Teren de zbor zona Militari Teren de zbor pentru zona Militari
Postat 21 July 2012 - 05:49 PM
---------------------------------
Aero: Spacewalker, Zaggy, Ultron, Sonic Low Wing(Termic), HK Bixler, Nemuritoru(Termic)
Tx: Turnigy 9X
----------------------------------------------
Postat 25 July 2012 - 09:40 AM
Am si eu o rugaminte la voi: cu prima ocazie cand va mai intalniti pe la CET de pe Timisoara postati inainte si aici pe forum?
Sunt incepator total, de ceva timp ma uitam pe siteuri pe unde mai vedeam aeromodele dar de duminica m-am apucat de cautat si invatat serios (traiasca forumul vostru ca stau 2 ore pe seara si citesc si la munca cand e mai liber inca 2:) ) si as vrea sa ma si intalnesc cu cineva exerimentat sa discut toate care-mi trec prin cap inclusiv cu ce avionas sa incep -da stiu toti o sa-mi ziceti easy star, dar daca nu e facut de mana mea nu o sa simt placerea la fel de mare si nici durerea cand dau cu el de pamant si ma plictisesc repede plus ca primul impuls a fost sa-mi fac Polaris si dupa ce am citit pe aici am renuntat deci trebuie sa si castig ceva ca sa nu ies in pierdere.
Cred ca astept acum mai rau ca voi o zi fara vant ca la ce a fost zilele astea cred ca nici vorba de zburat.
Va multumesc anticipat si sper sa permita vremea sa ne vedem cat de curand.
Postat 25 July 2012 - 11:15 AM
contruieste un izi craft pentru inceput si nu o sa fii dezamagit. gasesti cateva topicuri si planuri aici pe forum.
bafta si te asteptam cu drag
Postat 25 July 2012 - 09:50 PM
dululutu, la 25 July 2012 - 11:15 AM, a spus:
contruieste un izi craft pentru inceput si nu o sa fii dezamagit. gasesti cateva topicuri si planuri aici pe forum.
bafta si te asteptam cu drag
Super atunci ne vedem sambata
Postat 25 July 2012 - 11:13 PM
mariusp, la 25 July 2012 - 09:50 PM, a spus:
daca vi sambata si reusesc sa gasesc cu ce sa vin si eu:D iti dau sa incerci v asemanator 90% cu easy star sa iti faci idee cum se zboara.