birdurile - au fost proiectate sa fie in primul rand manevriere - iar manevrabilitatea cu stabilitatea sunt invers proportionale.

asta e si motivul de se zboara mai greu..dar sunt mai frumoase in zbor...
0

#11 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 22 September 2012 - 09:00 AM

De zburat se zboara usor , si jet-urile la fel .
E jale insa la aterizare si daca nu esti atent si la decolare si eventual la viraje cu viteza mica .
Asta datorita incarcarii alare mari ce necesita viteza plus alte chestii de aerodinamica la care sunt varza ( profil, pozitie aripa etc ) ... una e sa aterizezi un acrobat ( cred ca astea sunt mai manevrabile decat warbird-urile ) care vine aproape in stall ca un fulg si alta un vanator care are nevoie de viteza si daca mai ai si o gropita sau un bolovan pe pista .......

Si da ! .. arata frumos in aer .. avion adevarat .. si daca e si mare ( 2m ) .. e deja super !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#12 Useril este offline   davinci 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 346
  • Inregistrat: 18-December 11
  • Gender:Male
  • Location:craiova

Postat 22 September 2012 - 09:57 PM

Vreau sa va multumesc la toti pentru sfaturi si as vrea sa stiti ca,cei de aici din craiova, dar mai ales Radu 39, m-a ajutat foarte mult. Am reusit sa descopar ca, teava din rezervor care merge la teava de esapament, avea o prelungire cu furtun si era aproape ( (sugrumata) de partea de sus a rezervorului. Imediat ce am scurtat furtunasul si am montat totul la loc, la prima pala a venit si gazul. Maine, la treaba.
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro